Тема виділена з "Продажного флуду", переважно містить обговорення технічних подробиць.
Обговорення особливостей професії і корисні повідомлення, які були актуальними переважно на момент їх написання, залишаються у "Продажному флуді".
Також сюди виносяться аналогічні повідомлення і обговорення з тем "Продам быстро... недорого. Дрин-тин (с)" та інших великих тем розділу.
Сенс виділення - щоб технічна інформація, яка може мати якусь цінність як корисна або хоча б цікава, не губилася у комерційних темах на сотню сторінок, де основне наповнення стає застарілим вже через декілька місяців.
Я так понял они и стояли в пробке... Последними...
Вроді починає сходитись. Ззаду доганяє машина, таксі стукає попередню і дамочка вилітає через лобове.
Тільки прилетіти мала би на заднє сидіння попередньої машини, розбивши її заднє вікно .
А чем такси отличается от любой другой машины? Или у таксистов гарантии безопасности непосредственно от Господа Бога?
Так она ещё и с заднего сидения летела? Предварительно сломав шею переднему пассажиру?
Я так понял они и стояли в пробке... Последними...
насчет пристегивания согласен.
хз, вроде на переднем сидела, насколько я понял.
не особо вникал. меня тогда больше романтическая часть интересовала
Так ніхто не заставляє. На авторіа скільки тисяч авто? На будь-який гаманець. Але ризик нарватися на гівно на ріа не менший, чим на копарті). Ті самі авто з сша, які пригнані просто на перепродаж, з відновленою безпекою - точно не краще самостійно пригнаних і зроблених.
с авториа ж тоже можно и по карфаксу пробить. но, есть вариант взять опытного перекупа или механика и загнать на СТО, прежде чем покупать.
Так ніхто не заставляє. На авторіа скільки тисяч авто? На будь-який гаманець. Але ризик нарватися на гівно на ріа не менший, чим на копарті). Ті самі авто з сша, які пригнані просто на перепродаж, з відновленою безпекою - точно не краще самостійно пригнаних і зроблених.
Так я вище і казав, що купувати тут битка, відновленого на продажу, набагато небезпечніше для бюджету, ніж "робити" битка самому. Тобто чужими руками за твоїм замовленням, звичайно. Якщо у тебе є реальні підстави вважати, що ті, хто тобі будуть його відновлювати, мають достатньо високу для цього кваліфікацію.
При тому, що готові зроблені на Ріа дешевші.
Не рахуючи того, що, наскільки я розумію, зараз доставка з-за океану переважно не працює.
Muzzy, по моему опыту вполне реально купить тут уже качественно сделанный авто. У людей возникают разные обстоятельства, тем более война. хОРОШАЯ ДИАГНОСТИКА ВСЕ РЕШАЕТ И ЕСТЕСТВЕННО, ЕСЛИ ПОВРЕЖДЕНИЯ БЫЛИ МИНИМАЛЬНЫМИ И ПОНЯТНЫМИ...
Muzzy, по моему опыту вполне реально купить тут уже качественно сделанный авто. У людей возникают разные обстоятельства, тем более война. хОРОШАЯ ДИАГНОСТИКА ВСЕ РЕШАЕТ И ЕСТЕСТВЕННО, ЕСЛИ ПОВРЕЖДЕНИЯ БЫЛИ МИНИМАЛЬНЫМИ И ПОНЯТНЫМИ...
Плюсую. Абсолютно реально, тільки треба обирати головою і менше дивитись ютуба)
Так я вище і казав, що купувати тут битка, відновленого на продажу, набагато небезпечніше для бюджету, ніж "робити" битка самому. Тобто чужими руками за твоїм замовленням, звичайно. Якщо у тебе є реальні підстави вважати, що ті, хто тобі будуть його відновлювати, мають достатньо високу для цього кваліфікацію.
При тому, що готові зроблені на Ріа дешевші.
Не рахуючи того, що, наскільки я розумію, зараз доставка з-за океану переважно не працює.
Как определить уровень сто?)
Я бы тебе рассказал почему шью блоки в одном месте, но обычные пользователи и сто редко к нему везут…. Они на клубных сервисах по 300 грн делают с установкой)
Забирал недавно машину с модного сто
Качество- нога
Цена-космос
Из плюсов- много пластика который был в машине- от каких-то мазд и хюндаев. Спасибо. Продам на Олх))))
Есть много примеров машин, которые я собирал
Самая быстрая- часа 3 после съезда с лафета
Но сто так не работают :-)
Muzzy, по моему опыту вполне реально купить тут уже качественно сделанный авто.
Безперпечно, таке можливо.
ЕСТЕСТВЕННО, ЕСЛИ ПОВРЕЖДЕНИЯ БЫЛИ МИНИМАЛЬНЫМИ И ПОНЯТНЫМИ...
За всіма ДТП, а не тільки за останнім. Тобто при діагностиці ще треба виявити чи такі були і що там було, а не тільки прикинути можливі пошкодження за фотками з останнього аукціону чи з декількох аукціонів.
Как определить уровень сто?)
А це і є одне з найцікавіших питань у цьому квесті.
Тут на банальному ТО тобі СТО з багатьма хорошими відгуками (реальних людей) на рівному місці може накосячити (на роботі, не кажучи вже про підбір витратних матеріалів), а при діагностиці і складному ремонті все ще цікавіше і для людини не з автобізнесу непередбачуваніше.
За всіма ДТП, а не тільки за останнім. Тобто при діагностиці ще треба виявити чи такі були і що там було, а не тільки прикинути можливі пошкодження за фотками з останнього аукціону чи з декількох аукціонів.
миж тут на сто оцінюємо реальний стан на сьогодні! зрозуміло вивчаючи всю історію пошкоджень та наслідків, якщо вони мали місце)
про підбір витратних матеріалів
на ТО вже багато років купую витратні матеріали сам і ніхто не заперечував з офіціалів, так спокійніше....
За всіма ДТП, а не тільки за останнім. Тобто при діагностиці ще треба виявити чи такі були і що там було, а не тільки прикинути можливі пошкодження за фотками з останнього аукціону чи з декількох аукціонів.
А це і є одне з найцікавіших питань у цьому квесті.
Тут на банальному ТО тобі СТО з багатьма хорошими відгуками (реальних людей) на рівному місці може накосячити (на роботі, не кажучи вже про підбір витратних матеріалів), а при діагностиці і складному ремонті все ще цікавіше і для людини не з автобізнесу непередбачуваніше.
Сегодня общался с одними из топ подборов ютуба….
Разделили мое мнение что Ауди юг хлам….
Ти ж здогадуєшся, що я у офіційного дилера тільки запчастини купую, коли вони дешевші, ніж у магазинах?
До речі, на ВіДі мені продали неправильного розміру ущільнююче мідне кільце маслозливного отвору (вужче, ніж треба). Коли я їм про це через два дні сказав, вперто сперечалися, що за ВІНом саме таке і має бути і якщо воно мені не підходить, то значить мені міняли ту деталь, у якій цей отвір знаходиться. Ну, тобто поки машина стояла під будинком, бомжі прибігли і тихенько вночі поміняли. Бачив би ти їх вираз обличчя, коли я поцікавився чи не хочуть вони оформити повернення, оскільки 14 днів ще не минуло, бо 15 гривень на дорозі не валяються. Зараз воно їздить у попільничці і при заміні оливи показується як "треба не таке".
В 2006-2010 рр. випуску жер масло як дурний, інколи до 1 л на 1000 км.
Потім замість нього на Кемрі пішов безпроблемний 2.5, а на Рав4 і деяких Сционах цей 2.4 ще був рік чи навіть два. Дуже невдалий двигун, саме з 2006 року.
В 2006-2010 рр. випуску жер масло як дурний, інколи до 1 л на 1000 км.
Потім замість нього на Кемрі пішов безпроблемний 2.5, а на Рав4 і деяких Сционах цей 2.4 ще був рік чи навіть два. Дуже невдалий двигун, саме з 2006 року.
не так дорого там тот литр масла стоит на фоне цены бензина.
если это особенность исправного двигателя - то это просто особенность. в БМВ вроде и до 1.5л на 1000км допускается.
просто обычно это признак убитости движка, который новым не жрет масло - там это таки да проблема..
не так дорого там тот литр масла стоит на фоне цены бензина.
если это особенность исправного двигателя - то это просто особенность. в БМВ вроде и до 1.5л на 1000км допускается.
просто обычно это признак убитости движка, который новым не жрет масло - там это таки да проблема..
По-перше, цей двигун невдало зроблений і воно потім боком вилізе, вартість самого масла там діло десяте. Тойота сама це діло прочухала і намагалася вирішити проблему.
По-друге, я відповів тут на пряме запитання, але взагалі це тема для іншої теми, пардон за тавтологію.
понял, а дизеля у них как, не в курсе?
интересует тот, шо на крузаки 200ки идёт
я відповів тут на пряме запитання, але взагалі це тема для іншої теми, пардон за тавтологію.
По-перше, цей двигун невдало зроблений і воно потім боком вилізе, вартість самого масла там діло десяте. Тойота сама це діло прочухала і намагалася вирішити проблему.
По-друге, я відповів тут на пряме запитання, але взагалі це тема для іншої теми, пардон за тавтологію.
та я не спорю. но, если ресурс до капиталки хотя бы 200-300 тыс км, то двиг как двиг..
та я не спорю. но, если ресурс до капиталки хотя бы 200-300 тыс км, то двиг как двиг..
слегка неприятно и неудобно, но не критично..
Если масло сгорает (а не вытекает наружу) в таких объемах, то внутри двигателя все будет засрано продуками горения масла. А это ни к чему хорошему не ведет. Да и до 200 катализатор вряд-ли доживет.
Если масло сгорает (а не вытекает наружу) в таких объемах, то внутри двигателя все будет засрано продуками горения масла. А это ни к чему хорошему не ведет. Да и до 200 катализатор вряд-ли доживет.
бмводы как-то ж живут не один десяток лет..
А для чого зайвий геморой, якщо можна з нормальним двигуном взяти?
Та й 200-300л масла також не задурно, хоча і розтягнуто в часі.
если альтернатива в тех годах 3.5 - то вряд ли задурно..
а так - да, лучше знать нюансы и принимать осознанное решение.
В 2006-2010 рр. випуску жер масло як дурний, інколи до 1 л на 1000 км.
Потім замість нього на Кемрі пішов безпроблемний 2.5, а на Рав4 і деяких Сционах цей 2.4 ще був рік чи навіть два. Дуже невдалий двигун, саме з 2006 року.
Muzzy, бывает. Куча народа и скрвисменов о таком не знает
Ну от тому знання цієї кучі стосовно номенклатури викликають у мене, м'яко кажучи, певну недовіру.
Стосовно 2AZ-FE у Тойоти в 2011 році був TSB.
Рынок сборки у чувака в ролике какой?
Знаешь, вот почему то весь Ваговский дизельгейт-машины горят. А Европа нет
Я не мав ілюзій, що ти витратиш свій час на ці ролики (такі ілюзії я тільки щодо Менеджера маю, власне вони і викладені не в останню чергу для нього), але я сподівався, що ти хоча б на одну хвилину відкриєш один і інший, чисто формально, раз ти заперечував проти загальновідомого.
Ринок збирання у нього основний для цієї машини. Маркування двигуна також вказане - у твоєї він якийсь відмінний від американського, не 2AZ-FE?
В Європі Кемрі взагалі не було після 2001 року, тільки у нас і в росії. Ніхто для нашого ринку окремий 2AZ-FE не малював, при цьому забивши на перспективу влетіти на дурні гроші у Штатах.
Власне, тут проблема описана досить коротко і на пальцях:
Объясни почему у меня Ауди с пробегом 20-45 масла не ела
А у друга покупателя со 180 на щитке ведрами
Очевидно, бо 20-45 ткм не 180? Тим більше, не "180 на щитку". І/або сервіс.
А, до речі - у 2010 році я знав одну Кемрі 40 2.4 (рік випуску не знав, брехати не буду), яка їла 1 л оливи на 1 ткм пробігу. У Києві. Офіційна машина, обслуговувалася у ОД. ОД по гарантії їх м'яко послав. Машина була службова, всім було пофіг. Що там було потім і чи ремонтували її по TSB я не знаю, я втратив з ними контакт.
Muzzy, во первых у меня 3,5
Во вторых, я посмотрел первый ролик)
Инглиш не супер, сидит дядько рассказывает
Вторая подборка информативнее
Если брать не гретый мотор, заливать ориг масло, 2.4 Жора нет
Есть более проблемные по кольцам автомобили типа киа и МицуПиси
Трой, дизеля тоже греются норм. Поэтому все дорогие 200 на меняных/ деланных моторах с термопломбами
.А, до речі - у 2010 році я знав одну Кемрі 40 2.4 (рік випуску не знав, брехати не буду), яка їла 1 л оливи на 1 ткм пробігу. У Києві. Офіційна машина, обслуговувалася у ОД. ОД по гарантії їх м'яко послав. Машина була службова, всім було пофіг. Що там було потім і чи ремонтували її по TSB я не знаю, я втратив з ними контакт.
По Тойоте 1 место куда поехать
Или менять самому
Я бы с удовольствием купил 2.4 жрущую ведрами масло с пробегом до 100. Снять голову и накинуть кольца своими руками гораздо проще и приятнее работа чем собирать мясо с Америки)
Все хотят валить. Только цены на те же полуоси на 2.4 и 3,5 удивят)
Последний раз 160 валил в Киеве в марте… не хвастаюсь… необходимость. Так 80-90-110 трасса норм
Женя, пам‘ятаю що у 3.5 був, якийсь н‘юанс з коробкою… У твоєї все норм?
0
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
Т. Г. Шевченко "Катерина": Кохайтеся, чорнобриві
Та не з москалями,
Бо москалі — чужі люде
Роблять лихо з вами.
Москаль любить жартуючи,
Жартуючи кине;
Піде в свою Московщину,
А дівчина гине.
Все думающие люди — атеисты. Эрнест Хемингуэй Главный секрет хорошего маркетинга заключается в том, чтобы заставить потенциального покупателя чувствовать себя неполноценным без вашего продукта. Именно поэтому религиям удалось добиться таких успехов. Майкл Шерлок
Корупціонери лише мають на меті відволікати від себе увагу, що їм заважає ефективно працювати недосконале законодавство.