Реклама

Omega B, B рестайл (С)і все про них
#912
Опубликовано 26 Май 2017 - 14:02
Та я не про те аби мірятися. Просто у каравана ж має бути плюс пару сотень кг в запасі по вантажу.Тут доречніше про споряджену масу говорити.
логічно... про споряджену я вище відписався (1650)...
тю... забувся глянути в тп: "масса без навантаження 1500" (с)
не міг я тоді півтора центнери напхати...
Изменено: lame, 26 Май 2017 - 14:05
#915
Опубликовано 26 Май 2017 - 14:19
- жлобпакет с конкр. Движком.
- полнофул с конкр. Движком.
Дальше разница веса от компл. Зависит

#916
Опубликовано 26 Май 2017 - 14:24
у меня было три омеги... и я имею право так говорить..ок?
У меня две, ни про одну так сказать не могу, отличные машинки. Но я видел у наездников Омеги на которые можно сказать ведро. Кста бэху не куплю никогда, принципиально.
Стосовно ворога дозволено все
#918
Опубликовано 26 Май 2017 - 14:47
Andre1611,
Ну шо поробиш, не готовий він був обслуговувати 7-ку. Стосовно відро\не відро. Та будь яку автівку у будь якому віці можна до стану відра довести легко.
Звісно що 7-ка бемєве буде буде дорожча в обслузі за такого ж віку ООБ. Але ж не варто забувати, що ця машина на одно голову вища по класу й на одну за технологіями. Тобто разом десь на дві. Так, за це доведеться платити. ООБ, принаймні дорестайл, по рівню плюшок\опцій\моторів десь до Е34 слід рівняти.
#919
Опубликовано 26 Май 2017 - 14:59
Nazgul,Особо спорить не могу но насколько знаю БМВ в 96 климатом комплектовали единично
а Омеги практически все
у соседа БМВ моложе чем моя ООБ,так вот кожа на сидухах (комбинированные)порепалась почти вся
так шо спорить лучше хуже это так ни о чём,да и запчастюльки на Беху дороже лишь из за бранда
#924
Опубликовано 26 Май 2017 - 16:23
Е34 вже брухта металу, бо в гарному стані вона коштує трохи грошей, а тут то фанати славної баварської марки зачухали "рєпу" та купили ланоса чи в кращому випадку фокуса. Я досить за багатьма авто слідкую і бачу де закінчується любов і починається литись 92й бенз та корячитись китайські ЗЧ з вірою в штрихкоди та історії бувалих.
БМВ 7 серії також в більшості брухт, бо таким її зробила скупість та бідність основної частини власників.
#926
Опубликовано 26 Май 2017 - 20:28
да можешь дмать что все кто на бєхє ездят лохи....только семерку продал в 2013 году ей тогда біло 12 лет... старая уже хоть и идеальная ...глупо говорить что бєха чуть лучше чем ведро-омего...
Роман!Все прекрасно понимают,что БМВ будет по большинству параметров лучше омеги,но нужно быть хоть немного сдержаннее в эпитетах.Или это такой способ самоутверждения?
Nazgul,Особо спорить не могу но насколько знаю БМВ в 96 климатом комплектовали единично
а Омеги практически все
у соседа БМВ моложе чем моя ООБ,так вот кожа на сидухах (комбинированные)порепалась почти вся
так шо спорить лучше хуже это так ни о чём,да и запчастюльки на Беху дороже лишь из за бранда
Про практически все омеги с климатом в 1996 году-это хорошая шутка)))
#930
Опубликовано 26 Май 2017 - 22:50
Васю, ти забув як ми з тобою з рулeткою міряли мою Омeгу та твою 32?В тeбe довша на пару сантимeтрів. А по простору в салоні ООБ вставляла БМВ потім пeрeгортала та щe раз вставляла
Изменено: Lёva, 26 Май 2017 - 22:54
#933
Опубликовано 27 Май 2017 - 06:27
из 20 машин 96 года которые я видел две только кондёрные
разве это не показатель
Открыл авториа ради любопытства
https://auto.ria.com...18&countpage=10
Пролистал первых пару страниц
Из 20 омег с климой оказалось даже не половина
#934
Опубликовано 27 Май 2017 - 07:17
Но треба віддати налeжнe, що суттєва різниця по лінійці моторів. Отут видно, що 7сeрія прeтeндeнт на вищий клас. Тe, що у ООБ топовий мотор, у бeмeвe цe так, починаємо розмову про мотори.Lёva, о то ты красава
#935
Опубликовано 27 Май 2017 - 07:59
Почитайте авто білт та мотор унд спорт років 89 -95 х. От там багато цікавого про всі авто і опель, мерс і бмв. Судити можна про ці ато власним жопоміром та чутками які ходять. Мотори бмв не завжди були гуд і ще старнька ооа натягувала бмв пятірку по всіх параметрах в тому числі і по мотору. У баварця він був на рівні застарілої вольво. Це просто в нас всі знають про крутість бмв м серії та думають, що всі бмв такі.Но треба віддати налeжнe, що суттєва різниця по лінійці моторів. Отут видно, що 7сeрія прeтeндeнт на вищий клас. Тe, що у ООБ топовий мотор, у бeмeвe цe так, починаємо розмову про мотори.
Звичайно зараз бмв зробила крок в еліт та тут вже друга розмова та інші вимоги. Вже немає в бмв тих моторів V8 з сухим картером.
Авто подобається "дєвочкам" та круті хлопаки поважають. Я бачив досить багато авто, так от серед бмв старших років майже немає в гарному стані. А чому? Бо де почались витрати-закінчилась любов.
А мерси до прикладу 124 - на голову вище, то і зараз можна бачити у відмінному стані.
Бмв 7 серії ріняти з омегою це сміх та гріх. Якщо хоть щось в них є однакового то це тільки плюс опелю і великий мінус бмв. Бмв вже з 34 серії почали дивитися трохи в гору і замахуватися на вищу лігу, та тільки зусиллями м5 вдалося привернути увагу та трохи стягнути одіяло з успіху 124го.
Казати, що бмв це "вещь" не поїздивши на живому авто - це смішно. А ще смішніше коли не встиг нагріти сидіння в бімері, як починають інші авто називати відрами.
За живу я мав на увазі до прикладу авто такого стану, як я брав омегу, з пробігом 100 тис км та з ідеальним салоном, шкірою, оригінальними запчастинами, не биту та з повною сервісною історією.
Я сумніваюсь, що хтось їздив на таких бмв тим більше 7 серії та використовував оригінальні запчастини чи дорогі замінники.
Як правило більшість знань про авто з пропеллером базується на досвіді володіння далеко не свіжими авто та з пробігами далеко за четверту чи навіть шосту сотню тисяч км. А ще у "фєєріческіє двіжкі" пиляють самий дешевий газ в гаражі.
#937
Опубликовано 28 Май 2017 - 01:31
Nazgul,Особо спорить не могу но насколько знаю БМВ в 96 климатом комплектовали единично
а Омеги практически все
у соседа БМВ моложе чем моя ООБ,так вот кожа на сидухах (комбинированные)порепалась почти вся
так шо спорить лучше хуже это так ни о чём,да и запчастюльки на Беху дороже лишь из за бранда
96-й... Я не пам'ятаю коли там був перехід з Е34 до Е39. Якщо мова про Е39, т там я взагалі не певен, що були версії буз клімата. Я не бачив. В мене 89-го. Клімат двозонний. Звісно, управління його досить архаїчне, але ж 89-й рік.
Салон - так. Якість матеріалів сидух - це те, чим БМВ, не може пишатися, принаймні. ТРяпці теж далеко до опелевского велюру.
2 Nazgul
Васю, ти забув як ми з тобою з рулeткою міряли мою Омeгу та твою 32?В тeбe довша на пару сантимeтрів. А по простору в салоні ООБ вставляла БМВ потім пeрeгортала та щe раз вставляла
Ога, тіко 32-га з чи не найслабішим мотором їде як ООБ з топовим. А якийсь середнячок чотирилітровий V8 розбере ООБ на атоми. Про 5-ти літрову V12 промовчу, бо то вже зовсім побиття немовлят буде.
Власне я це до чого. Я ніколи й не сперечався, що бемеве тісні. Це факт. Це машина для водія. Це плата за майже ідеальне співвідношення ваги по осях, зміщений в базу силовий агрегат і т.д. Результат - вона їде й керується куди краще за ООБ. Потрібен комфортний диван - бери мерс. Не вистачає? Тоді ООБ.
ооа натягувала бмв пятірку по всіх параметрах в тому числі і по мотору.
Це який саме мотор ООА натягував бмв-ний? Бо якщо мова про М30, то він у версії М30B34 їде на рівні ООБ 3.0, що на покоління його молодший. А якщо про М60, то там взагалі смішно порівнювати.
У бемеве є слабкі сторони, але це точно не мотори. Мотори бемеве - це колиска технологій. Коли бемеве почали ставити інжектори, опель про таке міг тільки мріяти. Коли опель згогортав виробництво задньоприводних седанів, БМВ презентувало вальветронік
#938
Опубликовано 28 Май 2017 - 05:29
Да любой! А также моторы на ООА натягивали феррари и ламбо. Почитай старый автобильд, там всё написано)))Це який саме мотор ООА натягував бмв-ний? Бо якщо мова про М30, то він у версії М30B34 їде на рівні ООБ 3.0, що на покоління його молодший. А якщо про М60, то там взагалі смішно порівнювати.
У бемеве є слабкі сторони, але це точно не мотори. Мотори бемеве - це колиска технологій. Коли бемеве почали ставити інжектори, опель про таке міг тільки мріяти. Коли опель згогортав виробництво задньоприводних седанів, БМВ презентувало вальветронік
Изменено: alex83, 28 Май 2017 - 05:31
#939
Опубликовано 28 Май 2017 - 06:33
Это ж надо вершину инженерии под 4 литра запихнуть, чтоб он еле камри доганял.
Да, ООА 3000 обходила порше 924. Сейчас песню запоют, что это самые неудачный порше и не дорогой, так вот ООА тоже была не самой удачной и почти в два раза дешевле, при этом ехала.
Изменено: Pogranec, 28 Май 2017 - 06:34
#940
Опубликовано 28 Май 2017 - 07:20
Те що у бемеве з лінійкою моторів кращe, я визнавав наступним повідомлeнням. Щось ти його проігнорив96-й... Я не пам'ятаю коли там був перехід з Е34 до Е39. Якщо мова про Е39, т там я взагалі не певен, що були версії буз клімата. Я не бачив. В мене 89-го. Клімат двозонний. Звісно, управління його досить архаїчне, але ж 89-й рік.
Салон - так. Якість матеріалів сидух - це те, чим БМВ, не може пишатися, принаймні. ТРяпці теж далеко до опелевского велюру.
Ога, тіко 32-га з чи не найслабішим мотором їде як ООБ з топовим. Я якийсь середнячок чотирилітровий V8 розбере ООБ на атоми. Про 5-ти літрову V12 промовчу, бо то вже зовсім побиття немовлят буде.
Власне я це до чого. Я ніколи й не сперечався, що бемеве тісні. Це факт. Це машина для водія. Це плата за майже ідеальне співвідношення ваги по осях, зміщений в базу силовий агрегат і т.д. Результат - вона їде й керується куди краще за ООБ. Потрібен комфортний диван - бери мерс. Не вистачає? Тоді ООБ.
Це який саме мотор ООА натягував бмв-ний? Бо якщо мова про М30, то він у версії М30B34 їде на рівні ООБ 3.0, що на покоління його молодший. А якщо про М60, то там взагалі смішно порівнювати.
У бемеве є слабкі сторони, але це точно не мотори. Мотори бемеве - це колиска технологій. Коли бемеве почали ставити інжектори, опель про таке міг тільки мріяти. Коли опель згогортав виробництво задньоприводних седанів, БМВ презентувало вальветронік


А для водіння має, якщо бажає, щось з заднємоторною компоновкою і ,пeрeважно, італійського походжeння. Хоча є і німeцькі марки)
Тому “імєю мнєніє, хрєн оспоріш”, що сімка бeмeвe тих років нe тягнe на клас вищe за ООБ?а саме F?, а ООБчeсно відповідає свому Е класу
#942
Опубликовано 28 Май 2017 - 09:02
Видел е-39 которая приехала на разбор с Бундеса без кондёра. Вообще. Тлько с печкой
Товарищ разбил камри 3.5 американку , и пересел на ф-10 БМВ 2.5 вроде. Так говорит , что БМВ не едет по сравнению с Камри и жрет бенза больше на литр .
3.5 у камрі-це дуже вдалий двигун за більшістю характеристик
Але,наприклад,ось в плані керованості камрі дуже далеко до бмв
#945
Опубликовано 28 Май 2017 - 09:50
Так ее даже мой Hyundai объезжает))))))
не может быть. Это же бмв и двигатели у них породистые
3.5 у камрі-це дуже вдалий двигун за більшістю характеристик
Але,наприклад,ось в плані керованості камрі дуже далеко до бмв
ну ми про мотори говоримо
да де ціна камрі та де ціна біммера (в якісній обслузі особливо). При чтому японцям та корейцям вистачає 3.5, або і того меньше, а баварцям 4 мало
Также с меткой «Омега, Omega, Omega B, OOB, Omega C, Z22XE»
![]() |
Базар →
Куплю →
Куплю на OOB дорестайлOOB дорестайл, задние фонари, ресницы под фары Автор: Vamax • Дата: 26 Август 2024 ![]() |
|
|
Базар →
Продам →
Диски/шины →
Продам некомплект дисків до Омега Б7x16, 5*110, ET39, DIA 65.1 Автор: aristovW • Дата: 31 Март 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Куплю →
Покупка колесных дисков/шин →
Куплю диски Омега БКуплю некомплект дисків на Омега Б, як на фото Автор: aristovW • Дата: 31 Март 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Продам →
Запасные части →
Крестовина рулевого механизма 26057095 GM, Omega BАвтор: kraserg • Дата: 03 Сентябрь 2022 ![]() |
|
||
Регионы →
Дніпро →
Нужен электрик Omega AАвтор: Morty • Дата: 30 Июль 2022 ![]() |
|
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых