Юстас, а 1.4Т 140 к.с. на Інсігнії - це справді старовинний 1.4 90 к.с. плюс турбіна і його можна брати, з точки зору ресурсу? А 1.4Т 140 к.с. на Шевроле Круз обох поколінь - це він же?
Це старий,добрий ХЕП з прикрученою турбіною...
Пер/задн сальніки КВ-однакові
Вкладиші шатун/корінь-однакові
Клапана впуск/випуск-однакові...
Хто буде переналагоджувати виробництво двигуна,що так безпроблемно себе зарекомендував,або придумувати принципово новий?Адже це кошти!!!
Під торбу зробили шатуни,поршня,трохи видозмінили маслонасос,ГБЦ,систему вентиляції картерних газів і гей славянє.
Коліно покрепчей на турбовому бути повинно,але вживу поки що не мацав.
Про цей двигун є трохи на ютубі з-за порєбріка.Там авто з цими двигунами-мама не гарюй.
Плюс низкие поршни, плюс экология, плюс...етс... в наших реалиях с экологией и топливом "редкий мотор долетит до 100Ккм". А учитывая а@уительные технологии ремонт нецелесообразен, либо невозможен. Копроэкономика, ёпт. Ланос наше всё))
А якщо добавити до 0.9 роботизовану КПШ,то авто виходить одноразове як презерватив.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.