У нас в родині є такий, поки пробіг трохи більше 20 тис. Можливо лотерея, але поки нарікань взагалі ніяких. Більш того, як на мене, внутрішнє оздоблення на пордок краще ніж в нинішніх японцях. Шумоізоляція дуже не погана, на порядок краща ніж в ОВЦ, в ходу також приємніший. Перемикання передач з цим коробасом не відчувається взагалі, тільки по стрільці тахометру можна спостерігати за перемиканням передач. Який ресурс буде, час покаже, але поки дуже приємні враження від Хавал Н6.
Ну добре, у покупця більше вибору.
Цікаво, хто виробник ДСГ і на які європейські моделі ця ДСГ ставиться.
Ещё в 10 году за неполные 2 миллиарда Джили купило у ЖМ компанию Вольво.
Це давно відомо.
Уже 10 лет они пользуются тем что шведы тестили до них десятилетиями.
Під марками Джилі чи Емгранд (чи якими ще, крім Вольво, володіє Джилі) випускаються моделі, які є близькими родичами якихось моделей Вольво? Ні.
Якісь моделі Джилі чи Емгранд близькі за якістю до Вольво? Ні.
Мені самому давно було цікаво чому, але чомусь вони "нє пользуются". Можливо, там занадто великий спадок фордівських часів, права на використання якого продані не були. Аналогічно було з Саабом - ДжиЕм відмовився продавати китайцям права на більшу частину технологій і китайці просто відмовилися купувати марку.
При тому, що в принципі більш-менш непогані машини серед китайців існують.