Піди розкажи тим,хто переїхав по Вишгородам,Ірпіням,Броварам,Пуща-Водицям з Донецька,Луганська Маріуполя....
Ти мені не роби такі пропозиції. Я ж тобі їх не роблю, правда?
Единственное что не убирать +20. Таки на проспектах 70 это норм
Раніше на проспектах над лівою смугою висів знак 80. Так можна, згоден. 70 чи 80, але у лівій смузі тих проспектів, де немає розворотів з вливанням у цю смугу.
А по перше і головне - інфраструктура в тих містах трошки інша. 
Ось з цього (інфраструктури) і треба починати. А у нас, як завжди, воза ставлять попереду коня.
Заборонити ж значно простіше, ніж забезпечити належні умови пересування транспорту. ))))
Якщо ти маєш на увазі розвинений громадський транспорт - то так, інша. Якщо ти маєш на увазі, що їх дороги здатні переварювати співмірну з київською інтенсивність трафіку - то, звичайно, ні. І більше того - не ставиться така мета. Навпаки - демонтуються деякі багаторівневі естакади (вже побудовані у 60-70 рр. за великі гроші) і зменшується кількість смуг на колись широких проспектах. Бо вони вважають, що місто для людини (яка швидко і комфортно добереться скрізь на громадському транспорті), а не для машини.
Що стосується тези "зробіть спочатку дороги, а потім вимагайте від нас їздити як цивілізовані люди їздять" - це в голосракій країні утопія і маніпуляція, тому що зробити дорожну інфраструктуру у великих містах - це казкові гроші.