По автооливі, вже років 5 заливаю в своє ГБО ZIC 10W-40 LPG. Купляю тільки в відомих магазинах, конкретно в АТЛ, раніше був Мотюль 4100 для газу.
Изменено: baton45, 05 Март 2024 - 09:44
Опубликовано 04 Март 2024 - 10:12
Червона попа бабуїна в повній красі.
Давай розкажи людям про дослідницьку роботу, про багаторічні спостереження, про лабораторні досліження з дорогими приладами, про численні наукові статті у технічних виданнях. Про наукову десертацію в кінці кінців і міжнародне визнання.
Я ж кажу -хтось так хтось так. Є більш сучасні авто де технічно без довприску не може бути, в мене таких не було - всі мої авто до умовного 2010 року цього не потребували. Тому я звертався тільки до тих майстрів ГБО якім я довіряю і всі вони встановлювали ГБО без довприска. Тому і рахую що ті що ховають свій непрофесіоналізм за довприском не мали б працювати на ринку ГБО.
І навіть штатний довприск "для збереження" клапанів від BRC, як з"ясувалось, не зміг врятувати Мондео і виправити ситуацію коли на 160 сильний мотор "профі" встановили "до 150 сил" ГБО обладнання
Изменено: sapphir, 04 Март 2024 - 10:53
Опубликовано 04 Март 2024 - 22:56
sapphir, ось сьогодні спеціально подивився відео по вибору довприску, думав буде цікава бесіда з тобою. Колись це бачив та мені не цікаво бо мій Стаг це не дає. Та чесно кажучи таке собі вимірювання на свій смак по настрою. Виявляється не всі системи дозволяють довприск, ну то таке діло. В мене просто перехід на бензин та і з таким двигуном скільки треба.
А цікаво, що сталося з Мондео? Хіба ти його крутив на всі 160 кобил?
Опубликовано 05 Март 2024 - 06:37
baton45, розумієш в чому питання? для того щоб спалити мотор - власник повинен спалити лампочку чека. Бо тільки з'являється бідна суміш - відразу палає чек на приборці. Тому тут питання більше до наїзника авто))))))
їздити на газі більш ніж 4300 обертів не рекомендують самі розробники ГБО, тому що надурити фізику ще нікому не вдалось, але постійно знаходяться представники сект із іншим світоглядом. Як що розуміти для чого використовуєш довприск бензину в стандартному МРІ двигуні то дуже дієвий інструмент у відповідних протоколах.
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
Опубликовано 05 Март 2024 - 08:50
Все, Микола, ти із іншої пісочниці...
Просто цікаво формулює Сапфір. У нього все круто, майстри чудові, але пацієнт все одно не вижив. Можливо там щось було інше чим вплив паливно-повітряної суміші.
Можливо, як варіант, гиря 16кг з балкону 9 поверху. ХЗ. Цікаво ж.
Доречі, я ж не мала дитина, розумію, що досвд людство набирає на своїх гулях та гулях сусіда. Чому би не подосліджувати чужі двигуни в рядку 5000-5500 обертів.
І це мабуть щей були мільйонники, та фізику не обманиш, це точно.
Изменено: baton45, 05 Март 2024 - 08:54
Опубликовано 05 Март 2024 - 09:07
sapphir, ось сьогодні спеціально подивився відео по вибору довприску, думав буде цікава бесіда з тобою. Колись це бачив та мені не цікаво бо мій Стаг це не дає. Та чесно кажучи таке собі вимірювання на свій смак по настрою. Виявляється не всі системи дозволяють довприск, ну то таке діло. В мене просто перехід на бензин та і з таким двигуном скільки треба.
А цікаво, що сталося з Мондео? Хіба ти його крутив на всі 160 кобил?
Так встановили до мене і що робили з машиною - невідомо. Я як і ТС боровся з наслідками бо так само не знав про МАР і купляв без відповідної діагностики.
Що можу сказати з того що пам"ятаю - майже зразу на ТО по ГБО. Поїхав до розпіарених але "гайкокрутів" - вони поміняли фільтра, якійсь трійник тосольний бо підкапував, підключили комп і сказали ОК. Я не повірив і почав шукати спеца по БРС - у Львові були тільки "автокалібровки", навіть ті які на сайти були як "офи". Спеціаліста, завдяки лачик клубу, знайшов тільки в Стрию . Людина тільки капот підняла і каже - а що мені тут робити якщо стоїть найслабший з редукторів? Підключив комп - МАП поза 0.33. А в нього з таким 2.3 мотором Мазда МПВ - він зразу зрозумів що до чого. Я розвертаюсь у Львів назад, міняю 1200 редуктор на 1500, міняю магістраль і якісь клапана з 6мм на 8 вже в гайкокрутів БРС і роблю автокалібровку. Регулюю клапана, міняю свічки і назад в Стрий. Після цього ми катаємось з годинку по трасі і я їду до Греції.
З того що пам"ятаю - щоб той слабий 1200 редуктор хоч якось справлявся на верхах то "майстри" включили все що могли щоб після 4000 лило бенз. Але судячи з стану клапанів це не помогло - як я і писав з 16 в зазорах були тільки 3. Який пробіг був на момент купівлі - не знаю, чи 120 чи 200, бо там дуже мутна історія з тою роздруківкою з офіціального сервісу Форд. По стану мотора - типу 200, по салону - 120 бо перед тим не один дивився. Тому Мондео не зайшов взагалі як авто - стільки гемору в короткий період і за умов обмеженого бюджету в мене до нього не було тому на Форд маю алергію тепер.
Изменено: sapphir, 05 Март 2024 - 09:08
Опубликовано 05 Март 2024 - 09:13
Всем доброе утро. Сегодня снял маслозаливную крышку - идет подсос под клапанную крышку (трубку за дроссельной заслонкой не снимал). Два дня без ошибки и снова Р0302...и снова на прогретом двигателе...а с переходом на газ все восстановилось (может когда катушку проверял, клапан снова заработал)
Да, самое интересное - при определенном угле освещения заднего стакла видно, что на нем был логотип какой-то немецкой фирмы. Я думаю, что гоняли эту машинку на фирме с самыми бюджетными маслами и замену не по регламенту, а потом продали в Украину...
Изменено: dzhaith, 05 Март 2024 - 09:16
Опубликовано 05 Март 2024 - 09:30
Все, Микола, ти із іншої пісочниці...
![]()
Просто цікаво формулює Сапфір. У нього все круто, майстри чудові, але пацієнт все одно не вижив. Можливо там щось було інше чим вплив паливно-повітряної суміші.
Можливо, як варіант, гиря 16кг з балкону 9 поверху. ХЗ. Цікаво ж.
Доречі, я ж не мала дитина, розумію, що досвд людство набирає на своїх гулях та гулях сусіда. Чому би не подосліджувати чужі двигуни в рядку 5000-5500 обертів.
І це мабуть щей були мільйонники, та фізику не обманиш, це точно.
Дюратекі це точно не мільйонники, це найгірші двигуни які розробили десь на початку 2000, ставили на Мазда/Форд. Вони і масло жерли як дурні, і шатунами блок двигуна пробивали на 100 тис у першого власника. Просто на той момент я хотів цю машину з АТ а вибору окрім 2.3 Дюратек не було, 2.0 дизель або не найти або далеко за межами бюджету. Кемрі 40 не знайшов в бюджеті, Кемрі 30 з 3.0 мотором - хороших також не знайшлось. Тому Моня була єдиною альтернативою як я тоді думав...
Опубликовано 05 Март 2024 - 09:40
... бо так само не знав про МАР і купляв без відповідної діагностики.
Підключив комп - МАП поза 0.33. А в нього з таким 2.3 мотором Мазда МПВ - він зразу зрозумів що до чого. Я розвертаюсь у Львів назад, міняю 1200 редуктор на 1500, міняю магістраль і якісь клапана з 6мм на 8 вже в гайкокрутів БРС і роблю автокалібровку. Регулюю клапана, міняю свічки
З того що пам"ятаю - щоб той слабий 1200 редуктор хоч якось справлявся на верхах то "майстри" включили все що могли щоб після 4000 лило бенз. Але судячи з стану клапанів це не помогло - як я і писав з 16 в зазорах були тільки 3. Який пробіг був на момент купівлі - не знаю, чи 120 чи 200, бо там дуже мутна історія з тою роздруківкою з офіціального сервісу Форд. По стану мотора - типу 200, по салону - 120 бо перед тим не один дивився. Тому Мондео не зайшов взагалі як авто - стільки гемору в короткий період і за умов обмеженого бюджету в мене до нього не було тому на Форд маю алергію тепер.
То виходить машина попалася з недостатньо потужним редуктором? Це ж перша помилка проектанта. Та якщо це була колхозна машина то звичайно економили на дорогому обладнанні, це косяк власника.
Далі машина ще й працювала явно на економії газу, але як кажуть фізику не обманиш і треба тапок давити чаще та сильніше. А газ горить довше і не встигає вигорати до відкриття випускних клапанів, особливо на високих обертах.
Маємо проблеми з клапанами.
Я ще чогось пропустив?
О ще й кажеш що самі двигуни не дуже. Що ж, маємо досвід..
Изменено: baton45, 05 Март 2024 - 09:42
Опубликовано 05 Март 2024 - 09:48
То виходить машина попалася з недостатньо потужним редуктором? Це ж перша помилка проектанта. Та якщо це була колхозна машина то звичайно економили на дорогому обладнанні, це косяк власника.
Далі машина ще й працювала явно на економії газу, але як кажуть фізику не обманиш і треба тапок давити чаще та сильніше. А газ горить довше і не встигає вигорати до відкриття випускних клапанів, особливо на високих обертах.
Маємо проблеми з клапанами.
Я ще чогось пропустив?
О ще й кажеш що самі двигуни не дуже. Що ж, маємо досвід..
Тепер я більше ніж впевнений що про проблеми з авто продавець знав навіть якщо не він його ставив. Більшості нових власників з цим "проканує" - майже всі редуктора умовних 130-150 коней витримують і більшість авто з ГБО "проскакує". В мене було виключення, хоча 1200 і 1500 по БРС майже не відрізняються технічно і відповідно по ціні - думаю його ставили бо він просто був. Там був наступний редуктор, 200+ але і ціна була рази в два дорожче, - дехто його рекомендує встановлювати. 1500-й - це був мінімально допустимий.
Опубликовано 05 Март 2024 - 10:01
sapphir, чесно кажучи я не зрозумів глобальної причини. Слабкий редуктор тягнув би в легких режимах. При початку руху так, треба потужність. Хоча то мабуть не їзда.
Писати довго, форд-форум вроді працює і можна почитати - були аналогічні машини з якісно встановленим ГБО які за 100 тис по МАР просідали на рівні бензинових, в мене - самі бачите що було. А що саме це викликало - думаю комплекс і то як їздили і те скільки і те як слідкували ну і звісно те що встановили.
Глобальна проблема - недостатня діагностика перед купівлею і не відповідність отриманного тим коштам яки були витраченні. Коли купляєш лайно знаючи що це воно і платиш відповідно - це твій вибір, коли купляєш лайно як цукерку - післясмак лишається надовго
Изменено: sapphir, 05 Март 2024 - 10:07
Опубликовано 06 Март 2024 - 00:14
Это ещё и площадь крышки высчитывать?Ну там диаметр сантиметра 4-5. Около 15см2 площадь. Усилие отрыва с учётом веса крышки - грамм 200-250.. Т.о. вангую, где-то 0,15-0,2 Н\см2.
Тогда надо снимать уплотнительное кольцо. Оно у всех по разному давит в распор.
Так это оно в распор давит, когда крышка закручена. А мы ж меряем на уже открученной.
Опубликовано 06 Март 2024 - 01:15
Оно давит всегда и к фиксации не имеет отношения.
Блин, аж пошёл посмотреть, как там оно устроено...
Да, оно не распирается при закручивании, так как сидит в своей проточке в пробке с ограничительной тарелкой снизу , уплотнение - чисто легким затиранием об стенки горловины. Усилие затирания совсем небольшое, субъективно - грамм до 20. Можем его вычесть из первоначального условия, добавив к весу крышки. Но заодно замерял диаметр горловины(площадь присасывания). 38 мм + по 1 сантиметру под два крылышка закрутки на пробке. Суммарная площадь 13,3 см2 ... Итого уменьшенное резинкой фактическое усилие отрыва компенсируется уменьшенной площадью присасывания и в результате удельное усилие не выходит за пределы выше озвученного гипотетического значения...
Изменено: Andre_71, 06 Март 2024 - 01:16
Опубликовано 06 Март 2024 - 09:52
Редуктор горячий, но он установлен очень неудобно (справа ниже фары) - добираться только с ямы, может сегодня залезу...
Незручно для обслуговування - можливо. Але повірте, коли зручно - він може бути вищою точкою тосольної системи а це ще гірше тільки вже для роботи ГБО. Редуктор досить великий девайс і знайти йому правильне місце там де його не планували досить складно в сучасних авто. В сусіда 740 Вольво - там в підкапотці і ще й 40-ка літровий балон можна встановити
Изменено: sapphir, 06 Март 2024 - 09:56
Опубликовано 06 Март 2024 - 10:57
Таке собі рішення... В мене колись вже на Вктрі було - перестала машина переходити на газ, індикація пищала і щось мигами хотіла сказати але я її не розумів. Поїхав до газовиків, підключили комп і побачили що я з якогось пневмо клапана електророз"єм зачепив і якось зірвав. Я лазив руками абсолютно не до ГБО, навіть не згадаю чого - і випадково зірвав ( штатні так просто не зняти, не знаю чого той - чи був не до кінця надітий чи защібка слабка ).
Тому просто колупати те що працює - це остання справа. Якщо щось ззовні блокує його роботу це ж не значить що з ним проблеми. На Лачіку з 1.6 мотором і редуктором здається Стаг проїхав 200 тис тільки з замінами фільтрів - ані редуктор, ані якісь дешеві форсунки які на ньому стояли не міняв і не робив. Свічки і фільтра - все обслуговування, і то свічки з недорогих ( щось з ТТ ) і часто забував і переїжджав умовні 30 тис.
Изменено: sapphir, 06 Март 2024 - 11:25
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых