вже десь ця назва булаhttp://www.opel-club...agnostiki-opel/
Реклама

Astra J 2011 1.7DSports Tourer Cosmo
#38
Опубликовано 11 Октябрь 2021 - 14:17
У тебе БК середнього рівня
Це вже знаю
Зверни увагу - якщо ти обнулиш Маршрут-2 - чи обнулиться показник витрати палива-2?
Якраз обнулив 2 одометра, щоб зрозуміти чи оновиться середній розхід палива, тому що один був 1700км, а інший 500 і невідомо по якому рахувало. Тут є Маршрут-1 і Маршрут-2, але середній розхід палива тільки один. Є ще поточний розхід, добре на газ натиснув, цифри підскочили до 35л/сек
Треба було с толкача, дівчата ж були
Скажу як "кеп" - акум треба на зарядку
З приводу "с толкача", то коли замінили паливний фільтр, виявилось що не працює насос у баку, тому мабуть посадили акум, поки заповнили паливом та заводили штовхаючи.
З початку можна на зарядку, а зима покаже треба під заміну чи ні
#39
Опубликовано 11 Октябрь 2021 - 14:31
цифри підскочили до 35л/секЦе тому що дизель. На бензині 39,9 показує.

Якраз обнулив 2 одометра, щоб зрозуміти чи оновиться середній розхід палива, тому що один був 1700км, а інший 500 і невідомо по якому рахувало. Тут є Маршрут-1 і Маршрут-2, але середній розхід палива тільки один.Значить тобі залишається тільки або вгадувати витрату, або рахувати кожну заправку (це якщо у тебе тяга до перфекціонізму присутня).
Наступну заправку обнули Маршрут-2 і дивись, що показує. Або оп-комом подивись - чи можна ще один показник відкрити.

#40
Опубликовано 11 Октябрь 2021 - 15:23
Там немає в баку ніякого насосу. На 1,7 ніколи не було. 1,3 і 1,9 мають таку фічу. Після заміни фільтра потрібно заливати колбу паливом вручну. Інакше можна не один акум ухайдохатиЦе вже знаю
Якраз обнулив 2 одометра, щоб зрозуміти чи оновиться середній розхід палива, тому що один був 1700км, а інший 500 і невідомо по якому рахувало. Тут є Маршрут-1 і Маршрут-2, але середній розхід палива тільки один. Є ще поточний розхід, добре на газ натиснув, цифри підскочили до 35л/сек![]()
З приводу "с толкача", то коли замінили паливний фільтр, виявилось що не працює насос у баку, тому мабуть посадили акум, поки заповнили паливом та заводили штовхаючи.
З початку можна на зарядку, а зима покаже треба під заміну чи ні

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#41
Опубликовано 11 Октябрь 2021 - 16:14
Після заміни фільтра потрібно заливати колбу паливом вручну.Не просто колбу, а весь тракт до ТНВД ибо воздушится через раз. И колба на Астре J c крышкой снизу.
может еще в летний период послужит.После этого?
виявилось що не працює насос у баку, тому мабуть посадили акум, поки заповнили паливом та заводили штовхаючи.Вряд ли.
.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#42
Опубликовано 11 Октябрь 2021 - 16:20
Це тому що дизель. На бензині 39,9 показує.
Так, дизель економний
рахувати кожну заправку
Мабуть так і буду робити
Наступну заправку обнули Маршрут-2 і дивись, що показує.
Я так минулу разу зробив, обнулив тільки один маршрут, цифра була 5.8 середній розхід.
Там немає в баку ніякого насосу. На 1,7 ніколи не було. 1,3 і 1,9 мають таку фічу.
Треба Юстаса у тему запросити, він мені розповідав про роз'єми, які йдуть на бак, що він там перевіряв і як прийшов до висновку що не працює насос у баку
#43
Опубликовано 11 Октябрь 2021 - 16:28
Я так минулу разу зробив, обнулив тільки один маршрут, цифра була 5.8 середній розхід.
Значить вони обнуляються окремо. Бери оп-ком та дивись, що там можна вигадати з відкриванням функцій.
Изменено: Zachariasz, 11 Октябрь 2021 - 16:32

#44
Опубликовано 11 Октябрь 2021 - 17:18
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
В мене теж фішка на бак підходить. Це вже справа честі,так би мовити


Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#45
Опубликовано 11 Октябрь 2021 - 17:19
Андрюха 1981,то зрада и заговор.
Клятый турок вкрал насоса,но оставил разьемы
Изменено: Rek, 11 Октябрь 2021 - 17:38
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#46
Опубликовано 11 Октябрь 2021 - 19:02
Изменено: Мірик, 11 Октябрь 2021 - 19:07
#47
Опубликовано 12 Октябрь 2021 - 09:36
роз'єми, які йдуть на бак, що він там перевіряв і як прийшов до висновку що не працює насос у баку....... Аж реально цікаво стало про можливу наявність насосу. Спостерігаємо... Просто в інших темах про побічні вуркотання в паливному насосі саме на таких двигунах, одним із варіантів вирішення цієї проблеми якраз і було довстановлення насосу низького тиску в бак.
В роз'ємі присутні піни на палнасос.При подачі на них живлення проскакує іскра,але нічого не відбувається.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#48
Опубликовано 12 Октябрь 2021 - 17:26
https://youtu.be/koZF9aTUSnk
Доступно и понятно.
Аккумулятор останется жив и машину " с толкача" заводить не надо.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#49
Опубликовано 12 Октябрь 2021 - 18:11
Просто в інших темах про побічні вуркотання в паливному насосі саме на таких двигунах, одним із варіантів вирішення цієї проблеми якраз і було довстановлення насосу низького тиску в бак. В мене на Зафі 2013 року точно немає нічого в баку, місяць тому знімав бак для профілактики.
Попит вивчив.
Пропоную не роліки дивитись в ютубі,а встановити тобі або Ака Деміку насос в бак...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#56
Опубликовано 13 Октябрь 2021 - 06:14
То уже гыбрыд будэ!!!Один убьётся на попытках завести и поисках искры. Второй останется, если с толкача заведется.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#57
Опубликовано 13 Октябрь 2021 - 08:44
В роз'ємі присутні піни на палнасос
До речі, ти показував дві фішки, які бовтались під капотом ні до чого не під'єднані, можливо щось прибрали до мене (що?), а можливо це пов'язано що у Astra J по відгукам багато проводів прокладено про запас. Можливо так само і з паливним насосом, кабель з роз'ємом є, а насос у бак встановити можна як опцію.
Если шо, по астре многа чего шарю
Розповідай, цікаво
Можеш ще заглянути у цю тему
Щодо додаткового акумулятора у багажнику, справді думаю придбати бустер і возити його у багажнику. Він вже знадобився на вихідних, єдине що, наскільки падає ємність при морозах, мабуть треба буде помоніторити
#58
Опубликовано 13 Октябрь 2021 - 12:14
думаю придбати бустер і возити його у багажнику. Він вже знадобився на вихідних, єдине що, наскільки падає ємність при морозах, мабуть треба буде помоніторити
Нічого не вийде, тільки кожен ранок приносити з собою з дому, до того ж нормальний бустер затягне майже на ціну нового АКБ, то може краще й купити новий, а старий тримати як підмінний на час підзарядки основного.
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#59
Опубликовано 18 Октябрь 2021 - 11:00
може краще й купити новий
Довелось все таки придбати новий. 14 жовтня з родиною поїхали в київський зоопарк, коли погуляли пару годин, трохи замерзли, тому сіли і увімкнули 2 підігріви сидінь + керма, вже темніло, тому увімкнувся ксенон, проїхали містом до 10 км та вирішили перекусити, не виходячи з авто, поки ми їли, пройшло 10-15 хвилин, грала музика, габарити я спеціально вимкнув. І тільки я збираюсь заводити авто, та сама проблема, блимає панель приладів і авто не заводиться, навіть не має спроби крутити стартер, на вулиці було десь +10, авто не холодне. Не зрозумів чому перед цим жодного разу не висвітилось повідомлення про низький заряд акумулятора.
У зв'язку з тим що знаходився я поряд з метро Почайна, було близько 19 годин, вирішив подивитись де можна поблизу придбати новий акумулятор, в інтернеті знайшов в 10 хвилинах будівельний магазин, по інтернету подивився наявність та пішов. Придбав SZNAJDER 75Ah 720A, коли вибирав не мав часу дивитись на усі характеристики, але коли його замінив, то виявилось що він на 15мм вище, ніж той що стояв раніше, і прикрутити пластину, яка його фіксує на місці, у мене не вийде. Виявляється, існують 2 види таких пластин, та що у мене зараз має номер 13284548, а мені необхідна 13284547, яка призначена для високих АКБ
#60
Опубликовано 18 Октябрь 2021 - 11:31
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
#62
Опубликовано 18 Октябрь 2021 - 11:59
3-3,5 грн за ампер приймають, там грн 220-230 виходить
А старий можеш здати, ще по 20+ грн за кілограм дадуть, повернеш частину коштів.
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
#63
Опубликовано 18 Октябрь 2021 - 12:07
Не зрозумів чому перед цим жодного разу не висвітилось повідомлення про низький заряд акумулятора.А оно и не светится. Аккум просто умирает - и всё.

#65
Опубликовано 18 Октябрь 2021 - 13:08
Був поруч в той час, як би ж знав, можно було б прикурити ((
То було би таке тимчасове рішення як і з бустером. Можливо якби я з'їздив би перед цим до Чернігова та назад, це ще на трохи продовжило би йому життя, але узимку було би складно
Так би і відразу, меньше б було геморою.
Можливо й так. Коли зняв старий акум, до речі не рідний FIAMM, на ньому хтось маркером намалював 12/16. Здогадуюсь що це місяць та рік коли його поставили. Тобто йому вже 5 років, саме час під заміну
А оно и не светится. Аккум просто умирает - и всё.
Навіщо тоді ця лампа на панелі приладів?
#68
Опубликовано 18 Октябрь 2021 - 15:14
Навіщо тоді ця лампа на панелі приладів?Система зарядки
Индикатор загорается красным светом.
Включается после включения зажигания и выключается вскоре после запуска двигателя.
Включение при работающем двигателе
Остановиться, остановить двигатель. Аккумуляторная батарея не заряжается. Возможно, нарушено охлаждение двигателя. Работа усилителя рулевого управления может быть неэффективна. Обратитесь за помощью на станцию техобслуживания.

#69
Опубликовано 18 Октябрь 2021 - 16:53
То було би таке тимчасове рішення як і з бустером. Можливо якби я з'їздив би перед цим до Чернігова та назад, це ще на трохи продовжило би йому життя, але узимку було би складно
Ну як мінімум треба було поставити на зарядку, до речі ще не пізно це зробити, може ще трохи поживе як резервний, бо так як ти садиш акб тобі нового на зиму не вистачить
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#70
Опубликовано 22 Октябрь 2021 - 11:35
може ще трохи поживе як резервний
Вже підзарядив, але як зменшувались цифри на тестері, думаю прийшов його час. Залишу до весни, якщо не знадобиться - на вихід
Періодично з'являлось повідомлення
останній раз навіть сфотографував що я бачу:
Наче усе горить, як одразу здавалось, хтож знав що у задніх габаритах 2 лампи
Также с меткой «Astra J, Sports Tourer, Cosmo»
![]() |
Гараж →
Ремонт →
Электрика →
Після скидання сервісу (заміна масла) помилка не зникає - Astra jПомилка Подходит срок технического обслуживания Автор: Nazzz • Дата: 22 Сентябрь 2020 ![]() |
|
|
Гараж →
Ремонт →
Система охлаждения, отопления и вентиляции →
Astra J 2.0 періодичний гул вентилятора мотору.Автор: S_Tsygolko • Дата: 21 Июль 2020 ![]() |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Отзывы владельцев авто →
Opel Astra K или "Последний из могиканин"Opel Astra K Sports Tourer 1,6 CDTI на 110л.с. (В16DTU), 2016года выпуска, 113 000км. Автор: Sergius2020 • Дата: 08 Март 2020 ![]() |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Astra J 1,6CDTI (Euro 6)Плюси, мінуси, підводні камені? Автор: Hurricane • Дата: 14 Январь 2020 ![]() |
|
||
Базар →
Продам →
Автомобили →
Продам Opel Astra J 1.4 TОфициал Автор: bogdan79 • Дата: 17 Апрель 2019 ![]() |
|
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых