Я скажу больше - запрещено не включить ))Просто включать ближний. Это не запрещено))
Реклама

Денній ходові вогні Astra H
#37
Опубликовано 06 Февраль 2025 - 10:50
Так. По правилам ближній. А замість цього я завжди включаю туманки Hella DE, оті кругленькі, класичні, і ніколи не було нарікань від ГАЇ.
Справа в тому, що правила виконуються не повністю. Ставиться колхоз ксеноновий, що сліпить очі. Але це вже досить рідко.
В темну пору мене більше всього дратує бліки фар заводських іномарок. Саме цікаво, що машини зачасту шикардосні, а фара лупить високо. І відповідає хтось, що це автоматичне налаштування на стенді. Що за стенди такі криворукі? На глазік? Це як шини на шиномонтажі, не табличка на криші бензобаку?
Ладно недавно бачив Авео їхало із ксенонами, фари, туманки. Він їхав як герой світової війни с чотирма точками, думаючи шо то так круто, а воно @ сліпило перед ним як капець. Ну шо поробиш з людиною, хоч якесь заспокоєння внутрішнього его, але то трошки колхоз, хоча можна просто відрегулювати по ПРАВИЛАМ і буде непогано взагалі, формула на сайті, там від кута фар залежить.
https://di-electric....TMCiif8HJrt1_8T
Хоча, розумію, що нам сліпеньким та формула. Нам трема в темряві топити 200 по ямам, ото діло...
Изменено: baton45, 06 Февраль 2025 - 10:53
#40
Опубликовано 06 Февраль 2025 - 11:43
Типично для banana republic.строгость законов нивелируется необязательностью исполнения/ малой стоимостью наказания
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#41
Опубликовано 07 Февраль 2025 - 17:26
І є ще одна проблема підключив на столі ДХВ і коли на них подаєш напругу трохи більше 13в ( біля 13.5-13.8) вони починають миготіти і чим вище напруга тим частіше мигає ( підключав від павер банка через перетворювач ). Думаю коли підключу від акумулятора машини буде те саме і вроді в машині бувають більші скачки напруги, чи я помиляюся? В мене на ФМ трасмітері деколи показує при запуску двигуна біля 14в на прикурювачі). Коли куплю той конектор ДХВ щоб відключався від габаритів, він вроді запускається після 13в, мені треба в схему докупити ще якийсь стабілізатор на 12 в?
Изменено: Darkos, 07 Февраль 2025 - 17:28
#42
Опубликовано 07 Февраль 2025 - 17:33
пробував витягнути пін від поворотів, не могло. Коли його дістати, повороти не включається і біле світло не відключається.
Ще б схему того ліхтаря. Скількі пінів всього в його розї'мі? Три чи більше? Сфоткав би, чи шо...
Думаю коли підключу від акумулятора машини буде те саме і вроді в машині бувають більші скачки напруги, чи я помиляюся?
Думаю, що помиляєшся. То дається взнаки пульсація дешманського імпульсного перетворювача. Зазвичай в авто АКБ є добрим фільтром від уселяких імпульсних перешкод.
#43
Опубликовано 07 Февраль 2025 - 17:46
В мене є китайські перетворювачі но вони без корпусу тільки схеми і вони тримають 12в. Бо моє ДХО ніби має працювати від 12в. А тре щось в корпусі
Прикрепленные файлы:
#44
Опубликовано 07 Февраль 2025 - 17:55
Прикріплені мініатюри Screenshot_2025-02-07-17-46-04-94_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
Та не перетворювач цікавив, а роз'єм...
там 4 піновий роз'єм: плюс, мінус, до білого світла і до жовтого для повороту.
А, ну тоді та коробка - то не контролер, який керує режимами, а звичайна розгалужувальна коробка, де живлення та керування білим та жовтим каналами розгалужуються на два ліхтарі. Можна перевірити - піни роз'ємів мають дзвонитись з відповідними кінцями дротів. Тоді нічого не вийде без втручання в самі ліїхтарі. Тому забий на цей варіант.
А по мерехтінню від перетворювача - там ще треба дивитись скільки споживають ліхтарі, а скільки потужність того перетворювача. Може він елементарно перевантажений, 13,5 В тримає, але вже з високими коефіцієнтом пульсацій, які впливають на роботу драйвера лед-ів.
Изменено: Andre_71, 07 Февраль 2025 - 18:06
#46
Опубликовано 07 Февраль 2025 - 18:28
Можна під'єднати на вихід перетворювача електролітичний конденсатор так тисяч на 10 мікрофарад, щоб впевнетись, що справа не в напрузі.Та якщо там частота перетворюваня 30-80 кГц, то там треба від ВЧ-пульсацій навпаки, малою ємністю шунтувати вихід, кераміку на 0,1 мкФ тулити.
ЗІ. Чому б не перевірити те добро безпосередньо на автівці?
#51
Опубликовано 21 Февраль 2025 - 22:07
Я вже не пригадаю наразі. Для зняття фари точно треба, а для доступу до роз'єму може досить буде підкрилок частково відкрутити та відігнути, точно не скажу. Спробуй почати з підкрилка. Та там і бампер той не важко знімається, відосів повно.
В тебе звичайні галогенки?
#52
Опубликовано 21 Февраль 2025 - 22:44
#53
Опубликовано 21 Февраль 2025 - 23:12
Чи може десь в іншому місці можна знайти такий плюс?
Та тільки в багажнику та з прикурювача(там же в тебе підсвітка, начебто з'ясували, від габаритів).
Можна ще біля блока запобіжників(підкапотного) взяти сигнал габаритів, але там, щоб дістатися до тих жгутів, розбирати не менш, ніж до фари.
#54
Опубликовано 05 Март 2025 - 18:20
Та тільки в багажнику та з прикурювача(там же в тебе підсвітка, начебто з'ясували, від габаритів).
Можна ще біля блока запобіжників(підкапотного) взяти сигнал габаритів, але там, щоб дістатися до тих жгутів, розбирати не менш, ніж до фари.
Нарешті я знайшов час і все сьогодні встановив. Але не дуже все працює як я думав. Виключатись ДХВ не хочуть. коли підключив через конектор в якого 1 провід (жовтий) потрібно підключити до габаритів (ледве добрався до роз'єму), ДХВ гаснуть а потім час від часу мигають( якщо цей жовтий провід підключити до + акумулятора тоді він справно працює і відключає ДХВ, а від габаритів чомусь мигає :( є якісь ідеї?
#55
Опубликовано 05 Март 2025 - 18:23
Тому що ось:
Як я вже писав вище, можете отримати помилку по лампам. Всі лампи перевіряються на опір. Якщо опір поза заданим діапазоном, живлення лампи відключається електронно і блок запобіжників видає помилку.
Хочете "ДХО", активуйте скандинавське світло.
#56
Опубликовано 05 Март 2025 - 19:06
коли підключив через конектор в якого 1 провід (жовтий) потрібно підключити до габаритів (ледве добрався до роз'єму), ДХВ гаснуть а потім час від часу мигають
Спробуй підключити не до габариту, а до ближнього світла. Там лампи в рази більшої потужності і за критерієм перевірки по опору контролер може не зверне уваги на те додаткове навантаження у вигляді жовтого дроту. Непогано було б поміряти струм споживання в тому жовтому дроті під час подачі на нього +12В, щоб зрозуміти, наскільки він змінює параметри контрольованої ланки.
ЗІ. Може таки пошукаєш можливость
активуйте скандинавське світло.
?
Изменено: Andre_71, 05 Март 2025 - 19:07
#62
Опубликовано 13 Март 2025 - 18:03
То питання до ТС-а в розрізі твоєї пропозиції про сканд. світло.
Сьогодні мав трохи часу, знову пробував ДХВ, думав підключити щоб завжди світило. Але є вже інша проблема. Ви мені радили підключити
червоний дріт ДХВ з'єднати з сине-білим дротом в роз'ємі Х12(пін №5), коли так зробив, при повороті ключа (машина ще не завелась і ДХВ не світить) але щось під капотом починає шуміти (таке враження щось розганяється), звук наростає і потім чуть спадає але не зникає. Коли заводиш машину цього не чути або просто звук двигуна його перебиває. Коли ДХВ відключити від цього піна такого звука нема.
#64
Опубликовано 13 Март 2025 - 19:33
Схоже, що вмикається ел. двигун ЕГУРа. Саме з такими звуком він розганяється, якщо слухати без заведеного мотору, а лише подати на сине-білий +12В, я так колись промивав гідравлічну систему рейки.
Тобто виходить, що той вхід контролера(червоний) не тільки відстежує появу +12, а ще й сам має якийсь потенціал, відмінний від 0 В. Швидше за все там є напруга 6-9 В, яких досить для увімкнення логіки ЕГУРа.
Тож виходить що з поточною схемотехнікою контролера ДХВ стандартне підключення до ЕГУРу не можливе, нажаль. Треба вивчати схему контролера та можливо якось її адаптувати.
Оце хотів запропонувати до бензонасу під'єднати, але з урахуванням того, що червоний сам видає певну напругу, вважаю що то погана ідея, подавати постійно якусь напругу на бензонасос.
ЗІ. Може таки пошукати когось зі сканером, щоб увімкнути штатне скандинавське світло?

#65
Опубликовано 13 Март 2025 - 19:37
Я дивлюсь що цей "метод научного тыка" точно закінчиться тим що зіпсуєте електроніку ЕГПК або ще щось спалите
Чим не влаштовувало пвдключення так як написано на коробці (типа інструкція)?
https://prom.ua/ua/p...dovye-ogni.html
https://ireland.apol...mage;s=1000x700
Цей так званий "блок керування" ДХО - це всього лише електронне релє де замість звичної катушки як в звичайних релє, використана дешманьська микросхема
логика роботи - світять постійно поки ввімкненно запалювання
Десь воно логічно. Якщо ти вже ввімкнув запалювання, то рано чи пізно ти все одно або заведеш двигун, або вимикнеш його щоб не садити аккум.
Якщо потрібно для темної пори доби зробити так щоб ДХО вимикалися при ввімкненні габаритів, то червоний дріт розрізається і в розріз вставляється НЗК контактами (30 та 87а) звичайна 5- контактна релюшка
контак 85 на массу, а керуючий контакт релє 86 до "+" габаритів. І все, не треба нічого вигадувати
Якщо вже ти хочеш щоб було все по "фень шую", то замість отої китайської порнографії, візіми нормальний блок керування ДХО.
Ось цей наприклад,
https://www.olx.ua/d...ni-IDJECYo.html
або, будь який ішший з розряду "smart" , котрий підключається до аккума і сам спрацьовує коли напруга у бортмережі досягне 13,5в
Изменено: Igor C., 13 Март 2025 - 19:59
#67
Опубликовано 14 Март 2025 - 00:46
Igor C., было уже месяц назад. Чел любит играть в рулетку. https://www.opel-clu...h/?p=1075620158
#68
Опубликовано 14 Март 2025 - 06:24
Що це за блок і як його підключити?)
Щось все дуже ускладнено
Igor C., было уже месяц назад. Чел любит играть в рулетку. https://www.opel-clu...h/?p=1075620158
тоже думал что ты тогда больно перегнул и не взлетит
а оно вон оно как "завернулось" уже
Совесть просто так не мучает, она мстит за то, что ее разбудили!
#69
Опубликовано 14 Март 2025 - 06:50
Що це за блок і як його підключити?)
Щось все дуже ускладнено
Що тут такого суперскладного?
chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/https://foton.ua/upl...et/DRL41112.pdf
А якщо складно, то тоді
https://prom.ua/p155...ho-dnevnye.html
Якийсь китайський "noname" дешман.
Такі зазвичай пропрацюють місяць-два, але з підключенням нічого не треба думати від слова взагалі )))
Изменено: Igor C., 14 Март 2025 - 10:16
#70
Опубликовано 14 Март 2025 - 18:09
зазвичай пропрацюють місяць-дваБез доработки возможно. В дешёвых вообще термопасту не наносят. Ещё и матрицу прикручивают на окрашенный корпус.
Разбираем. Ложем термопасту в необходимом количестве под диоды. Ограничиваем ток до нормального и светят вечно.
Как пример на днях приехал налобный фонарь с мощным светом. При включении как то слабо отдавалось тепло на корпус. При вскрытии имеем вот такое. Без пасты диоды быстро деградируют/сгорят от перегрева.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых