І щей якийсь податок прикрутили, плати бо тобі нема 25 років
у нас также есть такая фигня в страховой, стаж меньше 3 лет, ии есть люди что будут управлять машиной со стажем меньше 3-х лет платишь больше.
НО в Польше Европейская страховка, и при страховом случае выплаты получишь в кратчайшие строки, а страховка там 1 миллион евро на имущество и 4 миллиона евро на здоровье. И выплаты они получают очень быстро и не через 4-6 месяцев и кучу судов как у нас, зато у нас дешево, 50-100 баксов страховка на 100\300 тысяч грн.
1200 злотых в ГОД, это 100 злотых в месяц, ну будь добр собери пару денег чтоб оплатить обязательные платежы как страховка, ТО и поменять масло с фильтрами.
За весь час свого існування КрАЗ випустив майже мільйон!!!одиниць техніки...Підготував автівку на Дакар(не знаю як вони там виступили,але на Майдані той КрАЗ стояв)Невже досвід нажитий більше як за півстоліття треба кинути коту під хвіст?
Колись про КрАЗ така історія ходила, ніби японці на завод приїжджали і казали про нашу вантажівку, що якщо то є трактор, то ви нас на 30 років перегнали, а якщо то машина то ми вас на 30
Хоча за кордон експортували не слабо, більшість для роботи в кар"єрах.
Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
Регистрация:06.09.2011
Опубликовано 20 Декабрь 2018 - 10:43
на що вони надіються, на те що заплативши 400 чи 900 грн в них вищі шанси продати своє нелегальне відро?
Ні,це на митницю...
З одного боку "дешева рибка"...
А з другого-на дурному хохлу зароблять всі.Німець що продав відро поляку(литовцю).Поляк що впарив перекупу.Перекуп,що намазав зверху своїх пару бумаг...
Ну,а євробляхар прилипає по повній...
Звичайно що це стосується старих/бюджетних відер...
0
поліклініка опель(і не тільки)050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
з новим законом все стає на свої місця, дешеві машини якщо є смисл(по стану) таможити, таможать, дорожчі навпаки зараз активізувались пригонщики на пасати, джети, корси і т.д. все не дороге, не старе і з невеликим мотором і що підходить під новий закон але ще не евро5. В принципі результат буде непоганий, хлама не женуть, на облік ставлять тільки те що є смисл і ще буде їздити.
А за 3(6) місяців багато машин не наженуть. Ну точно не сотні тисяч. А в масштабах країни це мізер.
Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
Регистрация:06.09.2011
Опубликовано 20 Декабрь 2018 - 11:10
дорожчі навпаки зараз активізувались пригонщики на пасати, джети, корси і т.д. все не дороге, не старе і з невеликим мотором і що підходить під новий закон але ще не евро5. В принципі результат буде непоганий, хлама не женуть, на облік ставлять тільки те що є смисл і ще буде їздити.
От і добре...
0
поліклініка опель(і не тільки)050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Дивився я їх в Німеччені на сайті, походу Порошенко перед вводом цього закону добазарився з Меркель і вони там задерли ціни так, що капець. Ще дороще чим у нас.
Пропала моя мічта.
Вона якраз на передодні цьго закону приїздила в Київ. Совпадєніє - не думав!
От у тебе теж цього хочеться спитати....І яким чином ти особисто бачиш виправлення ситуації...
Бо твій акциз-це шлях в нікуди.Він нічого не змінить...
Знести олігархат.
А для початку прибрати абсурдний акцизний збір на ТЗ.
Там пишуть, що бмв легенди дорожче стали. Пффф , так у Німеччині такі авто вже раритет, а у гарному стані така і є ціна. Скільки там динозаврів і скільки у нас пропозицій розірваних...
З Польщі он приклад навели- доступне авто. У нас краще ніж у Польщі можливості, а в реальності як??
Юстас, знаєш яка країна у світі перша за кількістю вироблених автомобілів на душу населення? Словаччина. У складі ЧССР автопром у Словаччині був у дегустаційній кількості.Так що так - інвестор. І так - він прийде зі своїми технологіями. Вірніше, є великі сумніви, що він прийде, бо етап масового будівництва світовими корпораціями автозаводів у Східній Європі вже був і закінчився років десять назад, і ми їм були нецікаві. Але якісь остаточні явища цього процесу ми ще можемо впіймати. Наприклад, Чері хотів у нас мати виробництво, перед війною. Для тих, хто не зумів залучити Хьонде/Кіа, Тойоту, Сузукі та Ауді - і то діло, робочі місця.
За весь час свого існування КрАЗ випустив майже мільйон!!!одиниць техніки...Підготував автівку на Дакар(не знаю як вони там виступили,але на Майдані той КрАЗ стояв)Невже досвід нажитий більше як за півстоліття треба кинути коту під хвіст?
За весь час свого існування КрАЗ розвивав те, що дісталося йому від ЯАЗ (і, у свою чергу, є якимось криво вкраденим ярославцями американцем, гіпотетично Marmon, фірма давно припинила існування, не витримавши конкуренції), намагаючись зробити щось хороше, без великого успіху. За радянськими мірками це була витривала машина з товстого металу і певної кількості дерева, хоча "надійна" і "зручна" як усе радянське. Для світового вантажного автомобілебудування ця марка була приблизно такою, як зараз вантажівки малих китайських фірм, тобто погано зроблена застаріла машина з і для третього світу. Про те, щоб за кимось з КрАЗу ганялися хедхантери, хоча б китайські, індійські, білоруські або російські, на жаль, не чув - очевидно, вони не вважають, що у інженерів КрАЗу є вартий уваги досвід.
Порівняно з британськими Bedford, Foden, ERF чи Dennis наші КрАЗ і ЛАЗ навіть згадувати непристойно - там дійсно було, що втрачати, там були досвід і компетентність. Але вони також не витримали конкуренцію на світовому ринку і зараз цікаві переважно для колекціонерів. Не рахуючи тих, які до сих пір експлуатуються.
Для тих, хто не зумів залучити Хьонде/Кіа, Тойоту, Сузукі та Ауді - і то діло, робочі місця.
ніхто сюди не хоче лізти через величезні проблеми, з корпуцією, дозволами, махінаціями з податками і т.д.
В нас в місті є завод що робить проводки до машин, вони тупо привозять провідники, в нас їх скручують в одне ціле по сехмі. і відразу назад везуть готовий продукт, бо наші люди то красти надумують, або халтурити. Які тут машини збирати
Була мулька про сільське господарство, що треба його розвивати і буде вам щастя, мулька пройшла с аграрнимим фондами які набрали кредитів і розвалились а власники давно за кордоном, потім була мулька про інформаційний центр програмування Європи, СБУ зробили кілька обшуків в топ ІТ компаніях, і ці ІТ компанії відразу звідци чкурнули.
А тут хочуть будувтаи цілу автомобілебудувальну сферу, якщо вже пару раз будували, і нічого не виходить, то чому б не зайнятись чимось іншим...
Знести олігархат.
чувак по твоїм комментам здається що тобі років 18, і ти ще живеш якимись ілюзіями.
Як би хто не старався боротись з "багатими" він стає біднішим, а ті що були бідні стають ще біднішими, а багаті примножують свій капітал, бо вони бачать вигоду в твоїх діях і нею користуються.
Подивись де всі ті регіонали проти яких боролись в 13? Не в інших партіях? А бізнес в них йде в рази краще ніж в ті роки, бо вони побачили слабі місця ізза твоєї боротьби, і таких помилок більше не повторять. Ну а більшість з тих хто боровся, вже в АТО, або в верховній раді, ну або мертві. Не живи ілюзіями.
Хто не бачив подивістья по питанню сертифікації машин
Як одна людина-блогер, може змінити ставлення до себе, і, як показала практика, для інших, постукавши в правильні двері.
Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
Регистрация:06.09.2011
Опубликовано 20 Декабрь 2018 - 18:50
Знести олігархат.
Як вірно підмічено клубнями Це ми проходили...
Спойлер
1917 год. Внучка декабриста слышит шум на улице и посылает прислугу узнать, в чем дело. Вскоре прислуга возвращается: — Революция, барыня! — О, революция! Мой дед мечтал о революции! И чего же они хотят? — Они хотят, чтобы не было богатых.
— Странно. Мой дед хотел, чтобы не было бедных.
Як впливає на НТП "знос олігархату" яскраво свідчить доля конструктора (українського походження) з світовим ім'ям-Ігоря Сікорського...Який по праву вважається американським винахідником.
"Знос олигархату" не равно "отнять и поделить 1917". Суть в том, чтобы отследить происхождение капитала и если он получен преступным путем или не уплачены налоги пусть олигархи делятся с государством и вопросов не будет.
Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
Регистрация:06.09.2011
Опубликовано 20 Декабрь 2018 - 20:56
Як одна людина-блогер, може змінити ставлення до себе, і, як показала практика, для інших, постукавши в правильні двері.
Передивився двічі...
Справа не у "правильних дверях",а в тому що дали "зелене світло" для спрощення "сертифікації"...
Не було б (попереднього) позитивного рішення до наради-ніхто б і пальцем не пошевелив.І продовжували обдирати по 8100грн.за "сертифікацію"...
"Знос олигархату" не равно "отнять и поделить 1917". Суть в том, чтобы отследить происхождение капитала и если он получен преступным путем или не уплачены налоги пусть олигархи делятся с государством и вопросов не будет.
Ну дик справа в тому,що держава і є олігархи...Навіщо олігархам відслідковувати звідки у них з'явився капітал і ділитись цим капіталом з собою???
Як на мене,то попахує абсурдом...
0
поліклініка опель(і не тільки)050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Передивився двічі...
Справа не у "правильних дверях",а в тому що дали "зелене світло" для спрощення "сертифікації"...
Не було б (попереднього) позитивного рішення до наради-ніхто б і пальцем не пошевелив.
Там ще є перща частина, можете її глянути ще, вот після неї і шевельнули булками.
Хм, ІМХО, тут и або порохолизи, або комуняки ображені відписуються.
Адьйоз.
Слава Україні!
ніхто сюди не хоче лізти через величезні проблеми, з корпуцією, дозволами, махінаціями з податками і т.д.
В нас в місті є завод що робить проводки до машин, вони тупо привозять провідники, в нас їх скручують в одне ціле по сехмі. і відразу назад везуть готовий продукт, бо наші люди то красти надумують, або халтурити. Які тут машини збирати
Була мулька про сільське господарство, що треба його розвивати і буде вам щастя, мулька пройшла с аграрнимим фондами які набрали кредитів і розвалились а власники давно за кордоном, потім була мулька про інформаційний центр програмування Європи, СБУ зробили кілька обшуків в топ ІТ компаніях, і ці ІТ компанії відразу звідци чкурнули.
А тут хочуть будувтаи цілу автомобілебудувальну сферу, якщо вже пару раз будували, і нічого не виходить, то чому б не зайнятись чимось іншим...
чувак по твоїм комментам здається що тобі років 18, і ти ще живеш якимись ілюзіями.
Як би хто не старався боротись з "багатими" він стає біднішим, а ті що були бідні стають ще біднішими, а багаті примножують свій капітал, бо вони бачать вигоду в твоїх діях і нею користуються.
Подивись де всі ті регіонали проти яких боролись в 13? Не в інших партіях? А бізнес в них йде в рази краще ніж в ті роки, бо вони побачили слабі місця ізза твоєї боротьби, і таких помилок більше не повторять. Ну а більшість з тих хто боровся, вже в АТО, або в верховній раді, ну або мертві. Не живи ілюзіями.
Хто не бачив подивістья по питанню сертифікації машин
Як одна людина-блогер, може змінити ставлення до себе, і, як показала практика, для інших, постукавши в правильні двері.
Друже 16 мені) Я хоч тут обґрунтування своєї позиції написав, а твій вибір, то є твій вибір. З такими поглядами рабства (не про тебе) нажаль ми і матимемо те що маємо(((
Вррдердам+, косюку дотації, судова-правоохоронних реформа ще можу продовжити ю, думаю забанять і це(
ніхто сюди не хоче лізти через величезні проблеми, з корпуцією, дозволами, махінаціями з податками і т.д.
В нас в місті є завод що робить проводки до машин, вони тупо привозять провідники, в нас їх скручують в одне ціле по сехмі. і відразу назад везуть готовий продукт, бо наші люди то красти надумують, або халтурити. Які тут машини збирати .
Та мало хто в цьому і сумнівається, але на хороброго інвестора все одно розраховувати реалістичніше, ніж на відродження (раніше) існуючої вітчизняної автопромисловісті. Хоча єдина приманка для нього - нижча ніж у Китаї зарплата у країні, яка має ЗВТ з ЄС, плюс менша відстань до ЄС.
вже одну провели, маю родичів в прокуратурі, так вот зараз там такого наробили і так їм руки звязали, що ніякого поращення криміногенної ситуації не буде, а ще набрали людей некомпетентних після реформування. Були взяточники, в прийшли некомпетентні. Зараз знімають начальника поліції бо він пройшов ці всі люстрації і реформи, а зараз почав брати побори за недоторканність ліваків-порушників-вантажоперевізників-евробляхарів, щось блія 700 грн в міссяць з машини, догрався, але процес його зняття йшов майже рік.. Про що тут можна говорити... Всі реформи які в нас проводять, роблять якось криво, косоруко, невідповідально, ідея хорошая а реалізація хромає, при тому на це тратиться куча грошей з бюджету.
яка має ЗВТ з ЄС, плюс менша відстань до ЄС.
вона то має спільні кордони, але там стіна, і провезти якусь продукцію в Європу це як обійти пів свійту по воді. А з тим дибілізмом що в нас зараз робиться, інвестор не дуже хотів би вкласти сюди гроші а потім їх благополучно віддати рейдерам, або "русскому міру"
сі реформи які в нас проводять, роблять якось криво, косоруко, невідповідально, ідея хорошая а реалізація хромає, при тому на це тратиться куча грошей з бюджету.
потому что саботаж идет на каждом уровне, начиная от министров, и заканчивая пользователем, которому проще занести
Изменено: Кнапик, 21 Декабрь 2018 - 10:24
Умение рyгаться матом, пришло с yмением водить машинy
С олигархатом может справиться только США, если кто то думает по другому и типа народ , что то решает .........
Как справиться США я думаю обьяснять не надо, они могут спросить за каждый доллар не под подушкой. Мы очень выгодный буфер и это уже надо давно всем понять , а то , что москалики сейчас открыли кучу фирм в Польше и других странах ЕС и также поставляют нам товары , леняет только экономика Украины, мы все равно берем , но только цена уже через посредника.
приходят эти дизеля сюда и начинается процесс прошивания евро 5 на евро2. Конец экологическим потугам немцев приходит уже у нас, чтоб сделать дешево и сердито, еще и катализаторы сдать и заработать, вообще прелесть
Растамаживаю своё авто, покращення ещё то... Есть инструкции согласно которых брокер должен считать оценку по купчей, лично у меня цена написана реальная, но все на это "ложат" и тупо игнорят, ставят космическую оценку или хотят 200$, помимо того что услуги брокера стоят 3 кгрн. Подождём ещё трохи, может таки одумаютцо)
p.s.: ажиотажа на таможне нет и что думают евробляхари непонятна
p.s.2: разговаривал на таможне с представителем АЕС Днепр, они тупо пошли в политику... говорю чего усрались, где ваши действия? выгоняйте людей, перекрывайте трассы, ведь 2,5 млн машин, ответ убил: вот мы пройдём в парламент, потом всё сделаем .