Частина 1: http://www.opel-club...-opel-vectra-c/
Частина 2: http://www.opel-club...chastina-druga/
FAQ по Vectra C: http://www.opel-club...q-po-vektre-tc/
Опубликовано 23 Январь 2020 - 19:03
Частина 1: http://www.opel-club...-opel-vectra-c/
Частина 2: http://www.opel-club...chastina-druga/
FAQ по Vectra C: http://www.opel-club...q-po-vektre-tc/
Опубликовано 05 Февраль 2024 - 05:34
Опубликовано 05 Февраль 2024 - 08:08
Я тут подумав - я коли з дроселем бавився знімав той пластиковий патрубок що від повітряного фільтра до дроселя. Відповідно, датчик розходу повітря не приймав участі. В роботі машини що з ним, що без нього різниці не було - вона так само на 4500 глохла. Ну або я не побачив суттевої різниці - може це він мозок виносить бо комп отримує неправильні дані по стехіометрії суміші?
Опубликовано 06 Февраль 2024 - 10:49
Опубликовано 06 Февраль 2024 - 15:19
Задню банку, це яку, фото покажи цієї банки.
В мене є випуск разом з "каталізатором", середній резонатор той що під підлокітником стоїть і задня банка глушника. От її і см 30 входу в неї і забило залишками каталізатора. Її міняв десь два роки назад, поставив з 1.8 з розварюванням фланця для кріплення. Тобто забило її за час війни при тому що особливо нікуди і не їздив. Машина зовсім інша - я вже забув коли вона так гарно їхала
На вигляд - так ніби після шашлика з мангала от те вугілля взяли і в вихлоп висипали... Шматки каталізатора давали характерний дзвінкий звук в вихлопі - ані по корекціям, ані по ньому "електрик-електронщик" нічого не запідозрив і міняв, за мої кошти, блок за блоком
Изменено: sapphir, 06 Февраль 2024 - 15:24
Опубликовано 06 Февраль 2024 - 16:54
Так це розвалився каталізатор?В мене є випуск разом з "каталізатором", середній резонатор той що під підлокітником стоїть і задня банка глушника. От її і см 30 входу в неї і забило залишками каталізатора. Її міняв десь два роки назад, поставив з 1.8 з розварюванням фланця для кріплення. Тобто забило її за час війни при тому що особливо нікуди і не їздив. Машина зовсім інша - я вже забув коли вона так гарно їхала
На вигляд - так ніби після шашлика з мангала от те вугілля взяли і в вихлоп висипали... Шматки каталізатора давали характерний дзвінкий звук в вихлопі - ані по корекціям, ані по ньому "електрик-електронщик" нічого не запідозрив і міняв, за мої кошти, блок за блоком
Якщо комусь треба: 067-246-64-10
Опубликовано 06 Февраль 2024 - 19:00
Схоже, що так. Але були ж якісь передумови для цього, можливо десь хапнув "гарного" бензу... Якби олива у вихлоп вилітала літрами, то вже б помітив.
Масло бере, частина через сальники/гумки назовні витікає, частина горить - це без ілюзій.
Ну і є думка - а тоді коли я "втопив" літом машину не могло вплинути? Води у впуску не було звісно але може різке охолодження ззовні призвело до такої ситуації? Дзвеніти вихлоп почав ще наприкінці грудня а може навіть раніше - я списував на те що щось в середині відгнило, чути було на холостих як прогрівав в русі ні. Але такої тяги як зараз не було давно - коли поступово вмирає ти цього не відчуваєш до певного моменту...
Так це розвалився каталізатор?
Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
Так, причому найбільші куски ну не більше сірникової коробки, навіть менше. Тобто трамбувало професійно - я викруткою можна сказати довбав щоб висипати і то частинами.
Опубликовано 06 Февраль 2024 - 19:20
А як втопив? З повним зануренням банки кату?
А я знаю? Як на мене - калюжа була ну максимум до середини колеса але довга. Плюс я швидкість видно не скинув достатьньо і пішла хвиля яка зірвала термоекран над резонатором з усіх 8-ми кріплень і він впав на резонатор. Ще метрів 500-1000 проїхав і вмерла катушка. Її зробив, термоекран вчіпив назад і ніби все.
Изменено: sapphir, 06 Февраль 2024 - 19:21
Опубликовано 08 Февраль 2024 - 18:07
Блін, другий день тішусь як дитина! Вектру я в принципі як "капці" сприймаю - мінімально прийнятний розмір, а тут ще й їде, як виявляється Зараз такий час що ні куди особливо і не треба їхати, але при найменшій нагоді сідаю і їду. Давно такого не відчував - пофіг що їй 20 років, пофіг на якісь недоліки - сідаєш за кермо і валиш
Опубликовано 08 Февраль 2024 - 19:52
https://www.opel-clu...entry1075582047
трохи не дописав до кінця що типу він міг застрягнути у вихлопній ))). десь рік назад у когось була подібна проблема , то власник вирішив пролему розкутивши авто на максимум і ті всі куски повилітали самі . Тут поступив вірно і гуманно , зняв і витрусив ))). радий що проблема вирішилась.
Опубликовано 09 Февраль 2024 - 09:08
Блін, другий день тішусь як дитина! Вектру я в принципі як "капці" сприймаю - мінімально прийнятний розмір, а тут ще й їде, як виявляється
Зараз такий час що ні куди особливо і не треба їхати, але при найменшій нагоді сідаю і їду. Давно такого не відчував - пофіг що їй 20 років, пофіг на якісь недоліки - сідаєш за кермо і валиш
Валить!? Цей пилесмок може валити!?
Якщо комусь треба: 067-246-64-10
Опубликовано 12 Февраль 2024 - 14:19
Ще в п"ятницю, в процесі їзди вискочив чек - сьогодні глянув що це Р0141. До того як я поїхав до "електрика-діагноста" її не було ані в вигляді чеку ані в переліку помилок. Можливо що друга лямбда була відключена програмно? А він пробував щось там міняти з прошивок і знов її активував?
Просто я не розумію що мені робити - так їздити з чеком, ставити обманку чи є можливість її програмно відключити. Не виключаю що може і дійсно той підігрів лямбди не так працює бо все старе і смикалось в останій час досить активно.
Одним словом чекаю якісь думки з цього приводу. На їзді я не відчув різниці...
Опубликовано 12 Февраль 2024 - 15:47
обманки точно не потрібні, і програмно вона на 2.2 наче не відключається
Хотілось би точну відповідь - враховуючи відсутність каталізатора її робота мені точно зараз не потрібна.
Може є десь тема з цифрами по перевірці - в яких межах має бути опір на підігріві щоб машина рахувала його справним? Ну і перевірю в себе - шо там, фішку зняв і чотири дроти.
Опубликовано 12 Февраль 2024 - 15:48
Хотілось би точну відповідь - враховуючи відсутність каталізатора її робота мені точно зараз не потрібна.
Може є десь тема з цифрами по перевірці - в яких межах має бути опір на підігріві щоб машина рахувала його справним? Ну і перевірю в себе - шо там, фішку зняв і чотири дроти.
ну лямбда повинна бути робоча
Якщо комусь треба: 067-246-64-10
Опубликовано 12 Февраль 2024 - 19:38
Друга лямбда нічого "не підправляє", зовсім взагалі.
Жодних прошивок на 2,2 не існує.
Мотор без ката ніяких помилок не б'є, якщо справний.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Гараж →
Ремонт →
Система охлаждения, отопления и вентиляции →
Через деякий час після включення підігріву сидіння перестає працювати пічкаАвтор: Vibaj • Дата: 24 Февраль 2025 ![]() |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Opel Vectra C 2003Автор: Fors1k • Дата: 15 Октябрь 2023 ![]() |
|
||
Гараж →
Ремонт →
Масло в бачку охолодження Opel Vectra C 2.2 directПопадає масло в бачок охолодження Opel Vectra C 2.2 direct (Z22YH) Автор: nimble • Дата: 07 Сентябрь 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Куплю →
Куплю детали ходовой частиПередние амортизаторы на Вектра Ц 2.2 Автор: SRZ • Дата: 16 Июль 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Продам →
Запасные части →
карты дверей кожа Vectra C4шт Автор: MegaVectr • Дата: 18 Март 2021 ![]() |
|
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых