а хто займався хенрнею- висмикував шипи? є хакка 8, але ж шип. Мені не потрібен... фігня буде -якщо розшипувати?
резине то как бы ничего не будет.
как его достать без спец-оборудования. две пары кусачиков и по миллиметру вытягивать?
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 07:55
не буде, буде як всесезонка, гума під шип має трохи жорсткіший склад, так як їй непотрібна « ліпучість» до льоду, зацеп забезпечується шипами.
Не вірю (с)
Не може 6-8 шипів в зоні контакта звичайної гуми вирішити всі завдання. Такий само склад, така само кількість ламелей хіба що в зоні шипа менше прорізів щоб він тримався.
не всесезонка, т.к. состав резины таки мягче.
но и не идеальная липучка, которая кстати по снегу то гребет, а на асфальте скорее плывет, особенно при плюсовой температуре.
Нічого не пливе в межах ПДР, хіба що пищить при різких поворотах і стартах. Я з минулої осені не перевзувався і взагалі не відчув проблем якщо розумієш чого від авто чекати на 70-му профілі.
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 08:03
Нічого не пливе в межах ПДР, хіба що пищить при різких поворотах і стартах. Я з минулої осені не перевзувався і взагалі не відчув проблем якщо розумієш чого від авто чекати на 70-му профілі.
зависит от резины. рулежки обычно нет и жесткое торможение - так себе, мягко выражаясь.
в плане рулежки и торможеня - как раз резина под шип может быть лучше, т.к. там таки местами более крупные ламели.
70й профиль - таки своеобразно, но тут смотря какие цели.
45й на 18" вроде ходит по нашим дорогам. 35-40й - говорят, таки перебор.
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 08:12
не такий, рівно настільки жорсткіший наскільки потрібно щоб шип непродавлювався і тримався в гумі, тобто відчутно жорсткіший від липучки, от і все, я все до того зо займатись таким ананізмом як витягання шипів з шипованоі гуми, чи купляти гуму під шип і не шипувати- менш доцільно чим купити те що треба, зрозуміло що ситуації бувають різні, типу є хороша шиповка, а треба їхати в Європу, а грошей ще на один комплект нема, чи шкода і тд.Не вірю (с)
Не може 6-8 шипів в зоні контакта звичайної гуми вирішити всі завдання. Такий само склад, така само кількість ламелей хіба що в зоні шипа менше прорізів щоб він тримався.
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 09:50
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 10:31
ні звичайно, просто це більш універсальна річ з більш дублвим складом гуми яка буде гірше тримати дорогу на слизькому без шипа чим липучка яка початково проектувалась саме як традиційна липучка без шипа. По цій темі довго видумувати і сперечатись нема сенсу, є тести, є висновки, є роз’яснення самих виробників шин, правда їм простіше недоговорювати багато речей щоб не знизити собі продажі, вони ж не будуть заявляти що їхня зимка під шип без шипа недоліпучка, а так зробивши один продукт з середніми характеристиками вклавши менше грошей можна задовільнити більш широке коло споживачів і заробити більше грошей, причому звісно кожен виробник буде говорити що вони розробили « унікальну» технологію яка забезпечує характеристики і нашим і вашим, та в « природі» є одне правило універсальні речі зазвичай гірше виконують функцію у конкретних умовах чим спеціально передбачені.Є одинакові моделі під шип і т.зв. ліпучка.
можна, у них поки рекомендаційний характер по використанню гуми, а не в обов’язковому порядку, але наших за літню гуму зимою на границі розвертаютьТобто можна на літній, якщо протектор дозволяє?
Изменено: Мірик, 24 Октябрь 2022 - 17:13
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 11:22
не буде, буде як всесезонка, гума під шип має трохи жорсткіший склад, так як їй непотрібна « ліпучість» до льоду, зацеп забезпечується шипами.
Буде, бо не така она і жорстка, для міста в якому чистять і посипають дороги, взагалі кращий варіант
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 12:17
ні звичайно, просто це більш універсальна річ з більш дублвим складом гуми яка буде гірше тримати дорогу на слизькому без шипа чим липучка яка початково проектувалась саме як традиційна липучка без шипа.
Можна довго сперечатись, але ліпучка починае працювати на повну десь після -10 і вище, а під шип може перекрити цей діапазон, особливо на асфальті
та в « природі» є одне правило універсальні речі зазвичай гірше виконують функцію у конкретних умовах чим спеціально передбачені.
В наших погодних умовах універсальна річ, більш доречна, бо для тої ж ліпучки в нас майже нема температури на яку вона заточена
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 13:49
що значить починає працювати після мінус -10, а до того вона що непрацює? Може ти мав наувазі що її ефективність на слизьких поверхнях зростає пропорційно пониженню температури нижче нуля, так буде правильніше.Можна довго сперечатись, але ліпучка починае працювати на повну десь після -10 і вище, а під шип може перекрити цей діапазон, особливо на асфальті
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 13:54
Так-то Вроцлав у січні і лютому зовсім не справив на мене враження міста, у якому зима суттєво тепліша, ніж у Києві, температура менше нуля там бувала нерідко, переважно -5/+5. І це не південь Польщі, це захід. Хоча це і не принципово, на півдні там також не Франція. Можливо, там можна обмежитися всесезонкою, але якщо мова про літню, то я сумніваюся, що це хороша ідея.
