Так,світять гарно.Дик там і клас авто та й заводська оптика для діода...
Цікаво скільки коштує комплектна фара на МВ S-CLASS COUPE?
на Audi A6 C7, фара вся LED, VAG від 71000грн, Hella без блоків керування від 45000грн-
Опубликовано 06 Февраль 2017 - 17:01
Дві фари,можна на майже новий опель помінять)Прошлой зимой знакомый предложил подердать в руках 100 килогривен. Вынимает с задней сидушки Астры F замотанное в дорогой пуховик что-то, отдает мне и говорит - Только не урони! Фара с какой-то Ауди (модель уже не помню) - на тот момент 118 килогривен! Витя еще посмеялся, что его Астра стоит дешевле ...
Никто не сделает человеку так плохо, как он себе сам.
Опубликовано 08 Февраль 2017 - 20:25
Сьогодні видалася можливість не тільки встановити лампи Н4 в звичайну(не лінзовану)фару.
Комплект виглядає так

Перед тим як почати монтаж,я провів маркером світлотіньовий кордон звичайних галогенових ламп.(тесла+50%)
Ось як це виглядає.

По тому,я зробив світлину вставивши в ліву фару світлодіодну лампу(в правій звичайний галоген)

Так виглядає світлотіньовий кордон світлодіодної лампи правої фари

Так виглядає світлотіньовий кордон світлодіодної лампи лівої фари

Як на мене,то крики з приводу того,що СТК (світлодіодної лампи китайського виробницта в звичайній галогеновій фарі) не має чітких меж...Сильно перебільшено.На світлинах що вище наведені видно,що таки кордони мають досить таки чітко виражений характер і не будуть заважати іншим учасникам дорожнього руху....
Все монтувалося в фару такого типу

На разі в мене немає можливості проексперементувати з фарою з рифленим склом,та прозорим склом(без рифленого/направленого дифлектора).
Якщо така можливість буде-поділюсь в цій темі.
Дякую за увагу.
Вислухаю будь які поради/зауваження по темі.
Изменено: Юстас, 08 Февраль 2017 - 20:28
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Февраль 2017 - 21:08
В любому випадку виробник бачить свої косяки і буде вдосконалювати продукцію.
Вже є світлодіодні лампи Ж8 з вентилятором в радіаторі охолодження ...
Опубликовано 08 Февраль 2017 - 21:15
ledokol,
Н4-циклон.
На першій фото 39 повідомлення-це видно.
PULYA,
Діма-я тобі щиро вдячний за відгук!
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Февраль 2017 - 21:40
Были модели вообще с мягкими радиаторами. Завернул внутрь фары и вообще в любую поместится.Дима, модель назовешь?
Изменено: PULYA, 08 Февраль 2017 - 21:42
Опубликовано 08 Февраль 2017 - 21:44
Изменено: PULYA, 08 Февраль 2017 - 21:45
Опубликовано 08 Февраль 2017 - 22:41
На лампочках нет засветления выше линии, на диодах это есть, и хорошо заметно.
Я не буду сперечатись.Фото чітко передає кордони.
Потрібно опустити?
Не питання-на регулювальний стенд для фар.Справа 10хвилин.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Февраль 2017 - 23:13
Все ИМХО.ЛЕД как и ксинон должен быть в линзе-мое субъективное мнение.не только твоё
Опубликовано 08 Февраль 2017 - 23:17
LEXA SHUMI,Cr-z,
Подавляющее большинство людей довольны результатом и никто не жаловался что встроенные моргают.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Февраль 2017 - 23:31
LEXA SHUMI,Cr-z,
ми уважно читаємо
Опубликовано 08 Февраль 2017 - 23:44
В чем тогда разница по большому счету от колхоз ксенона?я выше писал, никакой. имхо
Опубликовано 09 Февраль 2017 - 08:55
Под какую фару проектируется изначально?
Я там вище,викладав відео.Дядько показував як розташовані діоди,як регулюється лампа...Якщо уважно переглянути,то зрозуміло що встановлена та відрегульована лампа буде нормально штатно працювати.Освітлення дороги буде кращим...
В чем тогда разница по большому счету от колхоз ксенона?
Те що ксенонова лампа не має регулювання СТК...
Їздив я з заводським ксеноном 4300-не сподобалось...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 09 Февраль 2017 - 09:12
От ксенона отличается категорически, совершенно другой пучёк света. Есть лампы под фару с колпачком и без. Ну это нужно на примере показать. Я своих всех заставил снять ксенон колхозный и поставить лед. С60 раньше когда сзади ехала мне всё время мешала в зеркале. Мы с этой машиной в паре всю Украину объездили и каждый вечер домой половину маршрута он ездил за мной.
В чем тогда разница по большому счету от колхоз ксенона?Меньше потребляет энергии?
Под какую фару проектируется изначально?Или универсальные?
Опубликовано 09 Февраль 2017 - 14:53
Ну за ЛЕДом будущее......ИМХО....за правильным ЛЕДом...
Мені добавить нічого.
Краще сказати неможливо. ![]()
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 10 Февраль 2017 - 10:57
Ну за ЛЕДом будущее......ИМХО....за правильным ЛЕДом...
або за лазером ![]()
https://www.autocent...oryv-58920.html
Опубликовано 10 Февраль 2017 - 12:19
або за лазером
Ну...поки що За ЛЕДом,а там дивишся і лазер повернеться обличчям до пересічних)
Дякую за ссиль-прочитав.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 10 Февраль 2017 - 23:33
Радіатор впирається в корпус фари.Для монтажу потрібно знімати фару,а потому з допомогою болгарки,ножовки та точила підрізати холодильник,щоб лампа з хлодильником зайшла в корпус фари
Не скажу конкретно по цій лампі, але у аналогічних H7G7 цей радіатор можна розвернути задом наперед, тобто грибком до лампи, і тоді випираюча частина стане мілкішою на 7 мм, та меншою за діаметром. Власне це рекомендація виробника.
Стосовно мало місця під кришкою в фарі - є резинові кришки-ковпаки, десь по 100 грн. вони дають більший простір в корпусі фари.
Под какую фару проектируется изначально?Или универсальные?Универсальные, чисто как замена стоковых галогенок Н7.
,
Ну за ЛЕДом будущее......ИМХО....за правильным ЛЕДом...В правильном будущем...
Опубликовано 12 Февраль 2017 - 12:10
Не скажу конкретно по цій лампі, але у аналогічних H7G7 цей радіатор можна розвернути задом наперед, тобто грибком до лампи, і тоді випираюча частина стане мілкішою на 7 мм, та меншою за діаметром. Власне це рекомендація виробника. Стосовно мало місця під кришкою в фарі - є резинові кришки-ковпаки, десь по 100 грн. вони дають більший простір в корпусі фари.
Та все так і зробили...Там було тільки питання в тому,що центр посадкового місця лампи,знаходиться під корпусом фари,а не посередині отвору для обслуговуваня/монтажу лампи....Тому-прийшлось шмат радіатора ампутувати.Інакше лампу не встановити.А взагалі-все змонтовано в фарі акуратно.Корпус фари,взагалі не колхозили.Можна галогенку встановити назад в будь який час....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 12 Февраль 2017 - 16:58
Радіатор перевіряли-ледве теплий.
это фигово
Тогда это интересно.
в чём? в том шо он нифига не охлаждает диоды? мерять надо не температуру радиатора а температуру чипов , и дело даже не столько в их температуре диоды без нормальных драйверов здохнут не от температуры а от неправильной стабилизации тока и розжига , а он там на 99% неправильный иначе это был бы не китай.
Изменено: fire1, 12 Февраль 2017 - 17:02
Опубликовано 12 Февраль 2017 - 21:50
это фигово
Зупиняє Даішник в лихі дев'яності тазодев'ятку...
-Ваші документи
=ось доручення..
-відкрийте багажник
=будь ласка
-у Вас тут жмур!!!
=ось висновок судмедексперта
-куди везете?
=ось дозвіл родичів на поховання
-почекайте!!!А чому у трупа в сраці паяльник???
=ось нотаріально завірений заповіт...Остання воля усопшего!...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 19 Февраль 2017 - 16:04
ЛЕД лампы тоже есть разные. если в Киеве по большей части продают лампы 8 поколения, то те же Одесса и Харьков уже вовсю торгуют 9, 10 поколениями ЛЕДов. Не вижу смысла вообще более ранние брать.
По опыту: никаких официальных тестов и замеров в Украине для их сертификации я не знаю. Неофициально возили парни клиенту Н4 для теста на СТО (Бровары кажись). Вставляли в прибор (вроде люксомера). Так вот - заявленные производителем 30 Вт лампа подтвердила 22 Вт, заявленная 40 ВТ подтвердила на 100%. Разница в том, что 40 Вт в комплекте имеет стабилизаторы.
После этого, 30 ВТ Н4 были проданы моему товарищу в Логан. Радует все, гораздо лучше родных, хотелось бы поярче дальний. Спустя месяц человек позвонил и сказал спасибо - очень помогли в метель.
ИМХО: 1) правильный ЛЕД можно ставить в свои фары вместо родных ламп, но лучше в линзу.;
2) Обязательно заехать на регулировочный СТЕНД (!!!) после установки;
3) не жмотить 10 у.е. и взять 40 Вт (эффект как на ксеноне 6000 К);
4) не колхозить на хорошую и недешевую машину. как вариант - подобрать подходящий ЛЕД без танцев с бубнами.
Для наших старых иномарок ЛЕД иногда панацея.
Изменено: snickers, 19 Февраль 2017 - 16:08
Опубликовано 19 Февраль 2017 - 17:26
ИМХО: 1) правильный ЛЕД можно ставить в свои фары вместо родных ламп, но лучше в линзу.;+1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых