Прикольна программулина - простая как двери, но следить за уровнем забитости сажевого фильтра хватает с головой.
У мене з нею не одразу налагодились добрі відносини, чомусь не хотіла під'єднуватись до ELM, та й виводить показники у різному вигляді
У себя выяснил, что прожиг начинается при достижении забитости 90%. После окончания прожига у меня уровень загрязненности стал 31%. А как у кого?
На панелі приладів ще жодного разу не відображалось "не глушити двигун", але іноді помічав що якось по іншому себе веде двигун, обороти трохи вище на ХХ і моментальний розхід вище. Так сталось коли припаркувався перед домом, вирішив не глушити, увімкнув OPL DPF, а воно показує що дуже забитий і почалась прихована регенерація
я чекав хвилин 5, нікуди не їздив, помітив що йде білий дим з вихлопної, хоча до цього в такий кількості його не було. Вже перехожі почали носа закривати, тому що димить. Вирішив прокотитись по району, коли проїхав десь кілометр, чую що оберти зменшились та розхід зменшився, вмикаю знову програму у вона показує що регенерація закінчилась, але ступінь забитості сажового з 90% понизився всього до 87%
За декілька днів поїхав по справах, і коли потрібно було паркуватись, знову почалась прихована регенерація
Показує 98% Я поїхав кататись, оберти інколи 3000-4000 і за 5 хвилин і декілька кварталів містом, вже прийнятні 35%
Поки що веду спостереження але так і не зрозумів чому попередня регенерація не прочистила сажовий до прийнятного рівня, а тільки на декілька відсотків, двигун я все таки не глушив