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 14:13
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 15:02
блин некоторые как ламеры, которые впервые зимку увидели..
есть европейская, есть скандинавская..
нафига в Польше или в Одессе скандинавская?
Зимние шины. Европейские и скандинавские
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 15:16
Може ти мав наувазі що її ефективність на слизьких поверхнях зростає пропорційно пониженню температури нижче нуля, так буде правильніше.
Правильней сказать, что при понижении температуры липучка гораздо меньшие теряет свои свойства, чем шипованная резина.
Вроде где то читал, что с понижением температуры ниже 20-25 градусов липучка вообще начианет выигрывать у шипованной резины, из-за того что шипованная резина изначально более твердая, а при таких морозах просто становится дубовой.
есть европейская, есть скандинавская.. нафига в Польше или в Одессе скандинавская?
У меня скандинавская зимняя.
Но смотря какие дороги зимой в Харькове, начинаю подумывать о европейской. Дороги засыпаны солью и ездиш по мокрому асфальту.
В случае сильного снегопада, мне проще пару раз за зиму просто не выехать из гаража и все.
Но, я зимой шокраюсь только по городу, если выехать за город, то там иногда все кардинально меняется.
И возможно тогда имеет смысл обуваться в шипованную резину.
Изменено: nick6482, 24 Октябрь 2022 - 15:18
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 16:33
А Як же одна й та ж модель шини, але під шип одна, а інша з шипом заводським? Невже там суміш гумова різна???не такий, рівно настільки жорсткіший наскільки потрібно щоб шип непродавлювався і тримався в гумі, тобто відчутно жорсткіший від липучки, от і все, я все до того зо займатись таким ананізмом як витягання шипів з шипованоі гуми, чи купляти гуму під шип і не шипувати- менш доцільно чим купити те що треба, зрозуміло що ситуації бувають різні, типу є хороша шиповка, а треба їхати в Європу, а грошей ще на один комплект нема, чи шкода і тд.
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 17:14
на пару постів вище відповів, пост 1312А Як же одна й та ж модель шини, але під шип одна, а інша з шипом заводським? Невже там суміш гумова різна???
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
там людський фактор, як одна з причин вернути якщо так захочеться прикордоннику.меня 20 февраля не развернули. Правда и погода тогда была около +10, что я переодел резину на летнюю.
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 17:25
А Як же одна й та ж модель шини, але під шип одна, а інша з шипом заводським? Невже там суміш гумова різна???Для реальных пацанов идёт с добавками.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 20:37
шось не розумію- таки нема закона про резину у нас. По страховій проблем не буде? Реально зимою -цією, виїзжати не планую- мож десять разів по 10км. От і думаю... Робота з дому, магаз поряд.
https://focus.ua/aut...m-grozit-shtraf
ось ще про інщі країни
https://ascania-shin...e-i-za-rubezhom
Реклама!!!
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 20:58
зимой шокраюсь только по городу, если выехать за город, то там иногда все кардинально меняется.
И возможно тогда имеет смысл обуваться в шипованную резину.
Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 22:36
paa,я не про доречність універсальних речей і інші сферичні коні у вакуумі, а конкретно про те що склад гуми в колесах під шип більш дубовий чим в ліпучці, а далі кожен сам вибирає що йому більше підходить.
що значить починає працювати після мінус -10, а до того вона що непрацює? Може ти мав наувазі що її ефективність на слизьких поверхнях зростає пропорційно пониженню температури нижче нуля, так буде правильніше.
Формулювання "більш дубовий" дуже розмите і може бути не вірно розтлумачене
А ліпучка працює, але не так ефективно і в багатьох випадках евро зима була б більш доречною
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Базар →
Продам →
Диски/шины →
Колеса оригінал Skoda 5/112/16 і шини 205/55/16 всесезонДиски і шини Автор: golfist • Дата: 16 Январь 2022 ![]() |
|
||
![]() |
Базар →
Продам →
Диски/шины →
Диски r16 5 112 Audi/vw/skoda/seat оригінал / 205.55.r16 шиниДиски і шини Автор: golfist • Дата: 07 Ноябрь 2021 ![]() |
|
|
![]() |
Базар →
Продам →
Диски/шины →
Резина 215/60R16Premiorri Автор: ЛОМ • Дата: 02 Август 2021 ![]() |
|
|
Базар →
Продам →
Диски/шины →
Продам диски литые R 15 Nissan+шины зимаАвтор: lalexa • Дата: 21 Ноябрь 2020 ![]() |
|
||
Базар →
Продам →
Диски/шины →
Продам диски литые R 15 Nissan+шины зимаАвтор: lalexa • Дата: 21 Ноябрь 2020 ![]() |
|
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых