Реклама
Машины с еврономерами
#5181
Опубликовано 03 Май 2018 - 19:05
Хто вам мозок цим заливає? Хоча можна і не відповідати- зомбо змі і псевдоексперти.
При написанні роботи, не зустрічали джерело забруднення навколишнього середовища? Ну в Польщі от наприклад офіційно визнано, що це промисловість. У нас ситуція ще гірше і ніхто нічого не робить. Ах да, авто там також не нові, сам маю звідти 12 місяць 2003 рік, на якій поляк їздив і там це норма. Правда не такі динозаври як в нас.
Доступне розмитнення не поспішають робити адже їм це і не вигідно, так і лишається старий радянський та інший автопром, а ще окремо бахдани та інше лайно з того ж заводу.
#5182
Опубликовано 03 Май 2018 - 19:14
Доступне розмитнення не поспішають робити адже їм це і не вигідно, так і лишається старий радянський та інший автопром, а ще окремо бахдани та інше лайно з того ж заводу.
Хто вам мозок цим заливає?
Що в людей в головах...
Чому їм не вигідно?
Бо бахдани треба продавати? Це які? В яких бахданів конкурент авді а6 2003-го?
Все елементарно просто, розмитнення щас не приберуть, бо це суттєво порушить торгівельний баланс.
Буде високий відток валюти з країни, наслідки думаю всім відомі, хоча...
#5187
Опубликовано 03 Май 2018 - 21:10
Буде високий відток валюти з країни, наслідки думаю всім відомі, хоча...
Очередь на выгон евроблях через Белоруссию на недели 2, 1 машина 450-500 у.е. очереди конца края не видно и такой поток бабла уже года 2-3, кто такое прикроет?
#5188
Опубликовано 03 Май 2018 - 22:05
Все елементарно просто, розмитнення щас не приберуть, бо це суттєво порушить торгівельний баланс.
в точку))
Буде високий відток валюти з країни, наслідки думаю всім відомі, хоча...
а зараз не відток? 1000-1500у.е. за бляху, плюс 500-800у.е "фірмі"
не краще зробити так, щоби тих 500-800 в бюджет країни капнули?
і як бонус - оф. авто на укр. номерах із страховкою та реальним власником.
#5190
Опубликовано 04 Май 2018 - 07:24
OMG «їм»- васадзе, святош, парашенко і Ко, тому що той мотлох ніхто не купуватиме, до речі з країни агресора й далі завозять і успішно реалізовується авто та зч ( розрахунок з постачальником-виробником в $) Конкурент бахдану, як мінімум спрінтер за ті ж гроші. Можу дати посилання, коли діаспора з Нідерландів зібрала на такий от бус швидка допомога з обладнанням, хотіли подарунок для громади Глухова, авто півтора місяці на кордоні простояло і назад повернулося. Не запустили, бо не підлягає реєстрації, не ЄВРО-5. Краще ж буханки та лайно з ленінської кузні використати.Що в людей в головах...
Чому їм не вигідно?
Бо бахдани треба продавати? Це які? В яких бахданів конкурент авді а6 2003-го?
Все елементарно просто, розмитнення щас не приберуть, бо це суттєво порушить торгівельний баланс.
Буде високий відток валюти з країни, наслідки думаю всім відомі, хоча...
Так мова йде про доступність розмитнення, а не прибрати розмитнення. Ці тупі обмеження за ЄВРО-5, 2100 рік. А закон 3251 («пільгове розмитнення») діє до кінця року, далі розмитнення знову за космічними акцизами? для чого вони (акцизи)взагалі потрібні адже достатньо мито-пдв-ну пенсійний фонд і все.
Що влада зробила для того щоб $ та євро заходило до нашої країни??? Інвестори не дуже поспішають. А, безвіз!)Так ходять чутки, що хочуть зробити оподаткування для грошей заробітчан (яких виїхало мільйони в тому числі і до країни агресора).
Крім тупих обмежень влада корисного нічого не робить. Звісно вони необхідні в демократичному суспільстві, але ж не так як у нас(
Якщо повернутись до наших баранів, то більшість обмежень на розмитнення авто створювались з метою захисту внутрішнього авто ринку, розвитку своєї авто індустрії. Питання — де воно??? А гроші капають дивитись початок.
Изменено: Zdorov7, 04 Май 2018 - 07:32
#5191
Опубликовано 04 Май 2018 - 07:36
Так ходять чутки, що хочуть зробити оподаткування для грошей заробітчан...Це вони вже пробують років з 15 ,далі проби діло не заходить.Хто ж козлам віддасть тяжкою працею зароблені?Ну і незаконно це.Для чого тоді підписували міждержавні угоди проти подвійного оподаткування?Ситуація як з бляхами,хотять нагнути стамбульську конвенцію.
#5193
Опубликовано 04 Май 2018 - 07:48
Може треба дотації з Держ бюджету надати Росаві?))
Акционеры ЧАО "Росава" решили ликвидировать компанию.
Об этом сообщается в системе раскрытия информации НКЦБФР, передает БизнесЦензор со ссылкой на Интерфакс-Украина.
Соответствующее решение принято на общем собрании 20 апреля.
"Росава" в 2017 году нарастила чистый убыток на 73,8% (304,76 млн грн) – до 717,79 млн грн, чистый доход компании упал на 41,7% (626,66 млн грн) – до 875,27 млн грн.
Согласно отчетности компании, в 2017 году она произвела 1 тыс. единиц продукции.
Белоцерковский шинный завод, сегодня являющийся ЧАО "Росава", работает с 1972 года, является крупнейшим в Украине и одним из ведущих производителей шин в странах СНГ.
Читайте также: Полтавский ГОК Жеваго получил 4 миллиарда прибыли после убытка годом ранее
Как сообщалось, Государственная фискальная служба обвиняет "Росаву" в выведении за границу $52,66 млн и требует уплатить в госбюджет 1,3 млрд грн пени.
Кроме того, Следователи Генпрокуратуры в рамках уголовного производства по сомнительным операциям банка "Финансы и кредит" (в т.ч. кредитования связанных лиц) установили, что на 15 мая 2017 года "Росава" имела просроченную задолженность перед банком по телу кредита на сумму более 1 млрд грн.
ЧАО "Росава" эксплуатирует Белоцерковский шинный завод. Экспортом продукции этого завода в последнее время занимается ООО "Премиори" (Белая Церковь Киевской обл.). "Росава" входит в финансово-промышленную группу Константина Жеваго.
#5205
Опубликовано 08 Май 2018 - 21:16
Если шо, я тоже противник евроблях, уж сильно нахально они ведут себя на дороге. Но, то что здесь хаят, что у их "владельцев" нет денег на ремонт, резину и т.д...
Вот сегодня зафоткал на стоянке возле Экомаркета:
Вот чел ездит на такой резине
Ниссан примера на укробляхах ![]()
#5208
Опубликовано 08 Май 2018 - 23:04
Вот чел ездит на такой резине Ниссан примера на укробляхахещё поездит
+25 в тени и на шипах и не мало слышу катает по городу.
этих тоже хватает
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
#5212
Опубликовано 09 Май 2018 - 07:56
Всем кто переживает что на бляхах плохая резина - идите под раду и митингуйте чтоб пилиция штрафовала за лысую резину.
Тогда резина появится и на бляхах и на украх.
Кто переживает за выхлоп из блях. А вы давно в своем жигуленке уровень CO проверяли?
А на тракторах ваших у всех сажевики стоят и исправны, да?
Давайте как в германии, хочешь заехать в центр или спальник - получи на TUV зеленую наклейку. О том что, именно твой тазик, именно сегодня, гадостей не выбрасывает.
А без наклеечки - твое место в пригороде, или на автобане. А в город нини.
Все эти проблемы, за которые вы так переживаете должны решаться системно, без привязки к регистрации авто. Бляха, укряха, правила должны быть одни на всех.
Вот только выж сами не захотите системного решения, и сами от него же и завоете.
#5214
Опубликовано 09 Май 2018 - 08:23
А Жэсть (Audi A6) на бляхах заехала на станцию: ГУР балуется, климат не климатит и общая диагностика. Насчитали.
Итог: «хозяин» всерьёз думает оставить её гнить на СТО.
З.Ы. «кузяин» - знакомый, ежели чО )))
Хто ж йому дохтур, що він на СТО після покупки приїжджає, а не перед)
#5215
Опубликовано 09 Май 2018 - 12:14
Если шо, я тоже противник евроблях, уж сильно нахально они ведут себя на дороге. Но, то что здесь хаят, что у их "владельцев" нет денег на ремонт, резину и т.д...
Вот сегодня зафоткал на стоянке возле Экомаркета:
Вот чел ездит на такой резине
Ниссан примера на укробляхах
ОЛЕГ 098-49-09-623
Упоры скобы замка: OMEGA, VECTRA A, Astra Fhttp://www.opel-club...ov-i-skripa-ba/
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых





