а там без трубки заглушенний, хоча двигун по він коду z22seЭто версия, с "обраткой" в баке.
Реклама

На холодну заводиться і одразу глохне
#142
Опубликовано 28 Август 2018 - 20:47
Мда, клапан не такий, мій клапан із спеціальною трубочкою, а там без трубки заглушенний, хоча двигун по він коду z22se
Тобі треба тиск перевірити щоб не падав.Згодиться і цей клапан.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#143
Опубликовано 28 Август 2018 - 21:09
Тобі треба тиск перевірити щоб не падав.Згодиться і цей клапан.
Згоден, але потім якщо справді справа в цьому то доведеться купувати інший(то ж я вирішив на іншу розборку подзвонив, скинув скрін завтра скажуть чи є такий, щоб якщо навіть не причина в цьому клапані то просто поміняю його, а так виявиться що з тим я взагалі потім нічого не зроблю. Але я вже націленний йти до кінця, мені в принципі не складно завести з другого разу, але вважаю що якщо є поломка в авто(маленька , велика - байдуже) краще одразу її відремонтувати
#144
Опубликовано 28 Август 2018 - 21:14
Іван Козак, "клапан" без трубочки на предмет падения давления не проверишь никак Он ничего не пропускает и не регулирует, но не всем об этом известно.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#145
Опубликовано 28 Август 2018 - 21:26
Встановлював один тип клапана на місце іншого.Конструкція едентична за виключенням мембрани,що збільшує тиск в рампі при збільшенні розрідження у впускному колекторі)
Не всі готові розбиратись в питанні-клаву давити легше)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#148
Опубликовано 28 Август 2018 - 21:36
тиск регулюється клапаном на насосі?
клапаном на насосі утримується тиск від скидання.Тиск для працездатності паливної системи утворюється завдяки регулятору тиску на рампі.)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#150
Опубликовано 28 Август 2018 - 21:44
Тоді куди надлишок бензину дівається, якщо обратки немає?Боюсь даже представить то место после
збільшує тиск в рампі при збільшенні розрідження у впускному колекторі)

100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#151
Опубликовано 28 Август 2018 - 21:50
Тоді куди надлишок бензину дівається, якщо обратки немає? (варіант, про який згадувалося)
Стікає в бак завдяки клапану обратки...)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#152
Опубликовано 28 Август 2018 - 22:05
Кароч, кожен говорить про своє і в результаті автор заплутається ще більше.
Як працює клапан, коли є обратка, я вивчив на своєму авто. І таки клапан збільшує тиск, при збільшенні розрідження в колекторі.
Цікаво було як працює система у випадку без обратки.
#153
Опубликовано 28 Август 2018 - 22:12
в результаті автор заплутається ще більше.
Нема в чому заплутуватись.
Є дві приблуди.Однаково можуть закрити отвір.Чим не нагода заміряти на ніч тиск палива?
Цікаво було як працює система у випадку без обратки
-Обратка організована безпосередньо в баку(як у Астро Ха) прямо в колбі з фільтром та РТП.
-Обратка організована з виходом з баку через паливний фільтр(як у АстроГ) і повертається в бак на кришці якого стоїть РТП,що скидає надлишок в бак.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#154
Опубликовано 28 Август 2018 - 22:15
Обратка організована безпосередньо в баку(як у Астро Ха) прямо в колбі з фільтром та РТП. -Обратка організована з виходом з баку через паливний фільтр(як у АстроГ) і повертається в бак на кришці якого стоїть РТП,що скидає надлишок в бак.
В такому разі клапану на паливній рампі немає?
#155
Опубликовано 28 Август 2018 - 22:21
В такому разі клапану на паливній рампі немає?Он там не нужен.
Якщо немає обратки, тиск регулюється клапаном на насосі?Клапан в насосе только для удержания топлива в магистрали. В случае ТС-а он скорей всего не работает .
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#158
Опубликовано 29 Август 2018 - 09:26
В такому разі клапану на паливній рампі немає?
По номеру пробивається як клапан.
Щоб перевірити чи тримає тиск РТП у автора-дана приблуда згодиться)
Всі вперлися в клапан/не клапан...А потрібно визначити що не тримає тиск-РТП чи палнасос...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#161
Опубликовано 29 Август 2018 - 14:38
Та он же ставил краник и держало 2.2 бар ... Т.е. кагбэ работает...
кранік не давав насосу/РТП тиск скинути)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#162
Опубликовано 29 Август 2018 - 15:50
кранік не давав насосу/РТП тиск скинути)
Не зовсім, я кранік ставив чисто перед насосом, після краніка магістраль що шла на рампу була відкинута, просто взяв, роз'єднав магістраль, поставив за паливним фільром кран з манометром, включив запалення тиск нагнало і пішов(вся система була пуста окрім насос - кран із манометром, прийшов через 12 годин тиск 2,2 що завпевнило мене в тому що клапан працює(може сам насос дохлий і не може одразу нагнати тиск побільше) але клапан протримав, отже методом виключення я вирішив почати з клапану, але його блін хрін знайдеш, запропонували чекати такий як мені треба аж 1 місяць!! за 4к))) на разборках шукаю, вже аж в хмельницкій області))
#164
Опубликовано 29 Август 2018 - 21:27
Друзі знайшов по тел На розборці двигун z22se як і мій, відправив йому своє фото мого РПТ( РДТ) каже же( завтра фотку відправить) але він від Вектра С ( z22se двигун як у мене) якщо він такий самий візуально , від цієї машини можна використовувати?
Можна...Тиск в системі РТП повинні давати від 3 до 3.8атм.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#165
Опубликовано 29 Август 2018 - 21:37
Ок, щамовив, щавтра вишлють з м.Рівне. мабуть до понеділка прийдуть, сподіваюсь проблема в РТП, якщо ні((( значить буду міняти насос, бо клапан може і тримає, а от сітка на насосі і сам насос вже може бути дохлим, єдине що я сподівпюсь що це не проблеми із електрикою, бо там я вже сам хрін що зроблюМожна...Тиск в системі РТП повинні давати від 3 до 3.8атм.
#166
Опубликовано 29 Август 2018 - 21:46
значить буду міняти насос, бо клапан може і тримає, а от сітка на насосі і сам насос вже може бути дохлим
Я б думав навпаки...
Дохлий насос-не створить потрібного тиску.Забита сітка-не дала б нормально закачати по тиску паливо-до нетримання палива-взагалі ніяким боком.
Клапан(запорний на насосі)-може тримати,може не тримати,для утворення тиску палива насосом-не впливає.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#167
Опубликовано 31 Август 2018 - 21:17
Все, щойно замінив РПТ і проїхався, як мені здалося(можливо я бачу бажанне) але на бензині машина стала краще їхати, зникла начеб то ця фігня що на 2-3 швидкості машина тупить а потім наче прориваєтсья(принаймі мені здалося) коли старий РПТ викручував то в рампі пальне було(але тиску не було зовсім, трохи злилось і все.) Завтра зранку подивлюсь чи вирішилось питання, проте не зниклі такі питання(які я сподівався що може бути пов'язані) коли їхав на газу, зупинився і перейшов на бенз, то падають оберти і потім підскакують назад (інколи там можна і заглохнути) але то може бути вже інша фігня і треба просто до спеців до ГБО щоб налаштували. Завтра гляну результат по тиску, дуже сподіваюсь що проблема була в цьому
#171
Опубликовано 01 Сентябрь 2018 - 10:37
на СТО сказали що впринципі там і не має бути всю ніч тиск, адже насос накачує його за кілька секунд..
В мене на ЧУМі так і є, тиск падає вже через секунду як заглушити, але заводиться з пів тичка.
На твоєму хз як має бути, але якщо заводиться з першого разу, значить тиск вже є.
#172
Опубликовано 01 Сентябрь 2018 - 17:36
у, в мене то вибору не має, буду рухатись далі, наступний буде бензонасос, покатаюсь так дня 2-3 якщо нічого не змінитьсят тоді мінаю насос(все одно вже старий значить поміняю на майбутнє) Я ще читав(не впевненний що це стосується мого питання), але читав що такі проблеми бувають при поломці росходника повітря і поломці датчика колінвали чи распредвала(не запам'ятав) чи таке в принципі може бути?
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых