Якщо стаб протертий то кусок ременя під втулку вирішує всі проблеми надовго. Нова втулка навіть з меншим діаметром проблеми не вирішить, або вирішить не на довго.
Реклама

Opel Vectra C 2003 AКПП 2,2 начиная со 169 т.км.
#422
Опубликовано 28 Март 2022 - 09:52
Нова втулка навіть з меншим діаметром проблеми не вирішить,До сих.пор решает.

Задних стабов заменил всего два. Обе машины из села. Обе 2004-го года.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#423
Опубликовано 19 Апрель 2022 - 08:58
Ціна газа вбила весь сенс економії Проїхав вже 40к на газі тому вартість ГБО відбив десь двічі.
Ще стільки бензину, від мене, машина не бачила в баку Якщо б не вартість - на бензині машина приємніше в усіх відношеннях їде, немає ніяких провалів або затиків які присутні на газу. Поки є можливість їздити на бензині по ціні газу ( сусід з паливної карти з дисконтом заправляє ) - газ планую включати іноді чисто для профілактики газових форсунок чи це зайве?
#424
Опубликовано 01 Май 2022 - 15:37
Нарешті перевірив витрату бензи - по місту, але не в самому жорсткому його варіанті ( типу 2-3 км і стоїмо пів дня ), вийшло 14.3 літра на 100 км. От і виходить - покі я можу купити бенз по ціні газу в ньому є сенс, як тільки стане 50 грн - вертаємось до газу по 30-31 грн. Ну і в загальному - їздити зараз дорого, треба ходити пішки
#425
Опубликовано 03 Май 2022 - 08:30
Нарешті температура стабілізувалась і можна було би перевзути Вектру. Тільки питання - чи потрібно? Третій сезон зимовій гумі - знос мінімальний, задні колеса взагалі як нові. Ще пару років - і вона перестане бути зимовою, потрібно буде міняти. Плюс в неї профіль 70% а на літі - 60. Враховуючи ями які лишилися після зими вищій профіль краще.
#426
Опубликовано 13 Май 2022 - 19:44
209 800 км.
Все, "спорт режим" виключив. Як то кажуть " ...по совету друзей..." а в нашому варіанті - авторитетних одноклубників - замість того щоб купити за 2000+ грн готовий елемент " приймальна труба Вектра С" GM 24447470 вирішив вварити гофру. Купив за неповні 500 грн, разом з прокладкою, гофру 150 мм довжини і 50 мм діаметр. 5+ годин на естакаді і сам все приварив електродом Заодно приварив давно відгнивший кронштейн вихлопної, той що під заднім диваном приблизно.
Прикрепленные файлы:
Изменено: sapphir, 13 Май 2022 - 20:57
#427
Опубликовано 13 Май 2022 - 20:19
209 800 км.
5+ годин на естакаді
Капец... Минут 30 времени и 200грн,меняю людям по месту,ничего не разбирая,сегодня на матриксе поменял,на днях на эмгранде...
"Жизнь надо прожить так,чтобы голуби,пролетая над твоим памятником,терпели из уважения!"
Ukrainian Vectra Club
#428
Опубликовано 13 Май 2022 - 20:30
Капец...
Минут 30 времени и 200грн,меняю людям по месту,ничего не разбирая,сегодня на матриксе поменял,на днях на эмгранде...
Я інвертор пів року назад купив, ніколи не варив до того. Знайомому варили на машині - хрень ще та вийшла ( нікого не хочу обідити ). Я ж скинув весь вихлоп, аккуратно приварив як міг і поставив назад. Робив все "на око" але вгадав з першого разу, нічого не приміряв і не значив. Знайомі на СТО казали що не вгадаю, я навіть не сумнівався в результаті...
А на рахунок - за 200 грн - ну що тут сказати, кожен свою роботу оцінює як хоче. Але я краще не буду робити взагалі ніж таку роботу робити за 200. Без обід, але якщо в нас не готові платити нормальні гроші за таку роботу я або відфільтрую клієнтів які можуть стільки платити або, якщо їх буде недостатньо, зміню локацію. Працювати "дешево" - це не моє...
Изменено: sapphir, 13 Май 2022 - 21:44
#430
Опубликовано 13 Май 2022 - 21:40
Ну да,зато провозиться пять часов с тем,на что я потратил бы 30 минут-это конечно экономически выгоднее
А хто каже про вигоду в конкретному випадку? Я мав час, інструмент і мінімальні знання - я не автослюсар і не зварщик. На рекорди не йшов, робив для себе - тому не бачу сенсу з кимось чимось мірятись Є інші галузі де я можу дати фори
Изменено: sapphir, 13 Май 2022 - 21:43
#432
Опубликовано 15 Июнь 2022 - 07:44
210 200 км.
Минулого тижня було декілька днів 28-30 - клімат не зміг стартувати Вчора знайшов час поїхати до кондиціонерщиків - тиск ніби тримає ( принаймні за 10 хв тестових він відчутно не впав ), тому за 900 грн знов заправили кондюк з уф фарбою і буду спостерігати.
#433
Опубликовано 21 Январь 2023 - 20:12
216 000 км
Давно не писав але і не бачу сенсу. Їжджу мало, гуму зимову з минулого сезону навіть не перевзував
Був на заміні втулок стаба - стояли не оригінал, проїхали тис 30 від сили. Тепер поставив ЖМ, водійська стійка стаба також під заміну - взяв що було тобто Фебі. Плюс заміна - ітого 1700 грн і спереду ніби тихо
Але в загальному - підтримуємо пацієнта в контрольованій комі Мотор потребує втручання, радік підтікає, передні гальмівні - кінчаться керамічні колодки і кінчаться диски, задня ходова - 40 тис назад все робив і вже більше половини надірване по сайлентам, ЕГУР вимахується іноді. Одним словом машина їде своїм ходом на шрот, не швидко, не прямо але в правильному напрямку
Изменено: sapphir, 22 Январь 2023 - 09:59
#435
Опубликовано 22 Январь 2023 - 12:25
Щось мені здається, що або пробіг не той, або під хвіст отримувала добряче.
Не знаю як правильно відповісти, да і яка різниця? Стара машина для невеликих пробігів. Привести в порядок з коцками по лфп - пів вартості на сьогодні. Абсолютно небачу сенсу вкидати досить відчутні суми кожні 30-40 тис, підтримувати стан "аби їздила" - і так піде.
Чому хаває масло -хз, чи це просто комплекс дрібних проблем чи одна велика проблема з цпг яка маскується під дрібниці.
#442
Опубликовано 22 Январь 2023 - 12:58
Колись на ОВБ 2.0 з таким розходом 130 тис. накатав)
Так і я про то - просто купляю 2 каністри замість однієї, коштує аж 2000 грн і їжджу рік раз в квартал доливаючі. Ставлю машину в одне місце на парковці - мінімальної плями немає від масла, від тосола - тільки зимою.
Заміна через 8000?
Як карта ляже враховуючи що воно постійно доливається - 10+
Изменено: sapphir, 22 Январь 2023 - 12:57
#444
Опубликовано 02 Май 2023 - 07:28
218 000 км
Як кажуть - це чому я такий злий був - сідла в мене на ровері не було (с) - так і в мене. Спочатку в рідного домкрата зігнуло нижні зуби і його перекосило. Я купив Вітол на 2т - хватило на 3-4 перекидки гуми і з"їло різьбу на гвинті, зробило з прямокутної трикутну. Тому відсутність домкрата також вплинула минулого року на те що я не міняв гуму
Але вчора думаю - треба літо вигуляти. Розрізав обидва домкрати, з рідного взяв гвинт, з Вітола - верхні і нижне з"єднання і з допомогою болгарки, дрельки і жменьки болтів М8 склав з двох один. Ну і відповідно перекинув нарешті гуму - що сказати, відвик я від літа. Не скажу що "бетоном" колеса наповнив, але відчуття що з пневмо шин на цільнолиті пересів
#445
Опубликовано 03 Май 2023 - 02:24
хитрожадность - не для всех..
один раз сам перебрасывал колеса (17" зиму вместо 18" лета) - ну его нафиг.. штатный домкрат и ключ..
ничего интересного там нет от слова вообще, а 200-300-400 грн - не особо то и деньги..
ЗЫ
Изменено: Manager, 03 Май 2023 - 03:00
#446
Опубликовано 03 Май 2023 - 07:08
хитрожадность - не для всех..
один раз сам перебрасывал колеса (17" зиму вместо 18" лета) - ну его нафиг..
штатный домкрат и ключ..
ничего интересного там нет от слова вообще, а 200-300-400 грн - не особо то и деньги..
Десь погоджуюсь, якщо б скажімо ця гума зберігалась скажімо на шиномонтажі, приїхав, дав машину на зимі а тобі видали на літі. Хоча там також не все гладко і часом "десь дівається"
А так - зняти з зберігання, спавкувати в машину, завезти на шиномонтаж не кажучи про чергу - це вже такий кусок роботи що сам процес перекидки з власним компресором і пневмогайкокрутом вже не виглядає чимось нереальним за гарної погоди
Заодно підкачав пневму в задніх пружинах бо за зиму втратила тиск ну і зразу протестив - 220 кг в багажніку а машина виглядає "як не гружена"
Изменено: sapphir, 03 Май 2023 - 07:09
#447
Опубликовано 03 Май 2023 - 07:25
sapphir, тут у каждого своё..
у меня "сарай" между этажами и размер зимы и лета один.. монтаж - по телефону на время договорился.. как ни странно, только 3 в багажник помещается, одно в салоне (раза 2-3 по паре метров пленки в багажнике всегда есть).
вращать домкратами и ключами - вроде и руки есть. но, один раз попробовал - не понравилось (С) )) а перебортировать и балансировать - так и вовсе поворот не туда..
#448
Опубликовано 03 Май 2023 - 07:33
sapphir, тут у каждого своё..
у меня "сарай" между этажами и размер зимы и лета один.. монтаж - по телефону на время договорился.. как ни странно, только 3 в багажник помещается, одно в салоне (раза 2-3 по паре метров пленки в багажнике всегда есть).
вращать домкратами и ключами - вроде и руки есть. но, один раз попробовал - не понравилось (С) )) а перебортировать и балансировать - так и вовсе поворот не туда..
Да, за мобільний шиномонтаж забув, хоч він і не може відкатати в разі чого.
В будинку продають гараж, прямий заїзд, без всяких нахилів. Без ями, коли стоїть Вектра то навколо особливо і не поставиш нічого і не походиш. 17500 президентів
, казали хтось 13 давав - не продали. Місце зберігання зимової гуми в 4 рази дорожче авто
#449
Опубликовано 03 Май 2023 - 07:41
Да, за мобільний шиномонтаж забув, хоч він і не може відкатати в разі чого.
В будинку продають гараж, прямий заїзд, без всяких нахилів. Без ями, коли стоїть Вектра то навколо особливо і не поставиш нічого і не походиш. 17500 президентів
![]()
, казали хтось 13 давав - не продали. Місце зберігання зимової гуми в 4 рази дорожче авто
тут уже кому как свезло
мне баксов за 600 между этажами обошлось.. и там столько всего понапихано, включая комплект колес на 17 со странной резиной и 4 покрышки на 18 - что фиг даже ногу внутрь просунешь..
но, мож это я такой хулизяин опытный
раз всё поместилось - то какая нафиг разница как
#450
Опубликовано 08 Май 2023 - 21:59
Прокатався на вихідних в Рівненьську обл - 285 км в одну сторону. Їхав майже всю дорогу на круїзі по Київ-Чоп в межах 90-95 км/годину по GPS. Рівно 4 години в кожну сторну від хати до хати, навіть 60 літрів газу не спалив. Вийшло приблизно 9 літрів на 100, бензином можна знехтувати. В місті ж ситуація міняється кардинально - 330 км на трасі перетворюються в кращому випадку в 200 км плюс відчутно споживається бенз
#453
Опубликовано 15 Май 2023 - 15:11
имхо, сливай, если дают нормальные деньги
в штатах по жизни запланирован ресурс 100киломиль/160тыкм (цена потом падает просто безумно и они ж не совсем дураки)..
дальше - ты сам космонавт.
Немає сенсу. Це піджопнік за не дорого. Покі нехай буде, в мене немає такого що продати треба не дешевше ніж купив. Я машини по іншому оцінюю - чим більше вони в мене тим більше вони корисної роботи для мене роблять. Тому стане питання продажі - поїде за "скільки дадуть"
#455
Опубликовано 15 Май 2023 - 15:26
Прокатався на вихідних в Рівненьську обл - 285 км в одну сторону. Їхав майже всю дорогу на круїзі по Київ-Чоп в межах 90-95 км/годину по GPS. Рівно 4 години в кожну сторну від хати до хати, навіть 60 літрів газу не спалив. Вийшло приблизно 9 літрів на 100, бензином можна знехтувати. В місті ж ситуація міняється кардинально - 330 км на трасі перетворюються в кращому випадку в 200 км плюс відчутно споживається бенз
так а чого бенз тяне? постав включення газу на 20градусів. Я відкатав 50тик на такому режимі- і мембрана жива, нічого не трапилось. Звісно шо газу не даеш- котиться собі- метрів 200, якраз з кооперативу виїхать і температура вже 40, даеш газу.
С такими пробегами она скорее сгниет чём сломается)))
тобто мені краще мовчати з моїми до 8 к? рік , такий пробіг багато у кого- бо моря нема- а то було 1400 за тиждень зразу. А зараз таке- по місту. максимум область
Изменено: rvgu, 15 Май 2023 - 15:28
Реклама!!!
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых