непишіть єрунди, якщо на шків кв наклеїти шкалу з градусами то можна відслідкувати кут запалювання по всьому діапазоні обертів і зрівняти з заданими заводом виробником, просто по замовчуванню виставляється початковий кут запалювання, а далі по теорії трамблер в ідеальних умовах від початкового повинен задовільнити двс у всіх діапазонах, але на двядцятирічних авто ідеальним нічого не буває тому бажано відслідкувати кут запалювання у всьому діапазоні обертів.
я так и написал :) По стробоскопу можно выставить любой угол, только чем это поможет? У одинаковых ДВС, в процессе эксплуатации могут быть различия:
- топливо;
- компрессия;
- рабочая температура ДВС;
- объем камеры сгорания (ремонт ЦПГ, шлифовка ГБЦ, глубина залегания клапанов, нагар на поршнях);
- состояние направляющих втулок клапанов и МСК
- наполнение камеры сгорания топлив-воздушной смесью (нагар на клапанах, состояние седел-клапанов);
- продувка камеры сгорания и т.д.
Поэтому повторюсь, настройка УОЗ - только експерементальныс путем! ИМХО, конечно.