Реклама

Машины с еврономерами
#6372
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 08:41
да, нищеброды на 30-40 ведрах на украинских номерах злорадствуют в соцсетях, что у соседа корова сдохла, но, сдаётся мне, джентльмены, не видели мы еще настоящих протестов евробляхеров.
тиха украинская ночь, но когда сало отбирают на ровном месте...
они довольно организованы. и, при желании, чудес натворить могут.
Изменено: Manager, 11 Ноябрь 2018 - 08:42
#6376
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 10:01
З МКУ і від людей хто займається розмитненням. Змінити митний режим на імпорт. І далі бюрократія.
Ссиль якусь кинь бо ББС(бабка бабкі сказала) ще не таке може наговорити.Якщо машина реально на обліку десь там і людина їздить в режимі транзиту чи на річному нерезиденту то як можна розмитнювати машину яка на обліку ?
#6377
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 10:26
Я неодноразово писав, що має бути зв'язок з власником авто, щоб він виписав купчу, зняв з реєстрації. А тут можна змінити митний режим з транзит на імпорт, без виїзду.Ссиль якусь кинь бо ББС(бабка бабкі сказала) ще не таке може наговорити.Якщо машина реально на обліку десь там і людина їздить в режимі транзиту чи на річному нерезиденту то як можна розмитнювати машину яка на обліку ?
А ббс та інші «змі» володіють інформацією, як я про вищу математику)
Дивись Митний кодекс Ст. 75, ч 4 Ст 102
#6380
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 11:42
Хоч ЄВРО-2.я одного не пойму = евро 3 тянуть можно оттуда?
Тут декому не зрозуміло, воно й логічно. Адже, треба ознайомитись з темою розмитнення. Наразі діє так званий закон 3251, де є умова не нижче ЄВРО-5. Термін дії закону до 31 12.18, а далі якщо підпише 8487 то буде за ним. А там обмежень щодо ЄВРО відсутні. Давно зазначали, що обмеження за ЄВРО- маячня і не має обґрунтування, коли це стало відомо, що це нав'язана умова, то таки прибрали це.
Изменено: Zdorov7, 11 Ноябрь 2018 - 11:43
#6381
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 13:56
https://www.ukr.net/.../avto/67334143/ вот и итог всех этих потуг.
А овцы думали что они волки.
да, нищеброды на 30-40 ведрах на украинских номерах злорадствуют в соцсетях, что у соседа корова сдохла, но, сдаётся мне, джентльмены, не видели мы еще настоящих протестов евробляхеров.
тиха украинская ночь, но когда сало отбирают на ровном месте...
они довольно организованы. и, при желании, чудес натворить могут.
Успокойся, ничего уже не будет, все под контролем, Олежка будет депутатом и забьет на всех. Пойми ты что наивных людей в очередной раз использовали.
#6382
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 14:29
а также за «раскомплектовку» автомобиля - 170 000 грн. или конфискация транспортного средства по решению суда.
на разборки говорите будут сдавать )
После прошлого рейда по разборкам области, спасибо я пас , были случаи изымания нескольких даже голых кузовов по решению суда естественно.
не видели мы еще настоящих протестов евробляхеров.
если будут протесты, то добром это не закончится, поставлю свою Z3 в теплый гаражик, пусть стоит как экспонат, внукам показать
#6383
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 15:19
на разборки говорите будут сдавать )
![]()
После прошлого рейда по разборкам области, спасибо я пас
, были случаи изымания нескольких даже голых кузовов по решению суда естественно.
Значит все таки на чермет, 1500кг.(вес ОЗБ) х 5.3грн.(стоимость приемки металлолома) = 7950грн.(282у.е.) Блин я еще и дофига предлагаю (503у.е.).
#6389
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 17:32
Мене дивує позиція власників авто на українській реєстрації , я сам такий . Ну не повівся я на ці євробляхи . Але дивує інше . Ви на своїх залізних відрах з укрономерами збираєтесь їздити вічно ??? Невже ви так хочете купити свій наступний автомобіль в три рази дорожче , ніж ті самі поляки ?
«Тільки тим історія належить,
хто за неї бореться й живе»!
#6390
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 18:39
Мене дивує позиція власників авто на українській реєстрації , я сам такий . Ну не повівся я на ці євробляхи . Але дивує інше . Ви на своїх залізних відрах з укрономерами збираєтесь їздити вічно ??? Невже ви так хочете купити свій наступний автомобіль в три рази дорожче , ніж ті самі поляки ?
І при дуже доступній ціні вживаних автомобілей продаж нових автомобілей не зменшився.Чому наші дебіли не розуміють чи просто не вивчають цей факт?
#6391
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 18:40
Мене дивує позиція власників авто на українській реєстрації , я сам такий . Ну не повівся я на ці євробляхи . Але дивує інше . Ви на своїх залізних відрах з укрономерами збираєтесь їздити вічно ??? Невже ви так хочете купити свій наступний автомобіль в три рази дорожче , ніж ті самі поляки ?
Если машину на укрономерах то да.....
#6392
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 18:51
Невже ви так хочете купити свій наступний автомобіль в три рази дорожче , ніж ті самі поляки ?нормлаьні машини в нас коштують не на багато дорожче чем в Польші, пежо 107 11-13рік, крайслер 300С 04-08рік, і т.д. різниця ну максимум 30%, пасат Б7 12 тис, астра J від 8тис.
Омега б коштує 3 приблизно, ну явно якшо б я продав свою за 3, то точно не для того щоб купити А6 уложену за 5, вже б дивився сегмент 10+. Покатайся довше на відрі, продай його по низу ринка і бери іншу, куча є свіжопригнаних машин які зависли в власників і вони їх в мінус продають.
Два-три роки назад, так, в нас реально були ціни на машини сильно завищені відносно теперішніх, а зараз майже зрівнялись, я тільки на рахунок укровідер, як не дивно евровідра тільки дорожчають, по перше вигони шмигони перекупи і т.д.
це вже +700 баксів до ціни, да і дешевих і хороших машин в Польші чи Литві стає меньше і поляки це теж бачать, там свої перекупи вже є які скупляють по тищі, продають по 2 злотих, і їм норм.
#6393
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 18:55
І при дуже доступній ціні вживаних автомобілей продаж нових автомобілей не зменшився.Чому наші дебіли не розуміють чи просто не вивчають цей факт?
І не зменшиться . Тому що той хто має можливість купити новий автомобіль , не буде купувати б\у . А той хто має три штуки в схованці ніколи не купить новий автомобіль .
Для прикладу : Рено меган 2005 р.в. в Польщі коштує 2200$ . В нас під новий закон він стане 5000$ і це тупо формула . Без реєстрації , брокерів , і сертифіката .
«Тільки тим історія належить,
хто за неї бореться й живе»!
#6394
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 19:15
Зрозуміло що податки великі, але вирішувати питання треба інакше. Олежек побачив що можна залізти у депутати за допомогою людей які пробачте як стадо, якому шо скажешь то вони і будуть робити, аби тіпа узаконити свої бляхи.
Тут всіх дивує те як власники цих блях збираються свої автомобілі ставити на облік якщо у більшості автомобілі "ліві". На що вони розраховували коли купляли бляху. Швидше за усе вони зовсім про це не думали. Вони вообше ні про що не думали беручи за останні гроші дорогі автомобілі.
Це подобіе того коли доляр поліз і народ почав кричати й бунтувати що ми брали кредіти по 8 а зараз 25. Вулиці перекривали. Пробачте але треба було про щось думати своею макітрою перед тим як брати валютний кредіт. Їх ніхто не ловив на вулиці і силою не змушував брати у валюті. Людині навіщо голова? мабудь не для того щоб на що було кепку надіти, треба було передбачувати різні види ризиків для себе та своєї родини коли щось робиш.
Нажаль історія людей не вчить зовсім, і голова їм потрібна тільки для кепки.
І не зменшиться . Тому що той хто має можливість купити новий автомобіль , не буде купувати б\у . А той хто має три штуки в схованці ніколи не купить новий автомобіль .
Він купить БМВ за всі гроші на бляхах і буде ліпити її скотчем бо на ремонт немає грошей. Но він крутий чувак. Ати ззаду їдь і думай як би його обігнати через дві суцільних а то дихати немає чим, і повзе воно 50 бо двигла вже немає.
А купило воно б 9 і літало б собі не на останні гроші, людина хоть би змогла обслуговувати той жигуль.
Изменено: кантер, 11 Ноябрь 2018 - 19:20
#6395
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 19:24
Тоже слышал , что подали какую то постанову , которая оскаржуе принятый закон в первом чтении . И пока депутаты нэ розглянуть ту , оскаржувальну постанову ,за закон не имеют права голосовать.
Типа как подавать аппеляцию в судах и тянуть вынэсэння ришення пэвный час
#6396
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 19:30
Тому що той хто має можливість купити новий автомобіль , не буде купувати б\у . А той хто має три штуки в схованці ніколи не купить новий автомобіль .
я ніколи в салоні машину більше брати не буду, взяли в 2007 2008 роках дві машини з салона одна 30+К друга 11К. обидві були на гарантії і обслуговувались в диллера за шо було заплачено кучу бабла, і впали в они в ціні на сьогоднішній момент на 70%. Не погана така просадка за 10 років.
#6398
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 19:47
Що у вас за вуха чи джерела новин)Тоже слышал , что подали какую то постанову , которая оскаржуе принятый закон в первом чтении . И пока депутаты нэ розглянуть ту , оскаржувальну постанову ,за закон не имеют права голосовать.
Типа как подавать аппеляцию в судах и тянуть вынэсэння ришення пэвный час
Деревянко, один з небагатьох адекватів, подав постанову про скасування. Яка зупиняє процес, на 20 днів. Тобто палубій не може підписати і відповідно передавати на підпис закон. Який до речі пройшов друге читання, а не перше, ну то таке) І мають розглянути на Комітеті курви южаніної, голосування за/проти постанови.
Але це формальність.
Изменено: Zdorov7, 11 Ноябрь 2018 - 19:48
#6401
Опубликовано 11 Ноябрь 2018 - 20:14
на облік якщо у більшості автомобілі "ліві". На що вони розраховували коли купляли бляху. Швидше за усе вони зовсім про це не думали. Вони вообше ні про що не думали беручи за останні гроші дорогі автомобілі.
имхо, не правильно думать, что там все тупые.
то что подороже - может вообще выгоняется в страну регистрации и продается, пусть и не за те же деньги.
а то, послушать некоторых, так (1) купить старый Кадетт на укрномерах за 3-4куе, за 3-5 лет вбухать больше 10куе в капиталки всего на свете и потом продать за 2-3куе или (2) купить новое за 40ку, вложить еще 3-5 куе и через год продать за 20ку (из реальных примеров в клубе) - это по-умному.
а просесть на 3-5куе за 2-3 года на евробляхе - это типа глупо
авто - всегда попадалово. а дальше - как повезет.
Изменено: Manager, 11 Ноябрь 2018 - 20:17
#6404
Опубликовано 12 Ноябрь 2018 - 10:05
это типа глупоглупо ездить на машине по доверке, и еще глупее ездить на евроведре которое стоит в другом государстве на какого-то поляка который не факт что в курсе что машина у нас, а при угоне самому искать машину, а при страховом случае платить со своего кармана

Это даже не глупо, это по-дебильному.
за 3-5 лет вбухать больше 10куе в капиталки всего на свете
может не кадет а каен? Что в кадете или омеге можно сделать на 10 зелени я вот не знаю, брать ЛЗД редуктор новым или мотор на заводе заказать?
На крайслере делали капиталку мотора 2.7 так заплатили 1 к у.е., все новые клапана, кольца, колпачки, цепь ГРМ, башмаки, теплообмениик и т.д. Все новое и с США с доставками через посредников.
Фантазии у вас батенька.
#6405
Опубликовано 12 Ноябрь 2018 - 10:13
никогда - там лишнее слово.
купил годовалое за 20ку, через 4 года продал за 18...
что-то удачное из Штатов тоже может быть выгоднее
Зачем кому-то покупать 5и летнее авто за 18 если можно за 20 купить годовалое....
Если мы о бляхах то нужно и продажу потом считать на бляхе.
А та о чем ты говориш возможно только ситуативно. Когда купил машину в кризис(когда цены на бу упали) а продал когда цены на бу выросли. То когда продал за 18 ты уже за 20 годовале(аналогичное) авто не возьмеш....
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых