Реклама

Машины с еврономерами
#7527
Опубликовано 27 Январь 2019 - 09:28
Возможно имеет смысл если авто уже здесь на бляхах.
Якщо хузяїн бляхи зможе зняти її з обліку.
На лохіксі об"яв повно в допомозі зняття з обліку від 150 ує+допомога в розмитненні.А вот чи вони реально знімають чи підробляють ніхто не знає.
Изменено: TPAKTOPICT, 27 Январь 2019 - 09:41
#7529
Опубликовано 01 Февраль 2019 - 09:52
https://konkurent.in...gi-z-evroblyah/
в сервисных центрах очередя
На таможне очередя.
Вот это навезут машин)
#7530
Опубликовано 01 Февраль 2019 - 11:06
Вітаю)
На одне авто иноземної реєстрації стало менше
Покупка.
Це перше авто. Обирав щось бюджетене, не дороге. Вибір пав на Опель. Звісно ж хотілось ще й комфорту, то думав про Омегу, але там рівень вище та і у гарному стані складно знайти їх там. Опель Астра Ж, універсал спочатку хотів, але ж вони там також трох прибиті(. Тоді вибір пав на хетчбек. З 5 варіантів, таки знайшов. Така ситуація, начитавшись що Z16XE їсть масло, то його ставив у виключення. Ага. Поляки на такі у техпаспорті (карта поязду) пишуть- 76 Квт= Z16XER думав я. Номер та модель двигуна дуже брудна була, так і не розгледів. Як виявилось у мене саме той масложер. Хоча від заміни до заміни(7 тис км) ну півтора літри доливаю.
Вписали співвласником. Хоча при купівлі і переєстрації там видали тимчасовий техпаспорт, з ним і заїзджав на транзит (03.05.2017) в Україну за друченням від власника. Пізніше ортимав постійний техпаспорт.
Користування.
Ну одразу ж на Бош сервіс, діагностика. Передні стійки амортів, опори амортів, наконечник рул. пр, рул. тяга ліва, піддікання радіатора, масло з пер та задн сальнику коленвалу, прокл. кришки клапанів ну мо ще щось. Все брав у Маігістра. Віталій завжди все пояснював як і що треба. Все замінено. Ну в процесі ще там- шарова то ліва то права, то стійки стабілізаторів. ось за 13тис почало булькати зліва. Приїхав на Бош сервіс, кажуть опори амортів просіли. Сваг тоді ставили. Ну я одразу ж і ліву стійку аморта придбав ( стукала трохи то на неї і думав), домовився, що поверну якщо не треба буде міняти. майстер розібрав, опори Сваг і заміна стійки аморта ( така ж Сакс Турція, думаю дороги Полтавщини її вбили)), тому що ліва при натисканні штоку різко виходила, права плавно працює. Булькання й стучок пройшли. Таких поломок тьфу-тьфу-тьфу не було. А ні, одного разу під Харковом гирлянда на панелі засвітилась, перестав працювати ЕГПК= шоколадка генератора кірдик, до Харкова довезла. А і ще, пан Андрій (Юстас) виручив. При заміні масла двигуна, ну і пов. фільтр міняв. завів, а обороти плавають. Я у шоці. телефоную Юстасу, кажу масло міняв, а обороти тепер плавають, про заміну повітряного нічого не казав. А він й сам каже треба поправити трубки з датчиком що від повітряного йдуть і все. Довго мені пояснював) Попоравив і все норма! Та і взагалі по телефону ставить точні діагнози які підтверджуються на СТО.
Десь троє клубнів ( Харкова) бачили авто, казали гарний стан. Багато по Україні проїхав. За майже півтора роки лише одного разу зупинили і то, тому що я сам свідомо не зупинився на Стоп-контроль. 10 хвилин дивились доки, пояснив що знак їх від фонаря. Поїхав.
Розмитнення.
Сподівався, що здоровий глузд переможе, а ні Прийняли маячню і подали як перемогу. Ну дехто зрадів. Вирішив розмитнити. Чекав Тимчасовий порядок від КМУ тому що митниці не знали процедуру. Та і оцінка митної вартотсі лякала.
Ну час йшов. У Польщі власник зняв з реєстрації, Жешув- там працівники мабуть у наших стажування проходили, тому що дуже все бюракратично на відміну від сусідніх воєводств. Тобто, у самій Польщі різні процедури зняття з реєстації. Це те саме, що у Харкові та Києві різні вимогу до зняття з реєстрації авто. На мене договір купівлі-продажу, виписка, що авто знято з реєстрації, карта поязду, техпаспорт (обрізаний).
Ціни на послуги брокерів звісно скаканули. Харків найнижче-6000 грн. і далі у доларах250-300-450-550, а хтось і ЄВРО Тому моніторив оголошення з Полтави, Сум. Знайшов найоптимальний варіант- Суми, в рази дешевше від Харкова. 22 січня о 7:30 виїхав з гаражу ( довелось придбати
) і 14:30 повернувся з Декларацією на руках. Печаток на доках не ставил як у Харкові. Брокер пояснив, що у нас електронне декларування. Ну звісно ж ті 8500 добровільниій внесок довелось сплатити. Ціна як у договорі куп.-продажу пройшла для митниці, нічого не доплачував.
За в'їзд на термінал не платив. Та і взагалі дії інспектора митниці склали приємне враження про їх роботу- прийшов- необхідні фото зробив і через 20 хвилин Декларація (з червоною печаткою) на руках (він же і приніс її)
Сертифікація
Ну це маячня повна. Але так вимагає закон. ОК, вирішив робити у Харкові, знайшов- за два дні, Шевченко 26 майданчик СЦ МВС. Підготував авто ( фари налаштування на СТО та дрібниці). 24 січня поїхав і пройшов. А тут саме цікаве- сертифікат відповідності друкує-видає Київ. І ось лише вчора він прийшов
Реєстрація і отримання укрблях
Вчора, 31 січня о 12 приїхав до СЦ МВС і 14:20 вже поїхав. Але! Це з допомогою знайомого. Тому що там пекло. Як такового СЦ немає, там ремонт він не запущений, а ось є старе МРЕО з усіма пережитками і традиціями. Найменша черга на отримання заявки. А далі майданчик з експертом. Де стоїть 30 авто і експерти хаосно ходять, оминають. А, ще! У сертифікаті написали синій колір авто замість чорного. Ну експерт виправив. І номер двигуна- не видно модель, а точніше першу літеру "Z" таке невдале розташування номеру. І у сертифікаті написали двигун Z16XER,я пояснив експерту помилку, що то так поляки пишуть 76 Квт і ті так написали. Все виправив.Перевірили за базами-норма. А ще прикол з обрізаним техпаспортом, його взагалі поляки в ужонді хотіли забрати (держ номера я здав) ну частину лишили. Ексепрт обурився, я дістав карту поязду- і все норма. ГБО раніше сам встановив, доки не брав, дзвоню їм щоб отримати доки- каже 250 грн. Знайшов пакет доків за 150 грн., розказали як заповнити. ГБО вписано. Поліс ОСАГО здав і зробили новий, різнцю доплатив.
Изменено: Zdorov7, 01 Февраль 2019 - 11:44
#7534
Опубликовано 01 Февраль 2019 - 17:26
Як виявилось у мене саме той масложер. Хоча від заміни до заміни(7 тис км) ну півтора літри доливаю.
Ну нафик менять масло ? Оно всегда свежее !
Лично я протестую против мнения о масложоре Z16XE ! Об этом двиге остались положительные впечатления . До Оригинальных 180 тыс км .
#7535
Опубликовано 01 Февраль 2019 - 18:29
Ну нафик менять масло ? Оно всегда свежее !
Лично я протестую против мнения о масложоре Z16XE ! Об этом двиге остались положительные впечатления . До Оригинальных 180 тыс км .
Пробіг 212 тис. Є сервисні документи обслуговування з Польщі попередніх років, де пишуть пробіг. Ну і на їх офіційному сайті вимога про надання даних про пробіг під час ТО ( з 2014 року наче), який також там відображається. Авто 12 місяць 2003 року, Антверпен зборка. Перша реєстрація у Франції. Другий власник з 2008 року Польща. Я третій. Наче справжній пробіг. Про Z16XE
багато інфи, що беруть масло- заводська проблема...
Изменено: Zdorov7, 01 Февраль 2019 - 18:31
#7536
Опубликовано 02 Февраль 2019 - 19:19
Лично я протестую против мнения о масложоре Z16XE !
Та ты можешь протестовать даже против того, что Меркель - канцлер, от этого данный факт не изменится. Как не изменится от твоих протестов и факт любви Z16XE к маслу.
А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)
... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...
#7543
Опубликовано 03 Февраль 2019 - 16:32
Ну так пенсы и замутили, чо не ясно-то...продолжаю пребывать в твёрдой убеждённости шо всю эту "аферу с бляхами" закрутили не ради пенсов, и не ради n-ярдов в бюджет , а ради того шоп васадзе "прибить к земле"...
прав я, чы не... через пару лет побачымо..
(О67)96О3171
(О93)2272О25
ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!
#7545
Опубликовано 04 Февраль 2019 - 08:30
Ну так пенсы и замутили, чо не ясно-то...
Предлагаешь "отнять и поделит" ?
продолжаю пребывать в твёрдой убеждённости шо всю эту "аферу с бляхами" закрутили не ради пенсов, и не ради n-ярдов в бюджет , а ради того шоп васадзе "прибить к земле"...
Моё ИМХО Васадзе тут и близко не при чём.
Аваков.
Сначала на тему сели мусора, потому как именно они долго и упорно не замечали бляхи (ну типа ж по закону они ничего не могут с ними сделать). В связке с таможней. Ибо бало рулит. Ну а когда масса стала "заметной" в масштабе страны то бизнес проэкт Аваков попытался превратить ещё и в политический дабы иметь дополнительный рычаг. Так возникло АЕС и движуха. Скорее всего ему что-то дали, после чего и закон принялся и движ утих.
Так что считаю чт за всем этим торчат уши Авакова.
К слову, то что Яценюк не кандидат, я боюсь что министр МВД останется и в следующем кабмине. И если я прав то это... плохо.
#7546
Опубликовано 04 Февраль 2019 - 11:11
Скорее всего ему что-то далион в теме, евроблях никто б и не трогал, ездили 5+ лет, пока он не начал собирать митинги, а толпу прозомбировали, толпа за ним прошла, и даже в Киев за свой счет ездили. Через АЕС загоняли, через АЕС сейчас и таможать и двойники делают(да именно двойники, причем часто свежерастаможенных машин).
Таможня как минимум 1 машина 500 баксов, это минимальная цена что каждый евробялхер отдал. Хорошо не каждый, а большинство.
#7547
Опубликовано 04 Февраль 2019 - 11:14
З цього приводу давно є думка, що за цим стирчать вуха Кононенка, хоча не кохав, не знаю. А щодо того, хто з держслужбовців нижніх ланок чийого підпорядкування закривав на це очі, то це наслідок того, що сфери дєрібану за взаємною згодою поділені і підлеглі одного ворона у сфері інтересів іншого ворона очі не клюють, цілком зрозуміло чому. Прокуратура і суди до цього закривання очей мають не менше стосунку, ніж МВС.
А може іноземець чи іноземна фірма купити і зареєструвати на себе укробляхи?
Мнээ... Іноземець, який є резидентом України - може. А якщо ні - не знаю.
#7548
Опубликовано 04 Февраль 2019 - 11:57
подскажите пожалуйста по бляхам.
знакомый иностранный студент хочет купить у своего товарища бляху.
разумеется у того нет ничего кроме польской доверенности на распоряжение ТС.
дата ввоза так же неизвестна.
какие перспективы "владения" таким авто?
что вообще нужно сделать чтоб ездить на нем законно?
- вы плачете блестками?
- маленькими алмазами, это адски больно. (с) леди гага
#7549
Опубликовано 04 Февраль 2019 - 14:59
что вообще нужно сделать чтоб ездить на нем законно?Узнать сначала, когда она заехала и какой у неё статус (транзит или временный ввоз).
знакомый иностранный студент хочет купить у своего товарища бляху.товарищ наш или тоже иностранец?

#7550
Опубликовано 04 Февраль 2019 - 16:13
Узнать сначала, когда она заехала и какой у неё статус (транзит или временный ввоз).
товарищ наш или тоже иностранец?
транзит, 07.2017
товарищ и его друг-продавец оба иностранцы.
- вы плачете блестками?
- маленькими алмазами, это адски больно. (с) леди гага
#7551
Опубликовано 04 Февраль 2019 - 22:50
Моё ИМХО Васадзе тут и близко не при чём. Аваковпросто странно совпало по времени... процедура банкротства автозаза и прикрытие "бляховодов"...
а вслед за началом "бляховодства" автозаз остановил конвейер...
(О67)96О3171
(О93)2272О25
ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!
#7553
Опубликовано 05 Февраль 2019 - 10:09
Есть тачка, но с просроченной доверенностью, доверенность выдана нашим "гонщиком", который вписан в тех. паспорт. За продление доверенности запросил почти штуку евро (не хороший человек). Но уже всё равно, так как надо или растаможивать или хз что с ней делать...
Вопрос в следующем: можно ли на ней ещё поездить без доверенности? Просто с тех. паспортом и страховкой?
Изменено: _WizarD_, 05 Февраль 2019 - 11:17

#7554
Опубликовано 05 Февраль 2019 - 10:16
Привет.
Есть тачка, но с просроченной доверенностью, доверенность выдана нашим "гонщиком", который вписан в тех. паспорт. За продление доверенности запросил почти штуку евро (галимый барыга). Но уже всё равно, так как надо или растаможивать или хз что с ней делать...
Вопрос в следующем: можно ли на нём ещё поездить без доверенности? Просто с тех. паспортом и страховкой?
Реєстрація чия?
#7560
Опубликовано 10 Февраль 2019 - 23:04
ну ок, а те у кого бляха официально висит на иностранной фирме, а чел по докам сотрудник фирмы и катает её тут - эта дырка осталась?
Ситуація така.Завіз нерезидент машину власну чи фірмову,він і катається.Всі інші варіанти нелегальні.Мій син завіз машину і нотаріус не хоче дати доручення на право керування дружині.А польське доручення не канає.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых