поверхность излучения 40 кв. см?
А что такое поверхность излучения? Площадь светодиодов? Тогда врятли.
Я имел в виду геометрию.
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 14:14
Изменено: ovc1313, 15 Апрель 2013 - 14:16
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 14:19
Обоснуй, может я чего пропустил?
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 14:22
А кто будет определять предусмотрено конструкцией или нет и что это означает? Кто-то видел определение этому понятию.
Звичайно, є компетентні органи....
і вони вже роз"яснили..... тому вся Україна в ступорі.
самое главное соблюдать требования при установке, стандарт R48 аналога которому в части ДХО у нас тоже нет.
Так, це необхідна умова, але не достатня!!!
Достатньою умовою для всіх авто є ввімкнення ближнього :smile:
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 14:31
Звичайно, є компетентні органи....
і вони вже роз"яснили..... тому вся Україна в ступорі.
Так, це необхідна умова, але не достатня!!!
Достатньою умовою для всіх авто є ввімкнення ближнього :smile:
Які саме компетентні органи? Думаю не важливо що там хто роз'яснює. Є закон, і його потрібно дотримуватись, якщо ні - то сплачувати штраф (або не штраф, але всеодно сплачувати).
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 14:33
Та пустишка.
Є офіційний лист- відповідь .... що встановлення ДХО - не являється переобладнанням!
Але від того комусь легше? Хіба що власникам новітніх автівок випуску останніх 2 років..
согласен в интернетах это одно, а на дороге совсем все по другому
Совесть просто так не мучает, она мстит за то, что ее разбудили!
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 14:34
Тут, ніби відповідь і про органи, і про переобладнання й про стандарти.
http://www.opel-club...entry1072866438
Изменено: Maister, 15 Апрель 2013 - 14:37
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 14:49
Достаточным условием является включение ДХО, а если нет ДХО, то ближний(читаем внимательно правила).Звичайно, є компетентні органи....
і вони вже роз"яснили..... тому вся Україна в ступорі.
Так, це необхідна умова, але не достатня!!!
Достатньою умовою для всіх авто є ввімкнення ближнього :smile:
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 14:52
Дик, порядок переобладнання є, й відомий, й описаний на автофорумах. І навіть, порахована вартість.Цитата
А если кто то считает что это не так тогда должен быть порядок переоборудования или прямой запрет на это.
Є дуже багато очевидних випадків, що ДХО не передбачене!!! Ну напр ВАЗ-2101, ООА, Кадет й т.п.Цитата
для того, чтобы определить предусмотрены они или нет надо знать конструкцию автомобиля,
Изменено: Maister, 15 Апрель 2013 - 14:57
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 15:02
Три страницы трут "можна-неможна". У гайцев и так забот хватает. Много ли составлено протоколов на синие габариты, колхозный ксенон и т.д.? Про пешеходов, переходящих под носом у гайцев говорить не будем, хотя как начиналось, а с полтинничка да с каждого пешехода денег можно накосить немерянно. Попервой будут остановки включен или не включен свет, а то, как он горит -- это уже второстепенно.
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 15:10
Тут, ніби відповідь і про органи, і про переобладнання й про стандарти.
http://www.opel-club...entry1072866438
Как насчет ссылки на действующую в Украине норму закона, за нарушение которой наступает ответственность? По приведенной ссылке я не увидел ни одного нормативно-правового документа за нарушение которого предусмотрена ответственность в КУАПе. А что касается упомянутых там ответов от ЦБДД и АС - внимательно читаем последний абзац.
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 15:50
Ну, останный абзац, то типова форма листа у них така, тулять його усюди, куди тыльки можна, "аби чого не сталось"
А під який пункт КУАП, будуть підганяти,то Манагер в тій тємці уже пророкував. Але, хіба комусь від того легше?
Та й додаткові зміни в кодекс можуть внести, хоча ИМХО це необов"язково.
Ну ось, спецом витягнув:
Керування водіями транспортними засобами, що мають несправності гальмової системи або рульового управління, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, нормативів і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, -
тягне за собою накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Изменено: Maister, 15 Апрель 2013 - 15:56
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 17:02
Ну, останный абзац, то типова форма листа у них така, тулять його усюди, куди тыльки можна, "аби чого не сталось"
А під який пункт КУАП, будуть підганяти,то Манагер в тій тємці уже пророкував. Але, хіба комусь від того легше?
Та й додаткові зміни в кодекс можуть внести, хоча ИМХО це необов"язково.
Ну ось, спецом витягнув:
Т.е. штраф составит от 17 до 34грн? Откуда цитата? Можна ссылку на ту страницу откуда был взят текст?
Уверен что даже приведенную норму закона (наверное устаревшую) ни какой суд не сможет применить к обсуждаемой нами здесь ситуации.
Изменено: Omega_88, 15 Апрель 2013 - 17:17
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 17:04
Будь-ласка:
http://yurist-online...eks/001/167.php
І ще, ближче до суті:
31.4 Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:
31.4.1 Гальмові системи:
а) змінено конструкцію гальмових систем, застосовано гальмову рідину, вузли або окремі деталі, що не передбачені для даної моделі транспортного засобу або не відповідають вимогам підприємства-виробника;
Нормативне значення гальмового шляху для транспортних засобів випуску до 1988 року допускається перевищувати не більше ніж на 10 відсотків значення, поданого в таблиці.
Примітки:
1. Випробування робочої гальмової системи проводиться на горизонтальній ділянці дороги з рівним, сухим, чистим цементо- або асфальтобетонним покриттям при швидкості транспортного засобу на початок гальмування: 40 км/год - для автомобілів, автобусів і автопоїздів; 30 км/год - для мотоциклів, мопедів за методом одноразового впливу на органи керування гальмовою системою. Результати випробування вважаються незадовільними, якщо під час гальмування транспортний засіб розвертається на кут більше 8 градусів або займає смугу руху більше ніж 3,5 м.
2. Гальмовий шлях вимірюється з моменту натискання на гальмову педаль (рукоятку) до повної зупинки транспортного засобу;
в) порушено герметичність гідравлічного гальмового приводу;
г) порушено герметичність пневматичного або пневмогідравлічного гальмового приводу, що спричиняє зменшення тиску повітря при непрацюючому двигуні більш як на 0,05 МПа (0,5 кГс/кв.см) за 15 хв у разі приведення в дію органів керування гальмовою системою;
|) не працює манометр пневматичного або пневмогідравлічного гальмового приводу;
д) стоянкова гальмова система при відключеному від трансмісії двигуні не забезпечує нерухомий стан:
транспортних засобів з повним навантаженням - на уклоні не менше ніж 16 %;
легкових автомобілів, їхніх модифікацій для перевезення вантажів, а також автобусів у спорядженому стані - на уклоні не менше ніж 23 %;
вантажних автомобілів і автопоїздів у спорядженому стані - на уклоні не менше ніж 31 %;
е) не замикається важіль (рукоятка) стоянкової гальмової системи в робочому положенні;
31.4.2 Рульове керування:
а) є не передбачені конструкцією відчутні взаємні переміщення деталей і вузлів рульового керування або переміщення їх відносно кузова (шасі, кабіни, рами) транспортного засобу; нарізні з'єднання не затягнуті або надійно не зафіксовані;
б) зіпсований або відсутній передбачений конструкцією підсилювач рульового керування або рульовий демпфер (на мотоциклах);
в) у рульовому керуванні встановлено деталі із слідами залишкової деформації та іншими дефектами, а також застосовано деталі і робочі рідини, що не передбачені для даної моделі транспортного засобу або не відповідають вимогам підприємства-виробника.
31.4.3 Зовнішні світлові прилади:
а) кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу;
б) порушено регулювання фар;
в) не горить лампа лівої фари в режимі ближнього світла;
г) на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;
|) на розсіювачах світлових приладів нанесено тонування або покриття, що зменшує їх прозорість чи світлопропускання.
Изменено: Maister, 15 Апрель 2013 - 17:08
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 17:10
тоже вот подумал- "передбачено конструкцією автомобіля"- ну раз стоят и светят, значит предусмотрено
+1
Три страницы трут "можна-неможна". У гайцев и так забот хватает. Много ли составлено протоколов на синие габариты, колхозный ксенон и т.д.? Про пешеходов, переходящих под носом у гайцев говорить не будем, хотя как начиналось, а с полтинничка да с каждого пешехода денег можно накосить немерянно. Попервой будут остановки включен или не включен свет, а то, как он горит -- это уже второстепенно.
Сто процентов. Про тонировку ещё можно напомнить.
Опубликовано 15 Апрель 2013 - 18:08
Будь-ласка:
Это НЕ действующая норма закона! (ст 121 КУАП) ныне это выглядит так:
Керування водієм транспортним засобом, що має несправності системи гальмового або рульового керування, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) чи інші технічні несправності, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація його забороняється, або переобладнаний з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, -
тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Взято отсюда.
На будущее не стоит принимать за должное, а тем более советовать другим пользоваться информацией с разного рода юридических и не толькно форумов и новостных сайтов.
Повторюсь, есть оф. сайт ВР на котором всегда можно найти любую интересующую норму закона.
А касательно ПДД, а именно п. 31.4.3, то сейчас он выглядит так:
31.4.3. Зовнішні світлові прилади:
а) кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх
світлових приладів не відповідають вимогам конструкції
транспортного засобу;
б) порушено регулювання фар;
в) не горить ліва фара в режимі ближнього світла;
г) на світлових приладах немає розсіювачів або
використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу
даного світлового приладу;
Примітки: 1. Мотоцикли (мопеди) можуть бути додатково
обладнані однією протитуманною фарою, інші
механічні транспортні засоби - двома. Протитуманні
фари повинні розміщуватися на висоті не менше 250
мм від поверхні дороги (але не вище фар ближнього
світла) симетрично стосовно поздовжньої осі
транспортного засобу і не далі 400 мм від
зовнішнього габариту за шириною.
2. Дозволяється встановлювати на транспортних
засобах один або два задні протитуманні ліхтарі
червоного кольору на висоті 400 - 1200 мм і не
ближче 100 мм до ліхтарів сигналу гальмування.
3. Увімкнення протитуманних фар, задніх
протитуманних ліхтарів повинно здійснюватися
одночасно з увімкненням габаритних вогнів і
освітленням номерного знака.
4. На легковому автомобілі і автобусі дозволяється
встановлювати один або два додаткові немиготливі
сигнали гальмування червоного кольору на висоті
1150 - 1400 мм від поверхні дороги.
5. На транспортних засобах, знятих з виробництва,
можна встановлювати зовнішні світлові прилади від
транспортних засобів інших відповідних марок і
моделей.
Изменено: Omega_88, 15 Апрель 2013 - 18:12
Опубликовано 16 Апрель 2013 - 08:05
ОК! Сам люблю точність, але ИМХО в чинній редакції нічого принципово не змінилося в нашому питанні.
Ну про п.5 відомо.
Але, чим це й кому допомагає?
Міна закладена в дефініції: ДХО (для ПДР) - це те, що передбачено конструкцією, все інше не є ДХО, й відповідно маєте порушення.
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
Опубликовано 16 Апрель 2013 - 08:20
наброшу немного
вот у меня на машине установлены ДХО (разумеется, не родные), устанавлены были предыдущим хозяином, по местному законодательству
если - теоретически - я приеду на своей машине в Украину, как тогда? после пересечения границы оставлять на ДХО или включать ближний?
Опубликовано 16 Апрель 2013 - 19:04
ОК! Сам люблю точність, але ИМХО в чинній редакції нічого принципово не змінилося в нашому питанні.
Ну про п.5 відомо.
Але, чим це й кому допомагає?
Міна закладена в дефініції: ДХО (для ПДР) - це те, що передбачено конструкцією, все інше не є ДХО, й відповідно маєте порушення.
Тобто на Вашу думку ДХО вже не є зовнішні світовим приладом?
Будь ласка посилання на той документ (чинний) в якому чітко визначено що таке ДХО - в студію!
Изменено: Omega_88, 16 Апрель 2013 - 19:05
Опубликовано 16 Апрель 2013 - 20:41
Тобто на Вашу думку ДХО вже не є зовнішні світовим приладом?
Будь ласка посилання на той документ (чинний) в якому чітко визначено що таке ДХО - в студію!
то йе прилад, нэма питань.
алэ й йе порушення ПДР, якщо, за наявности такого прыладу, нэ ввимкнэнэ блыжне свитло...
Опубликовано 17 Апрель 2013 - 08:18
Це не в моєму розумінні, а в трактуванні чинних ПДР.
П.1.10 ПДР (http://online.vodiy.kiev.ua/pdr/1/)
........
денні ходові вогні — зовнішні світлові прилади білого кольору, передбачені конструкцією транспортного засобу, установлені спереду транспортного засобу і призначені для покращення видимості транспортного засобу під час його руху у світлий час доби;
Тому, далі по тексту в ПДР, ДХО - це те що "передбачене конструкцією транспортного засобу,",..... а ось те що ви встановили самостійно, і не "передбачене конструкцією транспортного засобу" - є додаткові зовнішні світлові прилади (в трактуванні ПДР), скільки б раз на коробці не було написано "ДХО", "DRL" і т.д., і скільки б сертифікатів туди не поклали.
Наголошую про різницю в трактуванні терміну "ДХО" в чинних ПДР й в побуті.
Изменено: Maister, 17 Апрель 2013 - 08:20
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
Опубликовано 17 Апрель 2013 - 09:17
5. На транспортних засобах, знятих з виробництва, можна встановлювати зовнішні світлові прилади від транспортних засобів інших відповідних марок і моделей.
Собссно вот и ответ 0)0
Себе буду ставить диодные огни (одноватные диоды) - выглядеть будет как с завода , светить как Хелла , а стоить - смешные деньги .
Опубликовано 17 Апрель 2013 - 09:33
Так, чисто ради интереса. Может, кто дать чёткое определение фразе передбачені конструкцією транспортного засобу? Что это означает? То что уже установлено на авто изготовителем или то, чем можно дополнить определенную модель?
Хоть бери и отсылай запрос в офис Opel. Это помогло бы решить многие споры.
Хотя как по мне, то пофиг. Я не буду тратить сотку баксов на покупку ДХО и геморроится с установкой оных, если можно просто включить ближний.
Вопрос в другом. Как бороться с уродами, у которых предусмотренная светотехника и её настройка не соответствует ни одним стандартам. Реально сегодня ехал, и глаза слезились от таких световых «пушек». Впечатление что поймал «зайчика» от сварки.
Опубликовано 17 Апрель 2013 - 09:43
Юрий_В, Это пускай Витя ака Энергетик пишет (он собирает мне комплектик) - я видел уже собранные образцы (на его машину) = БОМБА !
Я сделаю фотоотчет - по установке на ОВЦу
Диоды CREE 5 кажись + радиаторы+блоки управления +линзы ...
Опубликовано 17 Апрель 2013 - 09:47
гаццкая шестёрка с ксеноном стреляющая по глазам - бред блин :( надеюсь дрюкать параллельно начнут и за это :)
учитывая то, как сейчас относятся к нововведениям, то надеяться как раз не приходится...
может с октября что-то зменится...
ССебе буду ставить диодные огни (одноватные диоды) - выглядеть будет как с завода ,
светить как Хелла , а стоить - смешные деньги .
вчера подходил к машине издалека и "в лоб"...
попробовал представить, куда можно пытаться тулить колхоз-дхо, чтоб "выглядело как с завода"...
не представил
видел как-то на ооб без птф колхоз-дхо на\в решетках, закрывающих места для птф
не беря во внимание вопросы законности установки и использования,
выглядит в принципе вполне прилично...
Изменено: lame, 17 Апрель 2013 - 09:48
Опубликовано 17 Апрель 2013 - 10:27
Ну не гайки ж из окна бросать, как дальнобойщики 8))Так, чисто ради интереса. Может, кто дать чёткое определение фразе передбачені конструкцією транспортного засобу? Что это означает? То что уже установлено на авто изготовителем или то, чем можно дополнить определенную модель?
Хоть бери и отсылай запрос в офис Opel. Это помогло бы решить многие споры.
Хотя как по мне, то пофиг. Я не буду тратить сотку баксов на покупку ДХО и геморроится с установкой оных, если можно просто включить ближний.
Вопрос в другом. Как бороться с уродами, у которых предусмотренная светотехника и её настройка не соответствует ни одним стандартам. Реально сегодня ехал, и глаза слезились от таких световых «пушек». Впечатление что поймал «зайчика» от сварки.
Опубликовано 17 Апрель 2013 - 10:48
Ну не гайки ж из окна бросать, как дальнобойщики 8))
Помню в 79 году у дядьки видел в ЗИЛу коробочку с шариками от подшипников. Сказал что для принудительного переключения фар встречного авто.
Может очки есть какие, потому как резануть дальним в ответ твоим глазам не поможет.
Одел, помогло, но это пока ясно. А когда пасмурно?
"Предусмотренные конструкцией" - наверное то, что было возможно в заводской комплектации
В том и сомнения. Например, птф. На многих машинах их нет с завода, но возможна их установка по определенным стандартам и теоретически это допускает конструкция практически любого авто. Почему эта ситуация не возможна по отношению к дхо?Вся суть в том, что есть ли конкретный список доп. оборудования разрешенный к установке на определенные марки и модели?Или это определяется внутренними законами конкретного государства?
Опубликовано 17 Апрель 2013 - 11:17
Цитата
В том и сомнения. Например, птф. На многих машинах их нет с завода, но возможна их установка по определенным стандартам и теоретически это допускает конструкция практически любого авто. Почему эта ситуация не возможна по отношению к дхо?Вся суть в том, что есть ли конкретный список доп. оборудования разрешенный к установке на определенные марки и модели?Или это определяется внутренними законами конкретного государства?
В тому й то фокус!
Що відповідно до чинної редакції ПДР, особливістю ДХО (на відміну від інших світлових приладів), є те що не передбачена можливість їх самостійного встановлення.
А протитуманки можна ставити! А от ДХО - ні! (ну, можна лише на деякі новітні моделі, в яких заводом передбачені ДХО, як дод. опція) П.С. ВАЗ-2101, ООА, ООВ сюди не входять
Цитата
Вся суть в том, что есть ли конкретный список доп. оборудования разрешенный к установке на определенные марки и модели?
Єсть, звичайно. Називається каталог. На авторинку в кожному ларьку є. Ну, напр, гума "165/55R13" не передбачається для встановлення на ООВ.
Изменено: Maister, 17 Апрель 2013 - 11:25
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых