Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Astra J 2011 1.7DSports Tourer Cosmo

Astra J Sports Tourer Cosmo

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
283 ответов в теме

#141
Serega_r

Serega_r

    Пастырь

    • Сообщений 443
  • Возраст: 34
  • Имя:Сергей
  • Авто:Audi
  •  
  • Регистрация: 20.11.2009

Опубликовано 13 Ноябрь 2021 - 01:30

В моєму режимі щодня 25 км на роботу і зворотньо все навпаки.
1-2 рази на тиждень вмикається випалювання при в'їзді безпосередньо в місто, після першого світлофору. Можливо воно десь колись вмикається і за містом, але ж його так не почуєш. В місті це відчувається по характерному звуку при наборі обертів, в холодну пору відчутно починає тепліше дути теплом в салон (підігрів дзеркала заднього огляду і заднього скла звісно непомітно).
  • 0

#142
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 21034
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 13 Ноябрь 2021 - 08:23

В моєму режимі щодня 25 км на роботу і зворотньо все навпаки.
1-2 рази на тиждень вмикається випалювання при в'їзді безпосередньо в місто, після першого світлофору. Можливо воно десь колись вмикається і за містом, але ж його так не почуєш. В місті це відчувається по характерному звуку при наборі обертів, в холодну пору відчутно починає тепліше дути теплом в салон (підігрів дзеркала заднього огляду і заднього скла звісно непомітно).

вірніше всього у тебе цикл просто якраз співпадає з повним догрівом двигуна.
  • 0

#143
Serega_r

Serega_r

    Пастырь

    • Сообщений 443
  • Возраст: 34
  • Имя:Сергей
  • Авто:Audi
  •  
  • Регистрация: 20.11.2009

Опубликовано 13 Ноябрь 2021 - 09:51

вірніше всього у тебе цикл просто якраз співпадає з повним догрівом двигуна.

В часі 7-10 хвилин - місто. Далі вже на робочій температурі (або взимку вона там доходить до неї, бо тапки піддаєш) їду за містом. І на в'їзді в інше місто після через деякий час вмикається випалювання.
Можливо твоя думка має місце.
Але ж і в дорозі за містом є місця, де швидкість, оберти знижуються. Та і влітку в спеку двигуну на прогрів 2 хвилини потрібно, а алгоритм той самий.
  • 0

#144
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 21034
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 13 Ноябрь 2021 - 10:09

В часі 7-10 хвилин - місто. Далі вже на робочій температурі (або взимку вона там доходить до неї, бо тапки піддаєш) їду за містом. І на в'їзді в інше місто після через деякий час вмикається випалювання.
Можливо твоя думка має місце.
Але ж і в дорозі за містом є місця, де швидкість, оберти знижуються. Та і влітку в спеку двигуну на прогрів 2 хвилини потрібно, а алгоритм той самий.

ну то треба заморочитись з логами і розібратись який алгоритм зашитий в ЕБУ, може елементарно випалювання дозволене не раніше скажем як через 20хвилин після старту двигуна навіть якщо двигун вийшов на робочу температуру, навіть якщо їдеш по трасі, щоб «мозгі» ЕБУ точно впевнелись що авто виїхало на трасу, тому і якісна регенерація сажовика в більшості авто відбувається в поєднанні умов не менше 50км на вищій передачі кпп, саме тоді ЕБУ точно знає що авто в трасі, тому повторюсь нема сенсу заморочуватись з тими регенераціями і аналізувати їх, машина сама знає що і коли їй робити.
  • 0

#145
Serega_r

Serega_r

    Пастырь

    • Сообщений 443
  • Возраст: 34
  • Имя:Сергей
  • Авто:Audi
  •  
  • Регистрация: 20.11.2009

Опубликовано 13 Ноябрь 2021 - 10:12



ну то треба заморочитись з логами і розібратись


Та взагалі не парить. Нормально працює - нічого лазить. То так, особисті спостереження по темі.
  • 0

#146
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2836
  • Возраст: 55
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 13 Ноябрь 2021 - 10:30

ну то треба заморочитись з логами і розібратись який алгоритм зашитий в ЕБУ, може елементарно випалювання дозволене не раніше скажем як через 20хвилин після старту двигуна навіть якщо двигун вийшов на робочу температуру, навіть якщо їдеш по трасі, щоб «мозгі» ЕБУ точно впевнелись що авто виїхало на трасу, тому і якісна регенерація сажовика в більшості авто відбувається в поєднанні умов не менше 50км на вищій передачі кпп, саме тоді ЕБУ точно знає що авто в трасі, тому повторюсь нема сенсу заморочуватись з тими регенераціями і аналізувати їх, машина сама знає що і коли їй робити.

По наблюдениям за своим авто. Для старта регенерации необходимо чтоб двигатель прогрелся хотя бы до 60-65 градусов. Начаться может даже в момент стояния на красном светофоре.
Трасса не трасса, передача, скорость - до лампочки. Процент заполнения фильтра + минимально необходимая температура двигателя, вот и все факторы для регенерации.
Летом был случай, что проехал 2к без регенерации. Было 700 км пробега по городу и по ощущениям, регенерация вот вот должна начаться. Но поехали к родне в Кировоград, туда 550 км, там авто 3 дня стояло и обратно 550. А потом в городе ещё около 300 проехал и началась регенерация.
Т.е при езде по трассе сажевик за счёт длительной работы двигателя на более менее постоянных оборотах выгорает сам.

Обычно, у меня чисто городской пробег между регенерациями около 300-350 км. Летом в жару 2-3 раза было под 700. Но у меня короткие побеги, утром до 15 км и вечером под 20.
Когда надо ездить больше за один пробег, растет пробег между регенерациями.
Похоже что сажи больше всего летит на холодном двигателе.

Отправлено с моего Nokia 7.2 через Tapatalk

Та взагалі не парить. Нормально працює - нічого лазить. То так, особисті спостереження по темі.

Абсолютно согласен. Не мешайте машине ездить.
Разве что надо следить и не глушить авто если началась регенерация.



P.s. добавлю.
У меня нет дыма при регенерации фильтра.
Было когда залил какого то говна на ОККО. После этого регенераций 10 валил белый дым из трубы. Да так, что стоящие за мной на светофоре водилы выскакивали из авто и смотрели - не загорелась ли их авто

Сообщения о том чтобы не глушить двигатель из-за регенерации ни разу не видел. Как я понял, оно выскакивает если сажевый забит под заваязку - т.е. обычные регенерации обрывались или не запускались.
Т.е. оно проявляется, когда опа с сажевым полная.

Изменено: nick6482, 13 Ноябрь 2021 - 10:32

  • 0

#147
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 21034
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 13 Ноябрь 2021 - 19:29

Сообщения о том чтобы не глушить двигатель из-за регенерации ни разу не видел. Как я понял, оно выскакивает если сажевый забит под заваязку - т.е. обычные регенерации обрывались или не запускались.Т.е. оно проявляется, когда опа с сажевым полная.

незавжди, сажевий може бути в порядку, але забитий під зав’язку, наприклад на тих же стоянках по продажу авто в половині машин після заводки вискакує повідомлення що проходить регенерація і не глушити двигун, бо за день можуть пару раз завести по крутитись п’ятсот метрів недогріти і заглушити, і через таких раз десять- двадцять вискочить таке повідомлення, і часто навіть такі машини завісають в продажу, люди думають що сажовому хана, але достатньо 50км проїхати по трасі і все приходить в норму.
  • 0

#148
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 15 Ноябрь 2021 - 14:49

нема сенсу заморочуватись з тими регенераціями і аналізувати їх, машина сама знає що і коли їй робити.

Якби так було усе просто, то ніхто би переживав.

Справа в тому, що якщо почалась регенерація ти про це не здогадався/не побачив і заглушив двигун, в такому випадку, паливо яке повинно було йти на випалення сажового йде до масла двигуна, тому потім можна спостерігати як підвищився рівень масла на щупі і знижується ресурс цього масла. Я таке одного разу спостерігав, але не знав чому так було, потім рівень став нормальним. Коли в мене з'явився ELM327 і почав розуміти коли відбувається прихована регенерація, тоді двигун вже не глушу.

Ще дізнався що коли відбувається прихована регенерація, чомусь починає працювати обігрів заднього вікна, хоча кнопка на панелі не горить, це можна побачити коли йде дощ чи у зимовий час. Деякі ентузіасти додають світлодіод поряд з підігрівом, щоб його було видно у дзеркало заднього огляду, щоб не пропустити початок регенерації.

Спойлер

 

з.і. зловив кайф від круїз-контролю, звичайно коли розібрався як він працює...особливо від того що за допомогою кнопок на кермі можна по трохи збільшувати/зменшувати швидкість, при цьому нога не втручається на важелі газу/гальма


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#149
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2836
  • Возраст: 55
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 15 Ноябрь 2021 - 16:53

коли відбувається прихована регенерація, чомусь починає працювати обігрів заднього вікна

Сделано для дополнительной нагрузки на двигатель - чтоб поднять его моментальное потребление топлива, таким образом увеличив температуру выхлопа.

У меня кстати он автоматом включается когда на улице меньше +6  и двигатель холодный. По всей видимости причина та же - дать нагрузку, чтоб быстрее двигатель нагрелся.

Хотя вроже это можно выключить в настройках блока комфорта


  • 0

#150
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 15 Ноябрь 2021 - 17:32

У меня кстати он автоматом включается когда на улице меньше +6 и двигатель холодный. По всей видимости причина та же - дать нагрузку, чтоб быстрее двигатель нагрелся.

Взагалі то, це для того щоб можливе запотівання вікон прибрати, коли на вулиці прохолодно а ти сів у холодну машину та дихаєш, тоді може утворитись конденсат на вікнах або він утворився поки авто стояло довгий час. Від того що буде більше навантаження на генератор, це на швидкість прогріву двигуна не впливає, як на мене


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#151
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 21034
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 15 Ноябрь 2021 - 19:57

-akaDemik-,впливає, більшість дизелів без навантаження взагалі нагріватись на холостому нехочуть, навантажуєш генератор електроприладами він починає навантажувати двигун і він починає прогріватись.
  • 0

#152
poroh21

poroh21

    Авторитет

    • Сообщений 1163
  • Возраст: 35
  • Имя:Misha
  • Город:Чернигов
  • Авто:був OKE 13nb, була OAG z14xe, зараз ОАН a16xer
  •  
  • Регистрация: 16.07.2017

Опубликовано 16 Ноябрь 2021 - 09:05

Взагалі то, це для того щоб можливе запотівання вікон прибрати, коли на вулиці прохолодно а ти сів у холодну машину та дихаєш, тоді може утворитись конденсат на вікнах або він утворився поки авто стояло довгий час. Від того що буде більше навантаження на генератор, це на швидкість прогріву двигуна не впливає, як на мене

если включить габариты то не ускорит прогрев, а если задний обогрев плюс ближний свет то ускорит

может на дизеле нагрузка не так заметна, но я на свойе бензинке это замечаю


  • 0

#153
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 16 Ноябрь 2021 - 10:54

більшість дизелів без навантаження взагалі нагріватись на холостому нехочуть

Десь тиждень назад: завівся, автоматично увімкнулись габарити, я вмикав підігрів сидіння, керма... ще підігрів дзеркал та заднього автоматично увімкнувся/вимкнувся + пічка на 3 швидкості та радіо, але робочу температуру двигун досяг тільки через 20-30хвилин, коли проїхав пробку.

OAF у пробці грілась швидше, тут треба з початку проїхатись, щоб досягла робочої температури (90 градусів), а потім хоч у пробку ставай, вона не змінюється


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#154
pal'ma

pal'ma

    Завсегдатай

    • Сообщений 58
  • Возраст: 36
  • Имя:Павел
  • Город:Киев
  • Авто:OOA caravan 1989 c20ne>>>Шевроле Эванда 2.0 МКПП
  •  
  • Регистрация: 29.10.2007

Опубликовано 16 Ноябрь 2021 - 11:28

Если пробег на 98% городской, плюс основная его часть - поездки из дома на работу и обратно (3 км в одну сторону), то, если правильно понимаю, в дизеле нет ни малейшего смысла, верно? Нравится тяга дизеля и от газа уже хотелось бы отказаться, но, видимо, не с моим характером поездок...


  • 0

#155
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 16 Ноябрь 2021 - 11:42

Если пробег на 98% городской, плюс основная его часть - поездки из дома на работу и обратно (3 км в одну сторону), то, если правильно понимаю, в дизеле нет ни малейшего смысла, верно?

Можливо і в автомобілі не має сенсу, краще придбати велосипед для поїздок на 3 км :sm13_:


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#156
pal'ma

pal'ma

    Завсегдатай

    • Сообщений 58
  • Возраст: 36
  • Имя:Павел
  • Город:Киев
  • Авто:OOA caravan 1989 c20ne>>>Шевроле Эванда 2.0 МКПП
  •  
  • Регистрация: 29.10.2007

Опубликовано 16 Ноябрь 2021 - 11:46

Можливо і в автомобілі не має сенсу, краще придбати велосипед для поїздок на 3 км :sm13_:

 

Я бы с удовольствием ходил пешком или ездил на велосипеде/самокате, но на работу езжу вместе с женой, а у нее платья, каблуки... В общем, приходится на четырех колесах. Вот понадобилась машина на автомате, чтобы жена ездила, а я пешком мог ходить  :ad_new: Тянет к дизелям, но...


  • 0

#157
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2836
  • Возраст: 55
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 16 Ноябрь 2021 - 20:21

У меня от гаража до работы 12 км.
Двигатель сейчас нагревается до 85 градусов где-то после 9-10 км езды. Вентилятор климата при этом стоит на 1.

Прошлой зимой, когда было -20, доезжал до работы и двигатель только полностью прогревался. Из обогрева салона только попогрейка, вентилятор на 1 дует на стекло чтоб не потело. Квик хита нет. Зимой без него на дизеле оочень тоскливо....
  • 0

#158
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6400
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 16 Ноябрь 2021 - 21:08

Я бы с удовольствием ходил пешком или ездил на велосипеде/самокате, но на работу езжу вместе с женой, а у нее платья, каблуки... В общем, приходится на четырех колесах. Вот понадобилась машина на автомате, чтобы жена ездила, а я пешком мог ходить  :ad_new: Тянет к дизелям, но...

Можно і дізєля якщо подобається. Долистаєш трохи президентів і поставиш вебасту. Таймер навів і жіночка при параді зранку сідає в тепле авто. Або електричка чи заряжаємий гібрид якщо маєш де батарейку заряжати. В мене до роботи 4 км і я купив собі гібрида.



В Юстаса запитай, він в нас вебастофіл. Розскаже шопочьом і фінансовий вихлоп.


  • 0

#159
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 16 Ноябрь 2021 - 23:25

У меня от гаража до работы 12 км.

В мене 14 км від дому до роботи, але по часу зранку від 40 до 70 хвилин при звичному трафіку.

Зараз, коли ремонтують міст на лівобережній - 2 години :smile275:

 

Квик хита нет. Зимой без него на дизеле оочень тоскливо....

В мене є, але поки не оцінив в повну міру. Наскільки мені відомо, він не підігріває двигун, а використовує окремий електричний опалювач більшої потужності, щоб розмерзалось лобове вікно. Він вмикається при умові що температура за бортом нижче +9 і потрібно натиснути кнопку "обігрів лобового вікна" + клімат на максимум. Вимикається коли двигун досягне температури +75


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#160
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2836
  • Возраст: 55
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 07:23

В мене 14 км від дому до роботи, але по часу зранку від 40 до 70 хвилин при звичному трафіку.
Зараз, коли ремонтують міст на лівобережній - 2 години :smile275:
.

Киев... Это отдельная страна
Я если выеду утром в 7-40, то буду ехать 20 минут. Если в 8-15, тогда минимум 40, а то и час.

 

В мене є, але поки не оцінив в повну міру.

Квикхит - поймёшь когда на улице будет хотя бы -10. И он обогревает не только лобовое, а весь салон. Пишут, что достаточно минут 10, чтоб в салоне уже было более менее комфортно.
Если в -10 включить климат на автомат - то двигатель будет греться очень долго. У меня вектра с 2.2 бенз движком еле успевала прогреваться по утрам, а я уже приехал на работу. В салоне при этом было ещё не очень комфортно.
Стал ставить вентилятор на 1 и включать автомат после прогрева двигателя - и двигатель начал прогреваться и в салоне тепло. А тут на дизеле пока он нагрется... Если включить климат - он у меня наверное вообще не нагреется


Изменено: nick6482, 17 Ноябрь 2021 - 07:52

  • 0

#161
anton833

anton833

    Запчастини до вашого авто

    • Сообщений 5115
  • Возраст: 40
  • Имя:Anton
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Astra J 1.6
  •  
  • Регистрация: 05.04.2010

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 08:06

Квик включается автоматом когда темпа на улице меньше 5 градусов. Работает он до тех пор пока двиг не прогреется до 72 градусов, потом он отключается. 5 мин и в машине тепло, для этого его туда и поставили, так как дизеля долго греются. В бензинка его нету, хотя у меня для установки его всё есть и проводка и управление. Желательно только генератор 120-140 ампер. 


  • 0
Размещенное изображениеРазмещенное изображение

#162
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 20428
  • Возраст: 36
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 08:25

Або електричка

Це да, з такими пробігами до роботи найкраще електричка.

Прогрів по таймеру, вийшов і одразу сів в теплу машину - поїхав. 


  • 0

#163
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 11:57

Киев... Это отдельная страна

У звичайні дні, то ще терпимо, але зараз червона зона, трохи людей пересіло на авто + цей ремонт, який мені заблокував варіанти об'їзду, усі також шукають як об'їхати.

 

Квикхит - поймёшь когда на улице будет хотя бы -10. И он обогревает не только лобовое, а весь салон.

Сьогодні зранку вийшов, на усіх деревах та траві іній, на авто також. Але не охоче мені в пробках довго стояти, поїхав на метро, а так би вже перевірив.

Він салон також обігріває, але у першу чергу на вікна.


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#164
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 895
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 13:30

Квик включается автоматом когда темпа на улице меньше 5 градусов. Работает он до тех пор пока двиг не прогреется до 72 градусов, потом он отключается. 5 мин и в машине тепло, для этого его туда и поставили, так как дизеля долго греются. В бензинка его нету, хотя у меня для установки его всё есть и проводка и управление. Желательно только генератор 120-140 ампер.

У товарища была Астра Н 1,8 Z 18XE 2005 года. Там по заводу стоял Квик. Вин код подтверждал, что не колхоз, а именно комплектация. По поводу генератора помощнее, то это,скорее, дизеля касается, где ещё свечи накала жрут ток не хило. У меня на зафе 1,7 именно 140А гена и Квик. Хотя, мало мощи не бывает, лишние амперы кушать не просют

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk

У звичайні дні, то ще терпимо, але зараз червона зона, трохи людей пересіло на авто + цей ремонт, який мені заблокував варіанти об'їзду, усі також шукають як об'їхати.

Сьогодні зранку вийшов, на усіх деревах та траві іній, на авто також. Але не охоче мені в пробках довго стояти, поїхав на метро, а так би вже перевірив.
Він салон також обігріває, але у першу чергу на вікна.

В першу чергу це залежить від напрямку, встановленого на повітрепроводах. Він реально дає тепло в салон. А куди воно спрямоване,вже його не стосується. Просто кіловатний сухий ТЕН

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#165
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 21034
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 14:34

Просто кіловатний сухий ТЕННадіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk

нема там кіловата, по опелях не знайшов даних, але у вагах ( гольф-пасат 7,8) це здається 380вт, у рено( мегани- сценіки) 320вт, цієї потужності вистачає щоб подавати тепло в салон температурою +45 при -5 за бортом, у всьому іншому згоден, звичайний електричний тен , і гріє туди куди клімат подує так як встановлюється до заслонок клімата поверх основного радіатора пічки.
  • 0

#166
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 895
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 14:54

нема там кіловата, по опелях не знайшов даних, але у вагах ( гольф-пасат 7,8) це здається 380вт, у рено( мегани- сценіки) 320вт, цієї потужності вистачає щоб подавати тепло в салон температурою +45 при -5 за бортом, у всьому іншому згоден, звичайний електричний тен , і гріє туди куди клімат подує так як встановлюється до заслонок клімата поверх основного радіатора пічки.

Не буду спорити. На перші ж два посилання в Драйві натрапив по QH. Інфа вистрелює, що там 4 тени по 250 Ватт.Прикрепленный файл  Screenshot_2021-11-17-14-51-20-750_com.quoord.tapatalkpro.activity.jpg   49,8К   11 раз скачано Прикрепленный файл  Screenshot_2021-11-17-14-51-53-416_com.quoord.tapatalkpro.activity.jpg   42,25К   12 раз скачано

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#167
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 15:36

По поводу генератора помощнее, то это,скорее, дизеля касается, где ещё свечи накала жрут ток не хило.

Свічки на дизелі працюють не увесь час, а тільки перед запуском двигуна

 

Він реально дає тепло в салон.

Я не сперечаюсь що він дає тепло в салон, просто наскільки я зрозумів, його основна функція - розморозити вікна, якщо вони замерзли. Пам'ятаю на OAF взимку поки прогріється авто, треба було чекати не менше 10 хвилин, від пічки тільки починає йти тепле повітря, але вікна ще не розморожені


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#168
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 895
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 15:49

Свічки на дизелі працюють не увесь час, а тільки перед запуском двигуна

Я не сперечаюсь що він дає тепло в салон, просто наскільки я зрозумів, його основна функція - розморозити вікна, якщо вони замерзли. Пам'ятаю на OAF взимку поки прогріється авто, треба було чекати не менше 10 хвилин, від пічки тільки починає йти тепле повітря, але вікна ще не розморожені

Тут все залежить налаштувань клімату. Він і називається штатний електронагрівач салону. Погуглив, і, таки, навіть на бензин радять ставити потужніші генератори для адекватної роботи квіка. По суті він не може миттєво обігріти весь салон, вікна ж найближчі, тому й здається, що він для вікон. Я їздив 5 років на Комбо. 1,7 без догрівачів. Потім рік на Зафірі 1,8 бензин, яка значно швидше прогрівається сама по собі. І от вже 2,5 роки на дизельній 1,7 Зафі я кайфую від Квіка. Реально не поступається бензиновій по прогріву салону. Комбо краще не згадувати, як взимку їздив. В супереч Юстасу скажу,що вебаста мені не потрібна, якщо є Квік-Хіт

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
Таки 1кВт

Изменено: Андрюха 1981, 17 Ноябрь 2021 - 16:30

  • 0

#169
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 895
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 16:35

Таки 1кВт пишутьПрикрепленный файл  Screenshot_2021-11-17-16-28-37-734_com.android.chrome.jpg   81,94К   6 раз скачано

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#170
Викт

Викт

    Дока

    • Сообщений 542
  • Возраст: 59
  • Имя:Віктор
  • Город:Київ-Дніпро
  • Авто:OAG Z14XEP 08 UA
    OAJ ST A17DTC 13
  •  
  • Регистрация: 23.10.2012

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 17:36

Я замовив 1.5 на 2 плати.

Тоже жду когда приедет двух-платная, вроде с правильным чипом.

Есть новости, камрады?
  • 0

#171
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 21034
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 17:46

Таки 1кВт пишутьattachicon.gifScreenshot_2021-11-17-16-28-37-734_com.android.chrome.jpg
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk

чомусь мало віриться, катаю зараз два опеля (Астра К 16року і інсігнію Б 17 року) з хітами, незнаю скільки там, думаю не менше чим в попередніх опелях, але різницю між 380 ВАТ у вагах і кіловат мавби відчути, та і чомусь мені здається якщо їздити на короткі дистанції де він буде постійно задіяний і ще вмикати світло, підігріви сидух і дзеркал то тут вже півкіловатний генератор треба, такі навантаження 100-150 ватний не покриє, буде тягнути з акума.
  • 0

#172
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 18:04

Есть новости, камрады?

Мій ELM327 вже давно встановлений та працює, тут відписувався по регенерації

А от щодо додавання відсутніх вкладок на панель приладів з допомогою програми Gmprog, то в мене нічого не вийшло, тому замовив мікросхему AU5790D + плати SOP8 і додатково вирішив замовити ще один ELM327 на pic18f25k80 у більшому корпусі, тому що по перше якщо щось піде не так, то буде зламаний мій компактний ELM, який постійно у авто, по друге, коли розбирав його корпус, місця там обмаль, щоб додати ще якусь, навіть невеличку плату з дротами


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#173
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 895
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 21:07

чомусь мало віриться, катаю зараз два опеля (Астра К 16року і інсігнію Б 17 року) з хітами, незнаю скільки там, думаю не менше чим в попередніх опелях, але різницю між 380 ВАТ у вагах і кіловат мавби відчути, та і чомусь мені здається якщо їздити на короткі дистанції де він буде постійно задіяний і ще вмикати світло, підігріви сидух і дзеркал то тут вже півкіловатний генератор треба, такі навантаження 100-150 ватний не покриє, буде тягнути з акума.

Думаю, не випадково всюди згадки про 1кВтПрикрепленный файл  Screenshot_2021-11-17-21-04-45-678_com.quoord.tapatalkpro.activity.jpg   68,57К   7 раз скачано Прикрепленный файл  Screenshot_2021-11-17-21-02-41-044_com.android.chrome.jpg   58,72К   7 раз скачано

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#174
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 21034
  • Возраст: 38
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 17 Ноябрь 2021 - 21:10

Андрюха 1981, можливо, я не сперечаюсь, просто міг хтось ляпнути і рознеслось, було б цікаво десь знайти технічну документацію щоб прояснити.
  • 0

#175
Викт

Викт

    Дока

    • Сообщений 542
  • Возраст: 59
  • Имя:Віктор
  • Город:Київ-Дніпро
  • Авто:OAG Z14XEP 08 UA
    OAJ ST A17DTC 13
  •  
  • Регистрация: 23.10.2012

Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 09:31

вирішив замовити ще один ELM327 на pic18f25k80
Дякую, саме це мав на увазі. Цікаво, які можливості у цього девайса...
  • 0





Также с меткой «Astra J, Sports Tourer, Cosmo»

1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых