Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Денній ходові вогні Astra H


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
84 ответов в теме

#36
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4255
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 06 Февраль 2025 - 10:17

Просто включать ближний. Это не запрещено))

Я скажу больше - запрещено не включить ))
  • 0

 
:hi: 
 
 


#37
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1713
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 06 Февраль 2025 - 10:50

    Так. По правилам ближній. А замість цього я завжди включаю туманки  Hella DE, оті кругленькі, класичні, і ніколи не було нарікань від ГАЇ.

Справа в тому, що правила виконуються не повністю. Ставиться колхоз ксеноновий, що сліпить очі. Але це вже досить рідко.

    В темну пору мене більше всього дратує бліки фар заводських іномарок. Саме цікаво, що машини зачасту шикардосні, а фара лупить високо. І відповідає хтось, що це автоматичне налаштування на стенді. Що за стенди такі криворукі? На глазік? Це як шини на шиномонтажі, не табличка на криші бензобаку?

    Ладно недавно бачив Авео їхало із ксенонами, фари, туманки. Він їхав як герой світової війни с чотирма точками, думаючи шо то так круто, а воно @ сліпило перед ним як капець. Ну шо поробиш з людиною, хоч якесь заспокоєння внутрішнього его, але то трошки колхоз, хоча можна просто відрегулювати по ПРАВИЛАМ і буде непогано взагалі, формула на сайті, там від кута фар залежить.

https://di-electric....TMCiif8HJrt1_8T

 

Хоча, розумію, що нам сліпеньким та формула. Нам трема в темряві топити 200 по ямам, ото діло...


Изменено: baton45, 06 Февраль 2025 - 10:53

  • 0

#38
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4255
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 06 Февраль 2025 - 11:22

baton45 строгость законов нивелируется необязательностью исполнения/ малой стоимостью наказания
  • 0

 
:hi: 
 
 


#39
lame

lame

    Авторитет

    • Сообщений 28044
  • Возраст: 58
  • Имя:Victor
  • Город:Kiev
  • Авто:ООБ'98 X20XEV Sport Caravan
  • Гос. номер:AA7233EP
  •  
  • Регистрация: 24.10.2005

Опубликовано 06 Февраль 2025 - 11:36

строгость законов нивелируется необязательностью исполнения/ малой стоимостью наказания

тада, максимум на шо можно натянуть - двадцадка (сегодня 340грн)


  • 0

#40
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50295
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 06 Февраль 2025 - 11:43

строгость законов нивелируется необязательностью исполнения/ малой стоимостью наказания

Типично для banana republic.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#41
Darkos

Darkos

    Завсегдатай

    • Сообщений 53
  • Имя:Святослав
  •  
  • Регистрация: 21.12.2024

Опубликовано 07 Февраль 2025 - 17:26

Andre_71, пробував витягнути пін від поворотів, не могло. Коли його дістати, повороти не включається і біле світло не відключається.

І є ще одна проблема підключив на столі ДХВ і коли на них подаєш напругу трохи більше 13в ( біля 13.5-13.8) вони починають миготіти і чим вище напруга тим частіше мигає ( підключав від павер банка через перетворювач ). Думаю коли підключу від акумулятора машини буде те саме і вроді в машині бувають більші скачки напруги, чи я помиляюся? В мене на ФМ трасмітері деколи показує при запуску двигуна біля 14в на прикурювачі). Коли куплю той конектор ДХВ щоб відключався від габаритів, він вроді запускається після 13в, мені треба в схему докупити ще якийсь стабілізатор на 12 в?

Изменено: Darkos, 07 Февраль 2025 - 17:28

  • 0

#42
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 07 Февраль 2025 - 17:33

пробував витягнути пін від поворотів, не могло. Коли його дістати, повороти не включається і біле світло не відключається.

Ще б схему того ліхтаря. Скількі пінів всього в його розї'мі? Три чи більше? Сфоткав би, чи шо...

 

Думаю коли підключу від акумулятора машини буде те саме і вроді в машині бувають більші скачки напруги, чи я помиляюся?

Думаю, що помиляєшся. То дається взнаки пульсація дешманського імпульсного перетворювача. Зазвичай в авто АКБ  є добрим фільтром від уселяких імпульсних перешкод.
  • 0

#43
Darkos

Darkos

    Завсегдатай

    • Сообщений 53
  • Имя:Святослав
  •  
  • Регистрация: 21.12.2024

Опубликовано 07 Февраль 2025 - 17:46

Andre_71, там 4 піновий роз'єм: плюс, мінус, до білого світла і до жовтого для повороту.

В мене є китайські перетворювачі но вони без корпусу тільки схеми і вони тримають 12в. Бо моє ДХО ніби має працювати від 12в. А тре щось в корпусі

Прикрепленные файлы:


  • 0

#44
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 07 Февраль 2025 - 17:55

Прикріплені мініатюри Screenshot_2025-02-07-17-46-04-94_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Та не перетворювач цікавив, а роз'єм... :sm13_:

 

 

 

там 4 піновий роз'єм: плюс, мінус, до білого світла і до жовтого для повороту.

А, ну тоді та коробка - то не контролер, який керує режимами, а звичайна розгалужувальна коробка, де живлення та керування білим та жовтим каналами розгалужуються на два ліхтарі. Можна перевірити - піни роз'ємів мають дзвонитись з відповідними кінцями дротів.  Тоді нічого не вийде без втручання в самі ліїхтарі. Тому забий на цей варіант.

 

А по мерехтінню від перетворювача - там ще треба дивитись скільки споживають ліхтарі, а скільки потужність того перетворювача. Може він елементарно перевантажений, 13,5 В тримає, але вже з високими коефіцієнтом пульсацій, які впливають на роботу драйвера лед-ів.


Изменено: Andre_71, 07 Февраль 2025 - 18:06

  • 0

#45
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11498
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 07 Февраль 2025 - 18:10

То дається взнаки пульсація дешманського імпульсного перетворювача.

Можна під'єднати на вихід перетворювача електролітичний конденсатор так тисяч на 10 мікрофарад, щоб впевнетись, що справа не в напрузі.


  • 0

#46
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 07 Февраль 2025 - 18:28

Можна під'єднати на вихід перетворювача електролітичний конденсатор так тисяч на 10 мікрофарад, щоб впевнетись, що справа не в напрузі.
Та якщо там частота перетворюваня 30-80 кГц, то там треба від ВЧ-пульсацій навпаки, малою ємністю шунтувати вихід, кераміку на 0,1 мкФ тулити.

ЗІ. Чому б не перевірити те добро безпосередньо на автівці?


  • 0

#47
Darkos

Darkos

    Завсегдатай

    • Сообщений 53
  • Имя:Святослав
  •  
  • Регистрация: 21.12.2024

Опубликовано 07 Февраль 2025 - 19:07

Andre_71, треба замовити ці ДХВ конектори і буду пробувати в машині, просто дома експериментував з тими пінами

І ще вогнегасник треба)

Изменено: Darkos, 07 Февраль 2025 - 20:13

  • 0

#48
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11498
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 07 Февраль 2025 - 19:30

Саме цікаво, що машини зачасту шикардосні, а фара лупить високо.

Мене теж це дивує. Неодноразово помічав, що шикарні авто з сучасними ЛЕД фарами сліплять зустрічних.  :smile44:


  • 0

#49
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9097
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 07 Февраль 2025 - 23:14

Avtomobilist, может грязное стекло и СТГ рассеивается во все стороны?


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#50
Darkos

Darkos

    Завсегдатай

    • Сообщений 53
  • Имя:Святослав
  •  
  • Регистрация: 21.12.2024

Опубликовано 21 Февраль 2025 - 21:02

Andre_71, щоб добратись до розєма фари треба знімати бампер?
  • 0

#51
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 21 Февраль 2025 - 22:07

Я вже не пригадаю наразі. Для зняття фари точно треба, а для доступу до роз'єму може досить буде підкрилок частково відкрутити та відігнути, точно не скажу. Спробуй почати з підкрилка. Та там і бампер той не  важко знімається, відосів повно.

В тебе звичайні галогенки?


  • 0

#52
Darkos

Darkos

    Завсегдатай

    • Сообщений 53
  • Имя:Святослав
  •  
  • Регистрация: 21.12.2024

Опубликовано 21 Февраль 2025 - 22:44

Andre_71,так звичайні галогенки. Прийшов контролер, який включає ДХВ коли напруга більше 13В, а коли на додатковій провід подати плюс він відключає ДХВ, вот мені треба той додатковий провід підключити до габаритів. Щоб при включені габаритів гасли ДХВ. Чи може десь в іншому місці можна знайти такий плюс?
  • 0

#53
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 21 Февраль 2025 - 23:12

Чи може десь в іншому місці можна знайти такий плюс?

Та  тільки  в багажнику та з прикурювача(там же в тебе підсвітка, начебто з'ясували, від габаритів).

Можна ще  біля блока запобіжників(підкапотного)  взяти сигнал габаритів, але там, щоб дістатися до тих жгутів, розбирати не менш, ніж до фари.


  • 0

#54
Darkos

Darkos

    Завсегдатай

    • Сообщений 53
  • Имя:Святослав
  •  
  • Регистрация: 21.12.2024

Опубликовано 05 Март 2025 - 18:20

Та тільки в багажнику та з прикурювача(там же в тебе підсвітка, начебто з'ясували, від габаритів).
Можна ще біля блока запобіжників(підкапотного) взяти сигнал габаритів, але там, щоб дістатися до тих жгутів, розбирати не менш, ніж до фари.


Нарешті я знайшов час і все сьогодні встановив. Але не дуже все працює як я думав. Виключатись ДХВ не хочуть. коли підключив через конектор в якого 1 провід (жовтий) потрібно підключити до габаритів (ледве добрався до роз'єму), ДХВ гаснуть а потім час від часу мигають( якщо цей жовтий провід підключити до + акумулятора тоді він справно працює і відключає ДХВ, а від габаритів чомусь мигає :( є якісь ідеї?
  • 0

#55
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18309
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 05 Март 2025 - 18:23

Тому що ось:

 

Як я вже писав вище, можете отримати помилку по лампам. Всі лампи перевіряються на опір. Якщо опір поза заданим діапазоном, живлення лампи відключається електронно і блок запобіжників видає помилку.
Хочете "ДХО", активуйте скандинавське світло.


  • 0

#56
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 05 Март 2025 - 19:06

коли підключив через конектор в якого 1 провід (жовтий) потрібно підключити до габаритів (ледве добрався до роз'єму), ДХВ гаснуть а потім час від часу мигають

Спробуй підключити не до габариту, а до ближнього світла. Там лампи в рази більшої потужності і за критерієм перевірки по опору контролер може  не зверне уваги на те додаткове навантаження у вигляді жовтого дроту. Непогано було б поміряти струм споживання в тому жовтому дроті під час подачі на нього +12В, щоб зрозуміти, наскільки він змінює параметри контрольованої ланки.

 

ЗІ. Може таки пошукаєш можливость

 

активуйте скандинавське світло.

?


Изменено: Andre_71, 05 Март 2025 - 19:07

  • 0

#57
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4255
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 05 Март 2025 - 21:53

?

Ну через опком активировать автоматически включающщийся ближний свет при работающем моторе.
Типа не дхо а ДХО )))
Я лично отказался когда к Сане заезжал
мне сделали дхо в поворотник - типа линзы берегу)))

Изменено: bzhasso, 05 Март 2025 - 21:53

  • 0

 
:hi: 
 
 


#58
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 05 Март 2025 - 22:27

Ну через опком активировать автоматически включающщийся ближний свет при работающем моторе.

У ТС-а  плохо с возможностями подключиться соответствующим оборудованием. Поэтому и колхозим.


  • 0

#59
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4255
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 05 Март 2025 - 22:33

У ТС-а плохо с возможностями подключиться

А , я не въехал чего-то

Вспомнил как другу с Киева в Днепропетровске на форд фьюжн Америка что то подключали по типа Тим вювер , дистанционно

Жаль тут не вариант

Изменено: bzhasso, 05 Март 2025 - 22:31

  • 0

 
:hi: 
 
 


#60
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18309
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 07 Март 2025 - 16:53

?

Шо саме не зрозуміло?


  • 0

#61
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 07 Март 2025 - 18:03

То питання до ТС-а в розрізі твоєї пропозиції про сканд. світло.


  • 0

#62
Darkos

Darkos

    Завсегдатай

    • Сообщений 53
  • Имя:Святослав
  •  
  • Регистрация: 21.12.2024

Опубликовано 13 Март 2025 - 18:03

То питання до ТС-а в розрізі твоєї пропозиції про сканд. світло.


Сьогодні мав трохи часу, знову пробував ДХВ, думав підключити щоб завжди світило. Але є вже інша проблема. Ви мені радили підключити
червоний дріт ДХВ з'єднати з сине-білим дротом в роз'ємі Х12(пін №5), коли так зробив, при повороті ключа (машина ще не завелась і ДХВ не світить) але щось під капотом починає шуміти (таке враження щось розганяється), звук наростає і потім чуть спадає але не зникає. Коли заводиш машину цього не чути або просто звук двигуна його перебиває. Коли ДХВ відключити від цього піна такого звука нема.
  • 0

#63
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1849
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 13 Март 2025 - 19:04

Перевір наявність вогнегасника... 

Мо варто направити енергію в більш продуктивне русло чи таки звернутись до спеціаліста?


  • 0

ПТН ПНХ


#64
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 13 Март 2025 - 19:33

Схоже, що вмикається  ел. двигун  ЕГУРа. Саме з такими звуком він розганяється, якщо слухати без  заведеного  мотору, а лише подати на сине-білий +12В, я так колись промивав гідравлічну систему  рейки.
Тобто виходить, що той вхід контролера(червоний) не тільки відстежує появу +12, а ще й сам має якийсь потенціал, відмінний від 0 В. Швидше за все там   є напруга 6-9 В, яких досить для увімкнення логіки ЕГУРа.
Тож виходить що з поточною схемотехнікою контролера  ДХВ стандартне підключення до ЕГУРу не можливе, нажаль. Треба  вивчати схему контролера та можливо якось її адаптувати.

Спойлер

Або  підключити червоний до  дроту живлення бензонасосу, як вже радили.
Оце хотів запропонувати до бензонасу під'єднати, але з урахуванням того, що червоний сам видає певну напругу, вважаю що то погана ідея, подавати постійно якусь напругу на бензонасос.
 
ЗІ. Може таки пошукати когось зі сканером, щоб увімкнути штатне скандинавське світло? :smile423:


  • 0

#65
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2173
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 13 Март 2025 - 19:37

Я дивлюсь що цей "метод  научного тыка"  точно закінчиться тим що зіпсуєте електроніку ЕГПК або ще щось спалите

 

Чим не влаштовувало пвдключення так як написано на коробці (типа інструкція)?

https://prom.ua/ua/p...dovye-ogni.html

https://ireland.apol...mage;s=1000x700

 

Цей так званий "блок керування" ДХО - це всього лише електронне релє де замість звичної катушки як в звичайних релє, використана дешманьська микросхема 

логика роботи - світять постійно поки ввімкненно запалювання

Десь воно логічно. Якщо ти вже ввімкнув запалювання, то рано чи пізно ти все одно або заведеш двигун, або вимикнеш його щоб не садити аккум.

Якщо потрібно для темної пори доби зробити так щоб ДХО вимикалися при ввімкненні габаритів,  то червоний дріт розрізається і в розріз вставляється НЗК контактами (30 та 87а) звичайна 5- контактна релюшка 

контак 85 на массу, а керуючий контакт релє 86 до "+" габаритів. І все, не треба нічого вигадувати

 

Якщо вже ти хочеш щоб було все по "фень шую", то замість отої китайської порнографії, візіми нормальний блок керування ДХО.

Ось цей наприклад,

https://www.olx.ua/d...ni-IDJECYo.html

або, будь який ішший з розряду "smart" , котрий підключається до аккума і сам спрацьовує коли напруга у бортмережі досягне 13,5в 


Изменено: Igor C., 13 Март 2025 - 19:59

  • 0

#66
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50295
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 13 Март 2025 - 20:14

Жалко Астру

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#67
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9097
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Март 2025 - 00:46

Igor C., было уже месяц назад. Чел любит играть в рулетку. https://www.opel-clu...h/?p=1075620158


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#68
Дядя k0tЪ

Дядя k0tЪ

    Слесарь 3-го разряда

    • Сообщений 21454
  • Возраст: 49
  • Имя:Konstantin Kopeykin
  • Город:родина тавронов
  • Авто:tavria 1.2 & astra G 2.2
  • Гос. номер:АР7617ВО
  •  
  • Регистрация: 28.11.2007

Опубликовано 14 Март 2025 - 06:24

Що це за блок і як його підключити?)
Щось все дуже ускладнено

 

 

Igor C., было уже месяц назад. Чел любит играть в рулетку. https://www.opel-clu...h/?p=1075620158

тоже думал что ты тогда больно перегнул и не взлетит :sm13_:

а оно вон оно как "завернулось" уже :sm13_:


Совесть просто так не мучает, она мстит за то, что ее разбудили!


#69
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2173
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 14 Март 2025 - 06:50

Що це за блок і як його підключити?)
Щось все дуже ускладнено

 

Що тут такого суперскладного?

chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/https://foton.ua/upl...et/DRL41112.pdf

 

А якщо складно, то  тоді

https://prom.ua/p155...ho-dnevnye.html

Якийсь китайський "noname" дешман. 

Такі зазвичай пропрацюють місяць-два, але з підключенням нічого не треба думати від слова взагалі )))


Изменено: Igor C., 14 Март 2025 - 10:16

  • 0

#70
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9097
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Март 2025 - 18:09

зазвичай пропрацюють місяць-два
Без доработки возможно. В дешёвых вообще термопасту не наносят. Ещё и матрицу прикручивают на окрашенный корпус.

Разбираем. Ложем термопасту в необходимом количестве под диоды. Ограничиваем ток до нормального и светят вечно.

Как пример на днях приехал налобный фонарь с мощным светом. При включении как то слабо отдавалось тепло на корпус. При вскрытии имеем вот такое. Без пасты диоды быстро деградируют/сгорят от перегрева. 

Спойлер


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%





0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых