Ты тоже между строк читаешь? Было написано отличается как Лексус и Тойота или один концерн как Лексус и Тайота???
сексініка.jpg 19,17К
38 раз скачано
Щось не бачу слова "концерн"...
Опубликовано 11 Март 2025 - 08:09
Ты тоже между строк читаешь? Было написано отличается как Лексус и Тойота или один концерн как Лексус и Тайота???
сексініка.jpg 19,17К
38 раз скачано
Щось не бачу слова "концерн"...
Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.
Опубликовано 11 Март 2025 - 09:26
Опубликовано 11 Март 2025 - 09:56
Слова "отличается" не бачу, навіть слова "порівняння" не бачу, а от порівняння - бачу. Прямо в першому ж реченні бачу. Ви порівнюєте машини одного концерну, не вказуючи слово "концерн", і хочете щоб люди це "мали на увазі", при цьому зверніть увагу на Ваше перше ж повідомлення - "Регал внешне смотрится интересней Инсигнии, они получаются дешевле" - прямо порівнюючи дві моделі нам треба "мати на увазі", що це не порівняння. Трохи незрозуміла логіка для наших прямих чоловічих звивин . А це порівняння мов той ховрах - його не видно, але він є.
Ще маленьке зауваження. Не те щоб критика, а щоб точніше донести думку.
Ви вказуєте, що це машини для різних географічних ринків, але це не так мімімум з двох причин.
Тойота - бренд всесвітній. Лексус був створений для США, але вже давно продається офіційно по всьому світі, про це навіть у Вікіпедії є.
Опель - бренд для континентальної Європи. Бьюїк - для Північної Америки і Китаю.
Для "Тойоти" суттєво відмінним географічно спадає на думку хіба що "Дайхатсу", але ніяк не Лексус.
Проте важливіше, що Тойота і Лексус, як і Ніссан й Інфініті, - марки для різних ринкових сегментів, масс-маркету і преміуму. Саме так і було сприйняте порівняння, яке не порівняння, але все ж порівняння - що Ви порівнюєте преміум з не-преміумом, а не просто два бренди одного концерну. Не впевнений, що Бьюїк - преміум для ЖМ, як вказує Шусман, але Регал за комплектацією навряд чи буде суттєво вищій і сучасніший за Інсігнію.
Якби ж то ви написали не "Тойота і Лексус", а згодом - "Інфініті і Ніссан", а, наприклад, "Тойота й Субару" (обидвоє глобальні, масс-маркетні й одного концерну), "Ніссан і Самсунг" (обидвоє масс-маркетні, одного концерну, географічно розділені) або "Ніссан і Датсун" (обидвоє масс-маркетні, одного концерну, географічно відносно розділені) - наскільки менш активною була б тема .
Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.
Опубликовано 11 Март 2025 - 13:54
Преміум для GM це Каділак.
теж так думав, але є й інша думка, а мені ліньки сперечатися...
Мирык ты точно тут тачку продаешь?
Хіба реально на Опель-клубі продати Опеля? Тут швидше "для потриндіти"
Автівка цікава. На АвтоРІА є й цікавіші комплектації подібного року за меншу суму, але не від клубних людей, тому небезпечніші. З радістю розглянув би до покупки, але після Перемоги - наразі дещо інші пріоритети в Україні...
Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.
Опубликовано 11 Март 2025 - 17:39
Хіба реально на Опель-клубі продати Опеля
Я бы наверное взял, но пока война, буду на своей инсигнии ездить...
Знаю, что потом очень сложно ее будет продать (как и мою нынешнюю).
Но, но, но.
Есть у инсигнии свои преимущества - хотя бы ее кузов, который не ржавеет, в отличие от пассатов.
Опубликовано 11 Март 2025 - 18:01
вже незнаюМирык ты точно тут тачку продаешь?
в ОПС лайні є дві.. одна за 18тис з пробігом 190 тисяч інша за 21 тисячу з пробігом в 200+ у моєї ж 143 тисячі пробігу.. тому можу сказати що на авторія нема цікавіших варіантів по співвідношенню рік, пробіг, комплектація.. або я щось не бачу..Автівка цікава. На АвтоРІА є й цікавіші комплектації подібного року за меншу суму, але не від клубних людей, тому небезпечніші. З радістю розглянув би до покупки, але після Перемоги - наразі дещо інші пріоритети в Україні...
Опубликовано 12 Март 2025 - 07:11
наскільки менш активною була б тематакое нам не надо
еще ж Инсигнию продавать как то надо пусть up today always
Автівка цікава. На АвтоРІА є й цікавіші комплектації подібного року за меншу суму, але не від клубних людей, тому небезпечніші.
перекупи...ну дык. Мирослав - клубный перекуп. так будет легче при покупке (он успАГоед твою душу), но будет дороже
Совесть просто так не мучает, она мстит за то, что ее разбудили!
Опубликовано 12 Март 2025 - 08:54
вірити неможна нікому, мені можна (с)в любом случае, лучше расчитывать на самого себя и меньше доверять рассказам продавца
Скоріше - клубний імпортер. Для гучності можна взагалі дилером назвати (сірим
).
Опубликовано 12 Март 2025 - 13:38
До Шевроле - так, до Опеля - ні, відносно Опеля Б'їюк взагалі ніяк не позиціонується, бо вони не перетинаються за ринками.Знатний срач .
Хоча посил Ніки був правильний , Б'юїк це лексусне відділення Дженерала , і він до Шевроле як лексус до тойоти .
Інша річ що вона ніколи не може довести свою думку до логічного висновку , з'їзжає на хамство , плюс тільки поверхневі знання .
Та й до чого в цій темі Б'юїки також питання .
Опубликовано 12 Март 2025 - 14:10
Ієрархія американських класичних брендів GM була наступна:теж так думав, але є й інша думка
Опубликовано 15 Март 2025 - 20:01
Muzzy удали пожалуйста все мои темы с форума, а то у меня на это недостаточно прав), имею ввиду эти.
https://www.opel-clu...mw-i3-2015-god/
https://www.opel-clu...018-lsariat-50/
https://www.opel-clu...4-tfsi-at-2017/
https://www.opel-clu...2021-lr-100kvt/
Видалив.
Опубликовано 25 Март 2025 - 18:35
Опубликовано 25 Март 2025 - 18:37
Да ладно, я б не сказав.
Норм вигляд.
Ну такое 100% кому как.
3.10. Оверквотинг (overquoting) недопустимий. Якщо Ви цитуєте повідомлення іншого учасника, використовуйте спеціальні теги „Quote”, попередньо видаливши із цитати усе зайве, включно зі смайлами та картинками. Множинне цитування у Вашому повідомленні дозволено, але у будь-якому випадку розмір цитати не повинен перевищувати 7 – 10 рядків на одне цитування. Залишайте у цитаті лише ту частину повідомлення, на яку відповідаєте.
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
Опубликовано 26 Март 2025 - 20:16
Люблю красиві універсали, на кшталт Ауді А6 allroad. По комфорту і практичності ні один бобік, чи седан не зрівняється з універсалом. Бачив Артеон в універсалі. Автівка вогонь!В Європі у людей око звикло до «сараїв», а споживчі потреби до практичності, і їм ріже око якийсь пассат в седані.. то у нас в людей з совковим менталітетом чомусь вважається седан це круто, а універсал колгосп.. для європейського ринку навіть такий дуже гарний кузов в седані як Фольксваген артеон який розроблявся з початку саме в седані зробили щей кузов універсал.. і я на дорогах Європи бачу їх ще більше чим седанів.. буквально сьогодні мені треба було привезти одну обємну річ довжиною 2м, щоб не гнати бус за 80 км я собі з комфортом привіз цю річ інсігнією зі складеними сидіннями, причому і везти не збирався, поїхав подивитись, купив, спробував чи зайде в інсігнію і зразу забрав, а так би мусив чи замовляти доставку чи гнати бус.. з седаном це зробити булоб не можливо.. поскільки в Європі всі «господарі» і мандрівники їм завжди треба великий багажник, тому там і ті седани не сильно кому треба.
Изменено: max911, 26 Март 2025 - 20:19
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых