так ещё как бы и не все расчехлили обогреватели.... боюсь подумать что будет завтра. ВЧчера кстати тоже выключали на пару часов несколько районов- думал авария
Реклама

Отопительный сезон 2014-20**
#467
Опубликовано 24 Сентябрь 2014 - 15:36
По поводу проводки, если вопрос стоит критически - меняй проводку.Так свет отключат, правильная буржуйка наше фсьо.
а еду на такой готовить.
Наломал паркета пару досточек и обед готов.
"Можно ли простить врага? Бог простит! Наша задача организовать их встречу..." Аль Капоне
#468
Опубликовано 24 Сентябрь 2014 - 15:38
По поводу проводки, если вопрос стоит критически - меняй проводку.
даже страшно об этом подумать.
то есть маломощного еще ничего толкового не придумали?
Так свет отключат, правильная буржуйка наше фсьо.
в квартире? ты серьезно или подкалываешь меня?
#470
Опубликовано 24 Сентябрь 2014 - 15:41
В мене в комірчині туристичний кєрогазік заниканий, до нього можна і ІЧ-обігрівайку підключити
Изменено: Maister, 24 Сентябрь 2014 - 15:47
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
#474
Опубликовано 24 Сентябрь 2014 - 16:42
так по два киловатта каждый. проводке хана будет.
ти якщо хочеш якогось вірного рішення то викладай всі ввідні. бо толку буде з поміняної проводки вдома якщо ввідний автомат 16А. і знову ж про який обігрів електрикою йде мова якщо ввідний автомат стоїть на 16А а обігріти треба 100м.кв.
а так конвектор по 1.2кВт в кімнату вирішує переважно питання обігріву і навіщо 2кВт ? у тебе кімнати від 25м.кв. ?
#475
Опубликовано 24 Сентябрь 2014 - 16:56
ти якщо хочеш якогось вірного рішення то викладай всі ввідні. бо толку буде з поміняної проводки вдома якщо ввідний автомат 16А. і знову ж про який обігрів електрикою йде мова якщо ввідний автомат стоїть на 16А а обігріти треба 100м.кв.
а так конвектор по 1.2кВт в кімнату вирішує переважно питання обігріву
і навіщо 2кВт ? у тебе кімнати від 25м.кв. ?
(ввідний автомат 16А) - где это посмотреть?
обогреть нужно три комнаты 18, 12 и 9 кв.
#476
Опубликовано 24 Сентябрь 2014 - 17:07
(ввідний автомат 16А) - где это посмотреть?
обогреть нужно три комнаты 18, 12 и 9 кв.
на сходовій клітині біля лічильника електроенергії
якщо кімнати не кутові а знаходяться в середині будинку то цілком можна купувати конветори
1.5кВт + 1кВт + 700Вт відповідно
при -20 буде може і прохолодно але до -10 має точно вистачити
що за будинок? стіни ? поверх (скільки всього поверхів), які вікна ?
якщо конвектори будуть як додатковий обігрів то можна сміло брати 1.2кВт і два по 800-900Вт
#477
Опубликовано 24 Сентябрь 2014 - 17:30
на сходовій клітині біля лічильника електроенергії
якщо кімнати не кутові а знаходяться в середині будинку то цілком можна купувати конветори
1.5кВт + 1кВт + 700Вт відповідно
при -20 буде може і прохолодно але до -10 має точно вистачити
що за будинок? стіни ? поверх (скільки всього поверхів), які вікна ?
якщо конвектори будуть як додатковий обігрів то можна сміло брати 1.2кВт і два по 800-900Вт
квартира угловая, утепленная пенопласт (5см. 25 плотности.) снаружи. Дом панельный, восьмой этаж, девяти этажного дома. Окна как у всех металлопласт.
#478
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 08:05
zxz, те що панельний будинок і кутова квартира значить що тепловтрати більші а те що утеплений це добре, 5см звісно мало але ефект (особливо на кутовій квартирі однозначно є). 8 поверх з 9 значить що зверху і знизу тепловтрати мінімізовані.
отже цифри залишаються приблизно такими самими.
комнаты 18, 12 и 9 кв.
якщо використовуввати як основне опаленя то
1.5кВт + 1кВт + 700Вт відповідно (в ту кімнату на яку приходиться власне кут то можна накинути +0.2 ... +0.3кВт
якщо як додаткове (до центрального, тобто просто перестрахуватись від недостачі тепла)
1кВт(1.2кВт) + 800Вт + 500Вт.
це особисто моє бачення вкотре наголошую брати треба чим довший тим ліпший при однаковій потужності.
#479
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 08:40
мопед не мій! Стирений з просторів для наочності ..... все нормально
мені здається що для твого випадку буде краще замість програматора (що вимірює т-ру лише в 1 кімнаті) встановити класичний режим роботи котла - регулювати температуру теплоносія на виході, разом із встановленням термоголовок у кожній кімнаті. Там можна задавати темп-ру вже від 7С....
ну й для любителів точності є варіанти із електроприводом клапана.
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
#480
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 10:08
в квартире? ты серьезно или подкалываешь меня?В 90-х в Грузии торчащие из окон 9-тиэтажек трубы буржуек - обычное явление :smile:
И это при том, что у них климат помягче.
Сёдня включил котел автономки - т-ра в квартире упала до 21 Со, да и жена с сыном соплят. Уже прогрело до 23 градусов - тепляяяяяк!
Лучше плохой день на рыбалке, чем хороший - на работе
Пути рыбьи неисповедимы...
"Всі знають, що таке женське щастя. Але ніхто не зна, що таке мужське щастя. Мужське щастя - це поїхати на рибалку і набухатись"(с) Лесь Подерв"янский
#481
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 11:00
Сёдня включил котел автономки - т-ра в квартире упала до 21 Со, да и жена с сыном соплят. Уже прогрело до 23 градусов - тепляяяяяк!
![]()
23 градуси це межа вище якої бактерії розповсюджуються де швидше. взагалі лікарі рекомендують спати при +18 (звісно вкрившись добре) а звичайна температура вдень щоб не перевищувала 21грд ... але ж цуко зимно при таких температурах )))))))))))) тому у мене зішлись на температурі 21.5-22 вдень і 21.0-21.5 вночі )))
ну і не забуваймо що кожен градус після +20 дається більшими витратами газу ніж до +20 ))) зменшивши на 1-2грд температуру в приміщенні ми економимо десь 5-10% енергоносія (за власними спостереженнями)
#482
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 11:50
мені здається що для твого випадку буде краще замість програматора (що вимірює т-ру лише в 1 кімнаті) встановити класичний режим роботи котла - регулювати температуру теплоносія на виході, разом із встановленням термоголовок у кожній кімнаті. Там можна задавати темп-ру вже від 7С....
ну й для любителів точності є варіанти із електроприводом клапана.
використання того чи іншого приладу для терморегулювання обумовлене в першу чергу потребами і бажаним результатом
можна я маленьку лекцію прочитаю? ))))))))))
для автоматичного підтримання температури є кілька розповсюджених методів терморегулювання
0. пунктом НУЛЬ поставлю метод який не є автоматичний але доступний абсолютно всім хто має ІО, це регулювання власне температурою теплоносія (води) на самому котлі. це пункт додав аби порівнювати з ним всі решта.
1. самий простий при проектуванні опалення на кожну батарею поставити клапан з термоголовкою. цим можна регулювати температуру в зоні обігріву цієї батареї (переважно це кімната).
2. придбати кімнатний терморегулятор (може бути як дротовий так і бездротовий) поставити його в одній з кімнат і він буде регулювати температуру всього приміщеня (квартира, будинок) по цій одній кімнаті.
3. поставити погодозалежну автоматику для котла (самий дорогий варіант до речі), щоправда замовчуюють що ця автоматика включає в себе і пункт 1 і пункт 2. ))))
отже давайте детальніше подивимось на пункти ....
0. тут все зрозуміло, вкладень жодних не потрібно, але і комфорту мало ... вночі -10 ми поставили гарячішу воду все тепленько під ранок Т на вулиці піднімається і вже в ліжку гаряіче, ми йдемо сонні до котла зменшуємо Т трішки (а на скільки трішки???) збираємось на роботу, нас вдома нема (а котел гріє а на вулиці Т вже +10) приходимо додому ... жарко ... відчиняємо вікна ...... отже постійний гємор з регулюванням, точності ніякої і ще й перерозхід газу тому що перегріваємо приміщення. чим точніше "внутрішній градусник" у людини тим менший перерозхід але і частіші регулювання на котлі. це добре коли котел на кухні в квартирі, а коли котел в підвалі в будинку ? )))) так і похудіти можна )))))
пункти 1 і 2 однаково мають право на життя але застосовуються для різних потреб.
1 ... його застосування доцільне там де потрібно мати різну температуру в різних зонах, наприклад в мініготелях, чи у власному великому будинку, де є кімнати в яких ніхто не проживає або й інші опалювальні приміщеня де непотрібно тримати +20. для квартир (особливо 1-2-3 кімнатних) де у всій квартирі хочеться мати однакову температуру така система малоефективна або ж нічим не ліпша за №2, але всетаки ця система має і недолік в порівнянні з №2, це вартість установки звичайна термоголовка на 1 батарею коштує близько 15-30доларів, електронна ще більше. температурний гістерезис (перепад температур) переважно складає кілька градусів. загалом система працює так що при досягнені заданої температури в приміщені термоголовка тисне на клапан і клапан перекриває конкретну батарею, котел при цьому не вимикається а продовжує працювати, тому для того аби котлу було куда котлу качати воду ОБОВ’ЯЗКОВО одна батаеря повиння бути без терморегулювання і ЗАВЖДИ ВІДКРИТА, такою батареєю переважно ставлять "рушничок" в ванній кімнаті. також недоліком є те що не можна програмувати температуру, тобто наприклад зменшити її на ніч чи на час вашої відсутності. Ні ну звісно можна, за допомогою термоголовок із електронним управлінням, але взнавши ціну питання ви відкинете цю ідею ))))
2 ... ця система працює по принципу вимикання (заборони роботи на нагрів приміщення) котла при досягненні заданої температури. як вже писав вище така система ефективна при використанні у квартирах або в маленьких будинках де потрібно мати однакову температуру у всіх приміщеннях. недоліком є те що регуляція відбувається по одній кімнаті і якщо ви прогадали з тепловим балансом всієї квартири/будинку то розподіл температур буде нерівномірним! але цю проблему можна обійти використовуючи ті самі клапана від пункту №1 але без (чи можна і разом) термоголовки. ще раз наголошую що в великому будинку така система буде малоефективна а подекуди і взагалі не зможе вирішити поставлені задачі. проте у цієї системи є і перевага це малий гістерезис 0.5-1грд що в квартирі дає великий комфорт. ціна питання 50 бакіс за провідний тижневий програматор і 100 баксів за безпровідний це ціни в середньому. і аеликою перевагою є те що ви "із коробки" можете програмувати необхідну вам температуру.
тепер давайте розглянемо №1 і №2 разом. однією спільною рисою для них є те що вони хоч і регулюють температуру в середині приміщеня але не бачать що творить на вулиці. тобто скажімо так якщо на вулиці сьогодні +10 ви виставили на котлі Т теплоносія +40 , то системи справляться і будуть підтримувати Т в приміщені в заданих межаз, але якщо за два дні вдарить мороз -10 то для нормального прогріву приміщеня вже не вистачить Т теплоносія в +40грд і вам необхідно буде підняти Т теплоносія на котлі скажімо так до +60грн і системи знов зможуть автоматично підтримувати температуру в приміщені. що ж відбудеться якщо знову на вулиці стане +10 .... системи і надалі будуть підтримувати задану температуру в приміщені АЛЕ є один нюанс батареї будуть гарячі і відтак складова комфорту впаде. тому знову потрібно буде піти до котла і дещо зменшити температуру теплоносія. отже до котла вам всеодно треба буде підходити, але на порядок рідше і не потрібно буде з точністю до міліметра намагатись вгадати положеня ручки регулювання температури теплоносія.
тепер пункт №3 .... цей пункт включає в себе цілий комплекс і полягає в тому що власне ця автоматика за вас зменшує температуру теплоносія в залежності від погоди на вулиці. перевагою цієї системи є те що один раз налаштувавши її можна взагалі забути де котел, де батареї і т.д. оплачувати тільки рахунки ))))) коштує така система найдорожче, і це не дивно тому що вона включає у себе і пункти №1 і №2 і ще додаткові елементи і ще сам котел має підтримувати таку систему терморегуляції.
тепер що до економічності ..... різниця між пунктами 1,2,3 практично нема а якщо і є то вона не перевищує 10% тому що не забуваємо що витрата тепла в абсолютній більшості залежить від тепловтрат а не від методу нагріва. в порівнянні з пунктом 0 всі три системи будуть економніші але як я казав рівно на стільнк на скільки ви ліниві (тобто як часто ходили до котла і регулювали Т теплоносія) були ліниві зекономите більше, ходили часто то зекономите менше. ))))
тепер відповідаючи на власне питання до мене ....
мене моя система цілком влаштовує, нагадаю що у мене стоїть бездротовий кімнатний тижневий терморегулятор який підтримує два режими Т нічну і денну автоматично. систему ІО я собі збудував так що при Т теплоносія +30...+40 я можу нічого не міняти аж до Т на вулиці в -10 ... і терморегулятор буде справлятись на 5+. для огріхів теплового балансу (а я намагався його прорахувати на етапі проектування ІО) в системі у мене стоять ті самі клапани під термоголовки але без термоголовок, отже я поставив терморегулятор в самій прохолодній кімнаті ( східна кімната з самим великім вікном) і мені довелось вимкнути н 90% одну (з двох) батарею на кухні що знаходиться із західної сторони. і все. перепад температур по квартирі не перевищує 0.5грд, що є цілком комфортним значенням.
жив би я в будинку звісно я б комбінував пункт 1 і 2 а точніше обов’язково ставив би пункт 1 і в кімнаті проживання поставив би кімнатний терморегулятор при необхідності.
дуже надіюсь що хоч і многа букаф але читати було цікаво ))))
#483
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 12:12
бачу тобі це приносить задоволення....
нагадай скільки у тебе кімнат, і чи всі обжиті?
П.С. Я зрозумів,....ти клапанами вирівняв тепловіддачу по кімнатах, і по суті одним програматором регул керуєш т-рою у всіх кімнатах одночасно (в межах відхилення)
Изменено: Maister, 25 Сентябрь 2014 - 12:21
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
#484
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 12:23
Maister, так ти все вірно зрозумів (я про клапана і вирівнювання тепловіддачі)
у мене квартира, кімнат три (одна з них має вхід з кухні) площа 67м.кв., будинок 5/5ц, утеплення пінопласт 10ка, щоправда того утеплення там два клаптики по 3.5*4м )))) два балкони один з яких приєднаний ))) житлові кімнати всі, діти бігають всюди )))
#485
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 12:35
Этим летом заменил в спальне и детской две советских еще батареи на панельные радиаторы. Размер выбирал с огромным запасом. Но при этом поставил терморегуляторы, разумеется, с байпасом (система однотрубная). Но вспоминая ту малюсенькую дырочку в клапане терморегулятора начинаю бояться, что он и полностью открытый фиг прокачает нужное кол-во теплоносителя.
#486
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 12:36
Дякую!!!
Тоді певно твоє рішення симпатичне та найкраще......
бо я орієнтувався на "свою сорочку" ..... у батьків із 5-ти кімнат лише 2 обжиті, тому в 3-ох можна виставити мінімальну т-ру й зекономити таким чином.
Хай дітки бігають здорові й ростуть щасливі
Изменено: Maister, 25 Сентябрь 2014 - 12:37
"Біда Україна в тому, що нею керують люди, яким вона не потрібна." М.С.Грушевський
Помни, ватная скотина, “Крим – це вільна Україна”
#488
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 13:13
Nazgul, слідкуй за станом батарей а ще ліпше взнай який тиск у вас в тепломережах. панельні радіатори не рекомендують ставити на центральні системи опалення, тому що теплоносій в ЦО є переважно під великим тиском (а панельні радіатори розраховані на тиск 6-10атм) і брудний, тому панельні радіатори які мають малі прохідні отвори забиваються і не працюють на повну потужність. найліпшим радіатором для ЦО є біметалічні ребра, тому що вони витримують великий тиск (до 16атм) і мають великі прохідні отвори.
алюмінієві ребра ставити теж можна але їх строк є обмеженим тому що хімія що додається в теплоносі при ЦО інтенсивно роз’їдає алюмній. і ще при алюмінії треба бути обережним і не закривати герметично батарею з водою, тому що при контакті алюмінія з водою, виділяється газ і батарею може просто розірвати якщо крани наприклад перекриті.
Maister,
звісно що кожен вибирає метод терморегулювання під свої потреби. на дачі у батьків теж стоять термоголовки бо гріти весь будинок нема сенсу )))
#489
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 13:25
Этим летом заменил в спальне и детской две советских еще батареи на панельные радиаторы. Размер выбирал с огромным запасом. Но при этом поставил терморегуляторы, разумеется, с байпасом (система однотрубная). Но вспоминая ту малюсенькую дырочку в клапане терморегулятора начинаю бояться, что он и полностью открытый фиг прокачает нужное кол-во теплоносителя.
У тебя центральное отопление?
#490
Опубликовано 25 Сентябрь 2014 - 13:27
Nazgul, слідкуй за станом батарей а ще ліпше взнай який тиск у вас в тепломережах. панельні радіатори не рекомендують ставити на центральні системи опалення, тому що теплоносій в ЦО є переважно під великим тиском (а панельні радіатори розраховані на тиск 6-10атм) і брудний, тому панельні радіатори які мають малі прохідні отвори забиваються і не працюють на повну потужність. найліпшим радіатором для ЦО є біметалічні ребра, тому що вони витримують великий тиск (до 16атм) і мають великі прохідні отвори.
алюмінієві ребра ставити теж можна але їх строк є обмеженим тому що хімія що додається в теплоносі при ЦО інтенсивно роз’їдає алюмній. і ще при алюмінії треба бути обережним і не закривати герметично батарею з водою, тому що при контакті алюмінія з водою, виділяється газ і батарею може просто розірвати якщо крани наприклад перекриті.
Та знаю. Уже обсуждали. Для меня было открытие, что в центральном отоплении может быть больше 10 бар (Аксис, привет). Но у нас самое высокое здание в городе - 12 этажей. И то оно одно. Так что давление где-то половину от допустимого. На моих панелях вроде как до 10 рабочее. Друг из магазинчика стройматериалов говорил, что даже производитель не советует их ставить в ЦО, даж с гарантией потом упирается (хотя х.з. как понять где она стояла в случае заводского брака), утверждает, что еще никто не пришел с разорванной батареей. Один раз принесли назад с браком - на сварке, где крепежная скоба приварена, дырка. Прожгли при производстве.
Для того, что б предотвратить прогоны мусора по системе при старте поставил дополнительные шаровые краны, что б можно было подождать денек-два, пока начнут гонять воду (через байпас) и только тогда подключить радиатор. Ну и что б в конце сезона закрыть, предотвратив слив воды при ремонтах...вроде как вредно для радитора, когда с него воду сливают
Кстати, насчет теплоносителя и ржавчины. Наслышан был, что трубы ржавые, а вода грязная. Так вот вода и правда при сливе была темная и мутная. А вот трубы как новенькие. Ни ржавчины, ни накипи, ни наростов на стенках. Ничего вообще. Дом - желтая советская панелька.
У тебя центральное отопление?
Да.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых