панове знатоки. а що означає графік відхилення ?
криві бензини і газу, зрозуміло, це усередненна крива відкриття (бензинових) форсунок на газу і на бензині. корегується коефіцієнтом (жовта лінія) (який якраз задає на скільки газові форсунки будуть більше відкриті ніж бензинові.
власне що показує графік відхилення ? на що він впливає. я так розумію що цей графік корегується парами тиск-редуктора -- коефіцієнт (жовта лінія).
і чи так важлива додаткова Темп. корекція і додаткова корекція по тиску ?
цікавлять питання для розуміння процесів.
ЗІ: у мене на омежці стоіть СТАГ еко + Томасето Артік + форсунки ОМВЛ (сині). по місту бере 13+л/100 (сер швидкість 24-26км/год) по трасі було щось 10 (хоча точно не зауважував, не було як).
І ще питання чому криві бензину і газа потрібно правити на трасі. ІМХО логічніше настроювати їх в міському режимі, так це буде довше, проте ІМХО точніше. а потім вже на трасі перевірити стерши газову криву. чи я чогось не розумію принципового?
Изменено: Maks2002, 09 Август 2013 - 14:51