Отже, сьогодні приступив. Дойшов до того (під час розборки) що без ріжкового на 13 не обійтись, а старий забув вдома в гаражі.
Найбільша камасутра - болти штоку біля педалі. Бавився дуже довго з ними. В кінці кінців вони відкрутились але разом із самими болтами (різьба).
Тормозуху із бачка викачував тільки до рівня счеплення, щоб потім всі тормоза не прокачувати.
Отже, старий циліндр LPR - порівняв із Сакс на око - шток дуже вільно ходить. Ще одна сміховинка, в комплекті циліндра дають ще проставку до кузову. На ній ще є така клеюча смужка. Так от старі "майстри" умудрились навіть такої дрібнички не робити.
В комплекті Сакс була ще трубка та два хомути. Було вирішено заводську трубку до бачка замінити. Жаль що ущільнююче кільце відсутнє в комплекті.
Поставив циліндр, наживив гайки, приєднав трубки, поставив кріплення реле, поставив акум, закріпив шток на педалі.
Продедуру не закінчив бо 3-годинна камасутра на +6 градусів + повна темрява мене вигнала додому.
Залишилось - затягнути зайки, поставити хомут (на патрубку ГБО один з них потребує заміни) і прокачка. А тоді результат.
Шановні, чи підійде варіант прокачки - до штуцера приєднати шланг і прямотоком в бачок. І так самостійно качати. Піде? Напарника просто зараз нема під рукою.