Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Інсігнія ОПС лайн2020р 142тис 2.0 акпп


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
187 ответов в теме

#71
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2133
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 11 Март 2025 - 08:09



Ты тоже между строк читаешь? Было написано отличается как Лексус и Тойота или один концерн как Лексус и Тайота???

 

 

Прикрепленный файл  сексініка.jpg   19,17К   38 раз скачано

 

Щось не бачу слова "концерн"...


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#72
seksinika

seksinika

    Авторитет

    • Сообщений 3092
  • Возраст: 40
  • Имя:Ника
  • Город:Киев
  • Авто:Tesla S, BMW i3s.
  •  
  • Регистрация: 06.03.2009

Опубликовано 11 Март 2025 - 08:24

А отличается видите?


  • 0

Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила


#73
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 11 Март 2025 - 09:26

Знатний срач .
Хоча посил Ніки був правильний , Б'юїк це лексусне відділення Дженерала , і він до Шевроле як лексус до тойоти .
Інша річ що вона ніколи не може довести свою думку до логічного висновку , з'їзжає на хамство , плюс тільки поверхневі знання .
Та й до чого в цій темі Б'юїки також питання .
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#74
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4261
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 11 Март 2025 - 09:52

единственное что лично мне в нем не нравится так это исполнение в кузове "катафалк"

Screenshot-2025-03-11-09-46-28-093-com-a
В продаже жеж универсал !
:sm13_:
P.s.
С другой стороны - хорошо что не про политику...
  • 0

 
:hi: 
 
 


#75
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2133
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 11 Март 2025 - 09:56

Слова "отличается" не бачу, навіть слова "порівняння" не бачу, а от порівняння - бачу. Прямо в першому ж реченні бачу. Ви порівнюєте машини одного концерну, не вказуючи слово "концерн", і хочете щоб люди це "мали на увазі", при цьому зверніть увагу на Ваше перше ж повідомлення - "Регал внешне смотрится интересней Инсигнии, они получаются дешевле" - прямо порівнюючи дві моделі нам треба "мати на увазі", що це не порівняння. Трохи незрозуміла логіка для наших прямих чоловічих звивин  :sm13_:. А це порівняння мов той ховрах - його не видно, але він є.

Ще маленьке зауваження. Не те щоб критика, а щоб точніше донести думку.

Ви вказуєте, що це машини для різних географічних ринків, але це не так мімімум з двох причин.

Тойота - бренд всесвітній. Лексус був створений для США, але вже давно продається офіційно по всьому світі, про це навіть у Вікіпедії є.

Опель - бренд для континентальної Європи. Бьюїк - для Північної Америки і Китаю.

Для "Тойоти" суттєво відмінним географічно спадає на думку хіба що "Дайхатсу", але ніяк не Лексус.

Проте важливіше, що Тойота і Лексус, як і Ніссан й Інфініті, - марки для різних ринкових сегментів, масс-маркету і преміуму. Саме так і було сприйняте порівняння, яке не порівняння, але все ж порівняння - що Ви порівнюєте преміум з не-преміумом, а не просто два бренди одного концерну. Не впевнений, що Бьюїк - преміум для ЖМ, як вказує Шусман, але Регал за комплектацією навряд чи буде суттєво вищій і сучасніший за Інсігнію.

Якби ж то ви написали не "Тойота і Лексус", а згодом - "Інфініті і Ніссан", а, наприклад, "Тойота й Субару" (обидвоє глобальні, масс-маркетні й одного концерну), "Ніссан і Самсунг" (обидвоє масс-маркетні, одного концерну, географічно розділені) або "Ніссан і Датсун" (обидвоє масс-маркетні, одного концерну, географічно відносно розділені) - наскільки менш активною була б тема :sm13_:.


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#76
FINNN

FINNN

    Авторитет

    • Сообщений 2973
  • Имя:Андрій
  • Город:Кривий Ріг
  • Авто:Opel Astra H 1.6 2013рн + Ведмедик 2.0TDI 4x4.
  •  
  • Регистрация: 07.03.2009

Опубликовано 11 Март 2025 - 10:47

Ого як багато букв....
  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#77
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 7736
  • Возраст: 52
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 11 Март 2025 - 11:20

Мирык ты точно тут тачку продаешь?  :sm13_:



Ого як багато букв....

не кажи


  • 0

#78
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 21976
  • Возраст: 37
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 11 Март 2025 - 11:40

Не впевнений, що Бьюїк - преміум для ЖМ

Преміум для GM це Каділак. 

Там по ходу як і в ВАГ.

Ауді - Каділак;
Фольцваген - Бьюїк;
Шкода - Шевроле. 


  • 0

#79
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2133
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 11 Март 2025 - 13:54

Преміум для GM це Каділак. 

 

теж так думав, але є й інша думка, а мені ліньки сперечатися...



Мирык ты точно тут тачку продаешь?  :sm13_:

 

Хіба реально на Опель-клубі продати Опеля? Тут швидше "для потриндіти"  :sm13_:

 

Автівка цікава. На АвтоРІА є й цікавіші комплектації подібного року за меншу суму, але не від клубних людей, тому небезпечніші. З радістю розглянув би до покупки, але після Перемоги - наразі дещо інші пріоритети в Україні...


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#80
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14887
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 11 Март 2025 - 14:04

є й цікавіші комплектації подібного року за меншу суму

перекупи...

тому небезпечніші.

  • 0

#81
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2855
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 11 Март 2025 - 17:39

Хіба реально на Опель-клубі продати Опеля

Я бы наверное взял, но пока война, буду на своей инсигнии ездить...
Знаю, что потом очень сложно ее будет продать (как и мою нынешнюю).
Но, но, но. 

Есть у инсигнии свои преимущества - хотя бы ее кузов, который не ржавеет, в отличие от пассатов.


  • 0

#82
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 11 Март 2025 - 18:01

Мирык ты точно тут тачку продаешь?  :sm13_:

вже незнаю:sm13_:

Автівка цікава. На АвтоРІА є й цікавіші комплектації подібного року за меншу суму, але не від клубних людей, тому небезпечніші. З радістю розглянув би до покупки, але після Перемоги - наразі дещо інші пріоритети в Україні...

в ОПС лайні є дві.. одна за 18тис з пробігом 190 тисяч інша за 21 тисячу з пробігом в 200+ у моєї ж 143 тисячі пробігу.. тому можу сказати що на авторія нема цікавіших варіантів по співвідношенню рік, пробіг, комплектація.. або я щось не бачу..
  • 0

#83
Karatkin

Karatkin

    Авторитет

    • Сообщений 1388
  • Возраст: 38
  • Имя:Олег
  • Город:Вінниця
  • Авто:Opel Omega B 2.0 16v
    Opel Zafira B 1.9 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 15.07.2015

Опубликовано 12 Март 2025 - 00:07

Преміум для GM це Каділак. 

Там по ходу як і в ВАГ.

Ауді - Каділак;
Фольцваген - Бьюїк;
Шкода - Шевроле. 

Не зовсім так. Саме Бьюїк в ГМ це преміум бренд для Китаю, на який і припадає більшість продажів буйка в світі. Каділак та GMC то окрема каста


  • 0

#84
Дядя k0tЪ

Дядя k0tЪ

    Слесарь 3-го разряда

    • Сообщений 21454
  • Возраст: 49
  • Имя:Konstantin Kopeykin
  • Город:родина тавронов
  • Авто:tavria 1.2 & astra G 2.2
  • Гос. номер:АР7617ВО
  •  
  • Регистрация: 28.11.2007

Опубликовано 12 Март 2025 - 07:11

наскільки менш активною була б тема
такое нам не надо :sm13_:

еще ж Инсигнию продавать как то надо :sm13_: пусть up today always



Автівка цікава. На АвтоРІА є й цікавіші комплектації подібного року за меншу суму, але не від клубних людей, тому небезпечніші.

перекупи...
ну дык. Мирослав - клубный перекуп. так будет легче при покупке (он успАГоед твою душу), но будет дороже :sm13_: .  в любом случае, лучше расчитывать на самого себя и меньше доверять рассказам продавца :cool1:

Совесть просто так не мучает, она мстит за то, что ее разбудили!


#85
rogii

rogii

    Авторитет

    • Сообщений 1091
  • Имя:Ігор
  • Город:Бердичів
  • Авто:-
  •  
  • Регистрация: 17.10.2018

Опубликовано 12 Март 2025 - 07:21

Мирослав - клубный перекуп
Скоріше - клубний імпортер. Для гучності можна взагалі дилером назвати (сірим :sm13_: ).
  • 0

#86
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 12 Март 2025 - 08:54

в любом случае, лучше расчитывать на самого себя и меньше доверять рассказам продавца :cool1:

вірити неможна нікому, мені можна (с) :sm13_:

Скоріше - клубний імпортер. Для гучності можна взагалі дилером назвати (сірим :sm13_: ).


Та ладно, я тут ненароком в гетконтакті подивився як люди мене позаписували.. головне що не знайшов «Мирослав кидало» а так мені пофігу))
  • 0

#87
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13060
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 12 Март 2025 - 13:38

Ніка, я видалю теми, які ти попросила видалити, коли буду за компом, бо з телефону я також таких прав не маю. Це буде через декілька днів.

Знатний срач .
Хоча посил Ніки був правильний , Б'юїк це лексусне відділення Дженерала , і він до Шевроле як лексус до тойоти .
Інша річ що вона ніколи не може довести свою думку до логічного висновку , з'їзжає на хамство , плюс тільки поверхневі знання .
Та й до чого в цій темі Б'юїки також питання .

До Шевроле - так, до Опеля - ні, відносно Опеля Б'їюк взагалі ніяк не позиціонується, бо вони не перетинаються за ринками.
Стосовно останнього на даний момент американського (є ще китайські) покоління Рігала, то це не просто чотири комплектації Інсігнії Б (як попередній Рігал був комплектаціями Інсігнії А, тільки виготовлений в Канаді), з яких одна з двигуном 3,6 л, якої не було у Європі, а цейт останній Рігал навіть фізично робився виключно у Рюссельсхаймі, Німеччина, бай Опель, про що написано прямим текстом на його табличці з він-кодом, можете будь-яку фотографію з аукціону подивитися. Комплектація з претензією там тільки Авенір, його ще знайти треба, як правило вони нічим не цікавий Преферред.
Така ж історія була з Cadillac Catera, який робився на одному конвеєрі з Омегою, тільки той був більш відмінний від Омеги зовнішньо. Його ніхто як справжній Каділлак не сприймав, модель вважається однією з найбільш невдалих в історії марки і проблемною за надійністю. З Рігалами/Інсігніями, до речі, таких проблем не було.
  • 0

#88
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13060
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 12 Март 2025 - 14:10

теж так думав, але є й інша думка

Ієрархія американських класичних брендів GM була наступна:
1. Каділак (важкий преміум, люкс так би мовити).
2. Б'юїк (просто впевнений преміум, топові комплектації могли конкурувати з нижніми комплектаціями Каділаків), до цього між ними ще був LaSalle, як майже Каділлак, давно.
3. Олдсмобіль (нормальний преміум, відносно доступний, нерідко спортивний).
4. Понтіак (мас маркет, орієнтований переважно на молодь, нерідко спортивний), пару років свого існування випереджав за продажами Шевроле, у 80-і чи 90-і, точно не пам'ятаю.
5. Шевроле (просто мас маркет, орієнтований на всіх, друга марка Америки за продажами після Форду і над крайслерівським давно покійним Плімутом).
Про тимчасові і/або нішеві марки, типу Сатурн, GEO i GMC ми не говоримо. Моделі-виродки, типу Каділлак Цимаррон, ми тут також не обговорюємо.
Починаючи з 80-х Б'юїк страждав від того, що він мав репутацію виключно пенсіонерської марки, середній вік покупців був 67 років (як у Лінкольна), тому вони намагалися випускати щось для зміни іміджу, типу Reatta, яка була дуже цікавою (нехай і не без питань по надійності і доступності певних комплектуючих) машиною, але не взлєтєла.
Коли у 2009 на вимогу уряду вирішували які марки ліквідувати, продажі Понтіаку були вдвічі більшими за продажі Б'юїку, але Б'юїк був головою маркою GM на величезному китайському ринку і однією з селлінг пойнт марки було те, що вона американська, тому вона мала хоч якось залишатися на ринку США, тому крім Сатурна зарізали Понтіак. Б'їюк протягом 90-х сповз з преміуму в апмаркет, а останні 15 років переважно перебивається продажами Опелів і Деу (перший Анкор, він же Мокка А, наступні Анкори). Останнє покоління LaCrosse (модель дійсно з претензією) випускали всього пару років, не було попиту. Envision робиться в Китаї на SAIC, як і так зване MG. У Штатах це давно марка "щоб було", на відміну від Китаю. Виробництва Б'юїків у США немає давно.
Два останні Рігала з двигунами 2.0 - це можливість взяти бензинову Інсігнію з невеликим пробігом недорого, це не про преміум, це про ціну. І така покупка має сенс. Конкретно вони позиціонувалися на американському ринку як альтернатива європейським маркам. Серед тих, хто не знає, що це Опель, а Опель у Європі - це мас маркет, а не конкурент великої німецької трійки, це певною мірою працювало, бо машина цікава. Загалом продажі можна подивитися, це не секрет.
  • 0

#89
Дядя k0tЪ

Дядя k0tЪ

    Слесарь 3-го разряда

    • Сообщений 21454
  • Возраст: 49
  • Имя:Konstantin Kopeykin
  • Город:родина тавронов
  • Авто:tavria 1.2 & astra G 2.2
  • Гос. номер:АР7617ВО
  •  
  • Регистрация: 28.11.2007

Опубликовано 13 Март 2025 - 06:34

вірити неможна нікому, мені можна (с)
дораХа :sm13_:

Muzzy, спасибо за чтиво! :sm302:


Совесть просто так не мучает, она мстит за то, что ее разбудили!


#90
Sergiy1990

Sergiy1990

    Частый гость

    • Сообщений 38
  • Имя:Sergiy
  • Авто:Astra H 1,7 CDTI
  •  
  • Регистрация: 23.04.2014

Опубликовано 13 Март 2025 - 12:26

Прочитав тему. Є деякі припущення про реінкарнацію Managera.


  • 0

#91
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 14 Март 2025 - 22:46

Прочитав тему. Є деякі припущення про реінкарнацію Managera.

та ні, зовсім інша подача написаного, хай Рома спить спокійно.
  • 0

#92
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13060
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Март 2025 - 20:01

 


Muzzy удали пожалуйста все мои темы с форума, а то у меня на это недостаточно прав), имею ввиду эти.

 

https://www.opel-clu...mw-i3-2015-god/

 

https://www.opel-clu...018-lsariat-50/

 

https://www.opel-clu...4-tfsi-at-2017/

 

https://www.opel-clu...2021-lr-100kvt/

 

https://www.opel-clu...-odnoj-mashiny/

 

Видалив.


  • 0

#93
seksinika

seksinika

    Авторитет

    • Сообщений 3092
  • Возраст: 40
  • Имя:Ника
  • Город:Киев
  • Авто:Tesla S, BMW i3s.
  •  
  • Регистрация: 06.03.2009

Опубликовано 15 Март 2025 - 20:31

Спасибо).


  • 0

Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила


#94
maks_s

maks_s

    Поселенец

    • Сообщений 146
  • Возраст: 45
  • Имя:Maksym
  • Город:Житомир
  • Авто:Запорожский Opel Astra G Z14XE, польский Opel Astra J B14NET
  •  
  • Регистрация: 12.04.2013

Опубликовано 24 Март 2025 - 15:37

кузов аля "катафалк" лично мне не нравится, хотя имеет своих поклонников.

Кузов катафалк це у мерса 164/166, а тут не більше ніж спорт-сарай


  • 0

#95
seksinika

seksinika

    Авторитет

    • Сообщений 3092
  • Возраст: 40
  • Имя:Ника
  • Город:Киев
  • Авто:Tesla S, BMW i3s.
  •  
  • Регистрация: 06.03.2009

Опубликовано 24 Март 2025 - 17:59

Ну сарай, по пусть сарай, хотя есть у меня знакомые которые в таких кузовах машины себе купили, один турист заядлый, второй кондиционерами занимается, третий в магазине строительном дирекствует.


  • 0

Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила


#96
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 12319
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 24 Март 2025 - 19:09

Практичні люди)

Є приклади коли авто в універсалі гармонійніше виглядає, зінка то саме цей випадок.
  • 0

#97
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13060
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 25 Март 2025 - 13:26

Кузов катафалк це у мерса X 164/166, а тут не більше ніж спорт-сарай

У Астри К універсал - самий катафалковий катафалк серед неспеціалізованих машин.
Про Румстер не будемо, то катафалк для домашніх тваринок, бо короткий.
  • 0

#98
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 21976
  • Возраст: 37
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 25 Март 2025 - 14:34

У Астри К універсал - самий катафалковий катафалк серед неспеціалізованих машин.

Да ладно, я б не сказав.
Норм вигляд.
1024x.jpg


  • 0

#99
maks_s

maks_s

    Поселенец

    • Сообщений 146
  • Возраст: 45
  • Имя:Maksym
  • Город:Житомир
  • Авто:Запорожский Opel Astra G Z14XE, польский Opel Astra J B14NET
  •  
  • Регистрация: 12.04.2013

Опубликовано 25 Март 2025 - 17:28

У Астри К універсал - самий катафалковий катафалк серед неспеціалізованих машин.
Про Румстер не будемо, то катафалк для домашніх тваринок, бо короткий.

Ну, в деяких ракурсах це дійсно проглядається, через цю задню стійку, яка зверху ширша ніж внизу.


  • 0

#100
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 25 Март 2025 - 18:35

В Європі у людей око звикло до «сараїв», а споживчі потреби до практичності, і їм ріже око якийсь пассат в седані.. то у нас в людей з совковим менталітетом чомусь вважається седан це круто, а універсал колгосп.. для європейського ринку навіть такий дуже гарний кузов в седані як Фольксваген артеон який розроблявся з початку саме в седані зробили щей кузов універсал.. і я на дорогах Європи бачу їх ще більше чим седанів.. буквально сьогодні мені треба було привезти одну обємну річ довжиною 2м, щоб не гнати бус за 80 км я собі з комфортом привіз цю річ інсігнією зі складеними сидіннями, причому і везти не збирався, поїхав подивитись, купив, спробував чи зайде в інсігнію і зразу забрав, а так би мусив чи замовляти доставку чи гнати бус.. з седаном це зробити булоб не можливо.. поскільки в Європі всі «господарі» і мандрівники їм завжди треба великий багажник, тому там і ті седани не сильно кому треба.
  • 0

#101
seksinika

seksinika

    Авторитет

    • Сообщений 3092
  • Возраст: 40
  • Имя:Ника
  • Город:Киев
  • Авто:Tesla S, BMW i3s.
  •  
  • Регистрация: 06.03.2009

Опубликовано 25 Март 2025 - 18:37

Да ладно, я б не сказав.
Норм вигляд.
1024x.jpg

 

Ну такое 100% кому какsmile44.gif.

 

3.10. Оверквотинг (overquoting) недопустимий. Якщо Ви цитуєте повідомлення іншого учасника, використовуйте спеціальні теги „Quote”, попередньо видаливши із цитати усе зайве, включно зі смайлами та картинками. Множинне цитування у Вашому повідомленні дозволено, але у будь-якому випадку розмір цитати не повинен перевищувати 7 – 10 рядків на одне цитування. Залишайте у цитаті лише ту частину повідомлення, на яку відповідаєте.


  • 0

Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила


#102
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 7736
  • Возраст: 52
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 25 Март 2025 - 19:04

ag.gif


  • 0

#103
max911

max911

    Авторитет

    • Сообщений 1580
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:консерва + мот
  • Гос. номер:23-43
  •  
  • Регистрация: 12.03.2009

Опубликовано 26 Март 2025 - 20:16

В Європі у людей око звикло до «сараїв», а споживчі потреби до практичності, і їм ріже око якийсь пассат в седані.. то у нас в людей з совковим менталітетом чомусь вважається седан це круто, а універсал колгосп.. для європейського ринку навіть такий дуже гарний кузов в седані як Фольксваген артеон який розроблявся з початку саме в седані зробили щей кузов універсал.. і я на дорогах Європи бачу їх ще більше чим седанів.. буквально сьогодні мені треба було привезти одну обємну річ довжиною 2м, щоб не гнати бус за 80 км я собі з комфортом привіз цю річ інсігнією зі складеними сидіннями, причому і везти не збирався, поїхав подивитись, купив, спробував чи зайде в інсігнію і зразу забрав, а так би мусив чи замовляти доставку чи гнати бус.. з седаном це зробити булоб не можливо.. поскільки в Європі всі «господарі» і мандрівники їм завжди треба великий багажник, тому там і ті седани не сильно кому треба.

Люблю красиві універсали, на кшталт Ауді А6 allroad. По комфорту і практичності ні один бобік, чи седан не зрівняється з універсалом. Бачив Артеон в універсалі. Автівка вогонь!
У мене був Леон Ікспірієнс, звісно в універсалі. Теж у нього красивий кузов)

Изменено: max911, 26 Март 2025 - 20:19

  • 0

Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу  -  в поисках своего идеала  ....:)


#104
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 21976
  • Возраст: 37
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 26 Март 2025 - 20:59

Ну такое 100% кому как


Тесли 3ки немає в універсалі?
  • 0

#105
seksinika

seksinika

    Авторитет

    • Сообщений 3092
  • Возраст: 40
  • Имя:Ника
  • Город:Киев
  • Авто:Tesla S, BMW i3s.
  •  
  • Регистрация: 06.03.2009

Опубликовано 26 Март 2025 - 21:09

Нету, практичные люди электрички не покупают smile3.gif .


  • 0

Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила





4 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 4 гостей, 0 скрытых