Ходять слухи, що таки да, на З,14-ХЕР проводка круізу закінчується на відсутності контактів в ЄБУ, під нього.А кто подскажет на Z14XEP проводка круиза заканчивается на Х71???? и Х71 так же как и на Z18XE тот что ближе к заливной маслянной горловине???
Реклама

Штатный круиз-контроль в Opel Astra-GДвигатели Z14XE, Z16XE МКПП (!)
#71
Опубликовано 12 Февраль 2009 - 00:52
093-188-37-72
#77
Опубликовано 15 Февраль 2009 - 15:35
Игорек. Не подскажеш в моем случае как задействуется контакты механикиНет, не совпадают.
В твоем случае будет так:
Х2(13) - Х57(59)
Х2(11) - Х57(27)
Х2(17) - Х57(43)
Бывает...
Тоже бывает...
Это нормально. Пускай себе висит - он тебе не помешает...
А у тебя он вообще не Х71, а Х57...Из двух это тот, который ближе к маслозаливной горловине.
Конгениально!![]()
Концевик стопов при круизе задействуется на любой КПП - что А, что М...
Для самоуспокоения можешь вытащить концевик и посмотреть - он должен быть 4-х контактный, а в разьем соответственно заходить 4 провода...
S28 (3) – Х2 (53) – Х120 (20) – Х71 (61)
S28 (4) - +12V с предохранителя F38
Спасибо.
#79
Опубликовано 15 Февраль 2009 - 18:03
Не падай духом, тобі можна замінити ЄБУ + іммо + чіп у ключі, отримаєш круіз і можливість підєднати штатний БК.Не тема, а сплошное расстройства для владельцев Z14ХЕР. Наверное потому что "ХЕР" он и в Африке "ХЕР".
Лампочку, тобто світлодіод реально поставити на мотори Х серії, де окремий блок круізу.fishcka, jenya574,
Внимательно читаем на 1-й странице этой темы сообщения №№ 24-26.
Shadow,
Игорь ! Скажи как умудренный опытом аксакал ! Есть в наших приборках эта лампочка или нет ? И если есть, реально-ли ее активировать ?
С Z-тками ще не розбирався, але думаю що зможемо

093-188-37-72
#84
Опубликовано 06 Март 2009 - 12:35
Нет,, лампочка не предусмотрена ))) Может ее туда нужно просто впаять
ЗЫ. Я вобще не знал, шо там должна еще лампочка светитсяОткуда ты это взял?
Там нужно светодиод впаять, 2 сопротивления и перемычку.
Вот ссылка. Ниже середины. http://www.astra4eve...t57352.html#top
Но там ошибки в сопротивлениях. Сопротивление не 152 Ом, а 1,5 КОм, просто оно обозначается как 152 (15 и 2 нуля), по поводу второго тоже сомневаюсь, вроде как 1600 Ом такого нет, но можно 1,5кОм поставить. Когда приборку разберу, буду разбираться, нафиг их там вообще нужно 2 штуки. Как раз завтра буду этим заниматься. Второе сопротивление буду подбирать, хотя неуверен, что оно вообще нужно.
Изменено: Jeka_M, 06 Март 2009 - 12:40
#85
Опубликовано 10 Март 2009 - 10:17
#86
Опубликовано 11 Март 2009 - 12:40
Ти впаяв світлодіод на місце???Короче говоря, попробовал на выходных сделать индикацию круиза, но увы не получилось. Когда начал разбираться, оказалось, что на 14 ногу разъема приборной панели, от которой запитываться должен светодиод, ничего не поступает. Когда начал смотреть схемы, то там вообще этот контакт нигде не фигурирует (может плохо смотрел конечно). Вывод: либо там и не должно быть ничего, либо может быть нужно включить индикацию через TECH. Может кто-то знает, нужно включать индикацию TECH'ем или нет?
ТЕСН тут не при чому, ЄБУ не видає інфи про вімкнення круізу, паяй контролер, і вішай його до ручки і педалей.
Єдина бага, лампочка буде вмикатись на будьякій швидкості ))))
А чим твій блок круізу відрізняється від дизельного (той що в лінку), зроби так само, і буде тобі лампочка)))да мне бы на X-овые двигатели инструкцию
093-188-37-72
#87
Опубликовано 28 Март 2009 - 19:22
у мене астра класік комплектації бубен, на моторі z14xep, відповідно можливості встановити круїз контроль малою кровю у мене немає, тому буду ставити круїз за схемою яку запропонував bodya24 з електроблоком круїз-контроль підключеним тросиком до електрчної педалі...
я вже маю усі необхідні комплектуючі - лишилось лише їх встановити... що власне самий складне для мене

отже: вже поставив на місце жабку педалі щеплення... у мене є заводська проводка під неї в салоні... але вона мені не підходить, по причині не сумісності роз'ємів, і того, що на заводській проводці є 2 проводи: сірий і чорний, а на жабці крім них є ще коричневий...
коричневий я так розумію земля? чи я не правильно зрозумів?
мені потрібно лише відрізати заводський розєм - припаяти мій (рідний для жабки) і додати землю чи потрібно наново тягти провід від жабки до роз'єму який видно далі по тексту?
ще одне питання:

куди припаювати ось цей розєм під капотом? звідки брати проводи і які кольори зєднувати між собою? який провід за що відповідає?
#88
Опубликовано 28 Март 2009 - 21:10
#89
Опубликовано 29 Март 2009 - 13:13
Типа АП, может кто увидит и подскажет.

Изменено: STEPAN1, 29 Март 2009 - 13:15
#93
Опубликовано 29 Март 2009 - 21:10
інфи достатньо, але я не найшов розпіновки... тобто куди в блок який контакт припаявати Саня ака aqualx просто описав що він впаяв роз'єм для круїзу - як не розписано нажаль(Посмотрите сообщения Сани ака aqualx, почитайте тему про круиз в Омеге - на форуме достаточно инфы по механическому круизу...
мені потрібно знати де під капотом найти контакт від педалі щеплення, від педалі гальма (якщо ці сигнали там можна знайти) і від датчику швидкості і відповідно на які ніжки блоку круїзу це все припаювати...
#94
Опубликовано 29 Март 2009 - 23:18
http://www.autopro.s...9/6000_6049.pdf
http://www.autopro.s...019/800_849.pdf
Від педалі счеплення нічого під капотом не знайдеш.
Потрібно тягнути проводку від ручки, і педалі + живлення блоку - окремо, все іньше (гальма і швидкість) живе в 120 розємі, де досить не складно підключитись.
Описую легкий шлях...
Будуть задіяні розєми ручки Х 41, гальм S 43, счеплення S 28, блоку круізу А16, а також розєм ISO магнітоли (швидкість, масса), щоб не "вклинюватись" в проводку під капотом.
ISO (4) - А16 (Е) - S28 (1) - масса
ISO (5) - А16 (К) - швидкість
S43 (1 або 4) - S28 (4) - А16 (F) - живлення
S43 (2) - Х41 (В) - керування
S43 (3) - А16 (G) - --||--
Х41 (А) - А16 (А) - --||--
Х41 (D) - А16 (B) - --||--
Х41 (С) - А16 (С) - --||--
S28 (2) - A16 (D) - --||--
Изменено: bodya24, 29 Март 2009 - 23:51
093-188-37-72
#95
Опубликовано 30 Март 2009 - 07:30
наскільки я розумію при ньому ми не впаюємось нікуди під капотом, а всі дроти на А16 ведемо прямо з салону?Описую легкий шлях...
я щось не розумію... а для чого на стандартний роз'єм магнітофона іде сигнал швидкості автомобіля??? чи я щось переплутав?ISO (5) - А16 (К) - швидкість
щось не можу знайти зображення цього роз'єму з фотками... всі решту маю ;) поможете?гальм S 43
якщо ми ведемо всі дроти з салону під капот, чи не простіше буде розмістити блок круїз контролю десь під панеллю? наскільки він реально шумний?
січення дротів брати 0,5?
Изменено: b88, 30 Март 2009 - 07:31
#99
Опубликовано 30 Март 2009 - 18:15
я щось не розумію... а для чого на стандартний роз'єм магнітофона іде сигнал швидкості автомобіля??? чи я щось переплутав?
Для автокоррекции громкости в зависимости от скорости....
щось не можу знайти зображення цього роз'єму з фотками... всі решту маю ;) поможете?
TIS-2000 доступен к скачиванию на сайте, там есть все....
Жизнь дается человеку один раз и ту ему по-человечески прожить не дают...
#100
Опубликовано 06 Апрель 2009 - 20:15
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых