Так і називається регулятор тиску?І де він має стояти на рампі?
Якщо немає обратки то стоїть на паливній рампі в торці звакуумною трубочкою посередині.
Якщо є обратка то стоїть в паливному баку.
Опубликовано 22 Август 2018 - 15:05
Так і називається регулятор тиску?І де він має стояти на рампі?
Якщо немає обратки то стоїть на паливній рампі в торці звакуумною трубочкою посередині.
Якщо є обратка то стоїть в паливному баку.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 19:05
LEXA SHUMI,
На 2.2 тільки подача на рампі,обратки нема.Клапан стоїть в торці рампи.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 19:59
С точностью до наоборот )
+1
.РДТ оказался......
Ну и шо? Сливать-то куда-то должен?
На 2.2 тільки подача на рампі,обратки нема.Клапан стоїть в торці рампи.
Зафира А с Z22SE. поз. 23 - уплотнение штуцера подачи, поз. 27 - то же штуцера обратки
http://www.elcats.ru...le=Подгруппа 10
Если обратки нет, то регулятор в насосе, в баке. Но то на ОВЦ, а не на ОЗА
Изменено: Andre_71, 22 Август 2018 - 20:10
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:12
Якщо немає обратки то стоїть на паливній рампі в торці звакуумною трубочкою посередині.
Якщо є обратка то стоїть в паливному баку.
Ось наскільки я розумію, клапан і трубка йде до патрубку який веде до залінки дросельної. Але ця хрінь коштує так само як бензонасос))) тут треба бажано б вгадати з першого разу що може не працювати
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:13
Ось наскільки я розумію, клапан і трубка йде до патрубку який веде до залінки дросельної. Але ця хрінь коштує так само як бензонасос))) тут треба бажано б вгадати з першого разу що може не працювати
Так,це саме він-регулятор тиску палива...
Цю робочу хрінь бажано взять в когось "на попробувать"...А потому,за результатом вранішнього пуску двигуна і тесту на тиск палива в рампі- приймати вольове рішення що міняти...
Гадати справа ненадійна)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:18
Так,це саме він-регулятор тиску палива...
Цю робочу хрінь бажано взять в когось "на попробувать"...А потому,за результатом вранішнього пуску двигуна і тесту на тиск палива в рампі- приймати вольове рішення що міняти...
Гадати справа ненадійна)
Було б у кого взяти , я так розумію що там же не візьмеш лівий якийсь, має бути від мого авто, а знайомих з таким авто немає, отже думаю пошукати на разборках
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:24
Іван Козак, двигатель какой?
Та, вроде, Сергей 78 мудохался с насосом и вроде у него там всё без обратки было на 2,2Это не считается.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:27
Іван Козак, найди обратку на рампе, откинь трубку и заглуши штуцер. Качни бензонасосом по манометру до 4-4,5(не заводи!) и дай постоять. Если давка уйдёт - значит обратный клапан в насосе, если нет - значит регулятор...
как бы башку той трубке не свернуть судя по коррозии РДТ
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:29
Z22SE 2,2 БензинВсё правильно. У тебя обратка реализована через рампу. На ОВЦ по другому. Заглуши обратку и посмотри утром уйдет топливо или нет.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых