А если нет рошена?ще нормативну базу готують...
але думаю в любій авторизованій точці рошена буде...
Реклама
Возвращение ТО в Украине.Попытка вернуть ТО.
#109
Опубликовано 21 Сентябрь 2017 - 16:52
А где его можно пройти?
Техосмотр транспортных средств будут проводить частные фирмы, обладающие необходимой материально-технической базой и аккредитованные в Национальном агентстве аккредитации.
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
#110
Опубликовано 22 Сентябрь 2017 - 12:29
А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)
... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...
#115
Опубликовано 25 Сентябрь 2017 - 10:53
Прес-служба Міністерства інфраструктури приносить вибачення за некоректне подання інформації щодо дати запровадження обов’язкового технічного огляду транспортних засобів.
Інформація щодо заборони в’їзду громадян на приватних автомобілях на територію ЄС з 2018 року без документу про технічний огляд не відповідає дійсності.
Мінінфраструктури розроблено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері убезпечення експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони», в якому враховано необхідність імплементації положень Директиви 2014/45/ЄС.
Щодо наявності документу про технічний огляд під час перетину державного кордону України - він стане обов’язковим після прийняття Верховною Радою проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері убезпечення експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони» та набуття Законом чинності у встановленому порядку.
#116
Опубликовано 26 Сентябрь 2017 - 16:54
і що далі?
TUV запустять ТО робити?
Чи в ЄС всі з ТО їздять?
В ЕС Техобслуживание и регламент сервиса не связаны с T?Vом !
Авто можно вообще не обслуживать на СТО . Просто машина должна быть в порядке .
Сервисная книжка в последнее время электронная и в ней ничего нет . Туда кладут распечатки о проведенных работах . Листки А4.
В электронную базу вносит данные только Официальный Сервис . Остальные СТО кладут листочки без внесения .
Короче ! С 2014 года тетрадок со штампами уже нет у всей группы ФВ.
Справка о Техосмотре лежит дома вместе с Большим Брифом и никуда ее не возят .
На номере есть наклейка и в Малом Брифе печать .
Изменено: Kurt-2017, 26 Сентябрь 2017 - 17:00
#117
Опубликовано 01 Декабрь 2017 - 11:11
17 листопада 2017 у Верховній Раді зареєстрували законопроект №7317, покликаний привести норми вітчизняного законодавства до стандартів Євросоюзу.
У законопроекті є нововведення.
Зупиняти автомобіль для перевірки документів зможе не тільки поліція, але і "уповноважені посадові особи (інспектори) центрального органу виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з питань безпеки на транспорті".
Контролювати вони будуть не тільки наявність "свідоцтва про придатність транспортного засобу до експлуатації". У їх повноваження входитиме "придорожній огляд" і що найцікавіше — огляду підлягають транспортні засоби "незалежно від країни реєстрації".
Отримати талон техогляду (свідоцтва про придатність транспортного засобу до експлуатації) можна буде у приватних компаній, які пройшли всі регламентовані перевірки, мають відповідне обладнання і персонал. Вартість такого свідоцтва в законопроекті не вказана.
Періодичність техогляду для легкових автомобілів, експлуатація яких не пов'язана з комерційною діяльністю, становить один раз на 2 роки. Причому нові автомобілі проходять першу перевірку на придатність до експлуатації тільки через чотири роки після першої реєстрації.
Впроваджуватиметься техогляд поетапно. Першими під нововведення потраплять міжнародні пасажирські перевізники. З 1 липня 2018 року ці транспортні засоби зобов'язані обладнати тахографами та обмежувачами швидкості. З 1 січня 2019 ті ж зобов'язання стосуватимуться пасажирських перевезень всередині країни. Для легкових автомобілів, в разі прийняття законопроекту №7317, техогляд стане актуальним з 01 січня 2021 року.
#118
Опубликовано 11 Апрель 2020 - 12:10
https://blog.liga.ne...o/article/36418
#122
Опубликовано 31 Август 2020 - 17:11
особенно интересен пункт - придорожный осмотр....
Изменено: bzhasso, 31 Август 2020 - 17:11
#129
Опубликовано 04 Сентябрь 2020 - 15:05
Zachariasz, а где найти первоисточник, того чего хотят ввести?
А смысл? Проект приказа искать на сайте министерства, которое его и спроектировало)
Что хотят и что введут, если введут, - это совершенно разные вещи.
Ага. Самое ржачное, что в сентябре вступили в силу изменения в УПК и УК, где вводилась уголовка за пьянку за рулем. Быстро отменили, а через неделю гидрант выступил с гундосым сообщением. что много людей гибнет на дорогах и надо усилить ответственность за вождение в пьяном виде. Просто красота, как лохторат хавает этот цирк)
не ну может щупают электорат на предмет обратной реакции?))
Не вижу связи между текстом проекта и электоратом.
#130
Опубликовано 05 Сентябрь 2020 - 20:29
А смысл? Проект приказа искать на сайте министерства, которое его и спроектировало)
Ага. Самое ржачное, что в сентябре вступили в силу изменения в УПК и УК, где вводилась уголовка за пьянку за рулем. Быстро отменили, а через неделю гидрант выступил с гундосым сообщением. что много людей гибнет на дорогах и надо усилить ответственность за вождение в пьяном виде. Просто красота, как лохторат хавает этот цирк)
Не вижу связи между текстом проекта и электоратом.
какая там связь....односторонне половая.
правильно делают- такой народ только так и воспитывать.
Реклама!!!
#131
Опубликовано 06 Сентябрь 2020 - 08:08
та все правильно делают. Пусть принимают сертификацию.какая там связь....односторонне половая.
правильно делают- такой народ только так и воспитывать.
#132
Опубликовано 11 Март 2021 - 08:02
Если это будет реальный техосмотр. С проверкой шин, тормозов, выхлопной системы(всяких прямотоков) и тд. То я за.
Вот реально недавно машина в меня чуть не въехала в жопу. Я нажал на тормоз до половины. Она при это пищала колесом по асфальту(видимо только одним) и катилась быстрее меня....
Для личного транспорта в Украине будет введен обязательный техосмотр.
Правило начнет действовать с 1 января 2022 года. Именно тогда автовладельцы будут обязаны пройти техосмотр. Однако под сомнением остаются «евробляхи». МВД утверждают, что 2,5-3 млн таких автомобилей не смогут его пройти.
Техническим контролем будут руководить частные сертифицированные компании. Легковые машины должны будут проходить техосмотр через 4 года после регистрации, затем каждый 2 года. При смене владельца, выезде за границу, модификации систем, влияющих на безопасность дорожного движения или окружающей среды, машина снова должна будет пройти техосмотр.
Проверке подвергнутся рулевые и тормозные системы, внешние световые устройства, шины и колеса, катализаторы и сажевые фильтры. Согласно нормам ЕС, состояние авто должно оставаться на уровне новой машины.
По словам экспертов, машины на еврономерах часто имеют проблему с каталитическими нейтрализаторами, нередко они отсутствуют. Решить этот вопрос будет дорого и тяжело (примерно 500 долларов), поэтому проще разобрать авто на запчасти. (с) АВТОСМИ.
#133
Опубликовано 11 Март 2021 - 10:59
Проверке подвергнутся рулевые и тормозные системы, внешние световые устройства, шины и колеса, катализаторы и сажевые фильтры. Согласно нормам ЕС, состояние авто должно оставаться на уровне новой машины.
Риба гниє з голови,а їдять її з хвоста)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#134
Опубликовано 11 Март 2021 - 11:34
(с) АВТОСМИ.
дай посилання, звідки ти притягнув цю новину...
у гуглі знайшов тільки таке за 2019 рік, якщо піти за посиланням на сайт Мінінфраструктури, то там 404 Сторінку не знайдено
єдине що знайшов, це те що 2021 рік є останнім для введення техогляду згідно з підписаною угодою з ЄС, але законодавство по цьому питанню ще не прийнято
#135
Опубликовано 11 Март 2021 - 11:41
Проверке подвергнутся рулевые и тормозные системы, внешние световые устройства, шины и колеса, катализаторы и сажевые фильтры. Согласно нормам ЕС, состояние авто должно оставаться на уровне новой машины. По словам экспертов, машины на еврономерах часто имеют проблему с каталитическими нейтрализаторами, нередко они отсутствуют.
Тобто всі автомобілі старше 5-8 років, його попросту не пройдуть.
Або куплять талончик в спеціальної фірмочки, яку створили під закон з статутним капіталом в 100 грн.
#136
Опубликовано 11 Март 2021 - 11:41
єдине що знайшов, це те що 2021 рік є останнім для введення техогляду згідно з підписаною угодою з ЄС, але законодавство по цьому питанню ще не прийнято
Ну....,мабуть тому,що потрібно прийняти у відповідність до норм ЄС законодавство щодо інфраструктури,якості палива і т.д. і т.п.
Ввести ТО(і покласти відповідальність за стан авто на власника) згідно норм ЄС може любий дурень.
Дороги хто буде робити(та утримувати!!!) згідно стандартів ЄС?Продавати нормальне паливо...Якість життя...Рівень ЗП...???
Це все теж буде як в ЄС?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#138
Опубликовано 11 Март 2021 - 11:48
Тобто всі автомобілі старше 5-8 років, його попросту не пройдуть.
Пройдуть 80%Інші пройдуть після того,як відремонтують виявлені косяки.
Або куплять талончик в спеціальної фірмочки, яку створили під закон
Це перше що приходить в голову.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#139
Опубликовано 11 Март 2021 - 11:53
мабуть тому,що потрібно прийняти у відповідність до норм ЄС законодавство щодо інфраструктури,якості палива і т.д. і т.п.
це звичайно у ідеалі, але з нашими реаліями та дірками у бюджеті, введуть ТО, а якість палива/інфраструктури не на часі
Тобто всі автомобілі старше 5-8 років, його попросту не пройдуть.
я вже почав хвилюватись що тільки такі вінтажні авто, як у мене не пройдуть ТО...
#140
Опубликовано 11 Март 2021 - 12:03
дай посилання, звідки ти притягнув цю новину... у гуглі знайшов тільки таке за 2019 рік, якщо піти за посиланням на сайт Мінінфраструктури
Эй, моряк, ты слишком долго плавал (с) През зэ. Лови https://www.google.c...=UTF-8&oe=UTF-8
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых