Если у нас такие большие налоги, то почему у нас новые машины, произведённые в ЕС, стоят дешевле, чем в ЕС?
Ви трошки про різне.
Ти кажеш про ціну, за якою виробник дає дилерам продавати. Але у нас ОВЦ ніколи не збиралась. Навіть так, як перші АстроГ, коли перед кордоном відкручувались бампери та колеса (ну може ще щось), і сюда попадав уже "машинокомплект" з іншими митами. ОВЦ збирались, припустімо, виключно в Руссельхаймі. Тобто їх собівартість однакова, в принципі, незалежно, від країни, де її куплять. А далі включались механізми, в тому числі, ті, що оцінюють можливість продати авто на даному ринку за певні кошти. Природньо, що бюргер міг купити ОВЦ за 40. У нас же за такі кошти це був би повний провал. Відтак, і ціна встановлювалась нижча. Тобто, фактично, ти ведеш мову про цінову політику виробника і його "можна і зась" дилерам
А Юстас говорить про виробництво. Виробляти своє в розумінні "створювати" - це тільки закопувати кошти, ми відстали безнадійно. Але виробляти чуже, але за рахунок дешевших комплектуючих, робіт - можна було б. І тоді Ланос тут мав би коштувати дешевше, ніж Ланос, складений в Кореї і завезений сюди. Ось точка порівняння.
Юстас, я тебе вірно розумію?
як екпортер.
Васадзе не може брати, як експортер. Він - резидент. Він не ВИвозить, а ЗАвозить. А як в нас називається те, що привозять в країну? Може імпорт? Ну шо ж ти постійно приводи даєш?

у створення доступного,народного автомобіля українцями...
У створення - ні, не вірю. А ще точніше - так: створити, напевне, можна, але у конкурентну здатність на ринку України - ні, не вірю однозначно.
Все знов чорно-біле, власне виробництво доступного нормального авто потрібне, ясна справа що влізти в цей бізнес акул світового автопрому без прикриття свого ринку практично неможливо, але якщо прибуток від цього " захисту національного виробника" буде не йти на розвиток, а тупо йти в карман з подальшим лобіюванням процесу як це було при Васадзе і Святашу, то нах потрібно!
І це вірно.
"Золотые слова, Юрий Венедиктович" (с.)