Закручивается обычной пробкой с магнитом
Без всякого уплотнения. Это не тупо?
Изнутри коробки выглядит так
По резьбе масло может сопливить через эту пробку. Разве нет?
Там должен быть герметик
Опубликовано 02 Декабрь 2015 - 08:27
Никогда его там не было. Фиксатор резьбы и не более.
Если вы сами лично меняли масло в МКПП автомобилей GM то должны были обратить внимание на нанесение герметика на эту пробку, у меня его нанесли на конец резьбы, а фиксатор наносят на начало резьб. Вообще непонятно зачем такое городить если у других авто стоит уплотнительная шайба, медная или алюминиевая.
Кстати монет затяжки этой пробки какой???
Опубликовано 02 Декабрь 2015 - 22:29
Фиксаторы ведь мажут с конца резьбы болта или пробкиФиксатор наносится на наружный край внутренней и внутренние витки наружной. И не иначе.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 08 Февраль 2016 - 11:54
Ану подскажите, на какую мысль наводит:
После замены штока выбора передач, тысяч 5 точно прошёл. Всё сухо, шток сухой, коробка сухая. Только вот сам сапун на блоке выбора передач запотевший
Обвёл красным:
От чего может через него давить масло? Честно признаюсь, грамм 100 в коробку долил не контролируя отверстием.
Опубликовано 08 Февраль 2016 - 16:29
сам сапун на блоке выбора передач запотевший
От чего может через него давить масло? Честно признаюсь, грамм 100 в коробку долил не контролируя отверстием.
Через нього не може давить оливу.Але якщо навіть щось там і запотіло,то я б не придавав цьому уваги.
Аби сальники не потіли.
Ти петлю Нестерова не виконував останнім часом?)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Февраль 2016 - 20:44
Диметрио,
Думав-може ти виконував петлю Нестерова,от трохи і запотіло навколо сапуна КПШ)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 11 Февраль 2016 - 19:27
Туго иногда включаются 1,2 передачи. Раньше было замечено со второй, а теперь замечаю и с первой.
Туго только с нитралки. Если включить третью и сразу вторую, то наура. А с нетралки первая или вторая туго. Если применить чуть силы то включается, но чувствуется что то то мешает. Что кто подскажет
Были у меня такие-же симптомы, тоже с нейтрали иногда очень туго включалась 2 передача, а потом со временем и первая! "Вертолет" был в идеале впрочем и как настройки кулисы.
Причина была в неравномерном износе синхронизаторов 2 передачи (работали с перекосом).
Заменил кольца синхронов и промежуточное кольцо, проблема ушла.
Изменено: sanya24-82, 12 Февраль 2016 - 11:33
Опубликовано 12 Февраль 2016 - 09:15
Причина была в неравномерном износе синхронизаторов 2 передачи (работали с перекосом).
Заменил кольца синхронов и промежуточное кольцо, пороблема ушла.
То зрозуміло,але тут інший випадок.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 30 Сентябрь 2016 - 05:30
Ребята, подскажите...
Opel Astra H 2007 года.
Те же симптомы, в живую не видел. Но выработка там на лицо будет 260000км.
Какая у неё коробка может быть? Можно смело брать комплект "Штока"? Или есть какие то отклонения по коробке в сравнении с Астра Ж?
Опубликовано 02 Октябрь 2016 - 20:08
Диметрио,
Дмитро-ти некоректно ставиш питання)Вкажи хоча б об'єм двигуна на Астро Ха.
Так,шток,сальник та пальці едентичні Астро Г(з тим же об'ємом)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 16 Октябрь 2016 - 19:51
Мій телефон у підпису...Розбито/не розбито-все лічиться...
Не допоможе...
Є метод набагато простіший і дієвіший...Працює довго і без подальших проблем...
Привіт. Юстас, підкажи будь-ласка, яким методом можна, подолати цю проблему з люфтом в яблуці?Стяжки якось не викликають довіри.
І ще, читав тему, бачив шо Диметрио, міняв шток, пальці, сальнік. А потім регулював кулісу. Хочу теж замінити, дані деталі, так як сальник вже давно сопливе. Та і вироботка є. на вертольоті.(заміна сальника, штока, і пальчиків).
Підкажи, чи потрібно в цій ситуації теж регулювати кулісу?Та і взагалі як регулювати. І чи потрібно міняти цю втулку, чи як її назвать http://img.exist.ru/...00&MethodType=8
І останнє питання, якої вязкості, взяти масло в коробку. Коробас Ф13, Z16xep. Фух, вродэ все написав.
Дякую всім за увагу)
Опубликовано 17 Октябрь 2016 - 08:14
1)Привіт. Юстас, підкажи будь-ласка, яким методом можна, подолати цю проблему з люфтом в яблуці?Стяжки якось не викликають довіри.
2)І ще, читав тему, бачив шо Диметрио, міняв шток, пальці, сальнік. А потім регулював кулісу. Хочу теж замінити, дані деталі, так як сальник вже давно сопливе. Та і вироботка є. на вертольоті.(заміна сальника, штока, і пальчиків).
Підкажи, чи потрібно в цій ситуації теж регулювати кулісу?Та і взагалі як регулювати.
3)І чи потрібно міняти цю втулку, чи як її назвать http://img.exist.ru/...00&MethodType=8
4)І останнє питання, якої вязкості, взяти масло в коробку. Коробас Ф13, Z16xep. Фух, вродэ все написав.
1)Я долаю зазвичай отак.Це звичайний багатожильний дріт-діаметр підбирають по потребі.
2)Ні-нічого регулювати(якщо до цього ніхто не перерегульовував)не потрібно.
3)якщо не розламана-замінювати не потрібно.
4)Коробас там (якщо не мінявся)Ф17.Заливати бажано оригінал.А взагалі то олива в КПШ розрахована на весь термін експлуатації.Перевір рівень-якщо нормальний,то буде працювати.
Изменено: Юстас, 25 Октябрь 2017 - 10:32
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Октябрь 2016 - 09:59
І ще, читав тему, бачив шо Диметрио, міняв шток, пальці, сальнік. А потім регулював кулісу. Хочу теж замінити, дані деталі, так як сальник вже давно сопливе. Та і вироботка є. на вертольоті.(заміна сальника, штока, і пальчиків).
Підкажи, чи потрібно в цій ситуації теж регулювати кулісу?
Дякую всім за увагу)
Я регулировал кулису, потому что менял полностью блок выбора передач. А если менять только шток, сальник, пальцы, то никакой регулировки не надо.
Опубликовано 17 Октябрь 2016 - 12:48
Я регулировал кулису, потому что менял полностью блок выбора передач. А если менять только шток, сальник, пальцы, то никакой регулировки не надо.
Понял)спасибо)
1)Я долаю зазвичай отак.Це звичайний багатожильний дріт-діаметр підбирають по потребі.
2)Ні-нічого регулювати(якщо до цього ніхто не перерегульовував)не потрібно.
3)якщо не розламана-замінювати не потрібно.
4)Коробас там (якщо не мінявся)Ф17.Заливати бажано оригінал.А взагалі то олива в КПШ розрахована на весь термін експлуатації.Перевір рівень-якщо нормальний,то буде працювати.
Та наче не мінявся. https://f-a.d-cd.net/182bbfas-960.jpg
А де саме перевіряти рівень?ато зовсім не вкурсі))
Дякую велике))
Опубликовано 17 Октябрь 2016 - 13:09
А де саме перевіряти рівень?ато зовсім не вкурсі))
Дякую велике))
http://www.opel-club...i/?p=1074343970
112-ый пост в этой теме.
Уровень масла по нижний край отверстия при горизонтальном положении. Откручивается ключём "на 13", лучше накидным.
Опубликовано 17 Октябрь 2016 - 15:19
http://www.opel-club...i/?p=1074343970
112-ый пост в этой теме.
Уровень масла по нижний край отверстия при горизонтальном положении. Откручивается ключём "на 13", лучше накидным.
Тойсть если польется с этого отверстия, масло на уровне, а если нет то надо доливать пока не начнет переливаться. Ты кстати заменял масло?если да то на какое?
И еще, какой шток ты ставил?опелевскикй?ато я смотрю есть разные, например топран и т.д) Стоит ли переплачивать за оригинал?
Изменено: VkusPiva, 17 Октябрь 2016 - 15:21
Опубликовано 17 Октябрь 2016 - 15:22
Тойсть наливать надо пока не начнет перелтваться с этого отверстия.
И еще, какой шток ты ставил?опелевскикй?ато я смотрю есть разные, например топран и т.д) Стоит ли переплачивать за оригинал?
1. Да, пока не начнёт переливаться. Не менял, доливал General Motors 1940182 Масло трансмиссионное "GM 80W", 1л
2. Да, стоит переплачивать. Есть горький опыт)))
160грн, куда дешевле...
Изменено: Диметрио, 17 Октябрь 2016 - 15:23
Опубликовано 17 Октябрь 2016 - 18:20
Спасибо Дмитрий)
94580787
Скажи пожалуйста, вообще, как, есть эффект от проделанных манипуляций?
Опубликовано 31 Октябрь 2016 - 18:52
Доброго вечора! У мене наступна проблема, як тільки похолодало (і коли машина холодна) важко переключаються передачі (можливо воно так і має бути, плюс/мінус), але ще при включанні 3-третьої, а нерідко і 2-ої чи 4-ої передачі чути невеличкий хруст (і потрібно з зусиллями запихнути передачу). Цієї весни міняв щеплення вижимний, фередо. Також трос перемикання передач (кріплення) реставрувалось - в цей момент мене не було біля машини, майстер сам займався цим питанням. Після чого відразу мені важко було першу включати, таке враження було що щось заважало. Потім, чи притерлось чи привик)) Так от, тепер питання стало серйозніше..... підскажіть ЩО РОБИТИ, З ЧОГО ПОЧИНАТИ? Замовив трос перемикання передач (новий).
Опубликовано 31 Октябрь 2016 - 19:01
Доброго вечора! У мене наступна проблема, як тільки похолодало (і коли машина холодна) важко переключаються передачі (можливо воно так і має бути, плюс/мінус), але ще при включанні 3-третьої, а нерідко і 2-ої чи 4-ої передачі чути невеличкий хруст (і потрібно з зусиллями запихнути передачу). Цієї весни міняв щеплення вижимний, фередо. Також трос перемикання передач (кріплення) реставрувалось - в цей момент мене не було біля машини, майстер сам займався цим питанням. Після чого відразу мені важко було першу включати, таке враження було що щось заважало. Потім, чи притерлось чи привик)) Так от, тепер питання стало серйозніше..... підскажіть ЩО РОБИТИ, З ЧОГО ПОЧИНАТИ? Замовив трос перемикання передач (новий).
поставиш тросі думаю всі проблеми твої пройдуть
Опубликовано 31 Октябрь 2016 - 19:16
при включанні 3-третьої, а нерідко і 2-ої чи 4-ої передачі чути невеличкий хруст (і потрібно з зусиллями запихнути передачу). Цієї весни міняв щеплення вижимний, фередо. Також трос перемикання передач (кріплення) реставрувалось - в цей момент мене не було біля машини, майстер сам займався цим питанням. Після чого відразу мені важко було першу включати, таке враження було що щось заважало. Потім, чи притерлось чи привик)) Так от, тепер питання стало серйозніше..... підскажіть ЩО РОБИТИ, З ЧОГО ПОЧИНАТИ? Замовив трос перемикання передач (новий).
Може спочатку спробувати прокачати щеплення?
андрійко,
Ще б почитати цю тему.Може потрібен ремкомплект салонного вузла куліси.
http://www.opel-club...-korobki/page-7
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 31 Октябрь 2016 - 19:26
Може спочатку спробувати прокачати щеплення?це напевно майстер маяє зробити, а не він
Опубликовано 31 Октябрь 2016 - 22:23
несуттєво)Головне результат.
вже один приклад є, де одноклубник промучився бульше року і купив все нове і все пройшло, а майстер шукав несоосність в космосі
Изменено: Cr-z, 31 Октябрь 2016 - 22:27
Опубликовано 31 Октябрь 2016 - 22:41
вже один приклад є, де одноклубник промучився бульше року і купив все нове і все пройшло, а майстер шукав несоосність в космосі
Тобто ти хочеш розповісти-що і як потрібно кому прокачувати?Чи як правильно соосність шукати?
Створи окрему тему-обговоримо...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 31 Октябрь 2016 - 23:03
Тобто ти хочеш розповісти-що і як потрібно кому прокачувати?Чи як правильно соосність шукати?
Створи окрему тему-обговоримо...
я хочу сказати, що якщо хтось береться за любу роботу, то має довести до кінця.
Тобто ти хочеш розповісти-що і як потрібно кому прокачувати?а де ти бачиш що я комусь розказую?
Опубликовано 31 Октябрь 2016 - 23:08
Cr-z,
Мене цікавить шлях вирішення проблеми...Тебе хто буде вирішувати...
Не принципово,але різні бачення.
Не домовимось.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых