Глняул на ВАГ 1.6, сцепа стоит 7600 LUK/
это с маховиком?)
Опубликовано 25 Ноябрь 2021 - 11:55
И когда приидёт время сцепления, А ОНО ПРИИДЁТ ты тоже постучишься, иначе цена комплекта по люк в Украине от 21000 грн
Не потрібно страх наганяти, це як мінімум перебільшення щодо ціни
13кгрн, при тому що хлопці влітку до 10кгрн купували, чи я не правду пишу?
Зараз чомусь підвищений попит і тому піднялись ціни
Опубликовано 25 Ноябрь 2021 - 13:12
не дешево, да
Деталь так, не дешева, але вона й не замінюється кожного року
Ось наприклад щеплення+вижимний https://avto.pro/par...344133-LUK-117/ 7кгрн+/- подорожчало
у соседа меган 3, сцепу поменял на 340к пробега
Якщо я на такому пробігу заміню щеплення, то буду щасливий
Опубликовано 25 Ноябрь 2021 - 13:19
У мене 311000 вже на приборці і ще живеньке зчеплення на такому ж моторі з такою ж КПП. У товариша на розборці комплект з пробігом 70т.км такого оригіналу коштує 400у.оДеталь так, не дешева, але вона й не замінюється кожного року
Ось наприклад щеплення+вижимний https://avto.pro/par...344133-LUK-117/ 7кгрн+/- подорожчало
Якщо я на такому пробігу заміню щеплення, то буду щасливий
Опубликовано 25 Ноябрь 2021 - 14:07
Охренеть цены. Чувствую что Опелевская дешевизна перед ВАГом при покупке, потом в запчастях догонит и перегонит. Глняул на ВАГ 1.6, сцепа стоит 7600 LUK/
Ну вот смотри. Две машины с 2012 года в одних руках. Одинаковый пробег у обоих - 120-130ткм. На Опеле ничего не менялось ибо ездит, Фольц уже поменял сцепу и цепь.
Опубликовано 25 Ноябрь 2021 - 15:58
У товариша на розборці комплект з пробігом 70т.км такого оригіналу коштує 400у.о
Як зрозуміти пробіг по б/в деталі?
Вона дійсно 70к чи 300к?
На Опеле ничего не менялось ибо ездит, Фольц уже поменял сцепу и цепь.
Мабуть кількість випадків на кількість придбаних авто, повинно зіграти вирішаючу роль при виборі
Опубликовано 25 Ноябрь 2021 - 15:59
Мабуть кількість випадків на кількість придбаних авто, повинно зіграти вирішаючу роль при виборіНи одного Опеля не знаю, где до 150ткм сцепа отваливалась. На Вагах - полно.
Опубликовано 25 Ноябрь 2021 - 16:03
Перевірений часом товариш. На форумі теж довго був. Возить лише свіжі запчастини, часто сам розбирає авто за кордоном, бачить пробіг при цьому. Ну і фото самих деталей показують їх реальний стан і пробіг.Як зрозуміти пробіг по б/в деталі?
Вона дійсно 70к чи 300к?
Мабуть кількість випадків на кількість придбаних авто, повинно зіграти вирішаючу роль при виборі
Изменено: Андрюха 1981, 25 Ноябрь 2021 - 16:03
Опубликовано 25 Ноябрь 2021 - 21:26
Охренеть цены. Чувствую что Опелевская дешевизна перед ВАГом при покупке, потом в запчастях догонит и перегонит. Глняул на ВАГ 1.6, сцепа стоит 7600 LUK/
21, это диск, корзина, выжимной, маховик.
Не потрібно страх наганяти, це як мінімум перебільшення щодо ціни
13кгрн, при тому що хлопці влітку до 10кгрн купували, чи я не правду пишу?
Зараз чомусь підвищений попит і тому піднялись ціни
Бгггггг, 20 человек у меня в личке обсуждают проблему сцепы, кто то просит сцепу, а кто то отдельно маховик. И я не владею ситуацией по цене?)))) Ну ну
Один только Маховик твой по Luk стоит в Украине 14 тыс! Комплект из четырёх позиций от 21000. есть кто то предлагает 20500, но не суть.
Я не нагоняю жуть, я предупреждаю, что нужно быть готовым. Что бы не было так, как вчера, пишет человек, ой машина на подъёмнике разобрали помогите нужен комплект.
Увы таковы реалии.
Ну вот смотри. Две машины с 2012 года в одних руках. Одинаковый пробег у обоих - 120-130ткм. На Опеле ничего не менялось ибо ездит, Фольц уже поменял сцепу и цепь.
Ну всё от стиля езды зависит. У всех вот я спрашиваю, плюс минус 200-300 тыс пробеги.
Як зрозуміти пробіг по б/в деталі?
Вона дійсно 70к чи 300к?
опкомом просто считать твой пробег в мозгах и сравнить его с приборкой, и всё станет ясно. Зачастую сматывают чисто приборку, так как это просто сделать. А в мозгах это уже 200-300$ вот перекупы и не сматывают там
Опубликовано 26 Ноябрь 2021 - 09:04
Бгггггг, 20 человек у меня в личке обсуждают проблему сцепы, кто то просит сцепу, а кто то отдельно маховик. И я не владею ситуацией по цене?)))) Ну нуПодтверждаю, я эту юмористическую передачу смотрю онлайн с Антоном.
У всех вот я спрашиваю, плюс минус 200-300 тыс пробеги.Лет через 10-20 напомни - расскажу как оно на таком пробеге.
Опубликовано 29 Ноябрь 2021 - 14:54
Я не нагоняю жуть, я предупреждаю, что нужно быть готовым.
Вибач, але ти якраз нагнітаєш, я ще ніде не писав що маю якісь негаразди зі щепленням.
я не владею ситуацией
Тут ти розповідав що в мене не може бути електричних гальм, тому звідки я знаю що і по щепленню все відомо
До речі, якщо настільки розбираєшся в цінах, то щоб не бути неупередженим, прошу написати скільки коштував цей комплект щеплення (що зараз за 21кгрн) місяць та два місяці назад
Опубликовано 29 Ноябрь 2021 - 20:22
Это вместо спасибо, за то что я расписал, что нужно делать что бы избавиться от проблемы? Ну ок)
До речі, якщо настільки розбираєшся в цінах, то щоб не бути неупередженим, прошу написати скільки коштував цей комплект щеплення (що зараз за 21кгрн) місяць та два місяці назад
И месяц и два и три и четыре и пять месяцев назад он столько стоил))))
Вибач, але ти якраз нагнітаєш, я ще ніде не писав що маю якісь негаразди зі щепленням.
Та блин, яж поддерживаю разговор, чего ты так Хорошо что не маеш негараздов, когда будешь мать тогда и продолжим.
Опубликовано 06 Декабрь 2021 - 16:02
И месяц и два и три и четыре и пять месяцев назад он столько стоил))))
Ок, я не продаван, на 100% не можу бути впевненим про який саме комплект щеплення я читав, який коштував до 10кгрн, можливо без маховика.
До речі подивився відео, якщо прийшла пора замінювати маховик, то буде такий звук при натисканні на важіль щеплення
Хорошо что не маеш негараздов, когда будешь мать тогда и продолжим
Я поки не можу цим похвалитись. Вчора увечері треба було поїхати по справах, сів у авто, на екрані -1, на вікнах невеликі візерунки від морозу, поки прогрівався хвилин 3-4, увесь час дув холодний вітерець, які ґудзики на панелі клімата не тиснув. Прогрів авто до +22 та поїхав, але теплим почало дути десь за 5 хвилин після старту. Поки не зовсім гарні думки, квік зняли недоброчесні продавці як і оригінальні диски або не працює
Отже, продовжу тему Quick heat на моєму авто.
На вихідних, я озброївшись тестером з термопарою, сів у холодне авто, на табло було +1. Завів авто, датчик занурив у отвір під лобовим склом. Клімат виставив +28 +28, швидкість вентиляції 4. Одразу на приладі показало +6, через 3 хвилини +17, за 5 хвилин +23
Отже квік працює, як на мене
Можна ще перевірити, як працює без нього (знявши клему з запобіжника), але якось поки не маю бажання
Опубликовано 06 Декабрь 2021 - 19:59
До речі подивився відео, якщо прийшла пора замінювати маховик, то буде такий звук при натисканні на важіль щеплення
Да, это оно.
Як тільки так і одразу
Пусть катается и не ломается. Ведь мы не для этого тут общаемся что бы кому то что то напаривать
Можна ще перевірити, як працює без нього (знявши клему з запобіжника), але якось поки не маю бажання
Дак всё гораздо проще. По вин коду видно, есть квик или нету))))) А так то весчичка хорошая. В основном ставили их на северные страны. Финка, Швеция, норвегия и тд.
Опубликовано 07 Декабрь 2021 - 09:10
На вихідних, я озброївшись тестером з термопарою, сів у холодне авто, на табло було +1. Завів авто, датчик занурив у отвір під лобовим склом. Клімат виставив +28 +28, швидкість вентиляції 4. Одразу на приладі показало +6, через 3 хвилини +17, за 5 хвилин +23 Отже квік працює, як на мене
а как по мне то нет, по примеру реношки, там практически сразу идет намного теплее +6. В воскресение выезжали с рыбалки, за бортом -4, почти сразу пошёл теплый воздух, явно не 6 градусов, пока перекур, сели в машину, уже довольно таки комфортно, погрел руки над воздуховодами, по ощущениям явно было более 30 градусов, машина до такой температуры не успела нагреться
Опубликовано 07 Декабрь 2021 - 09:39
Дак всё гораздо проще. По вин коду видно, есть квик или нету
По він-коду він якраз є, але по відчуттям якраз є сумніви
А так то весчичка хорошая. В основном ставили их на северные страны. Финка, Швеция, норвегия и тд.
Це ти мабуть з вебасто переплутав
а как по мне то нет, по примеру реношки, там практически сразу идет намного теплее +6. В воскресение выезжали с рыбалки, за бортом -4, почти сразу пошёл теплый воздух, явно не 6 градусов, пока перекур, сели в машину, уже довольно таки комфортно, погрел руки над воздуховодами, по ощущениям явно было более 30 градусов, машина до такой температуры не успела нагреться
Теоретично, за 5 хвилин охолоджувальна рідина якраз повинна була нагрітись до +23, забув це перевірити, але як швидко повинно йти теплим повітрям від звичайної пічки?
Опубликовано 07 Декабрь 2021 - 09:48
Теоретично, за 5 хвилин охолоджувальна рідина якраз повинна була нагрітись до +23, забув це перевірити, але як швидко повинно йти теплим повітрям від звичайної пічки?
по мере прогрева двигателя) на холостых циркуляция может быть не мега скоростная и температура может отличаться, например двиг 30 градусов с печки 25, плюс открыт забор с улицы, тоже надо учитывать, это еще может снизить температуру от печки
в общем я думаю что квик не работает... надо проверять
вроде видел что в опкоме есть тест квикхита, можно попробовать проверить еще так
Опубликовано 07 Декабрь 2021 - 14:26
в общем я думаю что квик не работает... надо проверять
quickheat похоже что все таки не работает
Так і запишемо, треба знімати бардачок та лізти дивитись на нього, наскільки він живий
Єдине що додатково почитав, що він вмикається автоматично, якщо на комп'ютері показано що можлива ожеледиця, а це відбувається тоді, коли температура нижче ніж +3 і тепле повітря йде не одразу, а десь за 40 секунд (мабуть щоб не було одразу великої присадки напруги від генератора). Також необхідно щоб температура на тепло була налаштована, до речі я не на максимум Hі увімкнув, а на +28, можна перед тим як лізти під бардачок, спробувати ще поставити максимум та увімкнути AUTO кондиціонер, може щось зміниться. Десь ще читав що він увімкнеться, тільки якщо натиснути кнопку "видалення вологи з вікон".
Для перевірки не вистачає окремої кнопки Quick heat, усе автоматично повинно бути.
Опубликовано 07 Декабрь 2021 - 15:33
За два з половиною роки їзди з Квіком зрозумів, що він автоматично вмикається, якщо температура повітря від +10 і нижче, а в салоні кліматом виставлено +20 і вище. Зрозуміло, що компресор кондиціонера вимкнутий. Більше ніяких маніпуляцій. Зрозуміло, що клімат контроль на Зафі Б та Астрі J може дещо відрізнятись, але не думаю, що алгоритм роботи Квіка могли змінити. ІМХОТак і запишемо, треба знімати бардачок та лізти дивитись на нього, наскільки він живий
Єдине що додатково почитав, що він вмикається автоматично, якщо на комп'ютері показано що можлива ожеледиця, а це відбувається тоді, коли температура нижче ніж +3 і тепле повітря йде не одразу, а десь за 40 секунд (мабуть щоб не було одразу великої присадки напруги від генератора). Також необхідно щоб температура на тепло була налаштована, до речі я не на максимум Hі увімкнув, а на +28, можна перед тим як лізти під бардачок, спробувати ще поставити максимум та увімкнути AUTO кондиціонер, може щось зміниться. Десь ще читав що він увімкнеться, тільки якщо натиснути кнопку "видалення вологи з вікон".
Для перевірки не вистачає окремої кнопки Quick heat, усе автоматично повинно бути.
Опубликовано 24 Январь 2022 - 14:24
квік зняли недоброчесні продавці як і оригінальні диски або не працює
На вихідних знімав бардачок та магнітолу, тому вирішив зняти бокові панелі, за яким знайшов квік. Стоїть він на місці
Зняв його, перевірив тестером клеми, та сам прилад, у режимі діодів показало 0.518В
Зняв кришку, а там мікрокомп'ютер залитий м'яким силіконом
Закрив і поставив усе назад...хз чого він не працює, може хтось у мізках авто його вимкнув?
Опубликовано 25 Январь 2022 - 08:41
Закрив і поставив усе назад...хз чого він не працює, може хтось у мізках авто його вимкнув?
А с чего ты взял что он не работает?
мізках авто його вимкнув?
Просто выключить его нельзя, это презалив прошки. Он или есть или его нет програмно.
Если все преды под капотом целые, то всё ок с ним. Он не выдает супер горячего воздуха. Как комнатной темпой дует. Наши вон пол года эту тему обсуждали, разжевали всё по мелочам и по полочкам. Квиков в группе штук 10 активных.
Опубликовано 25 Январь 2022 - 08:54
Он не выдает супер горячего воздуха.
но должен давать довольно теплый воздух, а Паша сбрасывал температуру прогрева, как раз выходит что греется только от мотора, без квика
Закрив і поставив усе назад...хз чого він не працює, може хтось у мізках авто його вимкнув?
если не ошибаюсь в опкоме есть функция теста квика, можно попробовать его протестить и посмотреть греет ли он вообще
Опубликовано 25 Январь 2022 - 10:44
А с чего ты взял что он не работает?
На цій сторінці вище викладав приклад роботи
озброївшись тестером з термопарою, сів у холодне авто, на табло було +1. Завів авто, датчик занурив у отвір під лобовим склом. Клімат виставив +28 +28, швидкість вентиляції 4. Одразу на приладі показало +6, через 3 хвилини +17, за 5 хвилин +23
Если все преды под капотом целые, то всё ок с ним.
Всі, це скільки? я вважав що він тільки один для квіка, на 100А під капотом
Он не выдает супер горячего воздуха. Как комнатной темпой дует.
Він кімнатною (+18-+20) температурою одразу гріє чи через якийсь час?
в опкоме есть функция теста квика
На жаль не маю такого приладу. Десь чув що за допомогою опкому можна навіть регенерацію запустити, шкода що зі звичайної ELM це не зробиш
Якби не підігрів сидінь та керма, взимку при -12 зовсім кепсько було би, поки авто по київських пробках прогріється
Опубликовано 25 Январь 2022 - 11:08
На жаль не маю такого приладу. Десь чув що за допомогою опкому можна навіть регенерацію запустити, шкода що зі звичайної ELM це не зробиш
есть Опель, руки хоть чуток что то умеют делать - опком нужная штука, помимо elm. Elm где то в дороге может пригодится, скинуть ошибку, у меня на прошлой пару раз выскакивала ошибка, я ее елм сбрасывал и спокойно ехал дальше
Він кімнатною (+18-+20) температурою одразу гріє чи через якийсь час?
кстати, а ты пробовал сразу включать климу на HI и включать обдув лобового, читал что у многих он включается по разному, хотя по логике должен работать без танцов с бубном
Опубликовано 25 Январь 2022 - 11:59
пробовал сразу включать климу на HI и включать обдув лобового, читал что у многих он включается по разному
Минулого разу пробував, але тоді плюсова температура була за вікном і вже був без тестера тому різниці не помітив. Сьогодні -7, ввечері спробую
Я тут трохи допів собі встановив:
1. відеореєстратор на 2 камери
2. магнітолу тесла-стайл, є деякі запитання по ній, не працює радіо
3. додаткова камера заднього огляду
Опубликовано 26 Январь 2022 - 10:23
Конечно сразу.
Тоді не працює
пробовал?)
Так, обидва перемикачі на максимум викрутив (Hi) та натиснув кнопку подача повітря на лобове скло. Нічого не змінилось
Не мала баба клопоту, купила порося (с)![]()
Ще замінив панель приладів на багатосотрічну і меню на ньому стало англійським, якби була штатна магнітола, то це виправляється легко, а от з китайським приладом по відгукам можуть бути проблема 50/50 що виправляється якщо змінити мову на китайському екрані, вчора у мене нічого не вийшло. Сьогодні ще спробую зняти клему акума на 10 хвилин, якщо не вийде тоді треба їхати до Bank
Так булоСпойлер
Так сталоСпойлер
Опубликовано 02 Февраль 2022 - 16:37
Окрім несправного квік-хіта, взимку мене почали турбувати регенерації, не те шо вони кожного дня, але за ними треба пильно слідкувати та не пропускати. Якщо вдається виїхати за місто, помічав що на трасі забруднення сажового відбувається повільно, у порівнянні з міським режимом, наприклад коли поїздив по місту, поїхав у Чернігів наступного дня повернувся у Київ, то жодного разу не спрацювала регенерація, а от коли їду зранку на роботу у пробці, то вона тут як тут
По кілометражу видно що проїхав від останньої регенерації - 317км
Коли пересуваюсь у міському режимі, то регенерації починаються за меншу відстань
Бувало що поїздив тиждень дім-робота-дім, на вихідні виїхав недалеко за місто, по трасі не запускається регенерація, а от коли під'їжджаєш до місця призначення, вона розпочинається і доводиться кататись на підвищених обертах по кварталам, щоб вона завершилась вдало
До речі, після завершення сажовий не буває сильно чистий, цей рівень не знижується нижче ніж 33-35%
Одного разу, коли у кінці грудня були морози -12-15, зловив попередження, щоб не глушив двигун
Сажовий був забитий на 115% (не знаю як це фізично може бути?), а попередня регенерація була 4 км назад, хоча насправді то була невдала спроба регенерації, тому що у пробці важко створити високу температуру для спалювання сажі.
Перед цим вранці було так:
Температура не досягала робочої для очищення, тому сажовий залишався брудним, але збивався лічильник кілометражу від останньої регенерації
Поки що навчився ловити початок регенерації, починається збільшуватись поточний розхід палива та трохи піднімаються оберти. Тоді за можливості одразу вмикаю додаток на телефоні (або останнім часом на екрані), щоб подивитись стан забрудненості сажового та чи справді почалась регенерація. У відгуках пишуть що разом із початком регенерацію, вмикається обігрів заднього вікна, хоча кнопка на панелі управління кліматом не вмикається, і взимку це начебто можна побачити, тому що вікно починає підігрівати конденсат але я якось не звертав на це уваги, мені простіше за допомогою ELM327+додаток.
Серед неприємного, якщо проґавити регенерацію та заглушити двигун, тоді паливо, яке йшло на спалювання сажі, йде у двигун до мастила, тим самим підвищуючи його рівень та зменшуючи ресурс до наступної заміни, це дуже напрягає, тому що декілька разів помічав підвищений рівень мастила на щупі...і що з цим робити хто зна
![]() |
Гараж →
Ремонт →
Электрика →
Після скидання сервісу (заміна масла) помилка не зникає - Astra jПомилка Подходит срок технического обслуживания Автор: Nazzz • Дата: 22 Сентябрь 2020 ![]() |
|
|
Гараж →
Ремонт →
Система охлаждения, отопления и вентиляции →
Astra J 2.0 періодичний гул вентилятора мотору.Автор: S_Tsygolko • Дата: 21 Июль 2020 ![]() |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Отзывы владельцев авто →
Opel Astra K или "Последний из могиканин"Opel Astra K Sports Tourer 1,6 CDTI на 110л.с. (В16DTU), 2016года выпуска, 113 000км. Автор: Sergius2020 • Дата: 08 Март 2020 ![]() |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Astra J 1,6CDTI (Euro 6)Плюси, мінуси, підводні камені? Автор: Hurricane • Дата: 14 Январь 2020 ![]() |
|
||
Базар →
Продам →
Автомобили →
Продам Opel Astra J 1.4 TОфициал Автор: bogdan79 • Дата: 17 Апрель 2019 ![]() |
|
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых