Але що цікаво, що якщо відключаєш кисневий датчик - хх вирівнюється. Не можу зрозуміти що б це означало
Вже не вирівнюється
Опубликовано 12 Октябрь 2024 - 20:05
Ну нарешті перестала заводитися. Замінив катушку
І вуаля, Невірю своїм очам. стукаю по дереву
Але от яке питання мене турбує.
Хто знає що це за фігня? У мене її немає, лише відрізаний дріт.
Судячи по знайденим фото, вона є і на машинах з АБС і на машинах без.
Це не октан коректор часом?
(Дерев'яні проблеми при відновленні по фото))))
Фішка вибору палива тіпа
Опубликовано 21 Октябрь 2024 - 16:31
Так, ну з запуском і заглоханням допетрав. Знайшов таки де я (ірод) "прикрутив" масову клему джгута "через термоусадку до герметика" і катушка в зникненні іскри невинна. Перекрутив масу і закляття знялося.
Нині назбирав по всій Україні отакі диски з запасок
Изменено: pierre, 27 Октябрь 2024 - 14:45
Опубликовано 21 Октябрь 2024 - 18:40
Ох вони ж тяжкі, хоч міцнючі. До них ще пласткові ковпаки файно личать, типу, як на Комбо. Ось такіТак, ну з запуском і заглоханням розібрався. Знайшов де я прикрутив масу через термоусадку до герметика. Жесть просто. Такі катушка непричом. Ну почистив і прикрутив правильно. Все грає
Тепер збирав по всій Україні отакі диски з запасок
Изменено: Андрюха 1981, 21 Октябрь 2024 - 18:43
Опубликовано 23 Октябрь 2024 - 22:00
Ох вони ж тяжкі, хоч міцнючі. До них ще пласткові ковпаки файно личать, типу, як на Комбо. Ось такі
Саме ці кришки я вже купив
А метал і справді моцний, їх можна вішати на дзвіниці і бити в них вечірню після проповіді отця Кіндрата, щоб Старий Кайдаш зняв шапку, тричі перехрестився і пішов до церкви (С)
Що цікаво, яж свого часу дещо бачив - маючи Astra F, та і вибір коліс 15 років тому був більший ніж зараз, але таких не зустрічав. Це якась "лімітована" версія далебі, рідкісніша за 14ті кадєтовські Sportstahlfelgen anthrazit трикутники.
Изменено: pierre, 03 Ноябрь 2024 - 09:18
Опубликовано 27 Октябрь 2024 - 14:48
Шини змушений був поставити 175/60 R15, бо і диски шириною 5.5 замість 6.0. А рідні диски з шинами 185/60 протирають важко вистраждані і поки що цілі підкрилки
Що вкотре доводить що Tigra і Corsa A одна і та сама машина.
Изменено: pierre, 03 Ноябрь 2024 - 09:13
Опубликовано 03 Ноябрь 2024 - 09:06
Можна рухатися далі.
Tigra, як виявилося зовсім немає місця в салоні для краму, все закидається на заднє сидіння.
Телефони, окуляри, зарядки, ручки, пожмакані гроші, пульти від воріт, сигарети/запальнички, старі чеки - ну ви зрозуміли.
Карти дверей без ніш (на відміну від Corsa B де вони є), підлокітника немає, центральна консоль відсутня як явище.
Мовчу вже про те, що нема де поставити банку енергетика чи каву - бо такого розкошества навіть у Omega B немає.
Тож рухаймося далі прямо (С) голосом з навігатора
Плани:
- Потолочна ніша від Vectra B незнаю чи стане :(
- Ну і коли вжіе "гратися" зі стелею, то впихнути сучасне зеркало Gentex з підсвіткою і затемненням.
Изменено: pierre, 03 Ноябрь 2024 - 09:37
Опубликовано 03 Ноябрь 2024 - 15:19
Окулярник GM треба заміряти по розмірам. Про корсу не знаю, на ОВА не стає, бо замалий. Якщо ручки, як на ОАФ рестайл, то може і стане.
Брав собі від лагуни за 50 грн, але все нема часу доробити кріплення. Вколхозив одне кріплення від рідної ручки, треба те саме з другим зробити.
Опубликовано 03 Ноябрь 2024 - 16:07
Окулярник GM треба заміряти по розмірам. Про корсу не знаю, на ОВА не стає, бо замалий. Якщо ручки, як на ОАФ рестайл, то може і стане.
Брав собі від лагуни за 50 грн, але все нема часу доробити кріплення. Вколхозив одне кріплення від рідної ручки, треба те саме з другим зробити.
Міжосьова відстань у мене 13см, мабуть це стандарт Corsa B Kadett E, а починаючи з Astra H-J-K вже 14см. трохи не стає
Изменено: pierre, 03 Ноябрь 2024 - 16:08
Опубликовано 03 Ноябрь 2024 - 17:13
Міжосьова відстань у мене 13см, мабуть це стандарт Corsa B Kadett E, а починаючи з Astra H-J-K вже 14см. трохи не стає
А про плафони в карти не думав? Логічне продовження теми доработок салону. З ОВБ\ООБ наприклад. Ставив собі рідні Вектровсько-сенаторовські, ні разу не пошкодував, зручна штука. Щоправда, щоби поставити по-розуму, а не по колхозу, треба купити коси дверей або самі фішки, ті що в стойку.
ООБ плафони попадались по 50-100 грн штука мені.
Изменено: Opel77, 03 Ноябрь 2024 - 17:14
Опубликовано 16 Ноябрь 2024 - 15:10
Столичні затори дають закурить, автомат, ну і здається мені шось іще є в паливній системі. Старі ще форсунки, сам дросель і регулятор тиску
Так в Вактрі чи Мондео 5 людей сидить а тут
![]()
Треба піднімати містість і вантажопідйомність боксом thule на дах.
Изменено: pierre, 16 Ноябрь 2024 - 15:10
Опубликовано 16 Ноябрь 2024 - 15:15
Треба піднімати містість і вантажопідйомність боксом thule на дах.
Так воно взагалі стане - Ріо 1.4 на 98 коней з АТ, боксом на даху, кондюком і двоє дорослих двоє дітей - на автобані ледве справлялось з потоком на газі, в горах переходив на бенз. Тому така собі задумка, враховуючи що навіть за тера драйв б/у під 200 баксів хочуть а плюс ще поперечини...
Опубликовано 16 Ноябрь 2024 - 15:27
Так воно взагалі стане
- Ріо 1.4 на 98 коней з АТ, боксом на даху, кондюком і двоє дорослих двоє дітей - на автобані ледве справлялось з потоком на газі, в горах переходив на бенз. Тому така собі задумка, враховуючи що навіть за тера драйв б/у під 200 баксів хочуть а плюс ще поперечини...
Поперечини тюле 6500 з опорами в штатні місця якщо купувати в лоб, ну і террадрайв бокс (доречі як вони?) беу десь 6-8, так і є. Тюле від 15
І в цьому X14XE для тігри дурі вистачає як не дивно.
Изменено: pierre, 16 Ноябрь 2024 - 15:43
Опубликовано 16 Ноябрь 2024 - 15:40
Поперечини тюле 6500 з опорами в штатні місця якщо купувати в лоб, ну і трерадрайв бокс (доречі як вони?) беу десь 6-8, так і є. Тюле від 15
І в цьому X14XE для тігри дурі вистачає як не дивно.
В мене був 480-й, аналог Туле Атлантіс 600 ( ну або якось так, теж користувався тому і взяв ) - пластик в Туле краще і жорсткіше, але саме в цього Терадрайв є профілі металеві по низу чого небуло в Туле або в 440 і менше. Кріплення до поперечок - зрозуміло що в Туле зручніше але навіть скоби Терадрайв - 15 хв і він стоїть. За 9 років хіба що колір пластику вигорів і то на верхній кришці, але саме такий двосторонній - 9500+ грн новий, б/у - не набагато дешевше. Ну і Львів-Київ пересилка НП - 2700 грн , тому купівля тільки по місцю або з безкоштовною доставкою.
Да, і 480 по габаритах - як двері в санвузол приблизно ( 195*76*43 ) - він на Ріо хетч стояв ідеально, на Лачеті хетч, на Мондео седан, на Вектра седан. На машині він зовсім не такий великий як знятий і не заважав 5 двері і огляду спереду навіть якщо на пів лобового виступав за дах. Тому не знаю якій Тигрі треба, є можливість на прокаті порівняти - я б порівняв.
Изменено: sapphir, 16 Ноябрь 2024 - 15:33
Опубликовано 17 Ноябрь 2024 - 01:07
Ця машина не міряє нічого такого.
Ну хочаб термометр є. В мене і того немає
Дідько! Тут витрата палива під'їхала
І вона не "сєм" і не "восєм"
Вона трохи більше тринадцяти на сотню
Це по стрілці на приборці чи по факту залитого?
Изменено: Opel77, 17 Ноябрь 2024 - 01:10
Опубликовано 18 Ноябрь 2024 - 14:35
Рус, а чому тут дивуватись? 13 в місті на древньому 4-ст автоматі із середньою швидкістю в корках біля 20... Так же жере і ланос з 1.5 на меху типу "поляк"...
А переплата за витрату палива - то внески замість капремонту сучасного 6-8ст гідротрансу на 100-120Ккм з блокуваннями на всіх передачах, яка важить і об*ємна як той монстр на 4 передачі)) Це не враховуючи обслуги всієї отої гірлянди з екології, яка навішана "задля нашого здоров*я" на мотор/коробку.
Изменено: Юрий Сергеевич, 19 Ноябрь 2024 - 08:21
ПТН ПНХ
Опубликовано 18 Ноябрь 2024 - 14:45
За весь час жодного "автомату" в ремонт не відправляв. Що то за коробки таки які 120 тісяч не ходять?
А переплата за витрату палива - то внески замість капремонту сучасного 6-8ст гідротрансу на 100-120Ккм
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 18 Ноябрь 2024 - 20:46
Рус, а чому тут дивуватись? 13 в місті на древньому 4-ст автоматі із середньою швидкістю в корках біля 20... Так же жере і ланос з 1.5 на меху типу "поляк"...
А переплата за витрату палива - то внески замість капремонту сучасного 6-8ст гідротрансу на 100-120Ккм з блокуваннями на всіх передачах, як важить і об*ємна як той монстр на 4 передачі)) Це не враховуючи обслуги всієї отої гірлянди з екології, яка навішана "задля нашого здоров*я" на мотор/коробку.
так, то в мене нервове....але. цей корч (ретромобіль) вже так вижарив мозок своєму власнику, але ще стільки попереду......піду зранку обійму свій піджопний рено з к9к
pierre, вже писав, повторюсь. респект тобі за наполегливість
Изменено: molodec, 18 Ноябрь 2024 - 20:46
![]() |
Базар →
Продам →
Запасные части →
Куплю шатуны Х14ХЕ, поддон, и проч.Куплю шатуны Х14ХЕ, поддон, и проч. Автор: Владимир Дубык • Дата: 25 Март 2021 ![]() |
|
|
![]() |
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Замена двигателя который стоял с АКПП на автомобиль с МКППЗамена двигателя который стоял с АКПП на автомобиль с МКПП Автор: Part1995 • Дата: 20 Октябрь 2020 ![]() |
|
|
![]() |
Базар →
Куплю →
АКПП Omega B 2.2I 2000г.в.Куплю АКПП Автор: Роман Александрович • Дата: 04 Июль 2019 ![]() |
|
|
Гараж →
Ремонт →
ГБО (ГАЗ) →
с20ne пропуски зажигания на газутроит на газу на бензе все гуд. Автор: mark_omega93 • Дата: 10 Май 2019 ![]() |
|
||
Базар →
Куплю →
радиатор АКПП Astra J или Insigniaкуплю б.у. радиатор на АКПП Автор: anTIDot • Дата: 29 Март 2019 ![]() |
|
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых