Юстас,
Та добре.
Залишилось відвернути невідворотне і все....
Опубликовано 18 Март 2021 - 11:36
Залишилось відвернути невідворотне і все....
При чому тут невідворотність?
Введення ТО це не помах феї чарівною паличкою...,де одразу все стане європейським чи "як у Грузії".
Це відкриття з давніх пор відомого витрушування коштів з населення.
На стан та вік автопарку жодним чином не вплине.
Як було 20 баксів купити талон ТО,так і буде.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Март 2021 - 11:38
При чому тут невідворотність?
Тому що це прописали в паперах по євроасоціації якщо ти не знаєш, з крайнім терміном до 2022 року. Грузія те ж саме прийняла коли підписувала.
От і все про що мова.
Процес і час визначений механізм не ясний.
п.с. мені особисто те ТО до лампочки по причині, що в ЄС на своїй автівці я не збираюсь.
Изменено: vigors, 18 Март 2021 - 11:40
Опубликовано 18 Март 2021 - 11:46
Тому що це прописали в паперах
гладка била на бумагє да заєхалі в аврагі...
те ТО до лампочки
не думаю так.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Март 2021 - 12:02
Мене,як учасника дорожнього руху-цікавить якість доріг,якість пального,зменшення мита на ввіз нових імпортних автомобілей.
Починати потрібно саме з цього,а не з ТО.
Допоки цього не буде,щось вимагати від власників(некомерційних та і комерційних) автомобілів-абсурд.
Ти все вірно пишеш, але ні тебе, ні мене, ні когось ще питати не будуть, за безвіз треба платити
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 18 Март 2021 - 12:42
за безвіз треба платити
Когда нибудь закончится карантин...
И мы станем "сообщающимися сосудами", уровень жизни сравняется, дороги станут , минимум, как в Польше или Турции.
Мы на старых жигулях ездить перестанем. Победим коррупцию в МРЭО и На дорогах (кстати : как успехи ?).
Вот тогда ТО обязаловка.
Опубликовано 18 Март 2021 - 15:09
Ти все вірно пишеш, але ні тебе, ні мене, ні когось ще питати не будуть, за безвіз треба платити
Це хибна думка...
Один дядя вирішив самовільно(у Вільнюсі) відмовитись від підписання асоціації та зони вільної торгівлі з ЄС...
Переїхав у Ростов...,навіть президентська корона не допомогла.
Якщо стадо буде обговорювати ТО,а не якість життя,доріг та бензину-то отримає саме те,що обговорює.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Март 2021 - 15:54
vigors,
"Я перетрахівал свой парламент і буду перетрахівать!" бацька Лукашенка...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Март 2021 - 15:57
Вигорс , тю , тут еще не такое пишут : стадо , охлос , плебс - жаргон характерный для патрициев .
По теме : отменяли ТО не просто так ведь , ты забыл что тогда ввели транспортный сбор в стоимость бензина , и как альтернативу , отменили ТО , типа чтобы народ не волновать подорожанием бензина .
Теперь , естественно , деньги нужны , ТО вернут , но налог с бензина отменять уже не будут . Зачем же .
Наоборот , вводится еще пять процентов на нефтепродукты с раши - типа вражеская держава . Ну допустим , держава действительно вражеская , но почему мы должны еще платить и за это .
А знаешь почему ? эти пять процентов пойдут на компенсацию зеленого тарифа , то есть Ахмету и пете . Тема вроде не про политику конечно , но в итоге все наши деньги , какими бы налогами они не прикрывались идут в карманы конкретным людям на офшоры .
Опубликовано 18 Март 2021 - 16:08
vigors,
"Я перетрахівал свой парламент і буду перетрахівать!" бацька Лукашенка...
Распускал ?
эти пять процентов пойдут на компенсацию зеленого тарифа , то есть Ахмету и пете .
Это точно ?
ема вроде не про политику конечно , но в итоге все наши деньги , какими бы налогами они не прикрывались идут в карманы конкретным людям на офшоры .И зеля не при делах ?
Опубликовано 18 Март 2021 - 17:12
Сотрудник после поездок по Европе рассказывал.
На трассе сделать обгон по встречной полосе не возможно - ее просто нет, дороги разделены физически, сделать левый поворот не возможно - только съехать вправо на развязке.
В городах - светофоров не много, в основном круговое движение - таким образом избавляются от левых поворотов.
Ну и выходит все самые страшные причины смертей на дорогое - обгон по встречке, левый поворот - там просто не возможно сделать.
И это дает не маленький вклад в снижение смертности на дорогах.
Ти ніколи не був у Європі і не бачив її своїми очима? Розповідаю - твій співробітник бреше як сівий мєрін. Не знаю навіщо, може хоче здаватися цікавим.
Там повно двополосних доріг і, звичайно, зіткнення з машиною з зустрічної там фізично ніяк не обмежене, і поворот наліво також. А у містах крім кругових розв'язок повно звичайних перехресть, зі світлофорами і без світлофорів.
У Британії двополосні дороги взагалі нерідко дуже стрьомні - з моєї точки зору там максимум півтори полоси, хоча місцеві роз'їжджаються на заміській швидкості і їм норм. У нас я настільки вузьких асфальтованих доріг навіть не пригадую. Там вони ще інколи бувають і камінням з боків обкладені.
Опубликовано 18 Март 2021 - 17:24
У цій країні 800 смердючих бляхарів вийшли у 17 чи 18 році під Кабмін і влада підняла лапки догори. І теперпішня влада так само піднімає лапки перед бляхарями, тепер ще менш численними.
Вантажівки з перегрузом за два роки вбивають новенькі дороги.
Яке ТО? Яка заборона експлуатації роздовбаних вантажних венів як маршруток? Яке СО і СН? Ви де живете?
Нічого цього ніколи не буде, це навіть не Албанія, це колишня найбільша бездержавна нація Європи, і вона не дарма нею була.
Юстас, щоб заборонити бляхи також "нехай спочатку зроблять нормальні дороги"?
... одни дебилы и ездят ... по встречке.
Ага, кошмар...
Опубликовано 19 Март 2021 - 07:36
щоб заборонити бляхи також "нехай спочатку зроблять нормальні дороги"?
Бляхи забороняти непотрібно.
Якщо підняти рівень життя,налагодити власне виробництво авто,зменшити ввізне мито на нові автомобілі,то євробляхи вийдуть з тренду.
Якщо і надалі будуть такі питання-пропоную розділитись на два табори.
На тих хто не хоче щоб були багаті і на тих хто бажає щоб не було бідних.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 19 Март 2021 - 08:28
Правильно, бо ще митники та інші решали вимруть як клас і не буде кому нові машини по низьким ставкам розмитнювати.... Коли час настане...
Продовжим...
Йшов я по фарватеру Дніпра з Києва до Переяслава своєю Казанкою...
Між Конча-Заспою та Українкою якраз по серед фарватера зустрів отакий автомобіль.
Виробляється(вироблявся до 2020р) в Києві-йде на експорт...
До чого це я.
От накера мені купувати новий Джимні за 20-27куй(без реєстрації)???
Можна ж купити новий,модернізований,сучасний ЛуАЗ за 7кує.Від'їздити на ньому 5 років,після цього відігнати на завод і придбати по трейд іну новий за 5кує...
Чому я повинен годувати іноземного виробника?
Завод в Україні є.Фахівців автодорожний та політехнічний інститут кожен рік випускає.
Изменено: Юстас, 19 Март 2021 - 08:32
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 19 Март 2021 - 08:38
Так купи ланос... загноби ауді...
Ланос-пращуром якого був Кадет на той час-дуже і дуже непагане авто.Як для української середньостатистичної сім'ї в кузові хетч-це був недорогий,економічний автомобіль.
Якщо в Запоріжжі почеуть виготовляти Кросланд,Грендленд-буду непроти.
Хоча мене цікавить повнопривідний автомобіль.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 19 Март 2021 - 08:45
до чого це, якщо згідно підписаних паперів ми взялися ввести ТО на внутрішні авто,
таки ми не про автопром в темі...
Навіщо мені думати про ТО.
Я придбав новий ЛуАЗ...Прийшов час відганяти його на ТО-тупо відігнав на завод/шрот,придбав новий.
Так живе вся цивілізована Європа.
Ви ж панове саме про це розмовляєте в контексті ТО???
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 19 Март 2021 - 08:49
Я придбав новий ЛуАЗ...Прийшов час відганяти його на ТО-тупо відігнав на завод/шрот,придбав новий. Так живе вся цивілізована Європа. Ви ж панове саме про це розмовляєте в контексті ТО???
Добре, песмикнув суть але то таке.
Треба поцікавитись статистикою, в Європі мають бути відсутні авто 5+ як клас... вони так живуть
Якщо таку зустрінеш то виклади тут, ну щоб позаздрити їм щиро...
Опубликовано 19 Март 2021 - 08:53
як ТО реалізували в Грузії?
так я викладував тут загальне, технічна справність основних агрегатів і вузлів, в принципі як і наші закладають. виявлене усувають, потім безкоштовно повторно проходять і все.
тут просто питання механізму процесу, бо в нас довіри не має нікому...
п.с. в мене таке враження складається, що ми колись поспішили збільшили населення Ростова...
п.с.2. ось знайшов по грузинам https://jam-news.net...е-о-техническо/
Изменено: vigors, 19 Март 2021 - 09:01
Опубликовано 19 Март 2021 - 09:03
Добре, песмикнув суть але то таке.
Нічого не пересмикнув...
Все взаємопов'язано...Власне виробництво,нові робочі місця,підвищення рівня життя(як результат підвищення купівельної спроможності) ...
ТО взагалі для більшості стане не актуально...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 19 Март 2021 - 09:07
Все взаємопов'язано...Власне виробництво,нові робочі місця,підвищення рівня життя(як результат підвищення купівельної спроможності) ... ТО взагалі для більшості стане не актуально...
Знову буржуї нам свиню підклали і хіхікають в сторонці... І це куди не ткнись...
Опубликовано 19 Март 2021 - 09:10
Там вони ще інколи бувають і камінням з боків обкладені.Сільські дороги десь на 30% обкладені, ще й дикою ожиною обросло. На цій ослячій дорозі всі машини тою ожиною обцарапані. В Україні на узбіччі нема стільки мусору як в Англії. Ну і ям на дорогах хватає. Київ не Україна, Лондон не Англія. А вот МОТ(ТО) за сало не пройдеш. Сьогодні в Польщі дороги кращі англійських і моїх ірландських. Треба виставити відео з регістратора і багато хто зрозуміє що в Україні не такі вже й погані дороги.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых