меняю каждые 5 тысячМожет поэтому и отлично?

Любое масло до 5 тысяч работает нормально...ЛЮБОЕ. ИМХО!
Опубликовано 27 Октябрь 2015 - 14:55
и даже большеМожет поэтому и отлично?
![]()
Любое масло до 5 тысяч работает нормально...ЛЮБОЕ. ИМХО!
Опубликовано 27 Октябрь 2015 - 16:22
Богатая жизнь она другая)))
Живем ни чуть не лучше братского народа ))) Просто на лукйле хорошо бегает у меня мотор, меняю каждые 5 тысяч, хотя менял пару раз и на 7 тысячах. Я беру лукойл по 900р 4 литра. В итоге лучше я поменяю 2 раза лукойл за 10-11 тык чем 1 раз поменяю что то типа мобила или мотюля к примеру особенно отзывы по мотюлю смешат
Опубликовано 27 Октябрь 2015 - 17:01
Понятно что замена на 5000 это приятно двигателю, но есть ли в этом 100% смысл? К примеру твое масло спокойно выхаживает скажем 6000 км без потери своих свойств. Тобишь каждая 6 заливка была бы бесплатно при правильном постановке вопроса. А если если выхаживают 7000 км, то еще грубо одна заливка на кармане. Поэтому я так и озвучилЖивем ни чуть не лучше братского народа )))
Опубликовано 28 Октябрь 2015 - 09:32
Адже так сталося, що допис повністю видалився, продублюю.
За думкою та аналізами ойл-клубу, Лук топових серій не поступається середньостатистичним іменитим брендам (звісно, якщо порівнюються аналогічні масла).
Так само купляють бази й пакети присадок та блендять собі.
Опубликовано 05 Ноябрь 2015 - 17:37
http://eni-ita.lubri...0c8535bc2d25723 - хто-небудь може прокоментувати інтервал заміни по часу 24 місяці? У контексті того, що зараз дуже розповсюджене переконання, що навіть при малих пробігах, масло треба міняти хоча б раз на один рік, бо інакше воно окислюється. Те ж, начебто, стосується і масла, що не використовувалося: термін зберігання - 5 років якщо не відкривалося, а якщо каністра відкривалася - 1 рік.
Я думаю, компетенція Agip/Eni у питанні окисленні масла ні у кого сумнівів не викликає. Тим більше, теза про 1 рік їм повинна бути вигідна, як виробнику розходного продукту.
Я пам'ятаю, що у 90-х загальноприйнятим стандартом 2 роки і були, але вже дуже давно подібної інформації не бачив.
Опубликовано 05 Ноябрь 2015 - 18:26
d.@leks,
До речі, ось сайт їхнього імпортера в Україні: http://ligaco.com/ Там, схоже, просто дядько з київстарівським телефоном у Дніпропетровську, але, треба думати, можна дізнатися перелік офіційних представників у регіонах, які замовляють у нього продукт.
Опубликовано 05 Ноябрь 2015 - 19:47
Тоталь також знає про інтервал заміни 24 міс.:
Звідси: http://www.total-lub...lubadvisor.html
Походу, про окислення у відкритій каністрі за 1 рік - брехня брехлива.
Ну і Вольф проти 24 місяців не заперечує: https://www.wolfoil....1&Type=91041560
Шелл, Арал і Мобіл роблять вигляд, що про таке не знають.
Ситуація зрозуміла, можна пошук не продовжувати. Що, взагалі-то, вже після Аджипу було ясно.
Опубликовано 05 Ноябрь 2015 - 21:50
Alex Эвакуатор, знаю вже, я на індекси в'язкості по їхніх калькуляторах і не дивився, мене цікавив виключно термін заміни по строку при малих пробігах. А каністри 4 л вистачить, чи прийдеться 5 брати? І що, за пробігом таки можна через 15 ткм? Не 8? Це тому, що малооборотистий дизель?
До речі, з приводу синьки - на сітроенівському форумі писали, що конкретно на Аджип (чи аналогічному Ені) 5в-40 саме цей двигун працює невпізнавано м'якше, ніж на будь-якому іншому, в тому числі і ніж на 5в-40 інших марок. На Тоталь 7000 звук таки дуже жорсткий, хоча це й не проблема.
Опубликовано 05 Ноябрь 2015 - 22:06
Це тому, що малооборотистий дизель?цэ по-перше...
по-другэ - в нього зовсим нэ "туги" монтажни зазоры....
за пробігом таки можна через 15 ткм? Не 8?йому багато хто и на 30ты робыть....
чи прийдеться 5 брати
(О67)96О3171
(О93)2272О25
ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!
Опубликовано 05 Ноябрь 2015 - 22:22
Як і Ельфа. Я вже в курсі. Там ще дилерський Тоталь залитий, зі шлангу, і залишок у літровій каністрі. Я не на Тоталь буду міняти, мабуть. Ще не вирішив на що, маю декілька місяців для подумати. Рідний Шелл якось піднабрид за багато років, та й також багато підробок.
Опубликовано 06 Ноябрь 2015 - 18:52
Цікаво, чи бодяжать славне польське масло марки Лотос. Получається вигідніше, ніж відомий Лукойл Генезіс: http://avtozvuk.ua/info/105803
MB 229.51 для Лотоса з такою назвою є: https://bevo.mercede.../229.51_en.html
504/507 менш цікаве по ціні: http://avtozvuk.ua/info/105802
Але 5 л і там, і там.
Опубликовано 07 Ноябрь 2015 - 10:26
відомий Лукойл Генезіс: http://avtozvuk.ua/info/105803Его показатели. http://www.lukoil-ma...09.2015_rus.pdf
И напиши марку авто в сообщ. или в профиле, а то не понять куда ты рекомендуешь лить.
Я не на Тоталь буду міняти, мабуть. Ще не вирішив на що, маю декілька місяців для подумати.
Свежее масло: предпочтительнее на нём входить в зиму, а лето докатывать. Не наоборот.
dexos™ 2 и Dexos 2 - лажа какая то ? Ведь правильно: dexos2.
dexos1 - этого вообще не было никогда. Кто его тулит на этикетку - бодяжник тупой.
Опубликовано 07 Ноябрь 2015 - 12:53
И напиши марку авто в сообщ. или в профиле
Я обов'язково скористаюся твоєю порадою, дякую. Для тих, кому це цікаво, назва машини написана три рази тільки на цій сторінці, включно з моделлю двигуна - два рази за посиланнями на калькулятори підбору Ені і Вольф і один раз на тоталівському скріншоті.
куда ты рекомендуешь лить
Я рекомендую комусь лити? З чого ти взяв? :blink:
Свежее масло: предпочтительнее на нём входить в зиму, а лето докатывать. Не наоборот.
Цілком можливо. Але я, з міркувань ощадливості, не буду міняти півторарічне мастило з пробігом менше 3 ткм. З технічної точки зору, мабуть, ти правий.
Его показатели. http://www.lukoil-ma...09.2015_rus.pdf
Прямий конкурент за в'язкістю: http://lotosoil.pl/r.../show/16411.pdf Ну добре, Лукойл, мабуть, виграв, якщо я правильно розумію всі ці загадкові цифри, бо я ними до сьогоднішнього дня не цікавився. Але у нього немає ФВ 504/507.
Для себе мене цікавило це: http://lotosoil.pl/r.../show/11890.pdf Не в останню чергу з причини упередженості щодо країни, громадянами якої є власники Лукойлу. Інакше я, враховуючи ціну, цікавився б цим: http://avtozvuk.ua/info/65380 - воно мене чисто як мастило цілком влаштовує. До речі, Генезіс, як конкурент Лотосу 5в-40, я, звичайно, мав на увазі також 5в-40, а не 5в-30, ось цей: http://avtozvuk.ua/info/103155
Опубликовано 09 Ноябрь 2015 - 11:56
Цікаво, чи бодяжать славне польське масло марки Лотос. Получається вигідніше, ніж відомий Лукойл Генезіс: http://avtozvuk.ua/info/105803
MB 229.51 для Лотоса з такою назвою є: https://bevo.mercede.../229.51_en.html
504/507 менш цікаве по ціні: http://avtozvuk.ua/info/105802
Але 5 л і там, і там.
Подивився на вимоги до Пижа Партнер. ПСА для нього рекомендує знижений HTHS - A5/B5 по суті.
А твої масла мають стандартний показник HTHS.
Якщо закрити на це очі та свідомо лити HTHS>3.5, то допуск MB 229.51 на сьогоднішній день є чи не найжорсткішим щодо властивостей масла. Його хіба той же 504/507 переплюнув :)
Собі я зараз після 504/507 залив із 502/505 (на який можна взагалі уваги не звертати через його вік) та 229.51.
Наявність у Лотоса чесного 229.51 - це круто, можна легко брати я вважаю.
пс. там вище десь ти викладав посилання на сайт Wolf. Якийсь він дивний, оформлений не у корпоративному стилі. Та й адреса у Wolf зараз інша
Изменено: D.Lus, 09 Ноябрь 2015 - 11:56
Опубликовано 09 Ноябрь 2015 - 12:35
Подивився на вимоги до Пижа Партнер. ПСА для нього рекомендує знижений HTHS - A5/B5 по суті.
А твої масла мають стандартний показник HTHS.
Якщо закрити на це очі та свідомо лити HTHS>3.5, то допуск MB 229.51 на сьогоднішній день є чи не найжорсткішим щодо властивостей масла. Його хіба той же 504/507 переплюнув :)
Секундочку, я записую. Перше, що знайшов пошуком про HTHS: http://www.oil-club....im-hths-vybrat/ - прочитав, все одно нічого не зрозумів, крім того, що мастила з низьким HTHS не можна застосовувати у не розроблених для них двигунах, а про навпаки застереження не побачив.
Чим це у моєму випадку чрєвато?
До речі, ти ж маєш на увазі саме примітивний древній атмосферний дизель, як у мене, а не HDI? Бо Алекс каже, що туди можна взагалі не заморочуватися додатковими вимогами - головне, щоб в'язкість підходяща була і не підробка. Якщо я його правильно зрозумів, звичайно.
пс. там вище десь ти викладав посилання на сайт Wolf. Якийсь він дивний, оформлений не у корпоративному стилі. Та й адреса у Wolf зараз інша
Справді, і результат трохи інший: http://www.wolflubes...560#lg_group-EU Правда, також не заперечують проти двох років.
До речі, а у чому відмінність мастил для вантажних автомобілів? Які вони мають недоліки при застосуванні у легкових дизелях розробки 80-х рр.? Ну, або, можливо, достоїнства, крім ціни?
Опубликовано 09 Ноябрь 2015 - 13:33
що мастила з низьким HTHS не можна застосовувати у не розроблених для них двигунах, а про навпаки застереження не побачив.Чим це у моєму випадку чрєвато?
Якщо брати сферичного коня в вакуумі (в першу чергу стосується нових япів та корейців), то, все ж, не варто - гірше відведення тепла від кілець та циліндрів, більше шансів закоксувати їх, підвищена витрата пального, гірша динаміка.
До речі, ти ж маєш на увазі саме примітивний древній атмосферний дизель, як у мене, а не HDI? Бо Алекс каже, що туди можна взагалі не заморочуватися додатковими вимогами - головне, щоб в'язкість підходяща була і не підробка. Якщо я його правильно зрозумів, звичайно.
У тому коли який двигун ПСА було розроблено я не орієнтуюся, дивлюся по офіційним допускам для європейскього ринку (зокрема, Німеччини)
Partner 1.8D/ 1.9D 96-99. Допуски: PSA B71 2296/2293, 2290/2288, A3/B4. Ці ПСА-шні допуски мають зниженний HTHS.
Сам здивувався тому заниженому HTHS та, мабуть, свідомо б лив щось із стандартним показником, але свіжими допусками Мерса.
Справді, і результат трохи інший: http://www.wolflubes...560#lg_group-EU Правда, також не заперечують проти двох років.
Але і тут пропонують занижений HTHS - C2. Це через ПСА-допуск.
До речі, а у чому відмінність мастил для вантажних автомобілів? Які вони мають недоліки при застосуванні у легкових дизелях розробки 80-х рр.? Ну, або, можливо, достоїнства, крім ціни?
Вантажні - досить широке поняття. Якщо ми справді говоримо про "простий дизель розробки 80-х", то йому будь-яке сучасне масло (але вже із стандартним HTHS >3.5) буде смачним :)
Що вантажне, що легкове. Якщо є можливість брати вантажне недорого - можна брати. Той же Мерс офіційно дозволяє лити у дизельних Спринтерів як легкові, так і вантажні масла.
Хіба що звертати увагу на зольність масла та на якість пального на якому їздить машинка.
Якщо пальне рівня Євро-4 чи вище, паливна апаратура працює справно, не переливає, то я б дивився на малозольні (Low-SAPS, Mid-SAPS) масла (MB 229.31, 229.51, VW 504/507, Dexos2 тощо).
Якщо ж трапляється лити "щось" чи паливна шалить, то краще повнозолку (MB 229.1, 229.3, 229.5)
Изменено: D.Lus, 09 Ноябрь 2015 - 13:38
Опубликовано 09 Ноябрь 2015 - 19:28
А кто что знает за это масло: Синтетическое моторное масло Bardahl XTeC 5W40?
http://bardahl.in.ua...l-xtc-5w40-5l/
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых