


Опубликовано 12 Август 2017 - 09:52
Много демагогии, но суть одна. Езда на европейских номерах для резидентов Украины незаконна. Выше была ссылка на ресурс с инфой от ДК, там и объяснение, и статьи. То, что сейчас за это не сильно дерут - дело времени. Уже ведь ранее были облавы на европейцев. Будут ещё. Отмена или удешевление растаможки - это хорошее желание, но, пока это не принято законодательно, европейские машины с украинскими водителями за рулём вне закона. Они как воры, которых ещё не поймали за руку.
А ви знаєте власника сайту "ДК роад контрол"? Ну можете забити в гугл Ростіслав Шапошніков. Ознайомтесь з персоною
Я довго думав над придбанням авто на бляхах, якось і на їх форумі ставив запитання, так він мені писав, що то все поза законом, тачки забиратимуть. Ага, рік минув після нашого діалогу (там на форумі це все є).
Він з Орландо чи де там у США пише оту всю маячню- статті, які адекватний юрист без посмішки не може читати Ну а такі як ви - пересічні громадяни, сприймають за чисту правду
. Я маю на бляхах Опель Астра G 1.6 2003 рік. Так, трохи вклався( загнав на "Бош сервіс" діагностика) - заміна масла,фільтри, передні аморти, сальники коленвала і радіатор замінив,бо трохи мокріло. А і релє регулятор напруги генератора. В гаражах, кулібіни всі дивляться, слюни пускають- справжній німець, все оригінал (ну за винятком що я вже тут замінив- аналоги
). І жаба їх давить, коли чують про ціну.
Так ось, з авто все норма, з документами все ОК. Часто їжджу повз стаціонарних блок постів, та і по місту повно копів. Все норма. Навіть коли до Харкова президент України з колегою з Литви прилітав, все місто перекрито, купа правоохоронців, то жодних питань до мене не було. А ви кажете, що то незаконно, коли резидент за кермом авто з іноземною реєстрацією .
Отже, поки не внесено змін до законів, то все це легально, якщо звісно все добре з документами. І закон зворотньої дії не має (щодо тих авто які вже тут). Оті рішення суду з пів мільйона, так будь ласка, ознайомтесь з текстом рішення, щоб розганяти паніку і тикати пальцями -"ЯЖЕГАВАРІЛ"
Опубликовано 12 Август 2017 - 10:06
Что в вашем понимании означает "все нормально"? То что вас не трогают? Просто расскажите какие нормы закона используете, которые позволяют ездить вам на еврономерах
Глава 17 Митного кодексу України
Что в вашем понимании означает "все нормально"? То что вас не трогают? Просто расскажите какие нормы закона используете, которые позволяют ездить вам на еврономерах
Уважно, ще раз моє повідомлення прочитайте. Шапошнікова в неті знайшли? Давайте по іншому- що по Вашому забороняє мені нормально їздити на території України на авто з іноземною реєстрацією???
Изменено: Zdorov7, 12 Август 2017 - 10:07
Опубликовано 12 Август 2017 - 10:19
Отже, поки не внесено змін до законів, то все це легально, якщо звісно все добре з документами. І закон зворотньої дії не має (щодо тих авто які вже тут).
Зворотньої дії трішки по іншому трактується, а не як ти собі думаєш. Бо ти вивертаєш це поняття на свою користь.
Після прийняття закону, будут штрафувати і вилучати авто, які після прийняття закону їздять на бляхах.
А до того що ти колись давно їздив до прийняття закону тебе ніхто не оштрафує.
А ніж завіз і можеш до кінця світу їздити.
Можуть дати право копам зупиняти такі автомобілі і питати за дату ввезення, штраф виписувати.
Изменено: vovan8706, 12 Август 2017 - 10:24
Опубликовано 12 Август 2017 - 10:31
Зворотньої дії трішки по іншому трактується, а не як ти собі думаєшь,
Після прийняття закону, будут штрафувати і вилучати авто, які після прийняття закону їздять на бляхах.
А до того що ти колись давно їздив до прийняття закону тебе ніхто не оштрафує.
А ніж завіз і можеш до кінця світу їздити.
Можуть дати право копам зупиняти такі автомобілі і питати за дату ввезення, штраф виписувати.
За порушення митного режиму транзит яка відповідальність? Дивись статтю 470 МКУ. З якого моменту наступає відповідальність і до якого часу? А тепер навіть якщо Верховна Зрада приймає розстріл на місці за порушення транзиту, то я буду нести відповідальність за тим законом який діяв на час порушення ( Дивись статтю 470 МКУ).
Що не зрозуміло у зворотній дії у часі. Та навіть якщо й погіршує становище особи, то норма не має зворотньої дії. Дивись ч.3 Ст 3 МКУ.
Ага, ще один "фахівець" юрист
А, і штраф і зараз передбачений ( Дивись Статтю 470 МКУ), а конфіскація- ні. А звідки у Вас інфа, що будуть штрафувати та вилучати авто? Є такий законопроект (зареєстрований)? Бо їх багато наразі....
Изменено: Zdorov7, 12 Август 2017 - 10:28
Опубликовано 12 Август 2017 - 10:34
А. І щодо- дадуть "копам право зупиняти". Так ось у Харкові створили 2 екіпажі спільних - 2 митника+2 копа. Їздять- одні зупиняють, а інші митний контроль проводять. Та от чи законна така діяльність, то вже інше питання... Якщо з авто і документами все норма, то без питань.
Опубликовано 12 Август 2017 - 10:48
Транзит на який час розрахований?
Транзит завершується вивезенням авто, товару за МИТНУ територію України. Порушення строків транзиту- ДИВИСЬ Ст. 470 МКУ. Ви різницю відчуваєте? Моє авто буде у митному режимі "Транзит" навіть після того як пройде строк 10 діб, та хоч 10 років, митний режим не змінеться, поки не вивезу авто за митну територію України.
Зворотньої дії трішки по іншому трактується, а не як ти собі думаєш. Бо ти вивертаєш це поняття на свою користь.
з трактуванням розібрались, зрозуміло? Я не на свою користь, то все законодавством передбачено. То є загальна норма, хоч адміністративна, хоч кримінальна відповідальність....
Опубликовано 12 Август 2017 - 10:57
А. І щодо- дадуть "копам право зупиняти". Так ось у Харкові створили 2 екіпажі спільних - 2 митника+2 копа. Їздять- одні зупиняють, а інші митний контроль проводять. Та от чи законна така діяльність, то вже інше питання... Якщо з авто і документами все норма, то без питань.
Похоже я знаю организатора
Опубликовано 12 Август 2017 - 11:07
Транзит завершується вивезенням авто, товару за МИТНУ територію України. Порушення строків транзиту- ДИВИСЬ Ст. 470 МКУ.
Взагалі вважав що резидента України неризидент вписує в свій тех паспорт, або виписує доручення і той може заїжати в Україну і до року кататися, потім знову треба перезаїхати.
У Вас же схема заїхали транзитом і хай час капає, я всеодно другий раз на МИТНУ територію не поїду. А до того і порушення фіксувати не можна.
з трактуванням розібрались, зрозуміло? Я не на свою користь, то все законодавством передбачено. То є загальна норма, хоч адміністративна, хоч кримінальна відповідальність....
Та знаю я що таке зворотня дія.
За порушення закону до моменту набування його чинності ніхто карати не буде.
Але я ж так зрозумів Ви збираєтес я їздити на бляхах і тоді коли це стане незаконно, допустимо таке - незаконно.
Або ті екіпажі копи + митники пропишуть в законодавстві і штраф за порушення тих 10 діб транзиту.
Посилаючись на те що я її завіз ще коли все було інакше.
Опубликовано 12 Август 2017 - 11:31
Взагалі вважав що резидента України неризидент вписує в свій тех паспорт, або виписує доручення і той може заїжати в Україну і до року кататися, потім знову треба перезаїхати.
У Вас же схема заїхали транзитом і хай час капає, я всеодно другий раз на МИТНУ територію не поїду. А до того і порушення фіксувати не можна.
Та знаю я що таке зворотня дія.
За порушення закону до моменту набування його чинності ніхто карати не буде.
Але я ж так зрозумів Ви збираєтес я їздити на бляхах і тоді коли це стане незаконно, допустимо таке - незаконно.
Або ті екіпажі копи + митники пропишуть в законодавстві і штраф за порушення тих 10 діб транзиту.
Посилаючись на те що я її завіз ще коли все було інакше.
Та нічого Ви не розібрались у зворотній дії у часі( Без образ. Я зараз порушив строк, то ВЖЕ маю нести відповідальність- з моменту прострочення. Тобто Протокол порушення митних правил, далі постанова. Я не виїхав. ВРУ щось приймає, що ну капець вам бляхарям за порушення строку транзиту. Але ж я буду нести відповідальність за законом який діяв на момент вчинення правопорушення. Припустимо, приймають 100000000000 доларів за порушення строку транзиту, зупиняю мене такий спільний патруль. Так я порушення зробив ДО вступу в законну силу норми яка посилює відповідальність, то вона до мене не застосовується. Приклад: особа скоїла наприклад вбивство, на момент вчинення діяв радянський "угаловний кодекс", відповідальність одна. З 2001 року новий ККУ інша відповідальність. То особа несе відповідальність за нормою яка чинна на момент вчинення правопорушення Радянський кодекс). Ну якщо звісно, за новим ККУ не пом'якшується відповідальність, бо тоді буде застосовуватись нова норма , пом'якшення. Ну і якщо особа понесла відповідальність за старим кодексом, а тут ВРУ приймає новий кодекс, що за вбивство розстріл, то особа не буде нести ЩЕ РАЗ відповідальність за одне й те саме. Двічі за одне й те саме притягнути не можна (Конституція України Ст. 61)
Я не можу припустити, що взагалі заборонять митний режим "Транзит" щодо резидента. Це нонсенс. Таких проектів і немає.
Щодо тимчасового ввезення, то також дієва "схема", заборонити її анріал. Бо то Стамбульська Конвенція передбачає, яку ратифікувала наша ВРУ...
Я не проти розмитнити і поставити авто на укр. номери. Але ж в мене авто з ЄВРО-4, так що .
Зміни в законодавстві край необхідні. Ну думаю про ціни і розмитнення в Європі більшість вкурсі
Изменено: Zdorov7, 12 Август 2017 - 11:49
Опубликовано 12 Август 2017 - 11:43
Так я порушення зробив ДО вступу в законну силу норми яка посилює відповідальність, то вона до мене не застосовується.
Ну тоді впаяють штраф за статею 470 - 170 грн. і перезапустять годинник на 10 днів, або інший час припишуть, а тоді уже по-новому накажуть.
Я не можу припустити, що взагалі заборонять митний режим "Транзит" щодо резидента. Це нонсенс. Таких проектів і немає. Щодо тимчасового ввезення, то також дієва "схема", заборонити її анріал. Бо то Стамбульська Конвенція передбачає, яку ратифікувала наша ВРУ...
Так ніхто і не заборонить ні транзит, ні вїзд не резидентам, просто залатають діри в законодавстві які дозволяють будувати такі "схеми".
Опубликовано 12 Август 2017 - 11:55
Ну тоді впаяють штраф за статею 470 - 170 грн. і перезапустять годинник на 10 днів, або інший час припишуть, а тоді уже по-новому накажуть.
Знову
Не передбачено "перезапустити годинник". Про що Ви? Ми ж вже вирішили- митний режим "Транзит" завершується вивезенням авто за митну територію України під контролем. От тоді, коли знову заїхав, то знову відповідальність за Ст. 470, або ж якщо приймуть нові зміни за порушення, то відповідальність вже буде за новим. А до тих пір, лише Ст. 470 яка чинна зараз.
І не діри тре латати, а робити адекватне розмитнення, без дебільних обмежень (ЄВРО-5 зараз, а з 20-го вже ЄВРО-6 ). А до тих пір, люди будуть користуватись шпаринками
Опубликовано 12 Август 2017 - 22:57
Выхожу я из магазина, сажусь в Омегу. Рядом со мной стоит минивен на литовских номерах и тут из кафе рядом выходят 4 литовца и садятся в машину.
Я это своими глазами видел. Сказка стала былью, товарищи!!!!
negali b?ti!!!
Изменено: Zachariasz, 12 Август 2017 - 22:57
Опубликовано 13 Август 2017 - 22:05
Опубликовано 14 Август 2017 - 10:21
Був в Лембергу на уикєнді , так там очень мало на бляхах . В Киеве в разы больше
в Киеве просто бедненькие живут, им нужнее
Опубликовано 14 Август 2017 - 11:17
в Киеве просто бедненькие живут, им нужнее
Все нищеброды в Ха собрались. Причём по бляхе можно страну угадывать:
1. Самое дешёвое говно - это Польша - Ланосы, Лачики, Опеля. Всё из 90-х.
2. Некролухури - Латвия. БНВ, Мирседес, Вульвы и т.д.\
3. Лухури младше 2010г.в. - Эстония.
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых