STELS, Назар, хіба якщо ти будеш мати бажання поїхати до батьків на дачу, скажімо в якусь суботу ))) і тоді буде можливість мати дві машини одночасно. ти збери інфу що треба для того аби поміняти ебу місцями (Роман щось казав про іммо, але у мене буде чіп іммо чи там треба щось переставляти)... а далі чекаємо відносного тепла і нагоди ))))
Реклама

Установка ТС(трекшен) на ООБ з 4-ьох контурним АБС.НА ООБ 98 р.в.
#142
Опубликовано 06 Декабрь 2014 - 21:51
теоретично тра мозги і чіп, хоча якщо тра переставити сам блок ІММО - то тож не проблеба, але перд тим, ще фундаментально покурю схеми .
#144
Опубликовано 06 Декабрь 2014 - 22:46
Готовий надати своє іржаве корито для експериментів
тра ще таку-ж ржаву вектру
#145
Опубликовано 06 Декабрь 2014 - 23:22
Всім привіт! Радію що тема дуже актуальна. Вставлю свої 5 коп.
Вчора на-кінець поставив блок WA замість рідного DY (DY якщо пам'ять не зраджує ). Активував OP-COMом в розділі "Двигун" в двох місцях опцію наявності TC. Після цього загорілась лампочка "ТС" на панелі приладів та лампочка "Машина з ключем". Проте вони не гасли разом з лампочкою "АBS". OP-COM виявив наступну помилку в розділі двигуна -
"U2108 - CAN-Bus нет коммуникации с ABS/TC".
А ось зайти в розділ "Шассі" одразу не вдається - плюється що не може ідентифікувати систему. Встановлену ідентифікує як 0х0114, а на вибір дає:
0х0101 OMEGA B ABS 5,3/5,4 або
0х0102 OMEGA B ABS 5,3/5,4+ЕТС або
0х0105 OMEGA B ABS 5,3/5,4 або
0х0110 OMEGA B ABS 5,3/5,4+ЕТС
Яку б систему не вибрано - різниці немає. Одне зауважу - в любому випадку у всіх системах відсутня можливість прошивки (кнопка програмування не активна). І ще одна спільність - у всіх системах одні і ті-ж помилки
"U2105 - <Неизвестный код ошибки (DTC)>" та
"U2106 - <Неизвестный код ошибки (DTC)>".
Під'єднав 29 пін (білий провід ABS) з 6 піном ЕБУ та 30 (зелений провід ABS) з 38 піном ЕБУ. (Ногами сильно не бийте - більше проводку не провіряв - сам лізти боюсь). Після пайки проводів лампочка "ТС" почала гаснути разом з лампочкою "АBS" (тестування при запалюванні проходить успішно). Просканував OP-COMом - всі помилки стали не активні і я їх постирав. Після пересканування їх більше не виявилось. Лампочка "Машина з ключем" не загоряється. Але зайти в розділ "Шассі" одразу знову не вдається - та сама проблема ідентифікації. І ще - кнопка "ТС" фізично присутня на панелі (коло магнітоли) -але коли натискаю на неї - не загоряється лампочка "ТС". Може нема до неї проводки? Підкажіть, куди повинна підключатися ця кнопка на рестайлі Z22XE з 71Simtec-ом всіма своїми трьома провідками (до чого її дзвонити) ?
#146
Опубликовано 07 Декабрь 2014 - 00:26
#147
Опубликовано 07 Декабрь 2014 - 01:22
ТО БлаКа, тра глянути схему ))
#150
Опубликовано 07 Декабрь 2014 - 11:23
#154
Опубликовано 10 Декабрь 2014 - 11:31
STELS,підписуюся на тему. І хочу запитати яким буде поведінка при 3-х контурній системі?
Ніколи не пробуйте спорити з дебілом...бо можете опуститись до його рівня, де він задавить вас своїм досвідом
Отих, від кого йде наруга три категорії всього: мій ворог, ворог мого друга та ще друг ворога мого.
Слава Україні!
#155
Опубликовано 10 Декабрь 2014 - 11:58
vito89, на жаль з триконтурною системою ефективність ТСа помітно нижча ніж при чотириконтурній. тому що назад для стабілізації іде тільки кілька коротких імпульсів по одному трубопроводу, відповідно на обидва колеса одночасно і далі працює система придушення двигуна. а на чумотеках з придушенням є нюанси. а саме пригальмовування на триконтурній не ефективне. тому ІМХО заморочуватись не варто.
#156
Опубликовано 10 Декабрь 2014 - 12:04
з триконтурною системою ефективність ТСа помітно нижча ніж при чотириконтурній
а міняти шило на мило думаю немає можливості.... тобто 3- на 4-х контурну. Чи є якісь варіанти?
Изменено: vito89, 10 Декабрь 2014 - 12:04
Ніколи не пробуйте спорити з дебілом...бо можете опуститись до його рівня, де він задавить вас своїм досвідом
Отих, від кого йде наруга три категорії всього: мій ворог, ворог мого друга та ще друг ворога мого.
Слава Україні!
#157
Опубликовано 10 Декабрь 2014 - 13:11
а міняти шило на мило думаю немає можливості.... тобто 3- на 4-х контурну. Чи є якісь варіанти?
тут не зовсім з шилом і милом зв"язано , в даній ституації буде актуальніше - "LSD"
....
Я думаю что нужно с верки ТС либо вычитывать и записывать в свои мозги либо полностью менять мозги.
Мені здається, що в ООБих мозгах фізично відсутня ланка по "придушенню", кАророч тра внаочно порівняти
...... тобто 3- на 4-х контурну. Чи є якісь варіанти?
Ти собі уявляєш "трудоємкість" процесу ?
Изменено: STELS, 10 Декабрь 2014 - 13:10
#158
Опубликовано 10 Декабрь 2014 - 13:26
в даній ституації буде актуальніше - "LSD"
http://uk.wikipedia....ia.org/wiki/ЛСД
?
Ти собі уявляєш "трудоємкість" процесу ?то я так спитав. Так зрозумів, що для мене оптимальніше буде поставити редуктор з ДПТ.
Ніколи не пробуйте спорити з дебілом...бо можете опуститись до його рівня, де він задавить вас своїм досвідом
Отих, від кого йде наруга три категорії всього: мій ворог, ворог мого друга та ще друг ворога мого.
Слава Україні!
#159
Опубликовано 10 Декабрь 2014 - 13:34
#160
Опубликовано 10 Декабрь 2014 - 13:38
Та в курсі я про ЛСД (той, шозаконно). Просто заміна блока АБС десь 300-350 грн. а редуктор міняти то трошки лотерея. і по ціні не дуже. І так проблем зимою ніби немає.
Ніколи не пробуйте спорити з дебілом...бо можете опуститись до його рівня, де він задавить вас своїм досвідом
Отих, від кого йде наруга три категорії всього: мій ворог, ворог мого друга та ще друг ворога мого.
Слава Україні!
#161
Опубликовано 10 Декабрь 2014 - 18:37
о! видеш теперь откуда ноги растут, так шо не всё так просто как кажется.
Я думаю что нужно с верки ТС либо вычитывать и записывать в свои мозги либо полностью менять мозги.
Так погоди у Maks2002, и у тебя одинаковые блоки. У Maks2002, работает ТС........блок походу нипри делах
В ТІСі все є ))
Ні хуа там нема.....2 тіси один старий другий останній.........Может я не там смарю?
Например смарел параметры гены делко 100а, нашел через верку а
#162
Опубликовано 10 Декабрь 2014 - 18:44
Так погоди у Maks2002, и у тебя одинаковые блоки. У Maks2002, работает ТС........блок походу нипри делах
Ні хуа там нема.....2 тіси
один старий другий останній.........Может я не там смарю?
Например смарел параметры гены делко 100а, нашел через верку а
Ухх, не горЯчІсЯ
Ти неправильно все зрозумів ТС працює на двох машинах, але не "До кінцЯ", тобто не працює лишень "приглушення" оборотів (ТС повіністю працює на МАКСА вектрі з ЧУМатеком ).
По поводу ТІСу - а що ти там хотів-би знайти ?
#164
Опубликовано 10 Декабрь 2014 - 19:09
Ухх, не горЯчІсЯ
![]()
![]()
Ти неправильно все зрозумів ТС працює на двох машинах, але не "До кінцЯ", тобто не працює лишень "приглушення" оборотів (ТС повіністю працює на МАКСА вектрі з ЧУМатеком
).
По поводу ТІСу - а що ти там хотів-би знайти ?
слежу смарю тихо)))))
Например, как правильно ставятся патисоны задних рычагов, спец приспособ нет для установки, они не цельно литые........в общем для меня загадка. Какие параметры регулировки петель дверных замков. Схемы вижу только до 97 года либо после 2001 а 98-00 нигде. А возможно у меня тисы не последние, старый версия 33, новый 116е?
Cтас, я тоже думал шо работает пока не выпал снег, но увы.....
слежу смарю тихо)))))
Идумал шо ваще не работает.......дело не до конца сделаноо......
у мну тоже 5wk90253
Изменено: Cтас, 10 Декабрь 2014 - 19:13
#165
Опубликовано 10 Декабрь 2014 - 20:26
Макс ещё писал что у него на верке нету дитонации а на омеге есть и она причём есть у всех и именно на омеге значит есть даже разницы по настройке в топливных картах в разных эбу.
#168
Опубликовано 11 Декабрь 2014 - 11:48
Макс ещё писал что у него на верке нету дитонации а на омеге есть и она причём есть у всех и именно на омеге значит есть даже разницы по настройке в топливных картах в разных эбу.
на омезі була детонація при їзді на бензині на прогрітому двигуні і при навколишній температурі більше за 15-17грд. тобто зимою я не чув взагалі а літом в жару майже завжди. на газу детонації нема. і так само не було детонації на бензині коли поміняв собі ремінь ГРМ (здається поставив трішки на випередження) але потім міняв прокладку ГБЦ і детонація з’явилась знову. так що тут все заплутано ))))
Рома, сьогодні була невеличка можливість поставити одне колесо на мокрий асфальт а друге на сніг. при вимкненому ТС (горить на приборці) чітко крутилось тільки те колесо що на снігу. при ввімкненому (лампа погашена) - прокручувалось і те що на асфальті теж. на жаль в машині був сам і поруч нікого не було аби зняти відео. при нагоді зніму відео в таких умовах. думаю це буде для тебе доказом роботи пригальмовування.
Придушення таки не працює ... майже на місці на другій перпедачі по чистому льоді газонув до 4-5тик.
Так само як ти вперто повторюєш що обидві функціїї не можуть працювати поодинці, я не менш вперто повторюю що вони таки працюють окремо.
Cтас, дивись профіль у мене дві машини під боком (ну майже) у мене ООБ 2.0 а у батька ОВБ 2.0 обидві 98го року на ОВБ штатно стоїть ТС, і я на ній від’їздив три зими допоки не поміняв на омегу.
блін таки прийдеться по холоду пертись і займатись "задоволенням" по заміні блоків і іммо ))))). давно б вже подивився на ті "мізки" у ОВБ якби вони стояли більш доступніше, а то стоять цуко в салоні за бардачком, а для виймання здається взагалі треба знімати щит під дворніками. кароче задоволення по перекидці десь на пару годин (((. а батько трохи не поруч живе.
НАААЗАААР ...... ))))) що там матеріальна база готова ? )))))
#172
Опубликовано 11 Декабрь 2014 - 15:30
#173
Опубликовано 11 Декабрь 2014 - 19:04
Эффект ДПТ не будет, а есть!
Притормаживание, по моим наблюдениям, работает при прямолинейном движении и разных скоростях колес ведущей оси.
Гашение момента производится при разности скоростей осей (не колес!!!) более, чем определенных порог.
Всё перечисленное могу подтвердить высокочастотным логом.
Изменено: Carbur, 11 Декабрь 2014 - 19:05
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых