Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Astra J 2011 1.7DSports Tourer Cosmo

Astra J Sports Tourer Cosmo

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
344 ответов в теме

#176
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 11:18

І от вже 2,5 роки на дизельній 1,7 Зафі я кайфую від Квіка

Я поки не можу цим похвалитись. Вчора увечері треба було поїхати по справах, сів у авто, на екрані -1, на вікнах невеликі візерунки від морозу, поки прогрівався хвилин 3-4, увесь час дув холодний вітерець, які ґудзики на панелі клімата не тиснув. Прогрів авто до +22 та поїхав, але теплим почало дути десь за 5 хвилин після старту. Поки не зовсім гарні думки, квік зняли недоброчесні продавці як і оригінальні диски або не працює


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#177
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2855
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 11:25



Дякую, саме це мав на увазі. Цікаво, які можливості у цього девайса...

Вчера не смог забрать с УкрПочты бандероль с таким девайсом - очередь минимум на пол-часа была, а у меня времени было от силы минут 10.

В ближайшие дни (на крайняк, в субботу буду стоять в очереди) получу - отпишусь, работает ли он с GMProg.

 

Во всяком случае у меня через мой ELM программа OPL DPF Monitor показывает только заполненность DPF, а вот его температуры нет. а у -akaDemik-, температура отображается.


  • 0

#178
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 11:40

OPL DPF Monitor показывает только заполненность DPF, а вот его температуры нет

У мене також одразу не відображалось, я в налаштуваннях програми зняв позначку, почало відображати

 

Спойлер


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#179
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2855
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 11:51

-akaDemik-, ух ты,  я и не видел что у программы есть настройки:-)

У меня эта галочка была не взведена. Взвел, вечером гляну, что получится из этого.


  • 0

#180
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 12:55

Я поки не можу цим похвалитись. Вчора увечері треба було поїхати по справах, сів у авто, на екрані -1, на вікнах невеликі візерунки від морозу, поки прогрівався хвилин 3-4, увесь час дув холодний вітерець, які ґудзики на панелі клімата не тиснув. Прогрів авто до +22 та поїхав, але теплим почало дути десь за 5 хвилин після старту. Поки не зовсім гарні думки, квік зняли недоброчесні продавці як і оригінальні диски або не працює

нарахунок зняли то ти повесилив, ніхто б до такого недодумався, вірніше всього що про його існування і що це таке взагалі продавці далекі.. ну і знову ж якби навіть якимось дивом хтось би зняв( що з області фантастики) то сумніваюсь що хтось би це робив в офіціалів з відшивкою блока, а якщо не відшилиб то полюбому на панелі і діагностикою видало б якісь матюки.. нарахунок дисків тут без заперечень, міняють знімають і тд..
І Ще нарахунок прогріву з хітом, щоб відчути різницю треба покататись на двох аналогічних машинах з і без, я наприклад якоїсь мега різниці не відчуваю.. тому і засумнівався в потужності хіта на астрі в кіловат, бо кіловат це вже серйозно.
  • 0

#181
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2855
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 14:04



Я поки не можу цим похвалитись. Вчора увечері треба було поїхати по справах, сів у авто, на екрані -1, на вікнах невеликі візерунки від морозу, поки прогрівався хвилин 3-4, увесь час дув холодний вітерець, які ґудзики на панелі клімата не тиснув. Прогрів авто до +22 та поїхав, але теплим почало дути десь за 5 хвилин після старту. Поки не зовсім гарні думки, квік зняли недоброчесні продавці як і оригінальні диски або не працює

Странно, где-то тут у нас на форуме кажется telko, выкладывал видео как у него работает  quickheat. Так там от завода двигателя, до того момента, когда дворники спихнули со стекла замерзший снег со льдом прошло от силы минуты 3-4


  • 0

#182
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 15:26

нарахунок зняли то ти повесилив, ніхто б до такого недодумався

Можливо й так, треба з початку запобіжники під капотом подивитись, потім бардачок знімати, щоб на 100% переконатись

 

якщо не відшилиб то полюбому на панелі і діагностикою видало б якісь матюки

Читав десь що без активації Quickheat не працює, але при цьому ніяких помилок на панелі приладів також не показує

 

выкладывал видео как у него работает quickheat

Теж десь бачив відео як розморожує вікна Quick heat, здається до 5 хвилин...але щось не можу знайти


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#183
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 15:38

Читав десь що без активації Quickheat не працює, але при цьому ніяких помилок на панелі приладів також не показує

правильно, тобто якби його демонтували фізично, але не відключили програмно то булаб помилка по обриву ланцюга Quickheat, тому і кажу що я собі слабо уявляю що хтось би займався демонтажем деталі яка коштує б.у 50$ а вартість грамотного демонтажу з програмним відключенням вартувало б в Німечинні в пару раз дорожче.

-akaDemik-, перевірити чи він у тебе є я думаю можна і вольтметром, або слідкуючи за показниками напруги в мережі автомобіля через той же ЕЛМ, якщо він працює і там дійсно кіловат то в момент його роботи має бути просадка напруги мінімум на піввольта.

Изменено: Мірик, 18 Ноябрь 2021 - 16:11

  • 0

#184
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 16:01

перевірити чи він у тебе є я думаю можна і вольтметром, або слідкуючи за показниками напруги в мережі автомобіля через той де ЕЛМ, якщо він працює і там дійсно кіловат то в момент його роботи має бути просадка напруги мінімум на піввольта.

Або ж амперметром на 100А, увімкненим замість запобіжника квік-хита.


  • 0

#185
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 16:59

Мірик, Andre_71, може з початку клему відключити? теоретично повинна бути помилка

E6AAAgDxIuA-960.jpg


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#186
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 17:12

-akaDemik-, помилка можливо і появиться, але чекенджин не повинний засвітитись, треба буде чимось по блокам пройтись( лаунч, автоком, делфі, опком) чимось що ширше читає чим елм
  • 0

#187
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 17:19

чомусь мало віриться, катаю зараз два опеля (Астра К 16року і інсігнію Б 17 року) з хітами, незнаю скільки там, думаю не менше чим в попередніх опелях, але різницю між 380 ВАТ у вагах і кіловат мавби відчути

Ось для порівняння 2 квіка з Astra J та Astra K

Спойлер
6 проти 5 рядів і по довжині на J візуально більше


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#188
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 17:53

-akaDemik-, ряди то така справа, треба розуміти всеж яка потужність, різниця в матеріалах ступінь нагрівання і тд можуть більше впливати на ефективність чим площа.

Доречі судячи по тому що запобіжник 100 амер, а запобіжник зазвичай має витримувати два навантаження від робочого то припущу що робоча напруга quickheat-а максимум 50а, що при 12 вольтах буде давати 500 ВАТ, тобто якщо мої припущення вірні, а вони мають бути вірні бо запобіжник неможе працювати на межі, то реальна потужність якраз до півкіловата.
Ще припущу що по форумах пішла мова про кіловат якраз з розрахунку по запобіжнику, але мабуть всі забули про той момент що запобіжники працюють мінімум з подвійним запасом.

Изменено: Мірик, 18 Ноябрь 2021 - 17:55

  • 0

#189
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2855
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 20:16

отпишусь, работает ли он с GMProg

Пришел ELM, но блин он оказался не рабочий.

Находим по bluetooth новое устройство, тыкаемся к нему, вводим пароль - соединение установлено.

Но проходит 4 секунды и оно обрывается. Больше к этому устройству телефон присоединиться не может. Только если его удалить из списка знакомых устройств.

Можно потом опять добавить, вводить пароль - но коннект проживет 4 секунды и оборвется на всегда.

Буду писать продавцу - пусть меняет.

Но блин это опять на минимум на месяц, и то если он сразу отправит, а не начнет упираться.



 

 

може з початку клему відключити? теоретично повинна бути помилка

а на сколько туда удобно подлезть сразу после того как авто завели?
Я бы попробовал
1. померять напряжение на клемме квикхита когда автомобиль заведен - как по мне это проще чем включать в разрыв амперметр.

2. Думаю можно аккуратно пощупать сам квикхит и места вокруг него через некоторое время работы двигателя - может пальцы почуствуют тепло?


Изменено: nick6482, 18 Ноябрь 2021 - 20:17

  • 0

#190
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6531
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 20:56

Читав десь що без активації Quickheat не працює, але при цьому ніяких помилок на панелі приладів також не показує
Забий стрєлу Банку і він його включить. Якщо він там є. :sm13_:
  • 0

#191
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2855
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 08:40

Пришел ELM, но блин он оказался не рабочий.

ELM оказался рабочий, это у меня руки были кривые. В программе был прописан старый ELM и естесвтенно к нему не было коннекта. Прописал новый ELM сразу все заработало.

 

Но GMProg работать не захотел.

Похоже что ELM таки даже с правильным чипом надо переделывать :ac:


  • 0

#192
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 10:18

Ще припущу що по форумах пішла мова про кіловат якраз з розрахунку по запобіжнику, але мабуть всі забули про той момент що запобіжники працюють мінімум з подвійним запасом

Не подвійним, а 50% запас потужності потрібен

I = P/U

I - сила струму

P - потужність приладу

U - напруга мережі

500/12=41,66+50%=62,5
1000/12=83,33+50%=125

При 500Вт квікхіт 100А запобіжника буде забагато, при 1000Вт квікхіт 100А запобіжника буде замало(якщо обов'язково враховувати запас потужності), тому правда десь посередині

 

 

 

а на сколько туда удобно подлезть сразу после того как авто завели?

Навіщо його відключати після того як завів? Перед тим як заводити, зняти клему з запобіжника (начебто десь перебився кабель), то комп'ютер не повинен побачити замкнутий ланцюг і видати помилку на панель приладів. Це звичайно в ідеалі, але по відгукам ніяких помилок щодо квіка ніхто не бачив

 

 

1. померять напряжение на клемме квикхита когда автомобиль заведен - как по мне это проще чем включать в разрыв амперметр.

Це треба мати потужний амперметр, бажано кліщі, а у мене мультіметр підтримує тільки до 20А


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#193
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2855
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 10:55

-akaDemik-,

Моя идея была в том, чтоб после того как завели авто, померять на клемах  квик хита напряжение. 

Чтоб понять - оно туда вообще подается или нет.

 

Поэтому я и спрашивал, на сколько удобно подлезть к клемам. А вот чего-то там отключать - это уже ваши идеи, я такого и в мыслях не держал :sm13_:

И я ж написал, что это проще замерять напряжение, чем вставлять в цепь амперметр. 



И по формулам.

Предохранитель  на 100 ампер, значит нормальный рабочий ток - 50 ампер.

Исходя из формулы приведенной выше получаем P = I*U, значит P=50 * 14.5 = 725 Вт

Я посчитал напряжение 14.5 - потому что рабочее напряжение в сети автомобиля всегда выше чем 12.

Если же считать напряжение как 12в - то мощость выйдет 600Вт


Изменено: nick6482, 19 Ноябрь 2021 - 10:55

  • 0

#194
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 10:57

Не подвійним, а 50% запас потужності потрібен

Не все так просто.  Залежить від типу  споживача, напруги живлення, та еквівалентного опору електричного кола.

 

При 500Вт квікхіт 100А запобіжника буде забагато, при 1000Вт квікхіт 100А запобіжника буде замало(якщо обов'язково враховувати запас потужності), тому правда десь посередині
Десь років зо десять тому жували тему квік-хіта на ОЗБ. Фігурувала потужність 760 Вт. Запобіжник так само на 100А.
  • 0

#195
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 10:58

Не подвійним, а 50% запас потужності потрібен
I = P/U
I - сила струму
P - потужність приладу
U - напруга мережі
500/12=41,66+50%=62,5
1000/12=83,33+50%=125
При 500Вт квікхіт 100А запобіжника буде забагато, при 1000Вт квікхіт 100А запобіжника буде замало(якщо обов'язково враховувати запас потужності), тому правда десь посередині

Подвійний чи на 50% то тиж сам розумієш глобально суті не міняє, як не крути, а кіловата в опелівському кюікхіт немає при такій потужності запобіжника.

Навіщо його відключати після того як завів? Перед тим як заводити, зняти клему з запобіжника (начебто десь перебився кабель), то комп'ютер не повинен побачити замкнутий ланцюг і видати помилку на панель приладів. Це звичайно в ідеалі, але по відгукам ніяких помилок щодо квіка ніхто не бачив

помилка повинна бути, тільки не на панелі приладів, так як там тільки по двигуну, лампам і аербегам виводиться інформація

Це треба мати потужний амперметр, бажано кліщі, а у мене мультіметр підтримує тільки до 20А

та там його будь-яким способом модна перевірити, можна відкрутити клеми і пустити струм наприклад через звичайний ножковий автомобільний запобіжник в 30 ампер, якщо кюікхіт робочий то запобіжник згорить, або як писав вищеnick6482, потрогати запобіжник він полюбому має бути хочаб теплий якщо через нього йде струм.

Изменено: Мірик, 19 Ноябрь 2021 - 10:58

  • 0

#196
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 11:12

Моя идея была в том, чтоб ... померять на клемах квик хита напряжение.

 

 

И я ж написал, что это проще замерять напряжение, чем вставлять в цепь амперметр.

 Ну если прям на клеммах самого квик-хита, под  консолью, то наверное таки амперметр вместо преда будет проще... :sm13_:

Вопрос, конечно, упирается в наличие самого амперметра на 100+А

 

 

 

Я посчитал напряжение 14.5 - потому что рабочее напряжение в сети автомобиля всегда выше чем 12.

На самих ТЭНах будет  даже меньше с учётом сопротивления коммутирующих элементов и пвдения в проводке.



 

 

та там його будь-яким способом модна перевірити

Можно замерять в режиме мВ падение напряжение на предохранителе до включения и после. Если будет проходить рабочий ток КХ, то  показания с нуля изменятся на какие-то цифры. Предохранитель будет шунтом для  Мультиметра. Так даже ничего откручивать не надо.


Изменено: Andre_71, 19 Ноябрь 2021 - 11:52

  • 0

#197
Викт

Викт

    Дока

    • Сообщений 544
  • Возраст: 60
  • Имя:Віктор
  • Город:Київ-Дніпро
  • Авто:OAG Z14XEP 08 UA
    OAJ ST A17DTC 13
  •  
  • Регистрация: 23.10.2012

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 12:12

Можно замерять в режиме мВ падение напряжение на предохранителе до включения и после.
Йопрст, только хотел предложить! :sm12_:
  • 0

#198
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2855
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 13:48

 Ну если прям на клеммах самого квик-хита, под  консолью, то наверное таки амперметр вместо преда будет проще..

Я вот одного не пойму, где вы взяли, что я предлагал вставлять амперметр??

Я везде писал, что померять напряжение на клеммах квик хита проще, чем тут предагали врезать амперметр.


  • 0

#199
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 15:11

Я вот одного не пойму, где вы взяли, что я предлагал вставлять амперметр?? Я везде писал, что померять напряжение на клеммах квик хита проще, чем тут предагали врезать амперметр.

Нигде. Амперметр предлагал вставлять я. 

А суть поста была в том, что если для замера напруги на квикхите надо разобрать пол-машины(образно), то амперметром в подкапотке таки будет проще... :smile44:



Ну и замер напруги на входе в КХ  будет не совсем адекватной мерой. Напряжение может приходить, но на ТЭНы не подаваться в следствие каких-то программных причин или внутренних неисправностей блока управления квиком. Ток же однозначно будет свидетельствовать, что ТЭНы  работают.


Изменено: Andre_71, 19 Ноябрь 2021 - 15:11

  • 0

#200
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 16:00

Можно замерять в режиме мВ падение напряжение на предохранителе до включения и после

Якщо я вірно зрозумів ідею, необхідно взяти мультіметр, поставити на мінімальна визначення В, щупи один перед запобіжником 100А, другий позаду запобіжника?


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#201
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 16:13

Якщо я вірно зрозумів ідею, необхідно взяти мультіметр, поставити на мінімальна визначення В, щупи один перед запобіжником 100А, другий позаду запобіжника?

Так. Тіко попередньо перевір, чи цілий запобіжник. Бо якщо в обриві, то на його клемах буде майже повна напруга мережі. А якщо цілий, то мульт має показати "0", ну чи може пару\трійку мВ. При включенні справного квіка це падіння  має становити в рази або на порядок більше, в залежності від стану контактів та проводки.


  • 0

#202
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 971
  • Возраст: 43
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 17:10

То міряйте й потужність попутно. Натикався на 5 різних ресурсах на інфу про 1кВт. Співпадіння? Хоча, може й так, бо всі москальські ресурси. Оживилися фізики й електрики останнім часом на форумі

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#203
anton833

anton833

    Запчастини до вашого авто

    • Сообщений 5120
  • Возраст: 41
  • Имя:Anton
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Astra J 1.6
  •  
  • Регистрация: 05.04.2010

Опубликовано 20 Ноябрь 2021 - 08:20

И это ещё тему не заводили про сажевый фильтр :sm12_:  :sm12_:  :smile3:  :smile3:


  • 0
Размещенное изображениеРазмещенное изображение

#204
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6531
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 20 Ноябрь 2021 - 08:52

anton833,Якщо турок не їздив на біодизелі то про сажевий фільтр рано говорити. 


  • 0

#205
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 22 Ноябрь 2021 - 11:43

А якщо цілий, то мульт має показати "0", ну чи може пару\трійку мВ. При включенні справного квіка це падіння має становити в рази або на порядок більше, в залежності від стану контактів та проводки.

У суботу вранці вийшов, щоб перевірити, відкрив капот, під'єднав щупи мультиметра, попередньо перевірив чи цілий він. З приємного, запобіжник на 100А та клема після нього присутня, тобто теоретично квік повинен бути.

Завів двигун і вийшов подивитись що показує мультіметр

Спойлер

 

Поки стояв пів хвилини, показники поступово піднімались до 10mV та більше.

Коли сів у авто, помітив на табло що потепліло, було +10 на комп'ютері...можливо квік не повинен був увімкнутись

 

 

 

И это ещё тему не заводили про сажевый фильтр

Поки що не планую робити обрізання, регенерації відбуваються більш менш нормально, просто треба до цього звикнути

А от з електронними гальмами щось не так, створив окрему тему


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#206
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 22 Ноябрь 2021 - 13:14

можливо квік не повинен був увімкнутись


Можливо, з алгоритмом не підкажу. А щоб мати уяву про ступінь падіння напруги на запбіжнику з урахуванням специфіки саме твоєї автівки, зроби такий самий вимір на запобіжнику 80А електрогидропідсилювача не чіпаючи кермо та під час його повороту. Струм там менше, але порядок коливання значень буде приблизно пропорційний.

Тількі визначся, де саме фьюс ЕГПК.
  • 0

#207
anton833

anton833

    Запчастини до вашого авто

    • Сообщений 5120
  • Возраст: 41
  • Имя:Anton
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Astra J 1.6
  •  
  • Регистрация: 05.04.2010

Опубликовано 23 Ноябрь 2021 - 08:01

 

:sm12_:

 

Ну не стыдно вот кататься с поломанной пластиковой крышкой плюсовой клемы???

300 грн и отправлю тебе новую. Будешь как цивилизованный человек.  :sm13_:  :sm13_:

Прикрепленные файлы:


  • 0
Размещенное изображениеРазмещенное изображение

#208
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 23 Ноябрь 2021 - 10:32

Будешь как цивилизованный человек

Скільки кінських сил додасть такий пластик? :sm13_:

 

Мене більше цікавить такий пластик у багажник

photo_2021_09_14_10_55_43_4_.jpg

 

Він був зламаний ще німцями та невдало заклеєний. Я так розумію що там фіксатори не знімаються як зліва, але щось туди пхали велике, тому він зараз так виглядає. Взагалі він не потрібен так сильно, не знаю що туди можна покласти, мені би більше хотілось сітку з правого боку, такого плану

Спойлер

але вона кріпиться у смуги кріплення, яких не має


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#209
anton833

anton833

    Запчастини до вашого авто

    • Сообщений 5120
  • Возраст: 41
  • Имя:Anton
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Astra J 1.6
  •  
  • Регистрация: 05.04.2010

Опубликовано 25 Ноябрь 2021 - 09:04

Скільки кінських сил додасть такий пластик? :sm13_:

 

 

К заказу доступен и пластик и сетка))) Впрочем как и любая запчасть твоего пепелаца. И когда приидёт время сцепления, А ОНО ПРИИДЁТ ты тоже постучишься, иначе цена комплекта по люк в Украине от 21000 грн :sm13_:  :sm13_:  А я сделаю оригу дешевле. 


  • 0
Размещенное изображениеРазмещенное изображение

#210
Olaf

Olaf

    q:-)

    • Сообщений 7193
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 30.07.2006

Опубликовано 25 Ноябрь 2021 - 10:06

Охренеть цены. Чувствую что Опелевская дешевизна перед ВАГом при покупке, потом в запчастях догонит и перегонит. Глняул на ВАГ 1.6, сцепа стоит 7600 LUK/


  • 0
 

 






Также с меткой «Astra J, Sports Tourer, Cosmo»

1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых