все же вангую на насос...Так со второй попытки ж давит 4,5...

Опубликовано 22 Август 2018 - 21:40
Гляну, чи можливо її буде відкритит, бо там гайки можна повідриватиНе надо ничего откручивать. Шланг со штуцера сними и одень другой с выводом в какую-то емкость.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:43
Так РДТ на рампе у ТС по факту
Парні,давайте ми не будем лохматити бабушку)
Де клапан і як він працює зрозуміло і без дискусій...Вера С тут ні до чого-механіка процеса однакова...
Так то трубка на разряжение, в коллектор.
Це теж зрозуміло і на анамнез ніяким боком не впливає)
Обратка там с другого торца должна быть...
Одна паливна трубка заходить в моторний відсік...
Так со второй попытки ж давит 4,5...
Ну дик насос давитиме і 6,якщо РДТ не обмежуватиме...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:48
Одна паливна трубка заходить в моторний відсік...
Откуда дровишки?
Це теж зрозуміло і на анамнез ніяким боком не впливає)
Это было Лёхе, котрый решил, что будет откручиваться трубка на ржавом РДТ...
Ну дик насос давитиме і 6,якщо РДТ не обмежуватиме...
Ну, вообще-то , РДТ не ограничивает, а отводит лишнее, оставляя нужное...
Парні,давайте ми не будем лохматити бабушку) ...
Та щас...
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:49
а якщо просто перетиснути хомутом шланг ? Ну там з обраткий йде стальна трубка десь см 20 а потім іде шланг, от якщо просто шланг перетиснути?
Ой...Забув добавити інтриги...
Пережмеш ти шланг,щось у шось опустиш і....
Добре-пережали шланг...Тиск на ранок зник...
Що міняти???
Якщо відповідь-насос,то є запитання чи тримають паливо форсунки?)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:53
Ну, вообще-то ,
теж вмію софістикою займатись,але наразі це буде лишнім)
Откуда дровишки?
Капот відкрий і подивись...
Чёж ты раньше молчал? Щас найду ТСу кат. номера форсунок, пусть дальше офигевает...
Не спіши поперед батька в пекло...
Форсунки можна продіагностувати на стенді)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:56
Одна заходит и одна выходит...
![]()
Ти на гальмівні трубки дивишся,а треба на паливну)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 21:58
А зранку спробую завести, а якщо не щавелось щначить бензонасос, оскільки обратка передавленна. Чи з передавленою обраткою не заведеться?
Обратку можна перекрити,але короткочасно..."В упор" твій насос повинен 6атм давити...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 22:02
А зранку спробую завести, а якщо не щавелось щначить бензонасос, оскільки обратка передавленна.
А ты уверен, что полностью передавлена7
и з передавленою обраткою не заведеться?Та х.з., но 10 бар в топливной системе здоровья твоим трубкам и насосу не добавят...
Я б не заводил...
Опубликовано 22 Август 2018 - 22:09
Іван Козак,Andre_71,
Можна перевірити короткочасно скільки давить на сос в упор...
Але щось заводити з передавленою обраткою...,я б не став...
10 бар в топливной системежоден опелівській насос не качне....
Ось тут перетиснути , я мав на увазі.
Якщо шланг гумовий,то пасатіжами вручну пережмеш...Дивись щоб твої з'єднання на манометрі не позлітали...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 22:12
Іван Козак,Andre_71,
Можна перевірити короткочасно скільки давить на сос в упор...
Але щось заводити з передавленою обраткою...,я б не став...
жоден опелівській насос не качне....
Якщо шланг гумовий,то пасатіжами вручну пережмеш...Дивись щоб твої з'єднання на манометрі не позлітали...
Ну, дивись наприклад так: варіанти
1) Вкрутив манометр , завів, тиск заміряв, перетис обратку і завтра глянув під капотом чи зберігся тиск(маю на увазі без запалювання, просто глянути чи тиск на манометрі є, чи ні)
2) Просто перетис обратку зранку завів, якщо завелась то одразу глушу
Думаю може все таки краще 1? і чи зможу тоді побачити те що хочу?
Опубликовано 22 Август 2018 - 22:14
На холодные обмотки эл.мотора - х.з... на пару-тройку секунд - может быть...
Ні...Не може...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 22:20
Ну, дивись наприклад так: варіанти
1) Вкрутив манометр , завів, тиск заміряв, перетис обратку і завтра глянув під капотом чи зберігся тиск(маю на увазі без запалювання, просто глянути чи тиск на манометрі є, чи ні)
2) Просто перетис обратку зранку завів, якщо завелась то одразу глушу
Думаю може все таки краще 1? і чи зможу тоді побачити те що хочу?
Я б для початку зняв форсунки і відніс на стенд.
Потім все інше....
У пункті1) є нетривка складова.Ти не можеш гарантувати,що 100% пережмеш обратку...Тобто висновки можуть бути хибними...
У пункті 2) вона в тебе і так заводиться і так заведеться...Просто у тебе на ранок повністю стікає паливо паливо з паливної системи.І паливний насос не може за короткий проміжок часу повністю її заповнити.Тому заводиш машина глохне,а вдруге працює,бо в цей момент паливна система заповнена паливом на 100%...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 22:36
Іван Козак, шланг в емкость. Утром в емкости бензин-меняй регулятор. Нет бензина- меняй насос. В форсунки не лезь если расход на холостом ходу 0,9л\ч.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 22 Август 2018 - 22:44
Іван Козак,
Гарненько подумай...Перед тим,як пхати шланг в ємність...
Заміниш насос,РТП,-а потім виявиться що одна з форсунок не тримає...Буде шкода викинутих на вітер грошей...
Починай з простого.Перевірити форсунки на стенді по тиску вартуватиме 100грн.
Форсунка може давати правильний розпил і наливати потрібний об'єм за одиницю часу...Але це не значить що вона 100%тримає паливо.Такі випадки не поодинокі.
Краще витратити лишніх 100грн чим 200уй.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 22:55
Стоимость уплотнителей форсунок на z22se около 1000грн за комплект. Заменители не работают.
З.Ы. "Пропускающая" форсунка слившая бензин в цилиндр или на клапана весьма доставит при заводке двигателя , как минимум затруднённым пуском и неустойчивой работой в последствии.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 22 Август 2018 - 22:55
Всім солодких снів)
Головне перед діагностикою форсунок,збагатити продаванів грошима за насос,та РТП...
Цебудепобагатаму.
Изменено: Юстас, 22 Август 2018 - 22:58
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2018 - 23:29
Текущие форсунки давали бы "клевый" старт горячего мотора не так ли,господа?
Это было Лёхе, котрый решил, что будет откручиваться трубка на ржавом РДТ...
Та не......я обобщил в общем о состоянии авто в целом.....судя о фото отдельного элемента
зы-ежели б речь шла про ооб-смело можно было бы нырять в бак и искать перетертую трубку подачи....тут такой варик маловероятен потому и вероятнее всего не держит обратный клапан в насосе
Одна паливна трубка заходить в моторний відсік...
куда скидывает рдт на рампе тогда?
Опубликовано 23 Август 2018 - 05:54
Форсунки перевіряв місяць назад, і кільця на них поміняв, то ж не думаю що вони здохли через місяць... Хоча все буваєІван Козак,
Гарненько подумай...Перед тим,як пхати шланг в ємність...
Заміниш насос,РТП,-а потім виявиться що одна з форсунок не тримає...Буде шкода викинутих на вітер грошей...
Починай з простого.Перевірити форсунки на стенді по тиску вартуватиме 100грн.
Форсунка може давати правильний розпил і наливати потрібний об'єм за одиницю часу...Але це не значить що вона 100%тримає паливо.Такі випадки не поодинокі.
Краще витратити лишніх 100грн чим 200уй.
Та там проблема в тому, що як шланг то скинути, у мене штуцера немаж, а гайки окислились боюсь відірватиІван Козак, шланг в емкость. Утром в емкости бензин-меняй регулятор. Нет бензина- меняй насос. В форсунки не лезь если расход на холостом ходу 0,9л\ч.
Изменено: Іван Козак, 23 Август 2018 - 07:11
Опубликовано 23 Август 2018 - 07:41
Текущие форсунки давали бы "клевый" старт горячего мотора не так ли,господа?
Хто казав що про форсунки?)
Розмова була про форсунку!На гарячу форсунка тримає,а на холодну підтравлює...)
проблема в тому, що як шланг то скинути, у мене штуцера немаж, а гайки окислились боюсь відірвати
Можна взагалі нічого не відкручувати/знімати/перевіряти...
На червоний з синьою полоскою провід(йде від реле палнасоса до палнасоса) живлення палнасоса подаєш 12В з ранку(щоб поновився тиск у рампі) і всіх дєлов...
Це рішення саме доступне і займе 10хв. по часу.
Є рішення для суперлінивих.
Знімаєш кришку з реле палнасоса.Вмикаєш запалення,замикаєш реле палнасоса і підкачуєш паливо в рампу.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 23 Август 2018 - 07:55
текущие форсунки давали бы "клевый" старт горячего мотораИ холодного тоже.
Та там проблема в тому, що як шланг то скинутиПод днищем магистраль разъедени.
вероятнее всего не держит обратный клапан в насосе
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 23 Август 2018 - 09:37
Глянув під дніще бачу є можливість роз'єднати патрубок в районі паливного фільтра, там подача і обратка( не переплутаю оскільки подача до фільтра йде) коли роз'єднаю одразу пальне почне тектм, чи не повинно?И холодного тоже.Под днищем магистраль разъедени.
Опубликовано 23 Август 2018 - 09:49
Одна паливна трубка заходить в моторний відсік...
Две.Смотри фото выше
Можна взагалі нічого не відкручувати/знімати/перевіряти...
На червоний з синьою полоскою провід(йде від реле палнасоса до палнасоса) живлення палнасоса подаєш 12В з ранку(щоб поновився тиск у рампі) і всіх дєлов...
Це рішення саме доступне і займе 10хв. по часу.
Є рішення для суперлінивих.
Знімаєш кришку з реле палнасоса.Вмикаєш запалення,замикаєш реле палнасоса і підкачуєш паливо в рампу.
А не проще раз 5 включить/выключить зажигание-эффект один и тот же(или на этом динозавре нет подкачки?)
Опубликовано 25 Август 2018 - 16:19
Іван Козак, найди обратку на рампе, откинь трубку и заглуши штуцер. Качни бензонасосом по манометру до 4-4,5(не заводи!) и дай постоять. Если давка уйдёт - значит обратный клапан в насосе, если нет - значит регулятор...
коротше я не зміг добратися до обратки тай не зрозумів який з них Абсорбер який обратка(там три магістралі ) тому я вирішив так, я в подачу за паливним фільртом врізав краник, а на рампі поставив манометр, вмикнув запалення з відкритим краником(тобто наче його там і немає) подивився тиск 3,8 Бар, перекрив краник подачі і вимкнув запалення(тобто зробив наоборот, перевіряю якщо тиск падає, значить не клапан, бо перед клапаном врізанний кран і він вже не дасть клапану пропускати, отже тоді РДТ)
Ну принаймі вже тоді тілки він залишився бо форсунки перевіряли і магістраль ніде не тече і пальне не зменьшується
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых