izglioib,
к сведению
ЛЮБЫЕ ОБСУЖДЕНИЯ ДЕЙСТВИЙ И САМОЙ АДМИНИСТРАЦИИ ЗАПРЕЩЕНЫ В ОТКРЫТОМ ФОРУМЕ.
рекомендую откорректировать свой пост
Опубликовано 17 Март 2017 - 11:51
izglioib,
ЛЮБЫЕ ОБСУЖДЕНИЯ ДЕЙСТВИЙ И САМОЙ АДМИНИСТРАЦИИ ЗАПРЕЩЕНЫ В ОТКРЫТОМ ФОРУМЕ.
рекомендую откорректировать свой пост
Опубликовано 17 Март 2017 - 11:55
ну не знаю, мож к тебе такие и приезжают в силу специфики работы - отсюда, возможно, и ошибочная статистика
Це само собою.
Але,якщо залізти на будь яке авторіа,то стан Опеля за 2кує на єврономерах і по фото видно скільки наїздило.А пробіг вказують вдвічі занижений.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2017 - 11:57
Та там же позиционирует себя как мега юриста, и не знает что в ДВС испольнительные докуенты (испольнительные листы, приказы и т.д.) сдают, а не решения))
ну мало ли, кто и кем себя считает)
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 17 Март 2017 - 11:57
Стало весело, так як поки тут йде батл на тему єврокорит, то в сусідній темі людина вибирає між 220/А8/бемеве 7 - за 7-8 кусків. Це ще раз підтверджує те що не важливо на яких номерах йде вибір машини, а те на скільки адекватно оцінюється ситуація по ремонту і ослуговуванюю)
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:00
До нас імпортували джіміки тільки до 2007 року,потім відмовились,слабо продавались,високе СО,відповідно високий податок.На просторах сайту по продажу машин є тільки 2 джімки після 2010 року випуску і то імпортовані з Англії,там трохи нижчий податок на СО.
А взагалі джімків від 2000 року випуску до сьогодні аж 27 включаючи тих 2 що виставив вище.Чому?Непопулярний по якимось причинам автомобіль.
Сузукі Джимні рамний всюдихід з нерозрізними мостами та повноцінною роздавальною коробкою.
Ти УАЗ бачив?
Це УАЗ в японському виконанні та якості.
Купують тільки ті,кому потрібен утилітарний всюдихід і хто дійсно розуміє для чого це авто.
Автомобіль постійно у вільному продажу в корпорації АІ.
Ти вирішив нарешті ознайомитись і придбати Джимні?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:03
Це само собою.
Але,якщо залізти на будь яке авторіа,то стан Опеля за 2кує на єврономерах і по фото видно скільки наїздило.А пробіг вказують вдвічі занижений.
возможно, не мониторил
но в любом случае есть и довольные обладатели, секономившие не мало тугриков на таком ввозе
такая же лотерея, как и наше б\у
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:07
Ну тойоту рава імпортують і це дійсно добрий джіпик.
Федір-ти певен,що розумієш про що мова?)
Я лично ездил по городу с Юстасом, был приятно удивлен как она проезжает киевские ямы
Ти до сих пір 20ку висиш!)
ЗЗЗЫ: предлагаю сделать отдельную тему для Джимника :) мне машина очень нравится.
Мені теж подобається
Тема є у "Виборі авто"...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:08
Блин все понимаю ,можно брать машину если ты накатываешь максимум 500 км в месяц, а так те кто берут именно понторезки, по Днепру много ауди 6, бмв 7, жл мл мерсов встречал, кто смотрит сколько там запчасти на туже ходовку им встанут, до первого ремонта. Понимаю , что у тех у кого оф. по кузовщине через год будет рай , в каждом дворе по разборке.
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:17
возможно, не мониторил
но в любом случае есть и довольные обладатели, секономившие не мало тугриков на таком ввозе
такая же лотерея, как и наше б\у
Згоден,але "наше" б/в бензинове і з ним більш менш зрозуміло.Навіть ремонт двигуна буде дешевшим в рази...
А от старенькі опелівськи авто (з дизельними двигунами 99 року ) з єврономерами-давно виробили свій ресурс.
А тягнуть саме більше на разі їх в ціновій категорії 1.5куе+
Щасливі власники мені однозначно зустрічаються рідше)
Позавчора мацав Веро С,дорест, 1.9дизель АКП ,литовець-3.7куе віддав хазяїн тут.Пробіг чесний 370 на одо 219тик.Повний електропакет/кожа рожа,автономка,люк...От це багато/чи мало?Уїзджена автівка чи ні?
Потрібно відновити бортовик,роботу підігрівача,не працює одна свічка розжарювання,під заміну пару задніх сайлентів переднього ричага,задні аммо...
для мене це питання-незрозуміле
Изменено: Юстас, 17 Март 2017 - 12:20
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:21
Але,якщо залізти на будь яке авторіа,то стан Опеля за 2кує на єврономерах і по фото видно скільки наїздило.А пробіг вказують вдвічі занижений.
То ещё мало, мой друг, у которого на А4 (2002 г.в.) в кузове седан и 2,5 тди двиглом, вместо заявленных 270 тык на одометре, в мозгах оказалось 650 , хотя салон и ЛКП в идеале
и все это за 2,5 еврорубля
Изменено: romach, 17 Март 2017 - 12:22
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:21
Згоден,але "наше" б/в бензинове і з ним більш менш зрозуміло.но ведь никто не запрещает и там брать бензинки
та же экономия на ввозе и обслуга дешевле
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:24
,під заміну пару задніх сайлентів переднього ричага,задні аммо
Сайленты и аммики будут меняться и на новой машине, с нашими дорогами.
Остальное да, какбы износ возрастной. Но ведь даже с ценой ремонта все равно сильно дешевле нового.
Какбы кредит наоборот.
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:28
Ти до сих пір 20ку висиш!)
я думал что линолеумом расплатился
А от старенькі опелівськи авто (з дизельними двигунами
вот тут обидно стало
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:38
но ведь никто не запрещает и там брать бензинки
та же экономия на ввозе и обслуга дешевле
згоден,але стан бензинок+\- такий же...І на неї майбутньому економному власнику треба вкорячити для повного щастя володіння Газ.А це лишні витрати грошей яких(у опелеводів) і так не густо.
Тому вибір падає(їх чомусь більше за все в продажу) на Х20ДТЛ...Розхід 5.5л.+паровозна тяга з низів...У випадку ремонту паливної/двигуна-така ж паровозна тяга грошей з кишені..
Те ж саме з Х17ДТЛ-правда в нього розхід більший.
Y17ДТ класна запальничка,але теж в ремонті буде не дешевим!!!
Сайленты и аммики будут меняться и на новой машине, с нашими дорогами. Остальное да, какбы износ возрастной. Но ведь даже с ценой ремонта все равно сильно дешевле нового. Какбы кредит наоборот.
Дик нову машину треба ремонтувати з часом,а б/в одразу ж))
І в новій/дорогій машині все буде новим,а в старій все старе)....
я думал что линолеумом расплатился
Я тобе за нього кавою пригощав...,з цукром!
вот тут обидно стало
Зря Паша...Твій гелендваген з простєйшим ТНВД- ще треттє пришестя Христа переживе!Поки кузов не розвалиться!
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:41
Юстас,ну для паритетности сравнения, мабуть надо брать корчи б/у тут и там
ведь вряд ли сильно они отличаются, но цена там сильно ниже
следовательно экономия таки есть, но в противовес скользкое оформление - мабуть правильнее рассматривать именно в этом ключе, а не с точки зрения ремонта
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:49
Я взял себе такую, поначалу боялся жутко. Уже 3 месяца на ней и со стороны полиции никаких проблем (проверяют документы и отпускают). Можно ездить год, а потом нужно перегнать или заплатить чтобы перегнали через границу. Но вот с 1 апреля должны выпустить новый закон о легализации такой езды. Можно будет раз в год платить налог и не париться.
Як перезагониш відпишешся де тачку покинув у нейтральні смузі чи там вже залапають
третього не дано.І про перше квітня теж посмішив.
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:51
Я тобе за нього кавою пригощав...,з цукром!
я кофе не пью, от слова совсем
Твій гелендваген з простєйшим ТНВД- ще треттє пришестя Христа переживе!Поки кузов не розвалиться!
ага простейшим, списибо Алексу Эвакуатору, который подсказал где этот простой ТНВД починить можно, а когда привез на станцию, так все прибежали посмотреть на этот раритет
ведь вряд ли сильно они отличаются, но цена там сильно ниже
во всем виновата растаможка, есть некоторое чувство, что этот сдерживающий фактор придумали миллионеры, чтоб без пробок ездить
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:54
Юстас,ну для паритетности сравнения, мабуть надо брать корчи б/у тут и там
ведь вряд ли сильно они отличаются, но цена там сильно ниже
следовательно экономия таки есть, но в противовес скользкое оформление - мабуть правильнее рассматривать именно в этом ключе, а не с точки зрения ремонта
б/в корч коштує там від 200ойро.,той що може сунутись власним ходом від 400ойро...
Я розглядав би це,з точки зору-чого б не дозволити завозити Євроавтівки так?
Або не прибрати той довбаний акциз і не продавати в країні авто,за Європейськими цінами беж держнакруток?
Якого нацвиробника ми захищаєм-якщо жодного авто не випускаєм з конвеєра?
В тій же соцБілорусії виготовляється(на експорт!!!!!!!!!) МАЗ,МТЗ,Бєлаз.Чому я не бачу виготовлення вітчизняного автопрома взагалі,а ціна на нову автівку в Україні космічна?
Воно начебто б і не пагано щоб авто стало для населення доступнішим.І мені як ремонтнику вигідно,щоб більше корчей пересувалось дорогами,та частіше в мене свої кревні залишали...
Але щось тут не так з тими євромашинами.Не по людські.Зажати власному населенню яйки,щоб воно(в більшості своїй) не мало навіть думки про нове авто.При цьому заборонити ввіз б/в євромашин і не піднімати рівень життя та доходи населення,не налагоджувати доступність,якість,престижність власного автопрому-злочинно.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:56
во всем виновата растаможка, есть некоторое чувство, что этот сдерживающий фактор придумали миллионеры, чтоб без пробок ездитьта х.з., падают в цене корчи по разному у нас и там
и тут не последний фактор уровень жизни, бо зарабатывая в среднем 2- 3 килоевро, ты вряд ли будешь ездить на 15ти летнем корче - вот цена на них и падает
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 17 Март 2017 - 12:59
я кофе не пью, от слова совсем
На шару і хлорка творог!
ага простейшим,
Паша-ти не навроч! .Працює?-от і їздь потихеньку!!!
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2017 - 13:02
Не по людські.Зажати власному населенню яйки,щоб воно(в більшості своїй) не мало навіть думки про нове авто.При цьому заборонити ввіз б/в євромашин і не піднімати рівень життя та доходи населення,не налагоджувати доступність,якість,престижність власного автопрому-злочинно.ну эт больше коррупционный аспект решений власти - то отдельная тема
мну исходил из реалий и сравнении исключительно с точки зрения выгоды и подстройки под имеющуюся ситуацию
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 17 Март 2017 - 13:13
Я розглядав би це,з точки зору-чого б не дозволити завозити Євроавтівки так? Або не прибрати той довбаний акциз і не продавати в країні авто,за Європейськими цінами беж держнакруток? Якого нацвиробника ми захищаєм-якщо жодного авто не випускаєм з конвеєра?
Вот тут поддерживаю полностью.
Убрать акциз, все корчи растаможить с минимальнымы платежами и повесить украинские номера на них.
Если человек готов возиться со старой машиной - он пойдет на это.
И не буде проблем с безотвественной ездой.
Опубликовано 17 Март 2017 - 13:20
Сайленты и аммики будут меняться и на новой машине, с нашими дорогами.
Остальное да, какбы износ возрастной. Но ведь даже с ценой ремонта все равно сильно дешевле нового.
Какбы кредит наоборот.
Тільки якщо ти взяв тачку в кредит,то рано чи пізно вона стане твоею.А евробляха ніколи.
Опубликовано 17 Март 2017 - 13:27
Убрать акциз, все корчи растаможить с минимальнымы платежами и повесить украинские номера на них. Если человек готов возиться со старой машиной - он пойдет на это. И не буде проблем с безотвественной ездой.
І на не на тут єврокорчі.Нехай в себе утилізують.
Прибрати Акциз на нові авто і зробити автокредитування під5%...Можна ж не робити з країни помийну автояму.
Изменено: Юстас, 17 Март 2017 - 13:31
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2017 - 13:41
Прибрати Акциз і кредитування під5%...Можна ж не робити з країни помийну автояму.
Даже так останутся те кто не готов потратить на машину больше 3к.
Ну не стрелять же этих людей, право же.
У нас в стране изза долгого "железного занавеса/растаможки" очень пустая ниша рынка на корчи.
Корчи берут те у кого выбор между корчем жигулем и корчем европейцем. Я не могу осуждать этих людей. Я верю что по другому им никак.
А за утилизацию я бы не переживал. АзовСталь, ММк Илича, ЗапорожСталь и это только те кого я знаю, с удовольствием переварят старые корчи в слябы, прокат, и прочие продукты
Опубликовано 17 Март 2017 - 13:53
Даже так останутся те кто не готов потратить на машину больше 3к. Ну не стрелять же этих людей, право же.
Якщо ціна на корч(або нове авто),його стан,комплектацію тут і там буде однакова...,то навіщо купувати там?
Якщо там корч вартує 400ойро,то і тут він буде вартувати стільки ж.
Втратиться сенс ажіотажу-авто буде доступне,як візок в маркеті.
Изменено: Юстас, 17 Март 2017 - 13:53
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Март 2017 - 14:00
За год до войны у меня была ситуация, когда необходимо было знать количество решений судов разных инстанций против одной из госструктур. Так вот, на слуху была непобедимая юстиция, а в реале у меня багажник был завален решениями в пользу граждан. Я к чему - ищешь и находишь. Можно как 145,999% форумчан - волать и мусолить, не напрягая себя поисками.
та пох
А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)
... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...
Опубликовано 17 Март 2017 - 14:02
izglioib, у тебе трошки порушений причинно-наслідковий зв’язок ;)
буде акциз низький + буде кредиутвання під низький відсоток, то у нас і свої еврокорчі на укр реєстрації з’являться.
ти дивись інакше, що зараз можна ззакордону пригнати машину за 10куе, нехай все залишити так як є. що буде з тими машинами через 5 років ? за них будуть просити вже скажімо 5куе, на хвилиночку машині 10років буде !!! а пройде ще 5 років і будуть вже просити за ту машину 2куе і це на укр реєстрації . так що все буде в ажурі і не треба хлам з європи 20ти річний сюда гнати. і платити дядям ще одну вартість машини аби рік їздити на не свої машині.
скажу більше навіть зараз можна придбати 18-19річного опеля (ветра -омега) на укр реєстрації за 3.5-4куе і язнаю про що кажу бо продав і вектру Б і омегу Б 98р.в. і повір машина на укр реєстрації буде переважно в ліпшому стані ніж ту яку ти купиш за 1куе в поляка і ще доплатиш 1куе за документі і страхівку на рік.
Опубликовано 17 Март 2017 - 14:09
скажу більше навіть зараз можна придбати 18-19річного опеля (ветра -омега) на укр реєстрації за 3.5-4куе і язнаю про що кажу бо продав і вектру Б і омегу Б 98р.в. і повір машина на укр реєстрації буде переважно в ліпшому стані ніж ту яку ти купиш за 1куе в поляка і ще доплатиш 1куе за документі і страхівку на рік.ну и в чём прикол?
есть же разница 3.5-4 и 1-2
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 17 Март 2017 - 14:20
буде акциз низький + буде кредиутвання під низький відсоток\
Я боюсь не до живу до этих светлых дней.
що зараз можна ззакордону пригнати машину за 10куе
Можно, но придется еще 5-7 заплатить Васадзе. Меня душит жаба за эти 5-7
а пройде ще 5 років і будуть вже просити за ту машину 2куе
Если не убрать растаможку - то нижние цены заморозятся на отметке 2-3 куе. После этой планки машины с возрастом почти не дешевеют.
Если убрать растаможку то понянтия еврокорч/украинскийкорч теряют смысл.
Остается просто корч. Ты можешь его купить как здесь, так и там. И в итоге все равно получить корч с нормальными госномерами (ну это при условии что тебе нужен именно корч).
Вот мне иногда нужен. Под проект какойнибуть, под хобби.
і повір машина на укр реєстрації буде переважно в ліпшому стані ніж ту яку ти купиш за 1куе в поляка і ще доплатиш 1куе за документі і страхівку на рік.
Вы меня ошибочно принимаете за сторонника езды на нерастаможках.
Я тоже против этих маневров. Просто вижу выход из сложившейся ситуации именно в легализации этих корчей.
Иначе все равно тягать будут, будут искать лаейки, будут на таможню ездить через день. Ну такой у нас народ, че поделать.
Опубликовано 17 Март 2017 - 14:38
есть же разница 3.5-4 и 1-2різниця 3.5 і 2 (бо 1куе машина і ще 1куе доки+послуги)
а ти розбий вартість володіння на 2-3 роки і цифри трошки зміняться ;)
підказую розвитки подій ... не беремо до уваги обслуговування бо можна не слідкувати як за однією так і за другою машиною.
1. через рік ти продав машину ... відповідно укрномера - ти втратив 0.5-1куе бо за 2.5-3куе ти продаш точно, а евро бляхи ти втратиш 1-1.5кує бо на розбірку у тебе заберуть її десь за 500 баксів а в україні без доків дорожче не куплять.
2. кататись два роки .... укрномера - втрат 0. а на еврономерах ти змушений їхати робити техогляд + доки + послуги перегонщика. нехай не 1куе але 500-800 мінімум. ітого 0.8куе.
3. кататись три роки ... дивись на пункт 2.
ітого за три роки володіння еврономерами ти витрачаєш мінімум 1.6куе і на руках у тебе брухт вартістю максимум 0.5куе. за три роки володіння укрномерами ти не витрачаєш нічого але маєш актив на 2куе.
тобто виходить не так вже і дешево купувати еврономера на довший період.
звісно цифри написані трохи мутнувато але конкретні цифри ти і сам підставиш.
повторюсь, евробляхи вигідно брати якщо ти сам наполовину все робиш і мотаєшся в ту саму польщу і можеш взяти ту саму омегу чи пасата за 1куе чи ще менше, знайти поляка зробити доки скажімо за 500баксів (це мінімум) покататись рік не вкладаючі абсолютно нічого в машину і за рік віддати на шрот за ціною покупки тобто 500 баксів. при такому розкладі твої втрати будуть складати 500-800баксів що зрештою терпимо і співрозмірно з вкладанням в ремонт машини на укрреєстрації.
саме так і їздить більша частина євроблях у прикордонних областях.
izglioib, Ти можливо не зрозумів про що я писав.
Знижений акциз вже діє!!!
машина в 10куе це є кінцева вартість УСІХ послуг на укрномерах. ТАМ вона буде коштувати 5-7куе. розтаможку ти платиш в касу, тобто державі а не в кішеню васадзе.
Звідки ти ? бо як видно з мого профіля я зі Львова і ці всі евробляхи тут їздять і я бачу всі проблеми з ними. бачу і переваги, проте бачу і недоліки ...
що до ціни на корчі ..... скажу так ціни просіли і дуже сильно за останній рік. і ту саму вектру А можна і в 2куе певно купити.
і ще одне, я також не захищаю високі акцизи, але треба розуміти чому саме у нас старі корчі дорогі. а дорогі вони саме тому що у нас х ще поки вигідно ремонтувати і техогляда практично нема. введи у нас нормальний техогляд з чесно перевіркою як мінімум відповідності вихлопу і ціни на корчі рухнуть як цегла з 5го поверху.
і ще одне, ціни в тій самій польщі на корчі також вища ніж в німечині. хоч і акцизу в польщі практично нема.
так що дискусія ця буде вічна...
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых