ні, третьосортний товар йшов на країни третього світу, перший на Америку, середина залишалась в Європі, я думав машин це не стосується, виявляється і з авто все те сами.Мірик,Мовчи.Ти гониш.
Реклама

Машины с еврономерами
#7387
Опубликовано 30 Декабрь 2018 - 21:18
ні, третьосортний товар йшов на країни третього світу, перший на Америку, середина залишалась в Європі, я думав машин це не стосується, виявляється і з авто все те сами.
Мій колега не останній чоловік в Польщі мав нову ку7.Поїхав в сша і взяв ку7 на прокат.Був здивований що пластики і взагалі виконання салону дешеве.Тому і в сша машини дешевші.
#7397
Опубликовано 30 Декабрь 2018 - 22:55
Ну і як ти кажеш розширення ринку на 3-й мір.В мінус і так не пішли.а я про "минус" й нэ казав...
а от куды воны пишлы - то вжэ инша справа...
Ще не забуваємо про якість авто для країн третього світу і на власний ринок, раніше у це не вірив, але поспілкувавшись з нашими там ( вихідцями пост радянських країн) що різниця таки єа цэ мы зЪясовувалы тут багато-багато рокив тому...

й такы ДА... судячы з багатьох прыкладив, "выробнык" оцэ здешевшання для крайин "3-го мира" такы покрыв бильш дешевымы з/ч та комплектуючымы...
(хто нэ вирыть мени то Мега-дизайнэра Сержо нэхай звернеться.. я памЪятаю вин також наводыв прыклад)...
(О67)96О3171
(О93)2272О25
ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!
#7398
Опубликовано 30 Декабрь 2018 - 23:42
Юстас, поясню проще.
Спойлер
Буду краток)...
Рома порівнює з ляшко...ти ще з кимось...
А пишите відверу отсєбятіну що купи не тримається...
Спробую пояснити свою думку на пальцях...
Був один собі такий хлопець Адольф.
Гоноровий хлопчина.І бажав він(звичайно що не достатку своїм підлеглим,а сліпої та фанатичної віри у себе.І був готовий заради цього на усілякий популізм та інше мракобєсіє.)підкорити світ.
От Адольф випивши кухоль пива і захрумкавши його правильною сосискою...,Зайшов до кума Фердінанда на хутір Порше і каже...
-"Куме мені потрібно зробити авто,що буде доступне кожному фріцу.Вартувати воно повинно максимум стільки,в салон поміщатись стільки то пасажирів-максимальна витрата палива галон на півсотні!"...
Начебто і базар був п'яний-несерйозний...Але кум Фердінанд свою справу знав,зробив і на 1992рік по всьому світі було продано 21 000 000 екземплярів цього народного авто з назвою фольксваген жук.
З тієї далекої пори минуло багааааааааааато років.У незалежності україни вже більше ніж 25 років.Спеціалісти що випускаються у всяких автодорах та КПІ-безліч...НТП крокує семимильними кроками.Заводи є.Басейни Рура Криворіжсталі наповнюють домни рудою і ллється метал...
Може все таки зробити власний,народний автомобіль,що буде користуватись попитом не тільки всередині країни,а йтиме на експорт???...
Усіляким скептикам,я скажу так...Якщо нічого не робити.То нічого не буде.Ні Таврії,ні Ланоса,ні Богдана...
Під сидячу сраку 100доларів не проскочать.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#7399
Опубликовано 30 Декабрь 2018 - 23:57
Юстас, ещё раз повторюсь. Опыт индусов показал, что даже такой нищей стране как Индия не нужен дешёвый автомобиль. На дворе 21 век. А такие автомобили как Кефер и 500-й вышли в двух послевоенных и полностью разрушеных странах войнами. И популярны они были именно в восстанавливающихся странах, когда ничего вообще кругом не было. На их фоне сегодняшняя Украина - это как Сингапур сегодня.
И если выбирать между Славутой 2018 года за 4куе и между б/у Ланосом, я предпочту Ланос.
Усіляким скептикам,я скажу так...Якщо нічого не робити.То нічого не буде.Ні Таврії,ні Ланоса,ні Богдана... Під сидячу сраку 100доларів не проскочать.Всё правильно. Поэтому надо подымать сраку и идти работать и развиваться в своём направлении, чтобы через несколько лет купить жлобский Вольво за 45куе, потому что на жлобскую БМВ за 90куе (в такой же комплектации) пока не хватает денег.
Але кум Фердінанд свою справу знав,зробив і на 1992рік по всьому світі було продано 21 000 000 екземплярів цього народного авто з назвою фольксваген жук.Ты забыл добавить, что в машине из систем безопасности были только иконки, двигатель имел воздушное охлаждение и кипел в любую жару и вообще не обогревал салон зимой. Мне немец (не эмигрант во втором поколении, а коренной) как-то про Кефер анекдот рассказал: "В Кефере есть две регулировки обдува салона зимой - холодно и очень холодно". Эта машина хороша была в своё время, как Форд-Т был хорош в своё. Но не в 21 веке.

#7400
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 00:09
если выбирать между Славутой 2018 года за 4куе и между б/у Ланосом, я предпочту Ланос.
населення україни все частіше обирає Ланос...
Ты забыл добавить, что в машине из систем безопасности были только иконки, двигатель имел воздушное охлаждение и кипел в любую жару и вообще не обогревал салон зимой. Мне немец (не эмигрант во втором поколении, а коренной) как-то про Кефер анекдот рассказал: "В Кефере есть две регулировки обдува салона зимой - холодно и очень холодно". Эта машина хороша была в своё время, как Форд-Т был хорош в своё. Но не в 21 веке.
Я нічого не забув...
В той час коли бідні ганси після війни не могли нагрітись у власних жуках-жінки воїнів переможців срср,запрягались у плуг замість коняк і саме таким чином піднімалось сільськогосподарське виробництво країни.Коли відмінили карточну систему в СРСР після війни нагадати?
Так,у 21 віці маючи перед корпусом КПІ пам'ятник великому українському винахіднику Сікорському-соромно не мати власної автомобільної промисловості.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#7401
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 09:19
Чому в сша машини дешевші чим в німцях.
Из личного опыта, если позволите, прожил в США с перерывами почти 14 лет, поэтому немного знаю страну не по фильмам и книгам.
1.Налога типа немецкого в 19-21%, там нет.Каждый штат устанавливает этот налог сам, так вот самый большой он в НЙ, 8,65%. те разница видна сразу.
2.Отношение у американцев к машине не такое как в Германии.Каждые 2-3 года смена машины(это не обязательно новая,просто новее модель, др марка итд )
3.В семьях зачастую по 2-3 и более машины.Тк общественный транспорт это еще та песня,в некоторых местах и даже в городах без машины не возможно прожить.Следовательно потенциальных покупателей больще.
4.Поэтому этот рынок так привлекателен для компаний производителей.
5.Большая часть машин производится в Мексике. Там есть заводы где собирают авто.Отсюда и себестоимость меньше.
6.правильно говорили выше, что иногда прибыль от единицы меньше, но за счет об'емов продаж доходы больше, поэтому и цену держат ниже так как конкуренция бешенная.
І не одна людина заявила.Сідуха кожана,а по картах дешевий дєрмонтін,а в аналогічній німецькій кожа всюди.Це люди купу відмінностей називають яка знижує ціну.
#7402
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 10:36
в 21 веке стыдно иметь граждан, которые за гривну страну сольют кому угодно, потому что 10кв.см в холодильнике опустело. А автопромышленность не иметь не стыдно.Так,у 21 віці маючи перед корпусом КПІ пам'ятник великому українському винахіднику Сікорському-соромно не мати власної автомобільної промисловості.
в Британии отменили позже. Но у них план Маршала был. Типа МВФ того времени. И ссср никогда первым нигде не был. Кроме расстрелов и репрессий.Я нічого не забув...
В той час коли бідні ганси після війни не могли нагрітись у власних жуках-жінки воїнів переможців срср,запрягались у плуг замість коняк і саме таким чином піднімалось сільськогосподарське виробництво країни.Коли відмінили карточну систему в СРСР після війни нагадати?
население Украины чаще выбирает говно битое из сша в пределах 10-12куе.населення україни все частіше обирає Ланос...

#7403
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 11:00
И правильно делает. :)населення україни все частіше обирає Ланос...
соромно не мати власної автомобільної промисловості.
Та хрен с ней с той автопромышленностью, многие страны её не имеют и живут. Чтобы развивать автопром и он приносил доход,надо для начала туда вложить много денег. У государства таких денег нет,а частные инвесторы это не потянут.
В ігнорі - Vigors.
#7404
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 11:17
Израиль с Норвегией нереально переживают из-за отсутствия своего автопрома. Поэтому у них нереальные налоги на авто )))И правильно делает. :)
Та хрен с ней с той автопромышленностью, многие страны её не имеют и живут. Чтобы развивать автопром и он приносил доход,надо для начала туда вложить много денег. У государства таких денег нет,а частные инвесторы это не потянут.

#7406
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 11:19
Ты ж понимаешь,что сами мы этого никогда не сделаем,для этого надо иметь технологии и много денег. Пример с тем же Логаном,если бы не Рено,румыны его б никогда не построили!Може все таки зробити власний,народний автомобіль,що буде користуватись попитом не тільки всередині країни,а йтиме на експорт???...
Усіляким скептикам,я скажу так...Якщо нічого не робити.То нічого не буде.Ні Таврії,ні Ланоса,ні Богдана...
Під сидячу сраку 100доларів не проскочать.
В ігнорі - Vigors.
#7408
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 11:25
и окончательно добить остатки полумертвых автозаводов )))Sanyokk,Аби розвинути чи фактично створити автопром то держава просто нехай не мішає процесу і дасть митні і податкові канікули років на 5-10.

#7411
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 11:42
Особенно интересно наблюдать сказки про народный автомобиль без привязки к существующим реалиям. Проблема в том, что нельзя учесть реальный доход миллионов людей и их расходы. Банально, один человек бюджетно и беспроблемно может питаться качественными продектами на 1500грн в месяц, а второй на 2500 грн впроглодь себя чувствует. Для таких вещей есть усреднённый показатель в виде средней зарплаты. Что показывают данные по Жуку до войны:
Средняя з/п немецкого рабочего - 130 райхсмарок. Заявленная стоимость Кефера - 1000 райхсмарок.
Средняя з/п немца в 2018 - 2302 евро после уплаты налогов. Стоимость машин стартовая - 12215 (Корса), 13500 (Поло). Самым соответствующим традициям Кефера таки будет ФВ Ап ценой 10625. Можно посмотреть, что сегодняшнему немцу надо 5 зарплат для покупки машины, тогда как немцу 30-х надо было 8 зарплат. Веду я к тому, что народной вещь становится не потому, что её все любят, а потому что больше выбора в покупке нет. Фольц Ап народным не считается, несмотря на низкую цену, потому что у людей есть выбор.

#7412
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 13:24
#7413
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 13:33
Мірик, абсолютно не чёрно-белое. Полно стран, пытавшихся построить свой автопром, чьи попытки закончились провалом. И таких примеров полно. Сенс, стоивший 6000 новым, уже не удовлетворял потребностей среднестатистического украинца, да и качество его соответствовало тем деньгам. Чтобы построить свой авто надо вложить далеко не миллионы денег. Зачастую построить новый завод дешевле, чем реконструировать старый. И не факт, что вышедший авто будет пользоваться спросом на фоне даже того скудного выбора, что есть сейчас. Опыт Жука или Форда Т хорош тем, что у них конкурентов не было, в отличии от сегодняшней ситуации.

#7414
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 13:33
Мірик, +мноха...
ЗЫ. пора уже не отчественного "выробныка" защищать (они себя итак на 146% защищают)...
а отечечественного потребителя защищать от отечественного "выробныка"!.. и не тока в автопроме кста...
(О67)96О3171
(О93)2272О25
ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!
#7415
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 13:38
Іноземні машини стандартних комплектацій для ринку США завжди мають таку ж або гіршу якість матеріалів салону, ніж ці ж моделі для ринку Західної Європи. Навпаки не буває ніколи. І я про машини, вироблені у самій Європі або в Японії.
Якщо мова про європейські преміум-бренди, то, при наявності індивідуального замовлення комплектації, може бути як завгодно.
Фольксвагени, Хонди і Тойоти, зроблені в США і Мексиці, мають набагато гіршу якість салону, ніж їх аналоги для Європи завжди.
#7416
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 13:44
ХондиПятилетний опыт эксплуатации Хонды показал, что разница одной и той же модели США-Европа только в более жлобской комплектации, но никак не качестве самого автомобиля.
Тот же Бьюик в США в максимальной комплектации намного беднее, чем Опель в Европе.
Что интересно, Фольц для Европы оказался намного ниже по качеству, чем Хонда для рынка США. Обе машины были в эксплуатации одновременно.

#7417
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 13:46
Іноземні машини стандартних комплектацій для ринку США завжди мають таку ж або гіршу якість матеріалів салону, ніж ці ж моделі для ринку Західної Європи. Навпаки не буває ніколи. І я про машини, вироблені у самій Європі або в Японії.
Якщо мова про європейські преміум-бренди, то, при наявності індивідуального замовлення комплектації, може бути як завгодно.
Фольксвагени, Хонди і Тойоти, зроблені в США і Мексиці, мають набагато гіршу якість салону, ніж їх аналоги для Європи завжди.
Мене за це вчора один "фахівець" обсміяв в принизливій формі.Тебе не обсміє,не бійся.
#7418
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 13:55
Опыт Жука или Форда Т хорош тем, что у них конкурентов не было, в отличии от сегодняшней ситуации.
Це не зовсім правда. Жук мав дуже хороші продажі в ФРН 60-х, яка вже не була бідною повоєнною країною, і мав багато конкурентів серед Фордів, Опелів і так далі. На фотографіях з міст ФРН у кінці 60-х, Жук - чи не кожна друга машина на вулиці, що є суб'єктивним показником, але все одно про щось говорить. Не дарма він у останніх німецьких модифікаціях випускався ще й тоді, коли вже з'явилися перші Пассат, Гольф і Сірокко.
У США Жук також мав помітну популярність до кінця 60-х, при тому, що він конкурував з набагато більш просунутими американськими машинами. А США 60-х точно не були бідною країною. І це небув вибір дуже бідних людей. Дуже бідні люди їздили на восьмирічному шестициліндровому Плімуті чи Форді, який коштував в рази дешевше нового Жука.
но никак не качестве самого автомобиля
Ти помітив, що я прямим текстом написав, що мова йде про якість матеріалів салону, а не качєство самого автомобіля?
Что интересно, Фольц для Европы оказался намного ниже по качеству, чем Хонда для рынка США. Обе машины были в эксплуатации одновременно.
Фольц в принципі за якістю набагато нижчий, ніж Хонда.
#7419
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:03
я тебе з іншого приводу, не перекручуй, я може не такий фахівець як ти, але за рік можу посидіти покататись небагато на пару сотень авто, мабуть маю на чому грунтувати свою думку, а не на вибірковій інфі з різних джерел.Мене за це вчора один "фахівець" обсміяв в принизливій формі.Тебе не обсміє,не бійся.
#7420
Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:03
А кто катал Пежо 607? Чет в бундесе на них вообще низкая цена.
За конструкцією заліза - хороша машина. Якість виготовлення - тяп-ляп, Електроніка - тричі тяп-ляп.
Я знав механіка, у якого вона була з двигуном 3,0 л. Він був переважно задоволений, але у нього структура витрат на обслуговування була як у механіка, а не як у звичайного автолюбителя.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых