Как первоначально это проявилось?без диагностики это как-то обнаружить, симптомы.
"Цоканье" громкое, особенно на холодном двигателе. А еще как-бы небольшое подтраиванье плюс плохая заводка на горячую
Опубликовано 15 Февраль 2015 - 22:58
плюс плохая заводка на горячую
но із заводкою це так... не на 100%.. в мене, знову ж таки, 2 переливає а заводиться на гарячу краще ніж на холодну. були певні проблеми з заводкою, теж грішив на форси, але причина, як виявилось, у стартері.. поміняли щітки і все ок тепер
Опубликовано 19 Февраль 2015 - 00:18
Ну два виробники використали один і той же каталожний номер, і що тут дивного? Наприклад росава і фулда використали 175/70Р13, це ж не вихід з того що фулда туж в Україні виготовляється. Чи багато виробників в назві використовують слово Energy.
Behr перестав випускатися, почав випускатися Mahle, і все.
Изменено: Alex, 19 Февраль 2015 - 00:18
067Ч9ЧЧ097 Олексій "Alex"
Опубликовано 19 Февраль 2015 - 08:51
Та суть не втому... Просто цікаво чи по якості є різниця?Ну два виробники використали один і той же каталожний номер, і що тут дивного? Наприклад росава і фулда використали 175/70Р13, це ж не вихід з того що фулда туж в Україні виготовляється. Чи багато виробників в назві використовують слово Energy.
Behr перестав випускатися, почав випускатися Mahle, і все.
Опубликовано 19 Февраль 2015 - 10:00
Чому під одним каталожним номером термостата (TX 120 89D) видається два виробника: behr і mahle? Це так повинно бути чи я чогось недорозумію?
У 2013 році MAHLE Group поглинула компанію BEHR. Ну й певно вирішили, що термостати на вторинний ринок будуть продавати під маркою Mahle.
Таких випадків на сучасному ринку автозапчастин багато.
Не дивіться на Україну, як на землю своїх батьків. Дивіться на неї, як на землю своїх дітей. І тоді прийдуть зміни...
(С. Вакарчук)
Опубликовано 19 Февраль 2015 - 10:35
Оце аргументоване пояснення.У 2013 році MAHLE Group поглинула компанію BEHR. Ну й певно вирішили, що термостати на вторинний ринок будуть продавати під маркою Mahle.
Таких випадків на сучасному ринку автозапчастин багато.
Опубликовано 21 Февраль 2015 - 21:22
А можно менять одну форсу? Брать новую или можно б/у ?
я нашел б/у, комплект 4шт. Поставил, больше года уже, пока все ок.
Как первоначально это проявилось?без диагностики это как-то обнаружить, симптомы.
У меня просто все хуже и хуже начал заводиться на горячую. Пока однажды, проехав километров 50, остановился и не смог завестись. Только спустя больше часа, когда двигатель остыл, с трудом завелся и поехал на дизель-сервис.. А там уже диагностика показала проблему.
Изменено: Yuri2012, 21 Февраль 2015 - 21:23
Опубликовано 21 Февраль 2015 - 21:29
По форсах вирішив проблему?я нашел б/у, комплект 4шт. Поставил, больше года уже, пока все ок.
У меня просто все хуже и хуже начал заводиться на горячую. Пока однажды, проехав километров 50, остановился и не смог завестись. Только спустя больше часа, когда двигатель остыл, с трудом завелся и поехал на дизель-сервис.. А там уже диагностика показала проблему.
Опубликовано 22 Февраль 2015 - 13:34
пусть он не понадобится вообще
ееее... ні. краще хай катається в машині . Я теж тумав "ну його" поки не здох стартер серед ночі. Але дякуючи Ромі Warrior все закінчилось добре - приїхав, протягнув пару метрів я завівся. Добре що різьба підійшла від Астри Г
а по сабжу - спитай у ivan tadash. Я собі в нього брав
З.І. В прийомну не забуть зайти
Изменено: w00lfik, 22 Февраль 2015 - 13:36
Опубликовано 23 Февраль 2015 - 09:39
Опубликовано 23 Февраль 2015 - 10:13
В мене 1.7 з АС... Те ж саме. При виключеному кондиші муфта компресора просто крутиться. Але шумів при цьому ніякихНарод, кто на 1.3 с кондером, при заведенном двигателе гляньте под капот!
Ситуация следующая:
Начал шуметь ремень гены. Только на холодную первых пять км. Противно шелестит. Потом все отлично. Открыл капот и завел мотор. Шум действительно от ремня. Ремень огибает колесо компрессора кондера. Хрень в том, что все крутится кроме этого колеса компрессора!!! Включаю кондер-крутится тоже, выключаю-опять перестают крутиться и этот противный шелест ремня по колесу. Так и должно быть, что ремень при выключенном кондере просто скользит по колесу компрессора? Кто может заглянуть у себя?
Слыхал, что на холодный период неуоторые владельцы меняют ремень на простой, чтоб не задействовать компрессор.
Опубликовано 23 Февраль 2015 - 15:42
Так і повинно бути. Ремень не скользить по шківу, він крутить шків, а муфта не притягнута електромагнітом (оптичний обман). При включенні кондиціонера, муфта притягується до шківа електромагнітом -катушкою, яка знаходиться під шківом компресора, і муфта починає крутитися разом з шківом. Якщо в твоєму авто звук перестає при включеному кондиціонері - скоро прийдеться міняти підшипник шківа компресора.
Изменено: Alex, 23 Февраль 2015 - 15:44
067Ч9ЧЧ097 Олексій "Alex"
Опубликовано 23 Февраль 2015 - 17:08
Не у шківа. а у муфти збоку закльопки видно і центральна гайка (чи гвинт). Муфта намертво через шпонку прикріплена до вала компресора. Шків кріпиться на корпусі компресора, і при виключеному непрацюючому кондиціонері служить як допоміжний ролік.
По порядку компресор, електромагніт (катушка), шків і муфта
067Ч9ЧЧ097 Олексій "Alex"
0 пользователей, 5 гостей, 0 скрытых