Мол какашкаТа візьміть польське під свої характеристики, найдорожче з Orlen або Lotos, якщо ви підробок боїтеся - буде не астрономічна ціна, точно оригінал і цілком непогане масло.. Або Prista, або MOL. Не всіма з них у нас задоволені на конкретних машинах, але і з великими брендами ситуація нічим не краща. У будь-якому випадку це краще, ніж підробка відомої марки. І не гірше різних дешевих німецьких чи прибалтійських марок типу Маннол і їм подібних.
Реклама

Моторное маслоподбор
#1751
Опубликовано 21 Июль 2016 - 11:31
#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)
#1755
Опубликовано 21 Июль 2016 - 11:45
У Манола широкая линейка и стоят допуски (которые можно только купить задорого и то если соответствует).
А у кого цих допусків немає? https://bevo.mercede.../229.51_en.html - ти хоч половину із цих назв виробників чув коли-небудь? А допуск у них є. А у багатьох навіть такий: https://bevo.mercede.../229.52_de.html
#1757
Опубликовано 21 Июль 2016 - 12:05
Не очень привлекают меня они) Хотелось чего то по лучше - АРАЛ,Мобил,Равенол
Тут буде коректніше не "получше", а "пораскрученнее" :)
из этих 3-х 2 последних - шлак! (по сравнению с арал-ом)
Мобіл дивлячись який. Лінійка Super та нижче - згоден.
ESP Formula та 0w40 - дуже файні.
Изменено: D.Lus, 21 Июль 2016 - 12:12
#1760
Опубликовано 21 Июль 2016 - 12:31
http://avtozvuk.ua/info/119759 - цікава ціна, як за нього. Рівно копійка в копійку воно стільки коштувало в Укрзапчастині, тоді офіційному дилері Галф, а тепер там ця марка з прайсу взагалі зникла, зате воно ж з'явилося на шару в Автозвуці. Якщо це не підробка і воно у межах терміну придатності - дивно, це не його ціна.
пробіг 180 тис. масло не їсть і по вязкості таке як 5-40
Двигун чистий? Працює плавно? Якщо так, і не їсть, навіщо ремонтувати те, що не зламано і міняти те, що гарно працює, на щось інше, до того ж дорожче?
#1761
Опубликовано 21 Июль 2016 - 12:41
http://avtozvuk.ua/info/119759 - цікава ціна, як за нього. Рівно копійка в копійку воно стільки коштувало в Укрзапчастині, тоді офіційному дилері Галф, а тепер там ця марка з прайсу взагалі зникла, зате воно ж з'явилося на шару в Автозвуці. Якщо це не підробка і воно у межах терміну придатності - дивно, це не його ціна.
Двигун чистий? Працює плавно? Якщо так, і не їсть, навіщо ремонтувати те, що не зламано і міняти те, що гарно працює, на щось інше, до того ж дорожче?
так,двигун чистий,масло не їсть,але хочеться чогось кращого для нього))
не поганий результат на таку ціну
#1763
Опубликовано 21 Июль 2016 - 13:17
Я заливаю Q8 - кто что думает?
Абстрактно чи про якесь конкретне?
Абстрактно - своя нафта (одна з найчистіших у світі), своя переробка, свій блендінг, чи не повна відсутність підробок (через недоцільність).
Конкретно: лив собі Excel та VX. Нарікань не мав. Друг багато десятків тисяч катався на Excel - все чудово.
так,двигун чистий,масло не їсть,але хочеться чогось кращого для нього))
не поганий результат на таку ціну
Результат чого? )))))))
Ще можна й соняшникову олію обирати за її поведінкою при 2000*С.
Не має у двигуні таких умов, які є при прожарці. Вона абсолютно нічого не показує з практичної точки зору.
#1764
Опубликовано 21 Июль 2016 - 13:23
У Манола широкая линейка и стоят допуски (которые можно только купить задорого и то если соответствует).
До речі, MOL є постачальником сировини на той литовский завод, де і робиться весь Маннол.
Це інша модель. По 67 грн - це малозольне галфівське масло, мабуть відносно нове. А те, що на картинці - це давно відома модель з традиційно дуже хорошими відгуками, але зараз її не дуже просто знайти у продажу. Там чи не естери є, точно вже не пам'ятаю.
Раз в с20не залил какашка
Впевнений, що у тому МОЛі, який ти залив у С20НЕ, не тільки MB 229.51, а і трохи старіші допуски і не ночували. Як і у більшості інших МОЛів, які люди купують для своїх машин у нашій країні, бо такі марки купують переважно для економії. Так що це майже ні про що не говорить. Так, це фірма, відома з соціалістичних часів і, очевидно, недорогі лінійки вони розробляють самі, а не OMV для них.
Не має у двигуні таких умов, які є при прожарці. Вона абсолютно нічого не показує з практичної точки зору.
Так, я (як неспеціаліст) згоден, але скажи, чим відрізяються ті масла, які у нього при прожарюванні залишають колбу чистою, від тих, що утворюють ті виділення? Що це за показник або група показників?
#1765
Опубликовано 21 Июль 2016 - 13:52
Так, я (як неспеціаліст) згоден, але скажи, чим відрізяються ті масла, які у нього при прожарюванні залишають колбу чистою, від тих, що утворюють ті виділення? Що це за показник або група показників?
А ХЗ. Швидше це комплекс факторів. Там і дуже сильні масла показували відкладання - подивись Mobil1 ESP Formula. А потім почитай про нього на ойл-клубі ("...едва ли не лучшее масло ACEA C3 и одно из лучших вообще. Масло сделано на базе Гидрокрекинг+ПАО+Эстеры с современным насыщенным элементами многофункциональным пакетом присадок.")
Але, знов таки, який зв'язок має прожарка із реальними умовами роботи масла в двигуні? Абсолютно ніяких.
Ще можна гальмівну рідину розбавляти сірковою кислотою та обирати "найстійкішу".
Чи міряти за скільки секунд закипить нерозбавлений концентрат антифризу у відкритій тарі при 500*С.
Або ще машинку тертя згадати, яка неодноразово засвічувалась у "дослідах" Бардалів, Роял Пурплов та інших.
І нічого, що все це не має жодного відношення до реальних (навіть екстримальних) умов роботи.
Але теж критерії вибору - чому б ні.
#1766
Опубликовано 21 Июль 2016 - 14:08
подивись Mobil1 ESP Formula
Я знаю його, це дуже хороше масло.
І нічого, що все це не має жодного відношення до реальних (навіть екстримальних) умов роботи.
Але теж критерії вибору - чому б ні.
Мда... Ну мабуть так і є.
http://www4.total.fr...900_FE_5W30.pdf - а які недоліки при використанні у легковому бензиновому двигуні цього масла? Мити повинно чудово, зольність досить невелика, естери є. Так, воно формально для дизеля, але ж це хімія - за яким параметром воно може бути поганим для бензинового? Ціна, правда, не дуже демократична, але продукт справляє враження дуже хорошого.
#1768
Опубликовано 21 Июль 2016 - 20:29
Себе лью,и клиентам многим,абсолютно устраивает!
"Жизнь надо прожить так,чтобы голуби,пролетая над твоим памятником,терпели из уважения!"
Ukrainian Vectra Club
#1769
Опубликовано 22 Июль 2016 - 03:26
#1770
Опубликовано 22 Июль 2016 - 07:42
После изучения теоретической матчасти по маслам, сделал вывод что тут больше половины просто маркетинга и эффекта "плацебо". В мире, насколько помню, всего 5 производителей базовых масел и 4 производителя пакетов присадок. Все масла это смесь первого со вторым. Вариантов не так и много получается. IMHO, на ресурс мотора куда больше влияют условия эксплуатации, манера езды и качество топлива. Свой ресурс ДВС отъездит хоть на Мотюле, хоть на Лукойле, возможно на первом на 10-15% больше, при трехкратной разнице в цене.
возможно,но думаю разница на много больше в маслах. Не зря при одинаковом пробеге тысяч в 10 разные масла ходят по разному. Одни оставляют отложения, а одни оставляют чистым.
#1771
Опубликовано 22 Июль 2016 - 08:20
Simon, ну приправу приготовить тоже нужно уметь. Для примера, все видели на базаре продают специи. Уверен что специи от одного поставщика. Подходим и просим насыпать порцию для приготовления шашлыка и знаю точно, что в каждой точке будет разная смесь по вкусовым качествам. Тоже самое и с маслом
возможно,но думаю разница на много больше в маслах. Не зря при одинаковом пробеге тысяч в 10 разные масла ходят по разному. Одни оставляют отложения, а одни оставляют чистым.
Добавлю, что одно и тоже масло будет ходить по разному у разных концернов. То что хорошо будет GM, то скажем для TOYOTA при том же пробеге может быть фиаско и т.п.
#1774
Опубликовано 22 Июль 2016 - 09:49
Я знаю його, це дуже хороше масло.
http://www4.total.fr...900_FE_5W30.pdf - а які недоліки при використанні у легковому бензиновому двигуні цього масла? Мити повинно чудово, зольність досить невелика, естери є. Так, воно формально для дизеля, але ж це хімія - за яким параметром воно може бути поганим для бензинового? Ціна, правда, не дуже демократична, але продукт справляє враження дуже хорошого.
Отож. А при прожарці у ЖЖ бмвсервіса - там лютий п***ць.
Да, власне, немає недоліків (усілякі там Ілсаки та А5 в розрахунок не беремо) якщо це сучасне масло для сучасних дизелів класу Євро-5 (лужне та зольність в нормі)
После изучения теоретической матчасти по маслам, сделал вывод что тут больше половины просто маркетинга и эффекта "плацебо". В мире, насколько помню, всего 5 производителей базовых масел и 4 производителя пакетов присадок. Все масла это смесь первого со вторым. Вариантов не так и много получается. IMHO, на ресурс мотора куда больше влияют условия эксплуатации, манера езды и качество топлива. Свой ресурс ДВС отъездит хоть на Мотюле, хоть на Лукойле, возможно на первом на 10-15% больше, при трехкратной разнице в цене.
Так, виробників базових масел та пакетів присадок небагато.
Але й базові масла є різної якості та різних властивостей. Як і пакети присадок.
Я відштовхуюсь від наявності у масла топових допусків (саме допусків, а не відповідностей) автовиробників, для отримання котрих масла мають пройти досить жорсткі тести. MB 229.5 для повнозольних масел та 229.51/ .52, VW 505.01 у малозольних (чи то VW 504/507, котрий взагалі перекриває всіх "аналогів" - MB 229.51/ .52, dexos2).
Чому саме ці? Бо у німецького автопрому одна школа двигунобудування (MB, BMW, VAG, Opel...) і ключові вимоги до масел, по суті, однакові. Плюс нерідко ці допуски перекликаються між собою (як то необхідність проходження тестів VW у допусках MB).
Перевірка наявності саме допуску MB та VW проста та доступна (у MB - на порталі bevo, там навіть реєструватись не потрібно; у VAG - на Erwin). Якби перевірка наявності dexos2 була такою ж простою, то й його б додав.
Хоча й за умов наявності у масел, скажімо, 229.51+505.01+dexos2, різні масла можуть вести себе по різному у різних умовах.
Малозольний топ-варіант, як на мене, це VW 504/507 (що у VAG, що у Opel чи MB - він перекриває все).
Повнозольний - MB 229.5.
возможно,но думаю разница на много больше в маслах. Не зря при одинаковом пробеге тысяч в 10 разные масла ходят по разному. Одни оставляют отложения, а одни оставляют чистым.
Деякі, при цьому, мруть на 5 тисячах, а інші і на 10 живі.
#1775
Опубликовано 22 Июль 2016 - 11:40
#1779
Опубликовано 25 Июль 2016 - 14:37
Взяв Арал Хай Тронік М 5В40, але потім передумав,завіз і обміняв на Мобіл1 0В40. Це масло найбільше підходить для мого двигуна і тим більше Арал - це БіПі тобто Кастрол, які останнім часом не внушають довіри. Якщо не піде, то повернусь на Мобі3000 5В40. Навіщо щось шукати, якщо все придумано за нас
#1780
Опубликовано 28 Июль 2016 - 18:56
#1782
Опубликовано 28 Июль 2016 - 20:47
Сорри, двиг Z16XEP, сейчас в розетке на Мобил скидка, вот и смотрим в эту сторону.Wallenrod, движа фейс/анфас не помешал бы. Но в любом случае для Астра H 10W-40 -
![]()
![]()
. Хадо изначально забудь!!!
Тесть правильно говорит, иногда нужно слушать старших... Я вообще перешол на ЗИК, 3000 км и нет угара. Сам в шоке
#1783
Опубликовано 28 Июль 2016 - 21:12
чтобы поменять на 5W-40на это и поменяй
З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661

#1784
Опубликовано 29 Июль 2016 - 10:02
Народ, случилась у нас проблема с движком, потеряли почти все масло, встал вопрос - долить или заменить? Залито было Арал 10W-40, я хотел долить такое же или Хадо, тесть настаивает на том, чтобы поменять на 5W-40 Mobil Super 3000. В магазине мне насоветовали, что 220 пробег - надо лить только полусинтетику ибо синтетику будет хавать. Кто правее?
херня то все. Нічого він не має їсти,якщо живий. Мобіл 3000 5в40 нормальне масло і на ньому на більших пробігах катають. Я лив у стару омегу на 330 000 км і нічого не їло і не вигорало)
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых