тому я й питав у тебе координати.координаты те не памогут...


звони!
Опубликовано 15 Сентябрь 2015 - 10:33
а что скажут гуру по использовании масла LIQUI MOLY MoS2 Leichtlauf SAE 10W-40 в омегу б 3.0 v6 1996 год 350 тыс. пробег
есть просто это масло по хорошей цене
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 10:14
Ром, слышал что частички Мос2 забивают гидрики, подчеркну, всего лишь слухи... посмотри на драйве что о нем пишут
Гаражні байки - такі байки :)
А ще з відомих: від синтетичного масла (навіть гідрокрекінгу) потечуть всі сальники. Та чим густіше масло, тим кращий захист від зносу (бо ж масляна плівка!)
По-перше, молібден в тій чи іншій кількості в якості протизносної присадки використувує багато хто з іменитих виробників масла. Але забиває, чогось, лише Ліквівський ))))
По-друге, розмір "частички" моліблдену та каналів у гідрокомпесаторів - це десь як розмір м'яча для гольфу та футбольних воріт.
Враховуючи допуски для Омеги (А3-96/ В3-96) буде добре.
Хоча я, все ж, прихильник синтетичних (ГК) масел.
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 10:43
Гаражні байки - такі байки :)
А ще з відомих: від синтетичного масла (навіть гідрокрекінгу) потечуть всі сальники. Та чим густіше масло, тим кращий захист від зносу (бо ж масляна плівка!)
По-перше, молібден в тій чи іншій кількості в якості протизносної присадки використувує багато хто з іменитих виробників масла. Але забиває, чогось, лише Ліквівський ))))
По-друге, розмір "частички" моліблдену та каналів у гідрокомпесаторів - це десь як розмір м'яча для гольфу та футбольних воріт.
Враховуючи допуски для Омеги (А3-96/ В3-96) буде добре.
Хоча я, все ж, прихильник синтетичних (ГК) масел.
и что бы вы посоветовали заливать в сей мотор...пробег 350тыс....?
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 10:52
Якщо з асортименту Лікві та за адекватний кошт:
В ідеалі, якщо стан двигуна дозволяє: рідний брат "Опелівського" Special Tec LL - Optimal 5w30 чи "сороковку" Optimal 5w40. Ще, як варіант, Bizol Protect 5w40
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 10:55
Якщо з асортименту Лікві та за адекватний кошт:
В ідеалі, якщо стан двигуна дозволяє: рідний брат "Опелівського" Special Tec LL - Optimal 5w30 чи "сороковку" Optimal 5w40. Ще, як варіант, Bizol Protect 5w40
а если из других брендов? есть вохможность взять 5-40 топ тек ликви за 745 грн за 6л.... может что то будет лучше в эти деньги или дешевле? вообщем я задумываюсь даже о лукойле 5-40....помогите
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 11:49
Про молибденовое масла при постоянной заливке я уже писал и оно не касаемо марки масел. Рекомендуемо по очередная заливка синтетического и молибденового, тогда будет от этого толк, все остальное деньги на ветер
Молибденовое 6000-6500 и слив.
Чим аргументується така точка зору?
Тобто за цією логікою Mobil 1 ESP Formula, New Life, Formula M, Shell Helix HX8, Ultra 5w40 (те, що перше згадалося) постійно краще не лити? І вистачає їх на 6-6.5k? :)
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 12:06
а если из других брендов? есть вохможность взять 5-40 топ тек ликви за 745 грн за 6л.... может что то будет лучше в эти деньги или дешевле? вообщем я задумываюсь даже о лукойле 5-40....помогите
Ціна на ТопТек гарна.
Якщо мова йде про достатність, то, враховуючи заводські допуски, чи не будь-яке сучасне 5w40 їх за очі перекриває.
Якщо шукати щось покраще: щось із MB 229.5/ 229.51 (малозольне) або, хоча б, 229.3/ 229.31 (малозольне). Бо Опелівські допески йдуть лише 5w30, здається.
Лукойл за відгуками на Ойл-Клубі дуже непогані масла. Однак їх походження за сьогоднішніх умов...
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 12:11
Ціна на ТопТек гарна.
Якщо мова йде про достатність, то, враховуючи заводські допуски, чи не будь-яке сучасне 5w40 їх за очі перекриває.
Якщо шукати щось покраще: щось із MB 229.5/ 229.51 (малозольне) або, хоча б, 229.3/ 229.31 (малозольне). Бо Опелівські допески йдуть лише 5w30, здається.
Лукойл за відгуками на Ойл-Клубі дуже непогані масла. Однак їх походження за сьогоднішніх умов...
да читал что рецептура такая же как мобил 5в40 вроде как одно и тоже масло...
проблема еще такого рода,что нужно покупать 6л (5+1) а 5л канистр выбор мал масла сейчас по скажем хорошей цене....
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 12:15
Оргументированно эффектком и правильной работой молибденовской присадки.Чим аргументується така точка зору?
Тобто за цією логікою Mobil 1 ESP Formula, New Life, Formula M, Shell Helix HX8, Ultra 5w40 (те, що перше згадалося) постійно краще не лити? І вистачає їх на 6-6.5k? :)
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 12:18
Оргументированно эффектком и правильной работой молибденовской присадки.
P.S. из курса лекций представителями компании ZIC
А детальніше вони не розповідали? Чи було просто "краще так"?
Ну і ще раз: тобто Mobil 1 ESP Formula, New Life, Formula M, Shell Helix HX8, Ultra 5w40 постійно краще не лити?
да читал что рецептура такая же как мобил 5в40 вроде как одно и тоже масло...
проблема еще такого рода,что нужно покупать 6л (5+1) а 5л канистр выбор мал масла сейчас по скажем хорошей цене....
Ну да, специфіка ринку. У Європі більш поширена 5л тара через об'єми заливки сучасних європейских а/м.
У нас ринок значно більш змішаний: старі та нові європейці, а також тази й азіати, у котрих об'єми, зазвичай, до 4л.
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 12:37
Ну весь курс лекций я не буду выкладывать. Молибден в масле задумывался изначально как восстановитель. Поэтому далеко не миф, когда некоторые жалуются на забитые гидрики. Многое зависит правда от количества его в масле. Работа этого масла рассчитана на 6000-6500 км. Постоянно его не лить не рекомендуется, это касаемо масел на канистрах которых указано как молибденовое и не касается тех масел у которых просто присутствует молибден. Формулу залива написал выше.А детальніше вони не розповідали? Чи було просто "краще так"?
Ну і ще раз: тобто Mobil 1 ESP Formula, New Life, Formula M, Shell Helix HX8, Ultra 5w40 постійно краще не лити?
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 13:31
Відпочатку молібден використовувся ще за часів другої світової війни саме як акнтифрикційна присадка, а не як відновлювач. Його задачею було збільшити шанси літака повернутися додому в разі пошкодження двигуна (зокрема, системи змащування).
Дивно якось м'ячами для гольфу забивати футбольні ворота.
Молібден у каністрі з написом "Molybden" відрізняється від такого ж, але без напису?
І про який саме молібден розповідали ЗІК-івці? І про які йог оконцентрації? Взагалі про весь? Ну це як сферичний кінь в вакуумі.
А взагалі цікаво: компанія ZIC розповідає про продукт своїх конкурентів :)
У перелічених вище маслах присутній молібден.
Ну і з матеріалів Liqui Moly:
Всі масла із дісульфідом молібдену пройшли лабораторні та моторні тести й отримали сертифікати T?V.
Дісульфід молібдену – це порошок срібно-чорного кольору, концентрація якого у випадку із маслами серії MoS2 Leichtlauf, складає 0,8%. У маслі він знаходиться у сталому стані, він не осідає на гідрокомпесаторах та у масляному фільтрі адже діаметр "часток" MoS2 складає 0.2-0.3 мкм, в той час як пори масляного фільтру мають діаметр близько 15-40 мкм. Зниження тертя відбувається за рахунок створення шару на поверхнях тертя без будь-якої їх хімічної модифікації.
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 15:09
ZIC - чесно кажучи, дещо не моєї цікавості масло :)
Однак, з того, що читав та бачив аналіз: нормальне повнозольне масло із MB 229.5 на ZDDP пакеті, без ПАО та естерів. Трохи цікавіший, як мені здалося, за згаданий вище Лукойл SN.
Якщо ціна смачна - можна брати на адекватний інтервал.
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 16:19
скока? на машине пропан
Якщо із піклуванням про двигун - тисяч 10 (враховуючи газ) у "середньостатистичному" режимі. Більше - хіба якщо режими легкі (порожня машина, переважно траса, без пробок).
Якщо ж гори, піски, картопля в причепі та багаті села, то зменшив би.
Однак для газу я б пошукав щось малозольне (MB 229.31/51, VW 504/507, Dexos2) :)
Опубликовано 17 Сентябрь 2015 - 16:37
Якщо із піклуванням про двигун - тисяч 10 (враховуючи газ) у "середньостатистичному" режимі. Більше - хіба якщо режими легкі (порожня машина, переважно траса, без пробок).
Якщо ж гори, піски, картопля в причепі та багаті села, то зменшив би.
Однак для газу я б пошукав щось малозольне (MB 229.31/51, VW 504/507, Dexos2) :)
вот и поищите 5в40....
Опубликовано 18 Сентябрь 2015 - 08:36
вот и поищите 5в40....
Малозольний 5w-40 - не така й проблема, хоча і не на кожному кутку, звісно.
Для этого масла 8000 сейчас много, на газ скидку не делать. Но каждый решает сам
Багато кого інтервали у 7-8 тисяч вводять в шок :)
Особливо коли начитаються оригінальних книжок та тих, хто на ЗАЗ Сенсі їздить вже 360 тисяч із інтервалами у 20 тисяч.
Як приклад. Допис відсьогодні з одного нашого автофоруму. Мова про Ланос:
Краще недороге масло раз на 5 тисяч, аніж дорогуще катати 15.
Для мене особисто інтервали вище 10 тисяч за будь-яких умов - це знущання над двигуном. Чи то на газу, чи на бензині/ дизелі. Зараз у мене масло із VW 504/507, пальне - Євро4/5. Інтервали на цьому маслі у Європі - 30т.км. Заміна планується не пізніше 10т.км.
Изменено: D.Lus, 18 Сентябрь 2015 - 09:01
Опубликовано 22 Сентябрь 2015 - 11:51
«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.
Опубликовано 22 Сентябрь 2015 - 12:13
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых