кнопка еко вимкнена?
Так
Опубликовано 04 Март 2021 - 22:17
Льоша написав, що компресор вмикається. Температура зовнішня вище +5. Але чому тільки в положенні НІ не скажу. Можливо глюк мізків кліматаТак
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
Опубликовано 04 Март 2021 - 23:12
Перевірив. При натисканні на ЕКО вентилятори тухнуть, двигун стає легше працювати.
...
Бо вимикається компресор. Тухнуть вентилятори і полегшується життя генератору
І компрессор і генератор навантажують двигун
...
Что то в последнее время имеет тебя омега сильно тут
То як на поганій дорозі музику вимкнути
Опубликовано 05 Март 2021 - 07:40
я б не сказав що норма. НІ(27+ С) це підвищення температури в салоні, тобто компресор , при сьогоднішній температурі не має(або мінімально має ганяти хлодоген по контуру. Як би low тоді все логічно, холоддження салону.Так це норма чи ні?
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
Опубликовано 09 Март 2021 - 09:09
При натисканні на ЕКО вентилятори тухнуть, двигун стає легше працювати.
Покатався з увімкненою кнопкою ЕКО, двигун тримає температуру 86-92 градуси, по приборці.
Термостат працює чітко.
Пічка дує холодним і все. Заслонки працюють. Що ще можна перевірити?
Якщо зняти вакуумний шланг на клапан пічки? Якщо на ньому немає вакууму - антифриз йде через радіатор пічки?
До крана пічки не зміг залісти своїм лапіщем навіть його пощупати, трубки подачі антифриза на пічку, верхня гаряча, нижня зовсім холодна.
Изменено: vovan8706, 09 Март 2021 - 11:03
Опубликовано 10 Март 2021 - 07:28
Оскільки мова зайшла за тему, близьку до охолодження двигуна ООБ, то спитаю і я :)
Взимку при температурах забортного повітря близько нуля і нижче, здається мені, двигун недогрівається...
По трасі при швидкостях до 120-130 км/год навіть з картонкою між радіаторами (десь із піврадіатора площею) не нагрівається, за приборкою, вище від 92 градусів. Після 140 км/год може підняти до 95-97, але не так багато місць де можна так їздити.
По місту нагрівається до 97-98 (за приборкою, і чутно, що вмикається "карлсон"), але не дуже швидко, десь за 20-25-30 хвилин руху. При тривалій стоянці на холостих обертах температура падає аж до 90.
Пічка жене тепле повітря.
Помпа Кольбершмідт, брав у Магістра за його порадою, замінена у 2018 році. Антифріз G12+ Comma, замінений у 2019 році разом із радіатором. Радіатор оригінал, але з розборки , до того стояв якийсь польський, то наче взимку краще прогрівалося, але влітку бувало що доходило до 100 градусів. В термостат не лазив, що стоїть - не знаю.
Це проблема чи можна спокійно їздити?
Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.
Опубликовано 10 Март 2021 - 10:04
Це проблема чи можна спокійно їздити?
Якщо температура гуляє в межах 92-98 і не падає нижче 90 на трасі а також не лізе в 100+ в місті, то це просто чудово. Система охолодженя працює справно. А радіатор пічки я б рекомендував промити, в ньому накопичується мусор і він з часом забивається. Ставите положення "HI", обдув на лице і швидкісь вентилятора на 5. Міряєте термометром температуру з усіх дефлекторів. Якщо до 60 - то це говорить, що радіатор забитий, нормально це 70+. У нас після примивки системи і до 84 доходило - реально жарить.
Изменено: neTpyxa, 10 Март 2021 - 10:05
Опубликовано 10 Март 2021 - 16:36
Дякую.
Якщо температура гуляє в межах 92-98 і не падає нижче 90 на трасі а також не лізе в 100+ в місті
Влітку десь так і є - 95-98 всюди і завжди, а от взимку по трасі біло 80-90. Поставив радянських колгоспний прилад типу "картонка" - допомогло, але не дуже, десь на пару градусів піднялася температура і тепер маю до 92 градусів в режимі без "овербусту" .
Тому й виникло питання про недогрів.
В місті 97-98 бувало, але не більше.
А радіатор пічки я б рекомендував промити, в ньому накопичується мусор і він з часом забивається. Ставите положення "HI", обдув на лице і швидкісь вентилятора на 5. Міряєте термометром температуру з усіх дефлекторів. Якщо до 60 - то це говорить, що радіатор забитий, нормально це 70+.
Дякую, поміряю, а може й помию :) Все одно газовий редуктор знімати на заміну ремкомплекту, то одним разом усе й поробиться.
Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.
Опубликовано 10 Март 2021 - 19:35
neTpyxa,
На ХХ оборотах?
Температура воздуха за бортом какая была при замерах?
LEXA SHUMI, Меряем на холостых, но можно и на оборотах для тех у кого нет дополнительного насоса, например у 2.0 и 2.2 Задача увидеть максимум печки, что она выдает. Насчет температуры за бортом - роли не играет, что в боксе, что на морозе, ну может каких-то пару градусов будет разбежность и то не факт. Сегодня к нам заезжал vovan8706, у него мотор 2.2 на холостых было совсем плачевно - 23 градуса, реально вообще печка не работала. После промывки на холостом 70-72, а на оборотах выдала 89 градусов. Жарит как в сауне. Мы сами в шоке, ну было 82, максимально 84 в шкоде, но 89 новый рекорд - что значит оригинальный радиатор печки. Ниссенс так не умеет даже новым с коробки.
Изменено: neTpyxa, 10 Март 2021 - 19:54
Опубликовано 10 Март 2021 - 19:58
Нарешті в мене в машині тепло)))
Пічка кочегарить добре.
В хлопців є спеціальний промивочний станок, промиває капітально всю пічку.
Щоб знав, ще б минулої зими поїхав і відразу промив.
А я то радіатор міняю то термостат, от УОК задовбую і мерзну...
Рекомендую, звертайтесь.
neTpyxa,Вам +
у него 2.2 на холостых было совсем плачевно - 23 градуса
Це ще стоячи на місці трохи від двигуна давала тепло, а не від радіатора пічки, а так дула холодним.
Замеры делали в теплом помещении или на улице при минус 2?
В гаражі, опалення увімкнутого не помічено.
Опубликовано 10 Март 2021 - 20:16
Замеры делали в теплом помещении или на улице при минус 2?
Моете лимонкой?
Замеры практически не зависят от температуры окружаещего воздуха когда машина стоит, меряли в гараже. Моем спец химией - НЕ лимонкой.
Нарешті в мене в машині тепло)))
Пічка кочегарить добре.
Рекомендую, звертайтесь.
neTpyxa,Вам +
Завжди радий допомогти
В хлопців є спеціальний промивочний станок, промиває капітально всю пічку.
Наш апарат розроблений на промивку не тільки радіаторів пічок, а також всієї системи охолодження та повної до краплини заміни антифризу. Рекомендую тим, хто має проблеми з системою охолодження не тягнути до літа і жаркої погоди, а заздалегідь промити та замінити антифриз. Дуже благоприятно відреагує двигун та вентилятори радіатора теж скажуть дякую, коли машина не буде перегріватись, стоячи в пробці.
Изменено: neTpyxa, 10 Март 2021 - 20:19
Опубликовано 24 Март 2021 - 19:33
Зробив ТО
по фільтрах, що ставлю та рекомендую
масло - Mahle OC90OF - made in Austria
Повітря - цього разу взяв Hengst E466L (made in Germany) дуже сподобався. До цього був Denkermann - не раджу
Салон, беру вугільний - зараз вирішив спробувати Purflux AHC128 таке собі, до цього був Denkermann M110045 він краще.
Паливо - Fiaam
Прокладка на зливну пробку піддона, резинова - Elring 476.750
Поміняв прокладку клапанної кришки Elring 495.770 +10 кілець під болти Elring 212.610
Датчик тиску масла GM 95961350
Чистка дросельної
Легка мийка двигуна
Перевірка свічок запалення, міняв декілька тисяч тому BOSCH 242229654 (Made in Russia (взнав вже після отримання))))
Їдемо далі
Опубликовано 26 Март 2021 - 08:22
Как?Кран перекрыт?
Кран перекритий, пред відключений. Омега фактично без ГБО, так тільки балон в багажнику вожу.
???
Промахнувся по клавіші і редактор мені "допоміг"
Форсунки почистив, катушка нова оригінал, свічки свіжі.
Свічки заміню на оригінальні на тижні.
Гідрокомпенсатори замінив на нові, двигун працювати став дуже тихо + прокладку випускного.
Передивився вихлопну, гофру і стронгер за нею замінив.
ДТОЖ корректно показывает температуру?
Протещу ОПкомом на днях.
А ще некоректно показує кількість палива в баку, інколи стрілка то паде то підіймається, то по БК кількість палива буває глючить.
Контакт на бензонасос може глючить?
Було таке з контактом на протитуманки і датчик температури.
Не працював датчик температури, не було на нього напруги.
Перевірив на самому датчику - нема, далі на 4-х контактному роз'ємі - нема.
За роз'ємом голкою пробив ізоляцію на проводі - є 5 Вольт.
Опубликовано 26 Март 2021 - 20:31
За роз'ємом голкою пробив ізоляцію на проводі
Если хорошо не заизолировал за год сгниет если не раньше
+ при прогріві і скачках обертів, так само скаче і моментальний розхід пального. Чути як дросильна тарабанить заслінкою.
Это следствие
Контакт на бензонасос може глючить?
В смысле разъем имеешь ввиду на крышке топливного бака?Если он герметичен то маловероятно.
Скорее ищи проблему в износе резистивной дорожки самого датчика уровня топлива.
Могу дать совет-держи немного больше бенза в баке и все будет норм.Датчик истирается в основном на отметке 20-8 литров(основной его диапазон работы)
ГБО сломано или ты тестишь бензофорсы?
Опубликовано 29 Март 2021 - 19:00
Если хорошо не заизолировал за год сгниет если не раньше
Обрізав і замінив на новий вологостійкий контакт.
ГБО сломано или ты тестишь бензофорсы?
ГБО сломано. Було 3-гопокоління БРС, встановлене ще в дуже юні роки Омеги. Накрилась електроніка в ГБО і підкапотку всю зняв. Буду підкапотку ставити 4го покоління найблищим часом.
Тестив Опокомом Омегу при прогріві і скачках обертів.
Тут є параметр "Позиція дроселя", коли показує "Іdle" все добре, коли оберти падають пише "не присудствует"
Так і змінюється значення параметру "Іdle" - "не присудствует" поки не прогріється. Взимку прямо поки не спрацює термостат є піддьогування.
![]() |
Базар →
Куплю →
Куплю на OOB дорестайлOOB дорестайл, задние фонари, ресницы под фары Автор: Vamax • Дата: 26 Август 2024 ![]() |
|
|
Базар →
Продам →
Диски/шины →
Продам некомплект дисків до Омега Б7x16, 5*110, ET39, DIA 65.1 Автор: aristovW • Дата: 31 Март 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Куплю →
Покупка колесных дисков/шин →
Куплю диски Омега БКуплю некомплект дисків на Омега Б, як на фото Автор: aristovW • Дата: 31 Март 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Продам →
Запасные части →
Крестовина рулевого механизма 26057095 GM, Omega BАвтор: kraserg • Дата: 03 Сентябрь 2022 ![]() |
|
||
Регионы →
Дніпро →
Нужен электрик Omega AАвтор: Morty • Дата: 30 Июль 2022 ![]() |
|
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых