Реклама

Opel Vectra C 2.2DTI 2003 рік в караванібудь ласка опишіть дану модель проблеми рекомендації
#109
Опубликовано 10 Январь 2020 - 17:01
Чим краще? Вони ще з більшою ймовірністю можуть за щось чіпляти бо ширші.235-245 краще?
Є бажання можна якісь 235/45 спробувати але як на мене це не для наших доріг. Я мав такі по заводу на Мондео 4 - нова гума Гудіер Игл Ф1 і вся в гулях. Це дуже дорого на такій їздити, і дуже трясе ;)
Кожна наступна модель виїжджає з салону на більших колесах ніж попередня. Зараз Астрі J завод рекомендує колеса більші ніж йшли на Вектрі С по салону ;)
Изменено: sapphir, 10 Январь 2020 - 17:16
#110
Опубликовано 10 Январь 2020 - 18:24
Ну в мене встановлені 225/45. От думав встановити 50/55 щоб збільшити кліренс чуть чуть. Цікавить думка про пневму і самоблокуючий диференціалЧим краще? Вони ще з більшою ймовірністю можуть за щось чіпляти бо ширші.
Є бажання можна якісь 235/45 спробувати але як на мене це не для наших доріг. Я мав такі по заводу на Мондео 4 - нова гума Гудіер Игл Ф1 і вся в гулях. Це дуже дорого на такій їздити, і дуже трясе ;)
Кожна наступна модель виїжджає з салону на більших колесах ніж попередня. Зараз Астрі J завод рекомендує колеса більші ніж йшли на Вектрі С по салону ;)
#111
Опубликовано 10 Январь 2020 - 19:38
Ну в мене встановлені 225/45. От думав встановити 50/55 щоб збільшити кліренс чуть чуть. Цікавить думка про пневму і самоблокуючий диференціал
На Лачеті купляв новий Квайф під Ф16 коробку - в звичайному житті він непотрібний і це враховуючи що на лачі нічого окрім АБС небуло. Вектрі, з штатними допоміжними системами, він тим паче не потрібний з прайсом в 15% вартості авто. Думаю так само і пневма - чи питання стоїть подвоїти вартість авто?
#112
Опубликовано 10 Январь 2020 - 19:44
Знаєте особливо для зими замалий кліренс. Тому питання за кліренс у пневмі стоїть. А за диференціал цікавлюся бо недавно в снігу засів, блокування не було от одне колесо проверталося вхолосту. Так читаю що блок допомогає на слизькій дорозі і поворотахНа Лачеті купляв новий Квайф під Ф16 коробку - в звичайному житті він непотрібний і це враховуючи що на лачі нічого окрім АБС небуло. Вектрі, з штатними допоміжними системами, він тим паче не потрібний з прайсом в 15% вартості авто. Думаю так само і пневма - чи питання стоїть подвоїти вартість авто?
Изменено: cezarok, 10 Январь 2020 - 19:45
#113
Опубликовано 10 Январь 2020 - 20:07
Я не знаю де такий сніг був і як ви застряли, але "постаравшись" люди і супер підготовлені джипи "засаджують". Для звичайної їзди Квайф непотрібний, а на переметах я і Кватро на пузо садив - там і кліренса і повного приводу не хватало ;) І якщо розмова про зиму - ніхто ширшу на зиму не ставить, це замість допомоги тільки шкодить. На зиму треба брати навпаки чим вужчу гуму але з максимальною висотою протектора - тому собі взяв 205 ширину на 70 профілі бо 195-й в 15-му розмірі виходить замалий, а в 16 майже не зустрічається.Знаєте особливо для зими замалий кліренс. Тому питання за кліренс у пневмі стоїть. А за диференціал цікавлюся бо недавно в снігу засів, блокування не було от одне колесо проверталося вхолосту. Так читаю що блок допомогає на слизькій дорозі і поворотах
А на слизький дорозі і в поворотах в першу чергу голова на плечах має допомагати - на каші з мокрого снігу на літній гумі я з самоблоком розвалив в повороті усю морду лачіку 1 квітня 12 року. Економив шипований Контік ;)
Изменено: sapphir, 10 Январь 2020 - 20:10
#114
Опубликовано 10 Январь 2020 - 20:29
У нас між населеними пунктами дороги прокатують. Є наприклад одна колія. Рухаючись з швидкістю 40 км коли їде зустрічний рух починає трошки заносити з колії виїзжаючи а на обочині вже сніжок за бампер чіпляєтьсяЯ не знаю де такий сніг був і як ви застряли, але "постаравшись" люди і супер підготовлені джипи "засаджують". Для звичайної їзди Квайф непотрібний, а на переметах я і Кватро на пузо садив - там і кліренса і повного приводу не хватало ;) І якщо розмова про зиму - ніхто ширшу на зиму не ставить, це замість допомоги тільки шкодить. На зиму треба брати навпаки чим вужчу гуму але з максимальною висотою протектора - тому собі взяв 205 ширину на 70 профілі бо 195-й в 15-му розмірі виходить замалий, а в 16 майже не зустрічається.
А на слизький дорозі і в поворотах в першу чергу голова на плнчах має допомагати - на каші з мокрого снігу на літній гумі я з самоблоком розвалив в повороті усю морду лачіку 1 квітня 12 року. Економив шипований Контік ;)
Тому цікавлюся нюансами щоб вдосконалити дещо. А засадив авто просто, не прогорнута дорога, колія і пузо повисло. Одне колесо на слизькому інше на снігу. З блоком можна було б по чуть чуть в натяг виїхати а так спостерігав як одне колесо стоїть а інше прокручується. Якшо був би більший кліренс то звісно цього б не було. Тому і виникло питання з встановленням пневмиУ нас між населеними пунктами дороги прокатують. Є наприклад одна колія. Рухаючись з швидкістю 40 км коли їде зустрічний рух починає трошки заносити з колії виїзжаючи а на обочині вже сніжок за бампер чіпляється
#115
Опубликовано 10 Январь 2020 - 20:39
Тому цікавлюся нюансами щоб вдосконалити дещо. А засадив авто просто, не прогорнута дорога, колія і пузо повисло. Одне колесо на слизькому інше на снігу. З блоком можна було б по чуть чуть в натяг виїхати а так спостерігав як одне колесо стоїть а інше прокручується. Якшо був би більший кліренс то звісно цього б не було. Тому і виникло питання з встановленням пневми
Тому і написав - по -перше самоблок це дорого, навіть російській Вал рейсінг. По- друге - навіть на шипах з самоблоком я не завжди міг вилізти куди хтів, тому те що здалось що міг би виїхати - не факт. Ну і по трете - коли "на пузі" і 4 кола не допомагають, які там два ;)
Якщо в вас така проблема з дорогою - нащо Вектру брав, треба було Гранд Вітару чи щось таке брати.
Я сам люблю високо і всі мої машині підняті до певного рівня - але одне мати кліренс трошки вище решти і проскакувати над напливами чи ямами або заїжджати на бардюри, а друге думати що з Вектри буде Аутбек чи Олроуд ;)
Изменено: sapphir, 10 Январь 2020 - 20:41
#116
Опубликовано 10 Январь 2020 - 20:58
До опеля мав і фольц b5 і мазду 6 . ауді а5. А зупинився на опелі. Чомусь Вектра сподобалася, і саме ця модель. Є патруль для бездоріжжя з ним проблем немає але вектра має свою іскру. Я на ній не збираюся офф-роудами займатися. Просто вдосконалити авто для себе. Тому раджуся з профі. Ті які робили і знають що це таке на таких моделях.Тому і написав - по -перше самоблок це дорого, навіть російській Вал рейсінг. По- друге - навіть на шипах з самоблоком я не завжди міг вилізти куди хтів, тому те що здалось що міг би виїхати - не факт. Ну і по трете - коли "на пузі" і 4 кола не допомагають, які там два ;)
Якщо в вас така проблема з дорогою - нащо Вектру брав, треба було Гранд Вітару чи щось таке брати.
Я сам люблю високо і всі мої машині підняті до певного рівня - але одне мати кліренс трошки вище решти і проскакувати над напливами чи ямами або заїжджати на бардюри, а друге думати що з Вектри буде Аутбек чи Олроуд ;)
Доречі знаю що прокачані позашляховики можна засаджувати і нічого не допомагає ні шини шипи ні кліренс. Патрулем не раз їздимо на природу для таких офф-роудів.. Але інша справа коли ти з сім'єю рухаєшся в гості між пунктами і така неприємність стається. При тому що виїхав досить просто. Під колеса траки поклав і машинка виїхала. А маючи блок були б більші шанси проскочити.
Справа в тому що ями у нас є на дорогах де не де але літом ще на 1 передачі проїзжаєш по чуть чуть. А ось настала зима ці ямочки намерзли з берегів і ось уже заїзжати страшновато бо низ зачіпаєш. Недавно на моїх очах оутлендер на всіх парах заскочив в той проміжок а вискочив без заднього бампера і тріснутим переднім. Тому питання про пневму стоїть щоб можна було саме такі місця спокійніше проїзжати і менше переживати. Бо чомусь вектра запала в душу що міняти ні на що не хочуТому і написав - по -перше самоблок це дорого, навіть російській Вал рейсінг. По- друге - навіть на шипах з самоблоком я не завжди міг вилізти куди хтів, тому те що здалось що міг би виїхати - не факт. Ну і по трете - коли "на пузі" і 4 кола не допомагають, які там два ;)
Якщо в вас така проблема з дорогою - нащо Вектру брав, треба було Гранд Вітару чи щось таке брати.
Я сам люблю високо і всі мої машині підняті до певного рівня - але одне мати кліренс трошки вище решти і проскакувати над напливами чи ямами або заїжджати на бардюри, а друге думати що з Вектри буде Аутбек чи Олроуд ;)
#117
Опубликовано 10 Январь 2020 - 21:13
Изменено: sapphir, 10 Январь 2020 - 21:15
#118
Опубликовано 10 Январь 2020 - 21:27
Мені самому дивно що вектра сподобалася мені. Хоча після меріна с-ки мабуть скучаю за пневмою що там булаТоді треба міняти Опель на ВАГ, включати електронну імітацію "самоблока" ( знайомий на Гольфі 6-му це зробив ) і сподіватись що він допоможе. Був би ще штатний самоблок як в Бумерах який можна спробувати занедорого знайти, а купляти за штуку бакинських і сподіватись що він допоможе - не варіант, бо я не вірю що маючи 20-ку на руках куплялась би Вектра бо вона так сподобалась. Вектра може подобатись за 6-7 і за ці гроші, я також підтримую, що це один з найкращіх варіантів але вже без дорогого тюнінгу бо це не має сенсу...
+ виїзд в підйомчик невеличкий на невеличкому снігу не давався просто. Одне колесо проверталося а інше стояло. Тому і виникло питання про дифер такий. Вірніше розпитатися хотів чи є толк з нього і т.д. Бо авто я завжди люблю вдосконалювати. Але спершу у фахівців питаю думкиМені самому дивно що вектра сподобалася мені. Хоча після меріна с-ки мабуть скучаю за пневмою що там була
#119
Опубликовано 10 Январь 2020 - 22:26
Мені самому дивно що вектра сподобалася мені. Хоча після меріна с-ки мабуть скучаю за пневмою що там була
+ виїзд в підйомчик невеличкий на невеличкому снігу не давався просто. Одне колесо проверталося а інше стояло. Тому і виникло питання про дифер такий. Вірніше розпитатися хотів чи є толк з нього і т.д. Бо авто я завжди люблю вдосконалювати. Але спершу у фахівців питаю думки
А якщо з простішого почати той підйомчик долати - яка зараз зимова гума стоїть?
#120
Опубликовано 10 Январь 2020 - 22:58
Formula winter 225/45 r17А якщо з простішого почати той підйомчик долати - яка зараз зимова гума стоїть?
Не поганий варіант. На слизькій дорозі тримає курс. Але проблема любого авто без блоку це те що крутний момент передається на буксуюче колесо через відсутність зчеплення з поверхнею. А так як підйомчик був на приватнрму подвір'ї то там не будеш брати розгін а старатимешся акуратно заїхати. Нокіани хака 5 а брата на мерсі не змогла заїхати взагалі так як потужність є а задній привод цю потужність скидає в буксування. Хоча коли включив блок то заїхав брат але тяжко. Я заїхав то просто суцільне буксування лівого колеса було. Але заїхавFormula winter 225/45 r17
Изменено: cezarok, 10 Январь 2020 - 23:03
#121
Опубликовано 11 Январь 2020 - 09:24
Який непоганий варіант - індійська шина яку в нас майже не знайти?Formula winter 225/45 r17
Не поганий варіант. На слизькій дорозі тримає курс. Але проблема любого авто без блоку це те що крутний момент передається на буксуюче колесо через відсутність зчеплення з поверхнею. А так як підйомчик був на приватнрму подвір'ї то там не будеш брати розгін а старатимешся акуратно заїхати. Нокіани хака 5 а брата на мерсі не змогла заїхати взагалі так як потужність є а задній привод цю потужність скидає в буксування. Хоча коли включив блок то заїхав брат але тяжко. Я заїхав то просто суцільне буксування лівого колеса було. Але заїхав
Ще й в максимальній ширині :) Нічого що для Вектри С дорест заводом 195/65/15 або 205/55/16 рекомендований і тільки 205/50/17 для найпотужніших версій ;) Я писав - 195/65/15 низькуваті, я згідний тому собі і брав 205 ширину. Але і 225 ставлять наприклад на Рав 4 повнопривідний а не на Вектру - це дофіга для зими.
Я думав людина купила топову і правильну гуму і все одно їй зацепу мало - про якій самоблок з індійською резиною мова?
Изменено: sapphir, 11 Январь 2020 - 09:45
#123
Опубликовано 25 Март 2020 - 07:22
#127
Опубликовано 04 Июль 2020 - 14:10
Доброго дня. Допоможіть будь ласка. Яке масло лити в Y22DTR opel vectra c пробіг 270 тис.км. порекомендуйте будь ласка
В инструкции есть рекомендации а какой марки - тут каждый сам решает. Есть обсуждение чисто дизельной Вектры С - почитай, может что то интересное вычитаешь. У меня почти всегда бензинки были, лил в свою 2.2 бензин Fuchs TITAN GT1 но машина берёт масло - вернулся к ЖМ так как оно дешевле и многие на нём ездят.
#128
Опубликовано 04 Июль 2020 - 19:18
Мені на сто при попередній заміні залили kron oil 10w-40. Я тепер запис побачив. Порився у сервісній книзі там вказано що при попередній заміні було залито mobil 1 esp 5w-30. Тому виникло питання яке масло лити при такому пробігу. Бо підходить наступна заміна.В инструкции есть рекомендации а какой марки - тут каждый сам решает. Есть обсуждение чисто дизельной Вектры С - почитай, может что то интересное вычитаешь. У меня почти всегда бензинки были, лил в свою 2.2 бензин Fuchs TITAN GT1 но машина берёт масло - вернулся к ЖМ так как оно дешевле и многие на нём ездят.
Изменено: cezarok, 04 Июль 2020 - 19:31
#129
Опубликовано 05 Июль 2020 - 08:01
Мені на сто при попередній заміні залили kron oil 10w-40. Я тепер запис побачив. Порився у сервісній книзі там вказано що при попередній заміні було залито mobil 1 esp 5w-30. Тому виникло питання яке масло лити при такому пробігу. Бо підходить наступна заміна.
Для меня это странно - не знать какое у тебя масло залито. Тем более чтоб СТО само что то там залило без моего согласия ;) И опять же вопрос - а что там реально залито тогда? Они ошиблись( или намеренно ) и реально залили 10В40 или они ошиблись и на табличке вместо 5В30 написали 10В40 ;)
Себе лил и 5В30 и 10В40, но я знал зачем ( точнее думал что знаю ). Если у тебя проблем с движком нет, 270 тыс не так уж много для дизеля, зачем с родных 5В30 переходить на что то другое?
Изменено: sapphir, 05 Июль 2020 - 08:39
#130
Опубликовано 05 Июль 2020 - 08:54
та ні не помилилися бо залишилося масло на доливку 0,5 л в баночці. а я і сам незнав що реально тут має бути так як мануала немав і довіряю спецам на сто так як дотепер притензій не мав і касяків не було там.
підкажіть як робити синхронізацію заслонок пічки. можна вручну це зробити чи через OP-com тільки
#133
Опубликовано 19 Июль 2020 - 12:40
народ допоможіть. того тижня погасла права ксенонка ближнього світла. приїхав до електрика каже міняти ксенони. замінив. один день все норм на другий день проблема знову з'явилася. також замітив що під час запуску двигуна на перших секундах роботи динаміки коли включене радіо видають дивні звуки скреготу. пару раз і все норм потім з'являється помилка лампочки. також кліма може не включатися на заданий ритм аж поки не дам обертів двигуну. діагностика нічого не показала алектрики кажуть що блок комфорту вимахується. от думаю хтось стикався з такою проблемою бо бачу що електрики методом "тику" шукають причину
#134
Опубликовано 19 Июль 2020 - 15:10
#136
Опубликовано 20 Ноябрь 2020 - 12:53
народ підкажіть. тут на 2.2 dti стоїть мкпп f35. ніхто не в курсі роздатка під таку кпп є чи щось в такому плані.
Є...З Фронтери...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#138
Опубликовано 13 Декабрь 2020 - 12:19
доброго дня. допоміжіть. почалося все зі значка ESP. періодично загорався. електрики просто витирали помилки. потім перестав працювати автокоректор ближніх фар. при плановій діагностиці ходовії прийняв рішення заміни передню ходову після заміни почав шукати електрика щоб машину відкалібрував. і вирішив питання з автокоректором. так як додалася проблема це права ксенононка періодично виключалася. залишив авто у електрика. вердикт: блок запобіжників а саме плата глючить тому фара блимає. під заміну блок. коректор 2 дні шукали не знайшли. я уточнив що тут автокоректор. але все ж купив блок. почали встановлювати у електрика а там фари почали мерехтіти. електрик грішити почав на генератор що той мабуть має дефектний діодний міст. MAXIM B. вказав що кожен блок потрібно підшивати до авто. у нас це бачу проблема. потім з цього усього я купив оп ком так як почалися проблеми з авто. я встановив старий блок запобіжників і глюки з фарами пропали. але з'явилися інші. допоможіть
1. загорається знову ESP і кермо із знаком оклику , перестають виключатися повороти автоматично
2. стрілка температури стоїть на 0. при цьому авто сильно димить і збільшився розхід. при їзді приблизно в 25 км стрілка починає поступово підніматися
3. виявив якийсь блок підключений до датчика температури і блока запобіжників.
#139
Опубликовано 13 Декабрь 2020 - 12:28
потім з цього усього я купив оп ком
Странно, опком есть, а информации по ошибкам нет.
А ошибки там - потеря связи по высоскоростной кан-шине.
А поворотники не выключаются т.к. датчик положения руля не откалиброван или вне диапазона. Исходя из чего можно сделать предположение что проблемы связаны с СИМ-модулем
Также с меткой «Vectra, Vectra C, OVC, DTI, diesel, ОВЦ, Вектра, Вектра Ц, дизель, CDTI»
Гараж →
Ремонт →
Система охлаждения, отопления и вентиляции →
Через деякий час після включення підігріву сидіння перестає працювати пічкаАвтор: Vibaj • Дата: 24 Февраль 2025 ![]() |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Opel Vectra C 2003Автор: Fors1k • Дата: 15 Октябрь 2023 ![]() |
|
||
Гараж →
Ремонт →
Масло в бачку охолодження Opel Vectra C 2.2 directПопадає масло в бачок охолодження Opel Vectra C 2.2 direct (Z22YH) Автор: nimble • Дата: 07 Сентябрь 2023 ![]() |
|
||
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Opel Astra H 1.7 cdti, помилка P0100-52Автор: GOQQI • Дата: 31 Август 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Куплю →
Куплю детали ходовой частиПередние амортизаторы на Вектра Ц 2.2 Автор: SRZ • Дата: 16 Июль 2023 ![]() |
|
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых