Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Машины с еврономерами


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
7934 ответов в теме

Опрос: Машины с еврономерами (93 пользователей проголосовали)

Схвалюєте новий закон 8487 про розмитнення блях?

  1. В цілому так (48 голосов [51.61%])

    Процент голосов: 51.61%

  2. В цілому ні (23 голосов [24.73%])

    Процент голосов: 24.73%

  3. В цілому так, але пільговий період дуже короткий (22 голосов [23.66%])

    Процент голосов: 23.66%

Голосовать Гости не могут голосовать

#7421
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6531
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:09

але за рік можу посидіти покататись небагато на пару сотень авто
В цьому ти правий,посидіти тільки. :sm13_:

А мій колега,друг приїхав в аеропорт на новій ку7 і через 9 годин льоту взяв на прокат таку ж нову ку7.Різниця в якості салону вразила.Пережий таку правду і йди сидіти для набуття більшого досвіду.


  • 0

#7422
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:10

Акура явно з кращими матеріалами чим Європа.. навіть той же самий Пассат яб не сказав що він гірший чим Європа, бюджетний сегмент не мацав.

Акура хіба вже з'явилася в Європі? Якщо ти маєш на увазі TSX і RL, як аналоги європейського Аккорду і Ледженд, то так і має бути - Акура все-таки марка більш високого позиціонування.

Американський Пассат - цікава машина, яка не має європейського аналогу. Так, на диво, він дуже непоганий.


  • 0

#7423
Zachariasz

Zachariasz

    "Нельзя угодить всем" ZOG

    • Сообщений 48441
  • Имя:.
  • Город:Zacharpolis
  •  
  • Регистрация: 23.07.2007

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:11

Ти помітив, що я прямим текстом написав, що мова йде про якість матеріалів салону, а не качєство самого автомобіля?

Знакомый с нуля имел такой же Сервант для еврорынка. Качество салона было аналогичное. Оба проездили на них лет 5.
  • 0
Не тратьте деньги на одежду, тратьте на психотерапию. Какая разница, сколько лет вашим кедам, если все вокруг во всём виноваты. :ukr:

Спойлер

#7424
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:25

В цьому ти правий,посидіти тільки. :sm13_:
А мій колега,друг приїхав в аеропорт на новій ку7 і через 9 годин льоту взяв на прокат таку ж нову ку7.Різниця в якості салону вразила.Пережий таку правду і йди сидіти для набуття більшого досвіду.

класні у тебе доводи судячи з слів друга по одному авто незрозуміло в якій комплектації..

Акура хіба вже з'явилася в Європі? Якщо ти маєш на увазі TSX і RL, як аналоги європейського Аккорду і Ледженд, то так і має бути - це все таки марки більш високого позиціонування.
Американський Пассат - цікава машина, яка не має європейського аналогу. Так, на диво, він дуже непоганий.

якраз по TSX який практично акорд і в преміум його ніхто не тяне, наглядно видно хочаб по шкірі що точно не гірше чим Європа, у кума тупе-s в топі, сидів мацав порівнював, вже звичка..
  • 0

#7425
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6531
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:27

класні у тебе доводи судячи з слів друга по одному авто незрозуміло в якій комплектації..

Дик розмова почалася тільки з одного авта.Може ще хтось підтягнеться і наведе інакші приклади?Твої зверхні закидони задовбали з переходами на особистості.

А по поводу мексиканських моторів для американського ринку в мене є особистий досвід з моїх часів автобариги.Хто хапнув собі пасата з мексиканським 2 літровим мотором довго не поїздив і так і не зміг відремонтувати в ті часи,кінець 90-х.


  • 0

#7426
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:35



Может проблема в том, что ЛАНОС морально и физически устарел(по факту это кадет 85 года), и если 20 лет делать одно и то же без изменений то в один момент это изделие никому нахрен надо не будет, потому что в такой отрасли как легковое автомобилестроение на сегодня 5-7 лет одной модели, это уже недопустимо. 

Насправді 79 р., бо на цій платформі був ще Кадет Д.

Ну, питання відносне. Наприклад, Б'юїк Роудмастер і технічно ідентичний Шевроле Капріс, які випускалися до 1996 р. і припинили випускатися тільки тому, що GM звільняв від них завод у Арлінгтоні для виробництва найбільш прибуткових Тахо/Субурбан, мали платформу GM B body 1926 р., тобто на момент припинення випуску їй було 70 років.

Спойлер

Форд Краун Вікторія і Лінкольн Таун Кар випускалися до 2011 р. У них була новіша платформа, але технічно і позиційно вони були прямими конкурентами, як машини для поліції, таксі, машини з водієм, катафалки і улюблені машини пенсіонерів.

 

Звичайно, це не повна аналогія, оскільки машина з рамою і з несучим кузовом мають відмінності. Але якби Ланос був реально вітчизняною машиною з ціною 4750 доларів, йому можна було б вибачити платформу 79 року, розроблену не самими поганими конструкторами одного з провідних світових концернів. Проблема в тому, що Ланос машиною за 4750 не є.


  • 0

#7427
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:40

TPAKTOPICT, закинь мене в ігнор у чому проблема, де ти бачиш зверхність хз, Мож у тебе якісь комплекси..
  • 0

#7428
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6531
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:43

Мірик,Сам і закинь мене,я таких кнопок не знаю да і не той випадок аби я напрягався.Реально ржу і Коляна згадую.  :sm13_:  :sm13_:  :sm13_:


  • 0

#7429
Vadym

Vadym

    Авторитет

    • Сообщений 5813
  • Возраст: 45
  • Имя:Вадим
  • Город:Львів
  • Авто:Vectra C 1.9CDTI
  •  
  • Регистрация: 18.12.2006

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:47

брат кума купив інсігнію з салону дорестайл, а я якраз тоді пригнав, у нього пробіг 40 тик на пригнаній 170, у нього шкіра була в рази два тонша і вже потріскалася, у пригнаної що нова, від цього також ціна на наш ринок.

в каталозі різні коди?


  • 0

200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.


#7430
Zhildas

Zhildas

    Авторитет

    • Сообщений 4379
  • Имя:Zhildas
  • Город:Харьков
  • Авто:Kellys Viper 40
  •  
  • Регистрация: 21.09.2009

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:47

Эй народ,давайте быть добрее.Новый Год как никак,хоть и свиньи  :ukr:


  • 0

#7431
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:51

Мірик,Сам і закинь мене,я таких кнопок не знаю да і не той випадок аби я напрягався.Реально ржу і Коляна згадую.  :sm13_:  :sm13_:  :sm13_:

алелуя, ви класна пара.
  • 0

#7432
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 14:52

якраз по TSX який практично акорд і в преміум його ніхто не тяне, наглядно видно хочаб по шкірі що точно не гірше чим Європа, у кума тупе-s в топі, сидів мацав порівнював, вже звичка..

О, я так і думав. А тепер дивися: те, що у Європі є простою маркою масс-маркету Хонда (Аккорд 7 і 8), ця ж корпорація в США позиціонує як машину преміум-бренду, Акура. Тобто вимоги американців до преміуму відповідають тому, що у Європі - просто банальна відносно велика машина без претензій. Правда, у TSX саме салон взагалі трохи інший, ніж у Аккорд 8.

Так само Б'юїк Рігал, який є Інсігнією. У США Б'юїк - це помірний преміум-бренд, друга марка в ієрархії GM після Каділаку (над апскейл-брендом Олдсмобіль, поки він ще існував, і набагато вище ніж чисто масові Шевроле і масовий зі спортивним ухилом Понтіак). І цей досить преміумний (не як Ауді чи БМВ, але на одному рівні з Акурою) бренд продає народний європейський Опель.

І це має певний попит, американський піпл хаває.


  • 0

#7433
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 15:03

в каталозі різні коди?

не знаю, одна офіційна куплена на укр авто, інша пригнана мною з німців, по комплектації +- те саме.

Muzzy,можливо, але тепер прикинувши інфу зробив висновок що у нас народ " богатий" повернутий на шкірах і комплектаціях і те що до нас приїзжає може бути бите перебите, але в богатій комплектації з хорошим салоном, звідти і якість матеріалів, а бюджет типу фокуса практично ніхто й не тягне, правда згадуючи чисто американські авто типу вранглера ,рубікона, різні черокі то там таки Да, пластмаса- пластмасою.
  • 0

#7434
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 15:04

Muzzy,можливо, але тепер прикинувши інфу зробив висновок що у нас народ " богатий" повернутий на шкірах і комплектаціях і те що до нас приїзжає може бути бите перебите, але в богатій комплектації з хорошим салоном, звідти і якість матеріалів, а бюджет типу фокуса практично ніхто й не тягне, правда згадуючи чисто американські авто типу вранглера ,рубікона, різні черокі то там таки Да, пластмаса- пластмасою.

Саме так.


  • 0

#7435
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 15:07

Ты ж понимаешь,что сами мы этого никогда не сделаем,для этого надо иметь технологии и много денег. Пример с тем же Логаном,если бы не Рено,румыны его б никогда не построили!

Сікорський після революції(1917) виїхав в америку...І протягом декількох років заробляв собі на життя тим,що читав лекції студіозам.

А потому плюнув і заснував власну компанію яка протягом всього його життя займалась виготовленням та удосконаленням найкращих у світі гелікоптерів.

 

Є ще один цікавий приклад.

У 1913 році пілот Нестеров при великому скупченні народу трохи вище Сирецького поля(нині злетна полоса заводу Туполєва) у Києві,зробив на своєму літаку Петлю Нестерова.У світі ця фігура вищого пілотажу називається "мертвою петлею".

 

Роблять жеж люди...І роблять те,що взагалі було недоступним і невідомим(у випадку з Сікорським відомим-малюнки Л да Вінчі)

 

 

Я згоден,щоб на потужностях ЛуАЗу почали збирати...Почали збирати автомобілі.Не принципово що це буде-Вітара,Теріос,Амарок,Навара чи  ЛуАЗ Прото з імпортних комплектуючих...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#7436
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 15:12

 
Я згоден,щоб на потужностях ЛуАЗу почали збирати...Почали збирати автомобілі.Не принципово що це буде-Вітара,Теріос,Амарок,Навара чи  ЛуАЗ Прото з імпортних комплектуючих...

так було вже, гужилі і навіть хюндаї, але таки зараз без стимулу тіж нові хюндаї луцької зборки масово брати ніхто не буде, треба підтягувати програми по дешевому кредитуванню тоді піде, але нащо воно нам треба на державному рівні.
  • 0

#7437
Zachariasz

Zachariasz

    "Нельзя угодить всем" ZOG

    • Сообщений 48441
  • Имя:.
  • Город:Zacharpolis
  •  
  • Регистрация: 23.07.2007

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 15:37

Ще не забуваємо про якість авто для країн третього світу і на власний ринок, раніше у це не вірив, але поспілкувавшись з нашими там ( вихідцями пост радянських країн) що різниця таки є, потім на власні очі не раз переконувався що вона є, як приклад візьмем опель, брат кума купив інсігнію з салону дорестайл, а я якраз тоді пригнав, у нього пробіг 40 тик на пригнаній 170, у нього шкіра була в рази два тонша і вже потріскалася, у пригнаної що нова, від цього також ціна на наш ринок.

смотря как следить за машиной. Я видел убитые наглухо салоны на 40ткм, как и машины с пробегом в 300ткм и больше, которым некоторые новые машины позавидуют.

Проблема в тому, що Ланос машиною за 4750 не є.

А есть ли техвозможность сделать ее такой, если Сенс при снятии с пр-ва стоил 6?

О, я так і думав. А тепер дивися: те, що у Європі є простою маркою масс-маркету Хонда (Аккорд 7 і 8), ця ж корпорація в США позиціонує як машину преміум-бренду, Акура. Тобто вимоги американців до преміуму відповідають тому, що у Європі - просто банальна відносно велика машина без претензій. Правда, у TSX саме салон взагалі трохи інший, ніж у Аккорд 8.
Так само Б'юїк Рігал, який є Інсігнією. У США Б'юїк - це помірний преміум-бренд, друга марка в ієрархії GM після Каділаку (над апскейл-брендом Олдсмобіль, поки він ще існував, і набагато вище ніж чисто масові Шевроле і масовий зі спортивним ухилом Понтіак). І цей досить преміумний (не як Ауді чи БМВ, але на одному рівні з Акурою) бренд продає народний європейський Опель.
І це має певний попит, американський піпл хаває.

только Бьюик в максималке как Инсигния перед Космо или Инновейшн. Комплектации победнее. Часть расходников физически в прайсах отсутствует.
  • 0
Не тратьте деньги на одежду, тратьте на психотерапию. Какая разница, сколько лет вашим кедам, если все вокруг во всём виноваты. :ukr:

Спойлер

#7438
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 15:49

смотря как следить за машиной. Я видел убитые наглухо салоны на 40ткм, как и машины с пробегом в 300ткм и больше, которым некоторые новые машины позавидуют.

тут якраз все навпаки в Німечинні на конкретно тій інсігнії що я пригнав автокосметику мабуть ніразу ніхто не застосовував, а за нашою офіційною чоловік дивиться, елементарно якщо взяти руками шкіру в складку на сидінні то на європейці це навіть з-за товщини зробити важко, на нашій легше і є відчуття тримання в руках турецької " шкіряної " куртки, молодий дермантин.. щось приблизно те саме по якості в Шевроле епіці.

Изменено: Мірик, 31 Декабрь 2018 - 15:51

  • 0

#7439
roma_user05

roma_user05

    Разборка

    • Сообщений 5907
  • Имя:Роман
  • Город:Нововолынск
  • Авто:OOB MV6, 300С, Z3, Ducato 2.8, Grandis, Tmax500.
  • Гос. номер:АС5335АC
  •  
  • Регистрация: 27.05.2012

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 15:50

Я згоден,щоб на потужностях ЛуАЗу почали збирати...Почали збирати автомобілі.Не принципово що це буде-Вітара,Теріос,Амарок,Навара чи  ЛуАЗ Прото з імпортних комплектуючих...

такого не буде, чи дозволять інженери збирати свої машини, з рівнем якості зібрки аби-як, на трієчку, якусь машину європейського чи японського виробника, ну крім крім китайської з ребрендінгом значка під ЗАЗ, звичайно що не дозволять.

В Німеччині машину вироблену в Росії на облік не поставиш, хоч це буде Х5 2012 року, якщо він зібраний в Росії він на облік не стане і крапка, хоча вона буде 1 в 1 як німецька. Німецьку якщо вона зібрана в Німеччині можна привезти з іншої країни і поставити без проблем. Чому б німці таке робили? Не тому що не хочуть пускати до себе не дуже "якісні" машини.

Ви живете в ілюзіях, і "отсєбятіну" як ви назвали вище, пишете тут тільки ви. Ви живете ілюзією того що в нас все чесно, нема корпуції в закупівлях, на посади попадають лише спеціальісти і т.д. а автомобілебудування це важлва гілка економіки. Яка вже тридцятий рік як розвиваєтсья в незалежній. Нема ніодного з перелічених пунктів, пусте місце.

А ідея з "народною" машиною це пережитки соціалізму, приклади про початок 20-го століття сюди аж ніяк не пасують, часи не ті, ну просто зовсім не ті, навіть за останніх 15 років світ змінився. 

 

 

Про "отсєбятіну" давайте будем поважати один одного, а такого виду вислови, вони аж ніяк поваги не викликають, всі ваші фрази можно точно так само назвати "отсєбятіной" і я більш ніж впевнений, що більша половина учасників це підтримає. 


Изменено: roma_user05, 31 Декабрь 2018 - 15:53

  • 0
Реклама в подписи запрещена

#7440
Den Bpovary

Den Bpovary

    Авторитет

    • Сообщений 8616
  • Возраст: 41
  • Имя:Денис
  • Авто:Было.
  •  
  • Регистрация: 10.07.2012

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 15:55

Да пусть даже китайцев. Вон в Беларуси делают и даже электро выпускают. Пусть и у нас. Дешовые китайцы хорошо шли всегда. А за счёт нашей сборки будут дешевле.
  • 0

#7441
Zachariasz

Zachariasz

    "Нельзя угодить всем" ZOG

    • Сообщений 48441
  • Имя:.
  • Город:Zacharpolis
  •  
  • Регистрация: 23.07.2007

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 15:58

тут якраз все навпаки в Німечинні на конкретно тій інсігнії що я пригнав автокосметику мабуть ніразу ніхто не застосовував, а за нашою офіційною чоловік дивиться, елементарно якщо взяти руками шкіру в складку на сидінні то на європейці це навіть з-за товщини зробити важко, на нашій легше і є відчуття тримання в руках турецької " шкіряної " куртки, молодий дермантин.. щось приблизно те саме по якості в Шевроле епіці.

не буду дискутировать, т.к. видел здесь европейки оттуда с одинаковыми салонами оффов наших.
  • 0
Не тратьте деньги на одежду, тратьте на психотерапию. Какая разница, сколько лет вашим кедам, если все вокруг во всём виноваты. :ukr:

Спойлер

#7442
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 16:11

Zachariasz,та тож неподискутувати, так ділюсь враженнями, тим більше не раз було що укр авто викупляло по тим чи іншим причинам партії авто які не були передбачені на наш ринок, але те що виробники грішать різною якістю на різні ринки, мабуть таки факт, чисто бізнес.
  • 0

#7443
Zachariasz

Zachariasz

    "Нельзя угодить всем" ZOG

    • Сообщений 48441
  • Имя:.
  • Город:Zacharpolis
  •  
  • Регистрация: 23.07.2007

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 17:00

Zachariasz,та тож неподискутувати, так ділюсь враженнями, тим більше не раз було що укр авто викупляло по тим чи іншим причинам партії авто які не були передбачені на наш ринок, але те що виробники грішать різною якістю на різні ринки, мабуть таки факт, чисто бізнес.

от комплектации тоже качество зависит.
  • 0
Не тратьте деньги на одежду, тратьте на психотерапию. Какая разница, сколько лет вашим кедам, если все вокруг во всём виноваты. :ukr:

Спойлер

#7444
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 17:02

от комплектации тоже качество зависит.

логічно.
  • 0

#7445
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 17:05

так було вже, гужилі і навіть хюндаї, але таки зараз без стимулу тіж нові хюндаї луцької зборки масово брати ніхто не буде, треба підтягувати програми по дешевому кредитуванню тоді піде, але нащо воно нам треба на державному рівні.

Може це потрібно зробити.щоб люди мали можливість придбати доступне/якісне/надійне авто цивілізованим шляхом?

Чи краще коли на євробляхеру нажились всі починаючи від ганса до рідної держави?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#7446
Zachariasz

Zachariasz

    "Нельзя угодить всем" ZOG

    • Сообщений 48441
  • Имя:.
  • Город:Zacharpolis
  •  
  • Регистрация: 23.07.2007

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 17:27

логічно.

Бывшие укравтовцы сравнивали качество ОВЦ с 2,2 и 2,8. По многим параметрам удивлялись, что на 2,8 стояли более дорогие элементы подвески, чем на 2,2. На Инсигнии аналогично с некоторыми элементами электроники. В частности - подогревы сидений.



Хотя, если вспоминать МБ, то разницы там никакой по салону.


  • 0
Не тратьте деньги на одежду, тратьте на психотерапию. Какая разница, сколько лет вашим кедам, если все вокруг во всём виноваты. :ukr:

Спойлер

#7447
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 17:40

Ви живете в ілюзіях, і "отсєбятіну" як ви назвали вище, пишете тут тільки ви. Ви живете ілюзією того що в нас все чесно, нема корпуції в закупівлях, на посади попадають лише спеціальісти і т.д. а автомобілебудування це важлва гілка економіки. Яка вже тридцятий рік як розвиваєтсья в незалежній. Нема ніодного з перелічених пунктів, пусте місце. А ідея з "народною" машиною це пережитки соціалізму, приклади про початок 20-го століття сюди аж ніяк не пасують, часи не ті, ну просто зовсім не ті, навіть за останніх 15 років світ змінився.      Про "отсєбятіну" давайте будем поважати один одного, а такого виду вислови, вони аж ніяк поваги не викликають, всі ваші фрази можно точно так само назвати "отсєбятіной" і я більш ніж впевнений, що більша половина учасників це підтримає. 

 

Навпаки друже-це Ви живеш в іллюзіях.Ви живеш в іллюзіях,що хтось для тебе десь щось повинен зробити і можна на цьому заспокоїтись...Тебе влаштовує-такий стан речей,твоє право.Мене-не влаштовує.

 

Є тисячі причин при небажанні...

 

Колись мені казали,що самостіно оснастити катер підводним крилом неможливо.Це складно,дорого,неможливо,неймовірно...Одним словом це те,що Ви(і більша половина учасників що Вас підтримає) вважаєте іллюзією.

Але потихеньку днем за днем пхаючи цю справу вперед...,одного дня  мій катер вийшов на крило.Це те,що для Вас ніколи(ні за гроші,не самотужки) не буде можливим бо є "пережитком соціалізму".

Це ті "пережитки соціалізму" що наразі успішно експлуатуються в комерційних цілях розвиненими державами і загублені на батьківщині виробництва.

 

При бажанні-нема нічого неможливого.Мені це точно відомо.

А з приводу поваги-я Вас поважаю,хоча Ваша точка зору для мене є регресивною...Нічого паганого(для себе) в цьому не бачу.

 

Да пусть даже китайцев. Вон в Беларуси делают и даже электро выпускают. Пусть и у нас. Дешовые китайцы хорошо шли всегда. А за счёт нашей сборки будут дешевле.

Слушна думка-підтримаю.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#7448
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 17:59

Може це потрібно зробити.щоб люди мали можливість придбати доступне/якісне/надійне авто цивілізованим шляхом?
Чи краще коли на євробляхеру нажились всі починаючи від ганса до рідної держави?

треба середину, там завжди правда.
  • 0

#7449
kurt-59

kurt-59

    Авторитет

    • Сообщений 11819
  • Возраст: 66
  • Имя:Николай
  • Город:Deutschland
  • Авто:Skoda Fabia Combi 1,6 TDI 105 PS
  •  
  • Регистрация: 18.03.2009

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 19:02

Ще не забуваємо про якість авто для країн третього світу і на власний ринок, раніше у це не вірив, але поспілкувавшись з нашими там ( вихідцями пост радянських країн) що різниця таки є, потім на власні очі не раз переконувався що вона є, як приклад візьмем опель, брат кума купив інсігнію з салону дорестайл, а я якраз тоді пригнав, у нього пробіг 40 тик на пригнаній 170, у нього шкіра була в рази два тонша і вже потріскалася, у пригнаної що нова, від цього також ціна на наш ринок.

Мирик , на Зине никогда не было Кожи  в салоне  ! Опель  поклялся мамой   , что ни один зверь не пострадает для его производства !  Это это вынудили при банкротстве  ! Опеля как производителя больше нет !  PSA - выкидыши  .

С тех пор   закупают в Китае  рулоны  кожи молодого дерматина   !


  • 0

#7450
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 19:07

kurt-59, аби не сперечатись про непотрібне, просто шкіра заміним на оздоблювальний матеріал сидінь, та салону.
  • 0

#7451
kurt-59

kurt-59

    Авторитет

    • Сообщений 11819
  • Возраст: 66
  • Имя:Николай
  • Город:Deutschland
  • Авто:Skoda Fabia Combi 1,6 TDI 105 PS
  •  
  • Регистрация: 18.03.2009

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 19:09

 

В Німеччині машину вироблену в Росії на облік не поставиш, хоч це буде Х5 2012 року, якщо він зібраний в Росії він на облік не стане і крапка, хоча вона буде 1 в 1 як німецька. Німецьку якщо вона зібрана в Німеччині можна привезти з іншої країни і поставити без проблем. Чому б німці таке робили? Не тому що не хочуть пускати до себе не дуже "якісні" машини.

Ви живете в ілюзіях,

Ромчик , ты не шаришь в этом вообще .

 

https://suchen.mobil...mr=false&vc=Car

 

Едущие на ПМЖ спокойно  въезжают на  машине  и ставят ее на учет  . Достаточно притаранить от Официалов  Сертификат Соответствия и пройти ТЮФ . Делов на 300-400 евро.


Изменено: kurt-59, 31 Декабрь 2018 - 19:15

  • 0

#7452
roma_user05

roma_user05

    Разборка

    • Сообщений 5907
  • Имя:Роман
  • Город:Нововолынск
  • Авто:OOB MV6, 300С, Z3, Ducato 2.8, Grandis, Tmax500.
  • Гос. номер:АС5335АC
  •  
  • Регистрация: 27.05.2012

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 19:14

Ромчик , ты не шаришь в этом вообще .

https://suchen.mobil...mr=false&vc=Car

Конечно, никто ж не спорит.


Надіслано від мого T5, використовуючи Tapatalk
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#7453
kurt-59

kurt-59

    Авторитет

    • Сообщений 11819
  • Возраст: 66
  • Имя:Николай
  • Город:Deutschland
  • Авто:Skoda Fabia Combi 1,6 TDI 105 PS
  •  
  • Регистрация: 18.03.2009

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 19:18

Конечно, никто ж не спорит.


Надіслано від мого T5, використовуючи Tapatalk

Отож ! ВАЗ из немецкого  салона  ты можешь получить уже с номерами и страховкой    . А заряженная Нива  стоит не меньше  Икстрейла .


  • 0

#7454
Alex Эвакуатор

Alex Эвакуатор

    Старый лис - мудрый лис! (даж ежели общипанный)

    • Сообщений 25696
  • Возраст: 55
  • Имя:А
  • Город:Киев
  • Авто:"превед з 90-х"(с)Мирык
  •  
  • Регистрация: 15.11.2003

Опубликовано 31 Декабрь 2018 - 19:40

и свиньи
это принадлежность года или характеристика акружающых?..  :blush:

(О67)96О3171
(О93)2272О25

ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!


#7455
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 01 Январь 2019 - 18:57

Если у нас такие большие налоги, то почему у нас новые машины, произведённые в ЕС, стоят дешевле, чем в ЕС?

Ви трошки про різне.

 

Ти кажеш про ціну, за якою виробник дає дилерам продавати. Але у нас ОВЦ ніколи не збиралась. Навіть так, як перші АстроГ, коли перед кордоном відкручувались бампери та колеса (ну може ще щось), і сюда попадав уже "машинокомплект" з іншими митами. ОВЦ збирались, припустімо, виключно в Руссельхаймі. Тобто їх собівартість однакова, в принципі, незалежно, від країни, де її куплять. А далі включались механізми, в тому числі, ті, що оцінюють можливість продати авто на даному ринку за певні кошти. Природньо, що бюргер міг купити ОВЦ за 40. У нас же за такі кошти це був би повний провал. Відтак, і ціна встановлювалась нижча. Тобто, фактично, ти ведеш мову про цінову політику виробника і його "можна і зась" дилерам

 

А Юстас говорить про виробництво. Виробляти своє в розумінні "створювати" - це тільки закопувати кошти, ми відстали безнадійно. Але виробляти чуже, але за рахунок дешевших комплектуючих, робіт - можна було б. І тоді Ланос тут мав би коштувати дешевше, ніж Ланос, складений в Кореї і завезений сюди. Ось точка порівняння.

 

Юстас, я тебе вірно розумію?

 

 

як екпортер.

Васадзе не може брати, як експортер. Він - резидент. Він не ВИвозить, а ЗАвозить. А як в нас називається те, що привозять в країну? Може імпорт? Ну шо ж ти постійно приводи даєш?  :sm13_:  :sm13_:

 

у створення доступного,народного автомобіля українцями...

У створення - ні, не вірю. А ще точніше - так: створити, напевне, можна, але у конкурентну здатність на ринку України - ні, не вірю однозначно.

 

 



Все знов чорно-біле, власне виробництво доступного нормального авто потрібне, ясна справа що влізти в цей бізнес акул світового автопрому без прикриття свого ринку практично неможливо, але якщо прибуток від цього " захисту національного виробника" буде не йти на розвиток, а тупо йти в карман з подальшим лобіюванням процесу як це було при Васадзе і Святашу, то нах потрібно!

І це вірно.

"Золотые слова, Юрий Венедиктович" (с.)


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 





0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых