Частина 1: http://www.opel-club...-opel-vectra-c/
Частина 2: http://www.opel-club...chastina-druga/
FAQ по Vectra C: http://www.opel-club...q-po-vektre-tc/
Опубликовано 23 Январь 2020 - 19:03
Частина 1: http://www.opel-club...-opel-vectra-c/
Частина 2: http://www.opel-club...chastina-druga/
FAQ по Vectra C: http://www.opel-club...q-po-vektre-tc/
Опубликовано 18 Ноябрь 2020 - 18:28
Привіт всім, питання, хто міняв трос стояночного тормоза? він купується цілим комплектом чи можна замінити тільки одину з пошкоджених частин? Порвався кожух на лівому тросі, тепер клинить ручний тормоз, не відходить повністю флажок назад, треба рукою його відтягувати назад.
П.С.: супорт не клинить, перевіряв знявши трос з флажка, там все ок.
Задля експерименту спробував розрухати аналогічну ситуацію з допомогою ВД-40. За 15-20 хвилин роботи все запрацювало і флажок повертався сам. Але це є сенс робити якщо ним постійно користуватись - а якщо думати "а може знов підклине" і ним не користуватись то 100% знов заклинить
Доречі, хто казав що закусування це хрестовина карданчика - не в моєму випадку, нажаль Простіше б було її замінити але ні. Вчора знов "боровся" з кермом. Причому виїжджаю з парковки на холодну - питань немає, все крутиться від упора до упора навіть на місці. Але проїхавши скажім біля 1 км на намагання легенько змінити траекторію руль починає впиратися і їде прямо, я сильніше і ось в якійсь момент він здається але від того зусилля, що я приклав, машина різко повертає в ту сторону куда я тиснув. І спочатку машина ніби не повертає а згодом повертає але занадто - відчуття ще ті
І головне - так може бути раз на тиждень, може бути раз на день. Як це пояснити - хз.
Спробував поміняти сьогодні рідину - 06161 не справилась, взяв 46161. Побачимо як вона себе поведе. Зразу після заміни рідина з зеленої перетворюється в сіру - це вже 4-тий літр після ремонту рейки. Скільки ще треба щоб система промилась?
Треба ОпКомом почитати - може по ЕГУРу є якісь помилки...
Опубликовано 18 Ноябрь 2020 - 18:53
Доречі, хто казав що закусування це хрестовина карданчика - не в моєму випадку, нажаль
Простіше б було її замінити але ні. Вчора знов "боровся" з кермом. Причому виїжджаю з парковки на холодну - питань немає, все крутиться від упора до упора навіть на місці. Але проїхавши скажім біля 1 км на намагання легенько змінити траекторію руль починає впиратися і їде прямо, я сильніше і ось в якійсь момент він здається але від того зусилля, що я приклав, машина різко повертає в ту сторону куда я тиснув. І спочатку машина ніби не повертає а згодом повертає але занадто - відчуття ще ті
.
Ты крестовину поменял? у меня примерно такие же симптомы были, аж кирпичи откладывал пару раз, поэтому долго так не ездил, после пару таких закусываний сразу заменил крестовину
Якщо комусь треба: 067-246-64-10
Опубликовано 18 Ноябрь 2020 - 18:56
Ты крестовину поменял? у меня примерно такие же симптомы были, аж кирпичи откладывал пару раз, поэтому долго так не ездил, после пару таких закусываний сразу заменил крестовину
Я снял карданчик сегодня - никаких притензий к крестовине не нашли. Она работает, не ржавая, по маркировке -оригинал.. Совсем на немного туже чем салонная - та падает сразу под своим весом, уличная тоже опускается но с небольшим сопротивлением. Но равномерно, без рывков - да, она работает на улице без пыльника и возможно какая то пыль уже попала в смазку и тормозит. Но люфта нет, претензий к работе нет - смысл её менять?
Изменено: sapphir, 18 Ноябрь 2020 - 18:58
Опубликовано 18 Ноябрь 2020 - 21:30
А по колесу стучал?)))Я снял карданчик сегодня - никаких притензий к крестовине не нашли. Она работает, не ржавая, по маркировке -оригинал.. Совсем на немного туже чем салонная - та падает сразу под своим весом, уличная тоже опускается но с небольшим сопротивлением. Но равномерно, без рывков - да, она работает на улице без пыльника и возможно какая то пыль уже попала в смазку и тормозит. Но люфта нет, претензий к работе нет - смысл её менять?
Якщо комусь треба: 067-246-64-10
Опубликовано 19 Ноябрь 2020 - 10:18
Задля експерименту спробував розрухати аналогічну ситуацію з допомогою ВД-40. За 15-20 хвилин роботи все запрацювало і флажок повертався сам. Але це є сенс робити якщо ним постійно користуватись - а якщо думати "а може знов підклине" і ним не користуватись то 100% знов заклинить
Відразу так і поступив, пшикав ВеДехою, один в салоні тягнув за ручку я з вулиці пасатіжами за трос туди-назад, трос рухається, але все одно клинить. Без троса флажок без проблем повертається у вихідне положення. Так як кожух троса пошкоджений біля заднього пластмасового кріплення то прийняв рішення замінити його повністю ( трос рідний ще стоїть, пробіг 300000 км), напевно вже йому пора на упокій )).
По звичці вже пару раз зятягував ручнік, забувався, і як лох, посеред дороги валявся на землі щоб відвести флажок назад і розблокувати колесо, та ну його, поміняю і забуду. Без ручного гальма немає бажання їздити.
Изменено: urevich13, 19 Ноябрь 2020 - 10:20
Опубликовано 19 Ноябрь 2020 - 20:41
Відразу так і поступив, пшикав ВеДехою, один в салоні тягнув за ручку я з вулиці пасатіжами за трос туди-назад, трос рухається, але все одно клинить. Без троса флажок без проблем повертається у вихідне положення. Так як кожух троса пошкоджений біля заднього пластмасового кріплення то прийняв рішення замінити його повністю ( трос рідний ще стоїть, пробіг 300000 км), напевно вже йому пора на упокій )).
По звичці вже пару раз зятягував ручнік, забувався, і як лох, посеред дороги валявся на землі щоб відвести флажок назад і розблокувати колесо, та ну його, поміняю і забуду. Без ручного гальма немає бажання їздити.
Я не тільки ззаду на трос псикав а і в місце пошкодження. Але думаю це все від рівня корозії там в середині залежить. Без ручніка - взагалі не знаю як люди їздять роками, але є таки - і я декого з них знаю
А по колесу стучал?)))
Ну тогда не знаю))
Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
Сегоня постучал - я обычно до первого снега не меняю резину, а во Львове ещё до этого не дошло, но в этом году пришлось поспешить
Опубликовано 21 Ноябрь 2020 - 11:21
чи можна ставити на 15 річний дизель такий акум
Varta Silver Dynamic 12В 74Ач 750A(EN) R+
https://exist.ua/uk/...53162-23664523/
Opel Vectra C Wagon, 2005, z19dt
Опубликовано 21 Ноябрь 2020 - 11:23
чи можна ставити на 15 річний дизель такий акум
Varta Silver Dynamic 12В 74Ач 750A(EN) R+
Не можна - занадто дорогий для 15-ти річного авто
А якщо серьйозно - що не так? Ємність? Так за нормальних умов, після кількох років експлуатації, в тебе лишається половина номінальної але машина адекватно пересувається і заводиться ( і люди потім пишуть про 7-9 років на стоковому ) - тому, як на мене, ємність+виробник = кількість років роботи а не проблеми з стартом. У всякому випадку в наших широтах і моя думка - краще раз на три роки по 1300 грн ніж за 2700 на 6 років ( а може і ні ).
Изменено: sapphir, 21 Ноябрь 2020 - 11:30
Опубликовано 21 Ноябрь 2020 - 11:53
Не можна - занадто дорогий для 15-ти річного авто
А якщо серьйозно - що не так? Ємність? Так за нормальних умов, після кількох років експлуатації, в тебе лишається половина номінальної але машина адекватно пересувається і заводиться ( і люди потім пишуть про 7-9 років на стоковому ) - тому, як на мене, ємність+виробник = кількість років роботи а не проблеми з стартом. У всякому випадку в наших широтах і моя думка - краще раз на три роки по 1300 грн ніж за 2700 на 6 років ( а може і ні
).
просто думаю чи буде він нормально заряджатись
?
Opel Vectra C Wagon, 2005, z19dt
Опубликовано 21 Ноябрь 2020 - 12:31
В городском цикле аккум больше трёх лет не живёт. ИМХО.
З.Ы. Исключения на фоне общей картины незначительны и во внимание не принимаются.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 21 Ноябрь 2020 - 15:24
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
Опубликовано 21 Ноябрь 2020 - 16:37
sapphir, самий дешевий на зараз 2150 з 70-74А
Брав 18.09 ось такий BI-Power 6СТ-75 - коштував зі знижкою 1670 і ще 300 за мій:
https://autopartner....ipower/klv07500
Изменено: sapphir, 21 Ноябрь 2020 - 16:41
Опубликовано 23 Ноябрь 2020 - 12:33
ривком потягнути і вона вийде з коробки, чи то не так?Иногда не выходит. Помогать наставкой надо. И масло слить.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 23 Ноябрь 2020 - 15:46
Вопрос по Dead Lock.
Как там все механически устроено?
Неработает.
В блок через ОП ком непускает, глюк программы, хотятможет не в том блоке ищу.
Вприницпе функция бесполезная, но хочеться понять - там проводок отпал, механизм накрылся или програмно глюкнуло/отлкючено (ошибка висит).
Опубликовано 24 Ноябрь 2020 - 11:17
Питання, хто знімав ліву полуось? Є якісь нюанси? Який алгоритм зняття? Треба поміняти пильник внутрішній, чи зможу сам її зняти. Пишуть що ривком потягнути і вона вийде з коробки, чи то не так?
Значить поміняв внутрішній пильник лівого приводного валу, проблем не було. Відкрутив ступічну гайку і зняв нижню опору, вивільнив ступіцу з валу, відвів в сторону і видьоргнув полувісь, вийшла доволі легко. Далі все в зворотньому порядку.
Записав маркування ШРУСа, може кому небудь стане в пригоді, що цікаво, не один з тих номерів пошуком в інтернеті не знайшло. ШРУС рідний, ще не мінявся.
Маркування
GKN 15 GERMANY 262F04
GKN 15 GERMANY 218 04 29 90
LÖBRO 7153120588031
клейма GM на шрусі не було
Опубликовано 25 Ноябрь 2020 - 20:02
С определенного года даную функцию отключили, ничего хорошего в даной опции нет. Был момент когда знакомый забыл ключи в машине, за "пимпочку" из-за дедлока не открылась - пришлось вскрывать другим методом.Вопрос по Dead Lock.
Как там все механически устроено?
Неработает.
В блок через ОП ком непускает, глюк программы, хотятможет не в том блоке ищу.
Вприницпе функция бесполезная, но хочеться понять - там проводок отпал, механизм накрылся или програмно глюкнуло/отлкючено (ошибка висит).
Есть Opcom ? - заходи =>
Опубликовано 25 Ноябрь 2020 - 21:12
У меня его нетС определенного года даную функцию отключили, ничего хорошего в даной опции нет. Был момент когда знакомый забыл ключи в машине, за "пимпочку" из-за дедлока не открылась - пришлось вскрывать другим методом.
Якщо комусь треба: 067-246-64-10
Опубликовано 25 Ноябрь 2020 - 22:16
ничего хорошего в даной опции нет.
и ничего плохого тоже - разбили мне стекло, а дверь открьіть не смогли - забрали что бьіло на видном месте
Был момент когда знакомый забыл ключи в машине, за "пимпочку" из-за дедлока не открылась
а как закрьіть машину на дедлок без ключа?
пришлось вскрывать другим методом.
второй ключ?
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
Опубликовано 26 Ноябрь 2020 - 12:03
С определенного года даную функцию отключили, ничего хорошего в даной опции нет. Был момент когда знакомый забыл ключи в машине, за "пимпочку" из-за дедлока не открылась - пришлось вскрывать другим методом.
Ничего там не отключали.
Там физически разные замки с дедлоком и без - можно поискать в каталогах, у них разные номера.
Замки с дедлоком ставились на те авто, на которые еще на заводе ставили сигнализацию.
Если нет заводской сигнализации - нет замка с дедлоком
Изменено: nick6482, 26 Ноябрь 2020 - 12:03
Опубликовано 26 Ноябрь 2020 - 12:44
Або ключем подвійним поворотом на закриття, або подвійним натисканням кнопки на ключі. Перше натискання - закривається машина, друге натискання - вимикається заводська сигналізація і дедлок.Присоединюсь к вопросу.
Гараж →
Ремонт →
Система охлаждения, отопления и вентиляции →
Через деякий час після включення підігріву сидіння перестає працювати пічкаАвтор: Vibaj • Дата: 24 Февраль 2025 ![]() |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Opel Vectra C 2003Автор: Fors1k • Дата: 15 Октябрь 2023 ![]() |
|
||
Гараж →
Ремонт →
Масло в бачку охолодження Opel Vectra C 2.2 directПопадає масло в бачок охолодження Opel Vectra C 2.2 direct (Z22YH) Автор: nimble • Дата: 07 Сентябрь 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Куплю →
Куплю детали ходовой частиПередние амортизаторы на Вектра Ц 2.2 Автор: SRZ • Дата: 16 Июль 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Продам →
Запасные части →
карты дверей кожа Vectra C4шт Автор: MegaVectr • Дата: 18 Март 2021 ![]() |
|
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых