Капец прикол якись, знайшов обратку відкинув магістраль на ранок банка пуста провів також експеримент із перекриттям подачі(щоб бути впевненним що пальне не іде назад через клапан) а двигун все одно з першого разу не заводиться і тиск падає... це якийсь прикол
Реклама

На холодну заводиться і одразу глохне
#107
Опубликовано 26 Август 2018 - 20:48
на ранок банка пустаЕсли просто в банку шланг бросил, в незакрытую, то бенз мог и испариться , сейчас жарко, а сколько там его надо сбросить, чтоб давление упало...Глушить надо было обраточный штуцер, чтоб не гадать...
То же самое и с подачей: что за краник, насколько плотно перекрывает - х.з.
короче сплошной эксцесс исполнителя...
Ну и вариант Юстаса с траблами в форсунках тоже не исключён...
#108
Опубликовано 26 Август 2018 - 20:50
Если просто в банку шланг бросил, в незакрытую, то бенз мог и испариться , сейчас жарко, а сколько там его надо сбросить, чтоб давление упало...Глушить надо было обраточный штуцер, чтоб не гадать...
То же самое и с подачей: что за краник, насколько плотно перекрывает - х.з.
короче сплошной эксцесс исполнителя...
Ну и вариант Юстаса с траблами в форсунках тоже не исключён...
Та кранік норм, бо я коли відкрив його ранком то звідти остаток по пальному трохи стік, а банка була поставленна ввечорі закрита. КОтотше спробую завтра ще тоді повезти форсунки на стенд
#109
Опубликовано 26 Август 2018 - 22:03
Если просто в банку шланг бросил, в незакрытую, то бенз мог и испариться , сейчас жарко, а сколько там его надо сбросить, чтоб давление упало...Глушить надо было обраточный штуцер, чтоб не гадать...
То же самое и с подачей: что за краник, насколько плотно перекрывает - х.з.
короче сплошной эксцесс исполнителя...
Ну и вариант Юстаса с траблами в форсунках тоже не исключён...
Слухайте а таке питання, взяв зараз дивлюсь на монометрі 0, вставляю ключ і просто включаю запалення, з обратки витікає бензин (не багато але є трохи моде 10грам, потім не тече., може воно просто там стікає і залишилось в магістралі? І взагалі чи має щось витікати з обратки дотих пір доки не завівся двигун?(при включенні запалювання)?
#111
Опубликовано 26 Август 2018 - 22:18
Вытекает немного, потому, что насос перестаёт работать(отрабатывает три секунд и становится) Включи его напрямую(или заведи) - и будет вытекать всё время(сбрасывать лишнее давление)... шо тут непонятного?
я вплані того, що це нормально для РДТ сбрасувати пальне до того як завівся двигун? Чи він має бути закритий аж до того як почав працювати двигун?
#112
Опубликовано 26 Август 2018 - 22:24
Если нигде не видно потёков бензина, попробуй снять вакуумный шланг и проверь в штуцере регулятора отсутствие\наличие бенза. Ну типа мембрана может где-то слегка сифонить. Уходить будет в коллектор, фиг его отследишь.
Это перед диагностикой форсунок...то, что ещё бесплатно можно сделать......
я вплані того, що це нормально для РДТ сбрасувати пальне до того як завівся двигун? Чи він має бути закритий аж до того як почав працювати двигун?
Нормально. Насос накачал 5, регулятор сбросил до 4. Регулятору пофиг, работает двиг или нет. Он поддерживает давление. Хоть ротом дуй в систему. Максимум, что зависит от работы двигателя - это поправочная величина(то, что меняется, когда пережимаешь вакуум )
Изменено: Andre_71, 26 Август 2018 - 22:25
#113
Опубликовано 26 Август 2018 - 22:26
Если нигде не видно потёков бензина, попробуй снять вакуумный шланг и проверь в штуцере регулятора отсутствие\наличие бенза. Ну типа мембрана может где-то слегка сифонить. Уходить будет в коллектор, фиг его отследишь.
Это перед диагностикой форсунок...то, что ещё бесплатно можно сделать......
Нормально. Насос накачал 5, регулятор сбросил до 4. Регулятору пофиг, работает двиг или нет. Он поддерживает давление. Хоть ротом дуй в систему. Максимум, что зависит от работы двигателя - это поправочная величина(то, что меняется, когда пережимаешь вакуум )
Ок, тоді завтра все таки перевірю форсунки, обломно що нещодавно перевіряв було все норм, завтра подивлюсь
#116
Опубликовано 27 Август 2018 - 11:10
Доки на роботі , то вирішив ще раз зробити експеримент перш ніж поїхав перевіряти форсунки, роз'єднав магістрал. І прямо перед паливним баком поставис гтуцер із манометром, включив запалювання і вимкнув, тиск тримається на 2.2 ( спеціально поставив там монометр, бо в рампі куди тече, в обратку в подачу чи в форсунку не зрозумієш, тож прямо перед насосом поставив) тиск тримає вже 4 години стабільно, отде 100% не паливний насос із клапаномЦе основна його задача.
#117
Опубликовано 27 Август 2018 - 16:11
#124
Опубликовано 27 Август 2018 - 17:49
Почекайте, я коли манометр на рампу вішав то тиск падав, а потім я вирішив поставити манометр перед рампою і заглушив щоб лінія була насос і манометр( в рампу не входило топливо , щоб виключити форсунки і обратку і тиск тримався цілий день 2.2, отже клапан тримає, а от коли манометр на рампі то тиск падаєКлапан в насосе не держит.
Так я ставив манометр на рампу, обратку складнл перетиснути, там стальні патрубки.При резком нажатии на газ давление в рампе примерно на 0,5 бар должно подскакивать
Іван Козак,
Ты манометр на штуцер в топливной рампе повесить можешь?
Пережать обратку(или заглушить можешь?)
Изменено: Іван Козак, 27 Август 2018 - 18:08
#126
Опубликовано 27 Август 2018 - 18:45
стальная магистраль не вся.Смотри на крайняк в районе топливного бака
Так добре, перетисну обратку і що далі? Який має бути результат?(просто я роз'єднував обратку і кидав шланг в пляшу(вночі щоб не випаровувалась, ранков десь о 5 приходив пляшка пуста, нічого не стікало, або там просто десь в магістралі і залишилось, бо я магістраль біля баку роз'єднував)
#132
Опубликовано 27 Август 2018 - 22:21
Знайшов донора по РДТ, спробую завтра ввечорі поставити і подивлюсь що буде
Це широкий крок вперед.Бум чекати результатів.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#135
Опубликовано 28 Август 2018 - 13:17
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
#137
Опубликовано 28 Август 2018 - 15:04
ну можно було замінити ніпєлі, а потім - насос)Та ну, і так в ремонті немає про що поговорити)
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых